Skip to main content
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №0===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №1===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №2===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №3===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №4===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №5===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №6===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №7===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №8===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №9===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №10===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №11===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №12===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №13===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №14===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №15===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №16===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №17===13599===
Купить Mercedes-Benz G 580 EQ электро 2024 id-1006920 в Киеве, Фото №18===13599===
Галерея →

Mercedes-Benz G 580

580 EQ

Год: 2024
Цвет кузова: черный
Цвет салона: серый
Состояние: новый
Мотор: электро
Привод: полный
Трансмиссия: автоматическая
Объем (л): 116 kWh
Мощность (л/с): 585
0-100 км/ч, секунд: 4.7
Статус: под заказ

[1006920]

Мотор: 116 kWh Мощность: 585 л.с. Пробег (км): 0 км.
Mercedes-Benz G580 EQ Technology 2024 року Абсолютно новий електричний G-Class залишається вірним характеру моделі, зберігаючи свій незграбний силует, включаючи всі знакові елементи. Високовольтний літій-іонний акумулятор, інтегрований у раму драбини, забезпечує низький центр ваги. Завдяки корисній потужності 116 кВт/год він забезпечує достатню кількість енергії для пробігу до 473 кілометрів відповідно до WLTP. Чотири електродвигуни з індивідуальним керуванням, розташовані біля коліс, розвивають максимальну загальну потужність 432 кВт. Разом зі зниженою передачею LOW RANGE для бездоріжжя, яку можна вибрати, вони забезпечують унікальні характеристики водіння та ексклюзивні функції. Це дозволяє G-TURN повертати транспортний засіб практично на місці на сипучих або ґрунтових поверхнях. Функція G-STEERING може забезпечити значно менший радіус повороту під час руху по бездоріжжю. Тришвидкісна інтелектуальна функція повзання по бездоріжжю схожа на круїз-контроль для їзди по бездоріжжю - підтримує оптимальну тягу, поки водій зосереджується на навігації на місцевості. Позашляхова трансмісія LOW RANGE збільшує потужність за допомогою спеціального передавального числа. Абсолютно нова модель генерує функцію звичайного блокування диференціала практично за допомогою інтелектуального розподілу крутного моменту. G-ROAR забезпечує унікальний звук у абсолютно новому електричному G-класі. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 180 км/год. Абсолютно новий електричний G-Class використовує вектор крутного моменту для створення віртуальних блокувань диференціала. Ця технологія дозволяє точно вимірювати крутний момент для кожного окремого колеса. Оскільки крутний момент накопичується саме там, де це необхідно, за частки секунди, абсолютно новий електричний G-клас тримає чисту, впевнену лінію підйому та спуску навіть на найскладнішій місцевості. Віртуальне блокування диференціала забезпечує повністю змінний розподіл крутного моменту між окремими колесами. Результатом є максимальне зчеплення з максимальною гнучкістю без спотворень на поворотах. Таким чином, повністю новий електричний G-Class залишається маневреним і маневреним у будь-який час, включно з віртуальним блокуванням диференціала. Немає необхідності вручну вмикати блокування диференціала за допомогою перемикачів у блоці керування бездоріжжям. Управління повністю автоматичне. Це ще більше полегшує використання та підвищує безпеку водіння навіть у складних умовах. Акумулятор Це серце кожного електромобіля – високовольтний акумулятор. У абсолютно новому електричному G-класі дворівнева літій-іонна батарея з 216 осередками встановлена ​​в дванадцяти осередкових модулях між трьома рівнями охолодження. Батарея вбудована в раму драбини зі сталі товщиною до чотирьох міліметрів. Це забезпечує низький центр ваги та робить весь автомобіль значно більш жорстким. Для захисту від проникнення води та бруду батарея поміщена в стійкий до скручування корпус. Це означає, що абсолютно новий електричний G-Class також ідеально оснащений для амбітних позашляхових місій. Корисна ємність акумулятора становить 116 кВт/год. Це дає абсолютно новому Mercedes-Benz G580 із технологією EQ достатньо енергії для запасу ходу до 473 кілометрів відповідно до WLTP. Компоненти та функції зарядки Абсолютно новий електричний G-Class здатний заряджатися як змінним (AC), так і постійним (DC) струмом. Під час заряджання змінним струмом, наприклад, від настінної коробки, бортовий зарядний пристрій перетворює струм в автомобілі. Він має максимальну зарядну потужність до 11 кВт. Для швидкої зарядки постійним струмом на борту є система швидкої зарядки DC із зарядною ємністю до 200 кВт. У цьому випадку час зарядки від 10 до 80% SoC (State of Charge) становить близько 32 хвилин. Абсолютно новий електричний G-Class має три програми зарядки – «Стандартна», «Робота» або «Дім». Користувачі можуть налаштувати такі параметри, як час відправлення, клімат-контроль і максимальний рівень заряду. Програми зарядки «Дім» і «Робота» можна активувати залежно від місця розташування. Вони вмикаються автоматично, щойно автомобіль припаркується на збереженому місці заряджання. Про це користувачі повідомляються в MBUX. Відновлення енергії під час подорожі за допомогою рекуперації Система рекуперативного приводу в абсолютно новому електричному G-класі пропонує інший спосіб генерації енергії. Він перетворює кінетичну енергію автомобіля в електричну під час руху накатом і гальмування. Залежно від обраного рівня рекуперації електродвигуни виконують роль генераторів і заряджають високовольтну батарею під час руху. Рекуперація під час руху накатом починається, як тільки водій знімає ногу з педалі акселератора в режимі руху «D» або «R». За допомогою перемикачів на кермі рівень рекуперації також можна регулювати вручну в режимі вибору трансмісії «D». Доступні такі рівні рекуперації: DAuto: автомобіль автоматично регулює інтенсивність рекуперації відповідно до трафіку. Система ECO Assistant показує на дисплеї приладів, коли водій повинен зняти ногу з педалі. Потім автомобіль вибирає відповідну інтенсивність рекуперації. D+: немає рекуперації - автомобіль вільно рухається накатом і котиться. D: нормальне відновлення D-: сильна рекуперація зі збільшеним уповільненням автомобіля під час руху накатом D--: максимальна рекуперація з максимальним уповільненням автомобіля під час руху накатом ELECTRIC DYNAMIC SELECT: додаткова програма водіння для підвищення ефективності Характеристики абсолютно нового електричного G-класу можна налаштувати одним натисканням кнопки. ELECTRIC DYNAMIC SELECT змінює параметри двигунів, трансмісії, підвіски, ESP® і рульового керування за потреби. Водії можуть вибрати між дорожніми програмами «Comfort», «Sport» і «Individual». Програма «Комфорт» є стандартною установкою, за якої рух рухається переважно лише на одну вісь для оптимального споживання енергії. Також доступні програми руху по бездоріжжю «Trail» і «Rock», які зручно вибирати за допомогою перемикача ELECTRIC DYNAMIC SELECT. LOW RANGE: позашляхове зниження передач абсолютно нового електричного G-Класу Абсолютно новий Mercedes-Benz G580 із технологією EQ оснащено перемикачем LOW RANGE для бездоріжжя. Кожен двигун, розташований поруч із колесом, має власну передачу, яка перемикається по центру. Це забезпечує незалежність двигунів. На кожній осі розташовані два електродвигуни, їхні редуктори та подвійний інвертор у спільному корпусі. Ця конфігурація сприяє зниженню коефіцієнта бездоріжжя, що дає змогу використовувати електричний позашляховик на складній місцевості. Він забезпечує максимальний крутний момент і плавне регулювання температури. Налаштування HIGH RANGE на дорозі також доступне, що гарантує максимальний запас ходу. У програмі водіння «Rock» водії можуть активувати зниження позашляхової передачі LOW RANGE за допомогою перемикача в блоці керування бездоріжжям. Це активує передавальне число (2:1), що збільшує крутний момент. Тоді характеристики керованості та реагування оптимізовані для потужних екскурсій по нерівній, складній місцевості з крутими схилами та спусками. Максимальна швидкість обмежена 85 км/год. Інтелектуальна функція повзання по бездоріжжю вмикається автоматично та завжди активна. Системи допомоги водієві Абсолютно новий електричний G-Class уже в стандартній комплектації має численні передові системи допомоги та безпеки останнього покоління. Вони використовують численні датчики, камери та радари для моніторингу дорожнього руху та транспортного засобу навколо. Це дозволяє їм помітно розвантажити водія в багатьох повсякденних ситуаціях. Active Distance Assist DISTRONIC, серед іншого, допомагає водієві підтримувати безпечну дистанцію. Система автоматично адаптує швидкість до повільніших автомобілів попереду. Бажану цільову відстань можна встановити кількома рівнями. Інші функції включають реагування на зупинені транспортні засоби, автоматичний перезапуск і автоматичне змінення швидкості. Ця підтримка особливо корисна для водіїв у потоковому та повільному русі. У поєднанні з регулюванням швидкості на основі маршруту система може автоматично знижувати швидкість перед поворотами, перехрестями, кільцевими розв’язками, платними станціями та виїздами, а потім знову прискорюватися. Active Steering Assist використовує помірне втручання керма, щоб допомогти водіям слідувати смузі руху на швидкості до 160 км/год. Це чудовий засіб для зняття стресу, особливо на монотонних маршрутах. Active Brake Assist використовує датчики, встановлені в транспортному засобі, щоб реєструвати ризик зіткнення з автомобілями, які рухаються попереду або перехрестя. У разі неминучого зіткнення система може візуально та акустично попередити водія. Якщо гальмування занадто слабке, він також може забезпечити підтримку, відповідно збільшивши силу гальмування, і розпочати автономне екстрене гальмування, якщо немає реакції. Система активної екстреної зупинки гальмує автомобіль до повної зупинки на власній смузі, якщо розпізнає, що водій більше не керує автомобілем протягом тривалого часу. Крім того, коротке електричне натягування ременя безпеки PRE-SAFE® і короткий гальмівний поштовх служать останніми попередженнями перед застосуванням гальм. Active Lane Keeping Assist допомагає водіям триматися правильної смуги. За допомогою камери він розпізнає, коли транспортний засіб проїжджає через розмітку смуг і узбіччя доріг. Таким чином, система може допомогти водіям не з’їхати випадково зі своєї смуги руху. Якщо існує ризик зіткнення з розпізнаними учасниками дорожнього руху на сусідній смузі, наприклад, транспортні засоби, що обганяють або зустрічні транспортні засоби, система також може відреагувати втручанням рульового управління та попередженнями. Active Blind Spot Assist може візуально попереджати про бічні зіткнення на швидкості близько 10 км/год, а також звукове попередження, коли вмикається індикатор. Крім того, функція попередження про виїзд може сигналізувати перед виїздом про те, що транспортний засіб (включно з велосипедами) проїжджає в критичній зоні, коли автомобіль стоїть. ATTENTION ASSIST може розпізнавати типові ознаки втоми та неуважності водія. Таким чином система може сприяти безпеці дорожнього руху, особливо під час нічних і тривалих подорожей. Як тільки він розпізнає типові ознаки втоми, він вмикає візуальні та звукові попереджувальні сигнали та пропонує водієві зробити перерву. Пакет Parking Package з камерою 360° забезпечує підтримку під час паркування та маневрування електричного G-Class. Віртуальний вид зверху камери 360° показує поточне положення автомобіля на медіа-дисплеї. У поєднанні з візуальними та акустичними підказками системи активної допомоги при паркуванні з PARKTRONIC водії залишаються під контролем навіть у складних ситуаціях. Система може активно допомагати при паркуванні заднім ходом, а також розпізнавати придатні місця для паркування на швидкості до 35 км/год. Система превентивного захисту пасажирів PRE-SAFE® може розпізнавати критичні ситуації водіння на ранній стадії та ініціювати захисні заходи як запобіжний захід. Це, наприклад, реверсивне натягування ременів або автоматичне закривання відкритих бічних вікон або розсувного скляного даху. Залежно від комплектації переднє пасажирське сидіння з електроприводом також може переміститися у більш вигідне положення у разі зіткнення. PRE-SAFE® Sound може підготувати вуха пасажирів до стресу, спричиненого шумом, створеним під час аварії. У разі неминучої небезпечної ситуації спеціальний звуковий чіп генерує шум через динаміки. У багатьох випадках шум викликає природний захисний рефлекс - крихітний стременцевий м'яз у вусі ненадовго скорочується і послаблює зв'язок між барабанною перетинкою та внутрішнім вухом. Система допомоги при дорожніх знаках стежить за відповідними правилами швидкості та нагадує вам про них. На додаток до стандартних знаків обмеження швидкості, система також розпізнає дорожні знаки та дорожні знаки.. Новинка года. Оформление в МРЕО. Более детальную информацию узнавайте по телефону. Будем рады вам ответить.

  1. Главная
  2. Mercedes-Benz
  3. G
  4. 580
  5. EQ