2022-11-15
Новий Mercedes-AMG EQE 53 SUV

Кросовер AMG EQE 53 очолює модельний ряд EQE SUV та є єдиною доступною версією AMG. З пакетом AMG Dynamic Plus він видає значні 677 к.с. і може розігнатися до 100 км/год лише за 3,4 секунди. Крім того, його максимальна швидкість становить 240 км/год (всі інші версії позашляховика EQE обмежені до 210 км/год).
Збільшені показники потужності позашляховика AMG EQE доповнюються пневматичною підвіскою AMG Ride Control, яка також має адаптивні амортизатори.
Найспортивніший позашляховик EQE стандартно поставляється з підвіскою Airmatic, посиленою активними 48-вольтовими стабілізаторами поперечної стійкості Mercedes-Benz, які протидіють крену кузова в поворотах. Позашляховик AMG EQE - перший електромобіль від Mercedes, що пропонує цю технологію, і він повинен вирішити одну з найбільших проблем з динамікою - навіть седан EQS AMG має тенденцію “шльопатися і борсатися” в крутих поворотах.
Уся ця продуктивність укладена у більш агресивному та компактному корпусі. Оцініть його особисто – у київському автосалоні Vip Car.
Зовнішній вигляд та кольори нового Mercedes-AMG EQE 53 SUV
Як і інші моделі EQ, зовнішній вигляд позашляховика Mercedes-AMG EQE характеризується округлими гладкими поверхнями. У той час як бензинові AMG мають радіаторну решітку Panamericana, у цього є сучасна інтерпретація - чорна панель з хромованими вертикальними розпірками, виготовленими методом гарячого штампування. Велика фірмова зірка на капоті не залишає сумнівів у тому, що ви керуєте справжнім Мерседесом.
У той час, як фари Digital Light є опцією для базового кросовера EQE, тут вони входять до стандартної комплектації. Передня частина має характерний для AMG дизайн, і тут не бракує глянсових чорних і хромованих деталей. З боків розташовані дверні ручки врівень, облицювання колісних арок того ж кольору, що і кузов, і 21- або 22-дюймові легкосплавні диски AMG.
Позаду ви знайдете аеродинамічно оптимізований дифузор та поздовжні ребра. Задні ліхтарі тягнуться на всій ширині кузова. Ця високопродуктивна модель EQ може бути виконана у таких відтінках, як Polar White, Nautical Blue та Graphite Grey.



Розміри позашляховика EQE 53 AMG SUV від Mercedes-EQ

Це не найбільший позашляховик у своєму сегменті, але в Mercedes говорять, що коротка колісна база (119,3 дюйма) сприяє маневреності автомобіля. Іншими ключовими розмірами позашляховика Mercedes-AMG EQE є довжина 192,1 дюйми, ширина 76 дюймів і висота 65,8 дюйми.
Споряджена маса складає 2689 кг; це майже стільки ж, скільки у базового позашляховика EQS 450+ з додатковим рядом сидінь та довжиною понад 200 дюймів.

Інтер'єр позашляховика Mercedes-AMG EQE та багажник
Завдяки опціональному гіперекрану, вентиляційним отворам у вигляді турбін та розкішному оздобленню інтер'єр позашляховика Mercedes-AMG EQE практично ідентичний седану AMG EQE. Насправді, піднесене становище водія буде одним із небагатьох способів відрізнити їх один від одного, сидячи за кермом.
Для нових клієнтів, які звикли до Мерседесів ще п'ять або близько того років тому, сліпучий інтер'єр або розбурхає їх, або відштовхне. Тим не менш, почуття розкоші просвічує у всіх деталях, чи це центральний сенсорний екран або оббивка MB-Tex/мікрофібра спортивних сидінь позашляховика Mercedes-AMG EQE. Якщо ви віддаєте перевагу такому, як опція доступна шкіра Nappa зі специфічними малюнками сидінь AMG.
По салону розкидано безліч інших штрихів AMG. Панель приладів і поясна лінія виконані в привабливому кольорі Space Grey MB-Tex з червоним рядком, а рульове колесо AMG Performance обтягнуте шкірою Nappa з плоским дном.


Регулювання рекуперації
Сріблясті алюмінієві підрульові пелюстки, які виглядають так, ніби вони можуть перемикати передачі у звичайному автоматі, призначені для регулювання різних рівнів рекуперації. Нижче ви знайдете килимки для підлоги та спортивні педалі, які також характерні для AMG.

Звучання Dolby Atmos
Ще одна особливість – новий звуковий формат Dolby Atmos. На відміну від звичайних стереофонічних звукових систем із ліво-правою динамікою, ця використовує весь діапазон для створення набагато більш захоплюючого 360-градусного досвіду.

Висока безпека всередині
Модель AMG повинна відповідати стандартному комплекту безпеки EQE, який постачається зі стандартними елементами, такими як допомога при паркуванні із системою камер об'ємного огляду, допомога у сліпих зонах та активна допомога у підтримці смуги руху.

Корисний вантажний простір
Нарешті, коли доходить до вантажного простору позашляховика Mercedes-AMG EQE, ви не можете бути розчаровані. він має корисні 1676 літрів, коли другий ряд складний. Цього більше ніж достатньо, коли ви їдете у пригоду або відрядження на своєму електричному кросовері.
Наші автомобілі Mercedes-AMG EQE 53 SUV

Двигун позашляховика Mercedes-Benz EQE53 AMG SUV 2024 та характеристики
Два синхронні електродвигуни з постійним збудженням - по одному на кожну вісь - приводять позашляховик Mercedes-AMG EQE в рух. За замовчуванням силовий агрегат розвиває 617 л. і 701 фунт-фут крутного моменту, але з пакетом AMG Dynamic Plus цифра збільшується до 677 к.с. та 738 фунт-фут. З такою великою потужністю тяга на всі колеса практично необхідна, тому цей позашляховик оснащений повністю регульованою системою повного приводу AMG Performance 4Matic+.
Клієнти можуть нудьгувати за звуком V8, але вони, ймовірно, не скаржаться на час розгону 0-60 миль на годину лише за 3,4 секунди з пакетом AMG Dynamic Plus. З цим пакетом максимальна швидкість збільшується з 137 миль на годину до 149 миль на годину. Вищі швидкості двигуна забезпечуються адаптованими інверторами, вищими струмами та різними пластинами. Mercedes-AMG каже, що високошвидкісні розгони можливі через високостійку теплову конструкцію з водяною пікою у валу ротора, яка забезпечує необхідне охолодження.
Зчеплення як на мокрій, так і на сухій дорозі покращується за рахунок установки шин Michelin Pilot Sport EV MO1, які мають низький опір коченню. Ззаду встановлена потужна гальмівна система з шестипоршневими супортами та однопоршневими блоками, але опціонально доступна керамічна композитна гальмівна система AMG.
Тим часом AMG Sound Experience забезпечує унікальний саундтрек усередині та зовні, який спрямований на підвищення емоційної привабливості автомобіля. Є навіть кілька "звуків подій", які можна почути, наприклад, при запуску або зупинці двигуна, зарядці або при замиканні автомобіля. Їх можна деактивувати, якщо вони стають стомлюючими.


Повний привід
Удосконалена система повного приводу постійно розподіляє крутний момент між кожною віссю в залежності від конкретної дорожньої ситуації; в порівнянні з механічною системою, крутний момент перевіряється 160 разів на секунду, тому система реагує ще до того, як водій про це подумає.

Режим Sport+
Є багато інших доповнень, які є відмінними рисами підрозділу AMG і показують, що Mercedes-Benz дуже серйозно ставиться до свого електричного позашляховика, виправдовуючи репутацію, створену бензиновими роками AMG. Для цього передбачено режим Sport+, який передає більший крутний момент на задні колеса для поліпшення поперечної динаміки.

Управління задніми колесами
Система кермового керування задніми колесами, яка може повертати колеса на кут до дев'яти градусів, поряд з характерною для AMG системою стабілізації крену повинна підвищити маневреність та допомогти новому позашляховику Mercedes-AMG EQE залишатися рівним у поворотах.

AMG Dynamic Select
Використовуючи AMG Dynamic Select, водії можуть вибирати із п'яти програм приводу, кожна з яких змінюватиме вихідну потужність. У Slippery автомобіль розвиває потужність 308 л.с., а Comfort - 493 л.с. Звідси більш інтенсивні режими: Sport (555 к.с.), Sport+ (617 к.с.), Race Start with Boost (617 к.с.) та Race Start with Boost (677 к.с.).
Запас ходу, зарядка та термін служби батареї Mercedes-Benz EQE53 AMG SUV 2024

Літій-іонна батарея потужністю 90,6 кВтг і напругою 328 В позашляховику AMG EQE має попередній запас ходу по WLTP від 333 до 492 миль. Зважаючи на те, що рейтинги EPA, як правило, менш оптимістичні, здається ймовірним, що цей високопродуктивний позашляховик проїде до 400 км при агресивній їзді. На жаль, погана дальність ходу залишається ахіллесовою п'ятою високопродуктивних електричних позашляховиків, тому покупці захочуть скористатися перевагами системи Electric Intelligence, яка планує найшвидший та найзручніший маршрут на основі таких факторів, як зарядні станції та топографія.
Швидкість швидкого заряджання до 170 кВт трохи менше, ніж у його конкурента BMW iX (195 кВт), але ви все одно можете збільшити запас ходу приблизно на 100 миль за 15 хвилин відповідно до циклу WLTP. З бортовим зарядним пристроєм потужністю 9,6 кВт AMG EQE також можна заряджати вдома від змінного струму, коли автомобіль стоятиме протягом тривалого часу.
