Skip to main content

2022-11-08

Mercedes-Benz EQE SUV

Новий Mercedes-Benz EQE SUV 2023

З безліччю розумних технологій, розкішним інтер'єром і заявленим запасом ходу WLTP в 550 км нещодавно представлений позашляховик EQE SUV від Mercedes-EQ — всебічно прекрасний варіант для більшості покупців, які знаходяться в пошуку електромобіля.

Як випливає з назви, це позашляховий варіант седана EQE, заснований на тій же архітектурі EVA 2, яка лежить в основі цієї моделі, а також на більших седана EQS і кросовера EQS. Доступний у чотирьох моделях - основних EQE 350+, 350 4Matic і 500, а також Mercedes-Benz EQE53 AMG - електричний кросовер виробляється на тому ж заводі в Алабамі, що і більший позашляховик EQS.

Платформа EVA 2 та дизайн екстер'єру Mercedes-Benz EQE SUV 2024

Переваги електричного кросовера EQE розпочинаються з унікальної платформи EVA2. Модульну електричну архітектуру можна масштабувати, що дозволяє позашляховику EQE їздити на відносно короткій 119,3-дюймової колісної бази із загальною довжиною 191,5 дюйма. Дивно, але седан EQE довший за обома показниками, хоч і не може конкурувати із загальною висотою кросовера в 66,4 дюйми.

Короткі звиси дуже добре поєднуються з вищою лінією даху позашляховика EQE, надаючи йому присадкуватість та посадку з колесами по кутах. Незважаючи на те, що позашляховик EQE має багато спільних дизайнерських рис зі своїми братами та сестрами — на думку спадають глянсово-чорна решітка радіатора та задні ліхтарі з лампами Едісона — він виглядає набагато традиційнішим. Задня частина не так сильно звужується, як на позашляховику EQS, а лінія капота горизонтальніша, ніж у седанів EQE і EQS у формі арки. Боковини кузова гладкі, з тонкою складкою на задніх стегнах, яка займає місце сміливої плечовох лінії седана EQE.

Дверні ручки, виконані врівень, органічно вписуються в кузов автомобіля і завершують елегантний зовнішній вигляд нового позашляховика EQE. Ручки висуваються автоматично, як тільки ви опиняєтеся в безпосередній близькості від автомобіля під час відмикання. Вони також знову забираються при спрацьовуванні дверного замка або під час рушання з місця.

Загалом, позашляховик EQE виглядає дуже добре, а його трохи традиційніший стиль має надати йому деякої привабливості для масового ринку (хоча коефіцієнт аеродинамічного опору, ймовірно, постраждає).

Новий Mercedes-Benz EQE x294
Mercedes-Benz EQE x294
EQE SUV x294

Mercedes-Benz EQE SUV (2024): батарея та зарядка

Mercedes-EQ EQE x294

У підлозі електричного кросовера EQE від Mercedes-EQ захований акумулятор на 90,6 кіловат-години, який використовується у седані EQE. За оцінками Mercedes, варіант позашляховика EQE з найбільшою дальністю ходу проїжджатиме 550 кілометрів (342 милі) на одній зарядці за допомогою оптимістичної шкали WLTP — плануйте близько 300 миль для рейтингів EPA. Це менше, ніж 660-кілометровий рейтинг WLTP седана з огляду на аеродинамічну висоту кросовера.

Позашляховик EQE здатний до тієї ж швидкої зарядки постійного струму потужністю 170 кіловат, що інші продукти Mercedes-EQ, забезпечуючи зарядку від 10 до 80 відсотків за 32 хвилини. У Мерседес кажуть, що зарядка від побутової розетки на 240 вольт від 10 до 100 відсотків відбувається за 9,5 години.

x294 EQE

Продуктивність та характеристики Mercedes-Benz EQE SUV 2024

 

Якщо не брати до уваги AMG-модель, то EQE SUV пропонується у трьох версіях. Вони різняться кількістю двигунів, рівнем потужності та особливостями роботи.

Модель EQE SUV 350+ оснащена одним заднім електродвигуном потужністю 288 кінських сил і 417 фунт-футів крутного моменту, тоді як повнопривідний EQE SUV 350 4Matic додає до комбінації передній двигун, зберігаючи потужність такої ж, але збільшуючи крутний момент до 564 фунт-фут.

Позашляховик EQE 500 стандартно поставляється з повним приводом, з потужнішими подвійними двигунами потужністю 536 к.с. та 633 фунт-фут. Цікаво, що і одномоторний позашляховик EQE 350+, і позашляховик EQE 500 мають більшу потужність, ніж аналоги седана EQE, але однаковий крутний момент.

Задніпривідний позашляховик EQE розганяється з 0 до 60 миль на галон за 6,3 секунди, тоді як версія з приводом 4Matic може зробити те саме за 6,2 секунди.

Варіант цього новітнього електричного позашляховика від Mercedes-Benz, який може конкурувати із Model Y Long Range, – це EQE SUV 500 4Matic. Він споживає більше енергії від двох електродвигунів і виробляє 536 кінських сил з крутним моментом 633 фунт-фут. Більше того, продукт Mercedes-EQ може розігнатися з 0 до 60 миль на годину за 4,6 секунди. Для порівняння, Model Y Long Range пропонує 384 кінські сили з крутним моментом 376 фунт-футів і може розганятися від 0 до 60 миль на годину за 4,8 секунди.

Mercedes-Benz EQE x294 решітка радіатора
Mercedes-Benz EQE x294 задні фари
EQE x294 диски

Салон Mercedes-Benz EQE SUV

 

Салон як AMG-моделі, так і стандартного позашляховика EQE здасться знайомим будь-кому, хто провів час у седані EQE. Позашляховик EQE отримав той самий дизайн інтер'єру, що й седан EQE. Крім того, що він просторий і багатий на матеріали, він також пропонує гіперекран в якості додаткової опції. 12,8-дюймовий центральний сенсорний екран входить у стандартну комплектацію, як і 12,3-дюймова цифрова панель приладів. 56-дюймовий екран Hyperscreen і його скляна панель приладів на всю ширину замінює центральний дисплей на 17,7-дюймовий блок і додає 12,3-дюймовий сенсорний екран для пасажира.

І вперше в продукті EQ власник може завантажити своє власне зображення, щоб використовувати його як фото-шпалери, коли він не використовує дисплеї. Інформаційно-розважальна система AMG також включає скіни, орієнтовані на продуктивність, і додаткові дисплеї датчиків як у стандартній формі, так і у формі гіперекрану.

Позашляховик EQE набагато комфортніший за седан, частково завдяки вертикальній посадці, яка компенсує високу підлогу з акумулятором. Заднє сидіння є особливим покращенням, з додатковим простором над головою на 1,3 дюйми, що в сумі становить 39,3 дюйми. Лава також відкидається для ще більшого комфорту. Вищі і квадратні задні вікна - ще одне поліпшення, що зменшує клаустрофобію у всіх на борту.

Вантажний простір, хоч і краще, ніж у седана EQE, все ж таки відстає від конкурентів. Маючи об'єм 520 літрів з відкинутим заднім сидінням або 566 л з відкинутим назад сидінням, позашляховик EQE несуттєво поступається конкурентам.

Стандартні функції цього електричного позашляховика включають бездротовий зв'язок Android Auto та Apple CarPlay, бездротову зарядку смартфона, панорамний люк на даху, навколишнє освітлення салону, підігрів передніх сидінь та стереосистему Burmester. Існує також функція голосової команди "Гей, Мерседес", реверанс системи MBUX.

Новий Mercedes-Benz EQE SUV 2023 салон
Mercedes-Benz EQE SUV Проекційний дисплей

Проекційний дисплей

Доступний як опція проекційний дисплей робить ваше керування більш комфортним і безпечним одночасно: інформація про стан та інструкції проектуються на лобове скло і, таким чином, прямо в полі вашого зору. Таким чином ви завжди повністю зосереджені на тому, що відбувається в дорозі, не пропускаючи важливу інформацію.

Mercedes-Benz EQE SUV 2023 MBUX

MBUX Гіперекран

Опціонально доступний гіперекран MBUX перетворює салон на ефектний високотехнологічний командний центр. Три великі дисплеї візуально зливаються під загальним скляним ковпаком, утворюючи єдиний інтерфейс користувача високої роздільної здатності, що займає всю ширину приладової панелі.

EQE SUV салон

Відсутність карданного тунелю

Заснований на інноваційній архітектурі автомобіля, позашляховик EQE послідовно використовує переваги концепції повністю електричного приводу: завдяки довгій колісній базі та відсутності карданного тунелю пасажири отримують особливо велике відчуття простору.

Mercedes-Benz EQE SUV ЕКО Асистент

ЕКО Асистент

ECO Assistant підтримує попереджувальне ведення, щоб збільшити запас ходу та використовувати менше енергії. Система аналізує, чи їде автомобіль попереду, дотримується він обмеження швидкості або рухається під ухил, і відображає рекомендацію, наприклад, прибрати ногу з педалі акселератора.

Наші автомобілі Mercedes-Benz EQE SUV

Безпека Mercedes-Benz EQE SUV

Новий x294

Позашляховик Mercedes EQE пропонує вражаючий пакет безпеки. Він має жорстку оболонку кузова та спеціальні зони деформації, щоб забезпечити безпеку пасажирів у разі аварії. Крім цього, він також постачається з різними функціями пасивної безпеки.

У стандартну комплектацію кожного позашляховика EQE входить автоматичне екстрене гальмування, яке може виявляти пішоходів. Крім того, у всьому діапазоні доступна допомога у підтримці смуги руху та попередження про вихід зі смуги руху. Вибір пакету допомоги водієві додасть додаткові функції, такі як адаптивний круїз-контроль, допомога у центруванні смуги руху та багато іншого.

Новий EQE x294 вид збоку