2022-07-18
Новий Volkswagen ID.4 2022

ID.4 – перший повністю електричний кросовер від Volkswagen та перший глобальний електромобіль бренду. У ньому “електро” поєднується з емоціями: ID.4 - спортивний і водночас зручний в управлінні. Під своїм характерним кузовом він приховує просторий салон та найсучасніші рішення для керування, великі цифрові дисплеї, інноваційну інформаційно-розважальну систему та передові системи допомоги водієві. Це стильний автомобіль з потужними пропорціями та футуристичним дизайном, це зручний та продуктивний компактний SUV із запасом ходу до 550 км та потужністю до 295 к.с. ID.4 - по-справжньому сучасний електромобіль, у якому ціна, продуктивність та екологічність гармонійно поєднуються для клієнта.
Добре налаштована підвіска допомагає йому плавно рухатися по асфальту, а низький центр тяжіння (за рахунок розміщення акумуляторної батареї під підлогою) дозволяє зберігати стійкість на поворотах. Ви також можете налаштувати подорож у бік комфорту або спортивності за допомогою чотирьох унікальних режимів водіння: Eco, Comfort, Sport і Custom.
ID.4 від VW доступний з повним приводом, має першокласний салон і заряджається з 5% до 80% всього за 38 хвилин (за допомогою пристрою швидкого заряджання постійного струму). Електромобіль отримав найвищі оцінки у краш-тестах від IIHS та NCAP.

На сьогоднішній день купити Фольксваген ІД.4 можна у Китаї, Європі та США.
- У Європі ID.4 доступний у комплектаціях ST Edition та ST Edition, MaxPure, City, Style, Pro, Life, Business, Family, Tech та Max.
- У Китаї є дві моделі - Crozz (у комплектаціях Pure+, Pro та Prime 4WD) та X.
- У США – у комплектаціях Pro та Pro S.
Якщо ви хочете купити Volkswagen id.4, звертайтесь до VipCar — ми допоможемо підібрати, придбати та доставити електромобіль до України на вигідних умовах.
Volkswagen ID.4 Crozz з Китаю
Volkswagen ID4 Crozz - це унікальний "китайський" варіант електромобіля ID.4, який ніде у світі більше не продається. Він заснований на електричній платформі Volkswagen MEB і є частиною серії ID, але має унікальні відмінності. Топова модель ID4 Crozz Prime пропонується з електричним приводом на чотири колеса 4MOTION, який однаково переконливий як у міських джунглях, так і на ґрунтових трасах або поганих погодних умовах.
Електромобілі VW ID.4 CROZZ оснащені літій-іонним акумулятором виробництва CATL, що складається з літієвого хімічного складу NMC із щільністю енергії 175 Вт·год. / кг. Його обсяг - 84,8 кВтг. При максимальній швидкості 160 км/год і максимальній вихідній потужності 130 кВт, а також максимальному крутному моменті 310 Нм ID.4 CROZZ може проїхати до 600 км (NEDC) на одному заряді батареї.
FAW VW ID.4 CROZZ збирається на заводі у Фошані, Китай, та оснащений системою автономного водіння 2-го рівня, яка здатна самостійно керувати автомобілем.
Електромобілі ID4 Crozz моделі 2022 мають 4 варіанти комплектацій: ID4 Crozz pure, ID4 Crozz pure plus, ID4 Crozz lite pro, ID4 Crozz Prime.



Екстер'єр Volkswagen ID.4 2022: еволюція дизайну
Новий електричний бестселер VW постає сильним і впевненим у собі, він має одночасно чітку, плавну та потужну мову дизайну, яка позитивно виділяє її серед компактних SUV. Плавні, м'які переходи чергуються з різкими, чіткими відривними краями - автомобіль виглядає так, ніби мчить в повітрі.
Потужна передня частина символізує надійність та силу VW ID.4. Повітря надходить через широкий повітрозабірник у його нижній частині, а великі фари надають доброзичливого виразу і зосередженого погляду - майже всі вони використовують LED-технологію в стандартній комплектації. У кожне зовнішнє дзеркало вбудовано невелике джерело проекційного світла, яке кидає світлові стільники на землю, коли двері відчинені.
Кузов ID.4 виглядає спортивно, великі колеса говорять про спортивність та позашляхові можливості. Передня стійка йде далеко вперед, а потужна хвиляста плечова лінія надає кузову динамічності. Світло і тінь грають інтенсивну гру на м'язових вигнутих боках. Динамічна низька арка даху робить автомобіль витягнутим та витягнутим та закінчується плоскими стійками. Задні ліхтарі ID.4 у стандартній комплектації повністю оснащені світлодіодами та з'єднані один з одним червоною світловою смугою.
ID.4 має дуже хороший коефіцієнт аеродинамічного опору - 0,28. Звиси короткі, при довжині 4584 міліметри компактний електричний SUV має колісну базу 2766 міліметрів — майже таку довжину, як у Tiguan Allspace. Завдяки цьому салон набуває незвичайного простору.

Салон Volkswagen ID.4 2022: як у великому позашляховику
Інтер'єр ID.4 – справжній open space, простора кімната. Сідати легко, а огляд - приголомшливий, водій і пасажири розміщуються на бездоганно підібраній висоті. У другому ряду місця для колін стільки ж, скільки в Tiguan Allspace, а над головою на всіх сидіннях навіть трохи краще. Багажне відділення вміщує 543 літри поклажі, після складання спинок - 1575 літрів (з вантажем до даху). Рейлінги стандартні, припустиме навантаження на дах 75 кілограмів.


Приємне відчуття простору
Спокійний дизайн інтер'єру підкреслює легке відчуття простору. Приладова панель здається ширяючою у повітрі, тому що вона не пов'язана з центральною консоллю. Передня частина ступінчасто нахилена всередину, а розписна вставка відокремлює верхню половину від нижньої. Якщо вибрати панорамний дах, який простягається майже на всю поверхню, ви отримаєте ще більше світла та простору.

Сидіння з високим рівнем безпеки
Передні сидіння в ID.4 оснащені найсучаснішими технологіями безпеки. Їхні підголівники знижують ризик хлистової травми при наїзді ззаду. У разі бокового зіткнення центральна подушка безпеки спрацьовує з правого валика сидіння водія, щоб запобігти зіткненню водія та переднього пасажира один з одним. У всіх варіантах оснащення сидіння мають підлокітники з внутрішньої сторони, обігрів сидінь також входить до стандартної комплектації. Кріплення Isofix для дитячих сидінь входять до стандартної комплектації переднього пасажирського сидіння та крайніх задніх сидінь.

Розумна центральна консоль
У дверях ID.4 є місткі відсіки для зберігання речей, також довга центральна консоль для повсякденних речей. Вона включає подвійний підстаканник для переднього відділення і рулонну шторку для заднього відділення, в якому також є тримач для мобільного телефону. У поєднанні з комфорт-пакетом центральна консоль може бути ще більшою: задній відсік можна вільно розділити перегородками, відсік для мобільного телефону оснастити підсвічуванням, а для задніх пасажирів на додаток до двох надати два зарядні роз'єми USB-C.

Висока якість обробки
Інтер'єр ID.4 вражає високою якістю виконання. Матеріали в салоні першокласні, салон виглядає чудово організованим та сучасним. Є кілька пластикових поверхонь, але вони м'які і не псують загальний вигляд. М'яка шкіра завтовшки від семи до восьми міліметрів покриває верхню частину панелі приладів з контрастним рядком. Непомітні хромовані елементи прикрашають вентиляційні отвори з боку водія та переднього пасажира. У передніх дверях верхні рейлінги приємно м'які, підлокітники оббиті у всіх чотирьох дверях.
Продуктивність Volkswagen ID.4 2022 та запас ходу
У всіх варіантах ID.4 пропонує потужний електромотор (1 або 2) та високу придатність для повсякденного використання. У Європі електрокар стандартно поставляється із компактною батареєю ємністю 52 кВтг, яка забезпечує запас ходу до 346 кілометрів (WLTP). Він доступний з двома рівнями потужності двигуна – 109 кВт (148 л.с.) та 220 Нм, а також 125 кВт (170 л.с.) та 310 Нм.
Починаючи із комплектації ID.4 Pro, ID. 4 з Європи отримує акумулятор з корисною енергією 77 кВтг у стандартній комплектації та забезпечує запас ходу до 522 кілометрів (WLTP). Завдяки потужному електродвигуну, що розвиває 150 кВт (204 к.с.) і 310 Нм крутному моменту зі старту, розгін до нуля займає всього 8,5 секунди. Усі моделі ID.4 обмежені електронікою на позначці 160 км/год.
У Європі можна придбати Volkswagen ID.4 в унікальній версії з повним приводом ID.4 Pro 4MOTION. Досі у повнопривідній версії була доступна лише спортивна модель ID.4 GTX 4MOTION. Два електродвигуни нової моделі разом розвивають потужність 195 кВт (265 л.с.) і дозволяють прискорюватися від 0 до 100 км/год за 6,9 секунд. ID.4 Pro 4MOTION оснащений батареєю ємністю 77 кВтг і має запас ходу до 517 кілометрів (відповідно до WLTP).
ID.4 Pro 4MOTION забезпечує велику тягу на мокрому, засніженому та пухкому грунті. Завдяки другому електродвигуну на передній осі новий, потужніший варіант моделей Pro передає свою потужність на дорогу через повний привід. Технологія повного приводу ID.4 Pro 4MOTION покращує тягу і, таким чином, забезпечує ще кращу динаміку руху.
У США ID.4 у базовій версії пропонує акумуляторну батарею на 82 кВтг та один електродвигун, які разом виробляють 201 кінську силу. Є американська версія з повним приводом, де за такої ж батареї на 82 кВтг два електродвигуни допомагають видавати 295 кінських сил.
Сучасний дизайн

Наші автомобілі

Volkswagen ID.4 2022: зарядка вдома, в дорозі та в далеких поїздках
Volkswagen є першим великим виробником, що пропонує повний пакет для зручної, мережної та стійкої зарядки електромобілів. Він завжди пропонує правильне рішення для зарядки — вдома, у дорозі та в далеких поїздках. На станції швидкого заряджання постійного струму ID.4 з батареєю 77 кВтг і зарядною потужністю 125 кВт можна зарядити постійним струмом приблизно за 30 хвилин на наступні 320 км (згідно WLTP).
Ви можете зарядити ID.4 за допомогою домашнього зарядного пристрою (від розетки на 120 або 240 вольт) та універсальної зарядної станції. При використанні громадського або домашнього зарядного пристрою 2 рівня потужністю 11 кВт для повної зарядки ID.4 потрібно близько 7,5 годин. Це займає 11,5 годин із зарядним пристроєм рівня 2 потужністю 7,2 кВт. За допомогою пристрою швидкого заряджання постійного струму ви можете зарядити ID.4 з 5% до 80% за 38 хвилин.
Volkswagen ID.4 2022: функції та технології
Операційна концепція нової ери: Сенсорний дисплей з діагоналлю до 12 дюймів, природне голосове керування з онлайн-підключенням та ідентифікатором. Стандартне контурне підсвічування салону. Існує додатковий проекційний дисплей з доповненою реальністю, який може проеціювати на лобове скло важливу інформацію, у тому числі крокові навігаційні стрілки. Водій бачить їх тривимірними в шаховому порядку на відстані від трьох до десяти метрів, вони чудово інтегруються в реальний зовнішній світ. Якщо система контролю дистанції ACC або Travel Assist (опція) активні, автомобіль перед ID.4 позначається світловою смугою на проекційному дисплеї з певної швидкості, щоб підтримувати необхідну дистанцію.
Центральний дисплей та «Hello ID.». Центральний сенсорний дисплей знаходиться посередині панелі приладів, трохи нахиленої до водія. У стандартній комплектації він має діагональ 10 дюймів, а в інформаційно-розважальному пакеті "Плюс" - 12. З його допомогою водій керує телефонією, навігацією, розвагами, системами допомоги та налаштуванням автомобіля. Під дисплеєм розташовані повзунки гучності та температури. Другий рівень управління – це природне голосове управління Hello ID. Вона розуміє багато термінів з повсякденного використання мови та спирається на знання з Інтернету.
Нова електронна платформа: програмне та апаратне забезпечення ID.4 було розроблено в абсолютно новій архітектурі та встановлює стандарти оцифрування. Таким чином, власник може отримувати регулярні оновлення та нові функції «по повітрю». Volkswagen є першим постачальником у масовому сегменті, який пропонує цю можливість. Ваш автомобіль завжди у актуальному стані.
Інтелектуальне підключення: навігаційна система Discover Pro та онлайн-сервіси We Connect Start входять до стандартної комплектації всіх європейських моделей. Допоміжні системи роблять водіння ще легшим.
Функції комфорту. Новий ID.4 включає безліч функцій, які роблять перебування на борту ще більш приємним. Вітрове скло, форсунки склоомивача та шкіряне кермо можуть обігріватися. Датчик дощу та топова версія центральної консолі, доступна у двох версіях. У стандартну комплектацію всіх моделей ID.4 в Європі входить десятикольорове підсвічування салону, обмежувач швидкості та система Air Care Climatronic. Це пов'язано з додатковою електричною системою кондиціонування повітря, яку можна активувати, коли автомобіль не заряджається від мережі.
Високоефективний тепловий насос. Як опція Volkswagen поставляє високоефективний тепловий насос (входить до стандартної комплектації ID.4 Max), який нагріває та охолоджує салон, використовуючи відпрацьоване тепло електричних компонентів та тепло зовнішнього повітря. Як холодоагент використовується екологічно чистий CO 2, який проходить через контур під високим тиском. Тепловий насос значно знижує втрати потужності, спричинені кондиціюванням повітря, особливо взимку, оскільки його робота замінює електричний нагрівальний елемент.


