Skip to main content
  • Головна
  • Новини
  • Тест-драйв Toyota Land Cruiser 300 2023: огляд легендарного позашляховика

2023-02-06

Тест-драйв Toyota Land Cruiser 300 2023: огляд легендарного позашляховика

Нещодавно з'явилася новина про те, що повернення Toyota Land Cruiser до США може бути не за горами. Це не підтверджено, але Toyota, схоже, справді розглядає можливість повторної прем'єри легендарного позашляховика. За словами Джека Холліса, виконавчого віце-президента з продажу Toyota у Північній Америці, велика ймовірність того, що поважний Toyota Land Cruiser повернеться до штатів.

Холліс сказав Motor Trend: «Чи буде він у США колись? Я сказав би, швидше за все, так. Очевидно, що Land Cruiser — важлива частина нашої спадщини, і ми зробили таку велику роботу. Я обов'язково подивлюся, що можна зробити. Але анонсувати поки що нічого».

А в решті світу Тойота Ленд Крузер 300 має величезний попит. Чим такий гарний вперше оновлений за багато років позашляховик – розповідаємо у форматі тест-драйву.

Нам пощастило покататися на новому Land Cruiser, і ми залишилися під глибоким враженням від їзди по вибоїнах, безшумного салону та витончених манер водіння. Розкішний салон та висока посадка водія дають водію відчуття владності, не властиве багатьом позашляховикам.

Toyota Land Cruiser 300 2023

Зовнішній дизайн Toyota Land Cruiser 300 2023

Великий і вражаючий, 300-й Ленд Крузер неможливо сплутати ні з чим, окрім Land Cruiser. Це здоровенний звір, але Toyota невпинно працювала над тим, щоб він став стрункішим, коли потрапить на ваги. Використовуючи нове сходове шасі TNGA-F, щоб заспокоїти публіку, Toyota вдалося скинути 200 кг порівняно з попередньою серією 200, покращивши продуктивність та, більш того, ефективність. Оскільки світ продовжує прагнути зробити автомобілі більш економічними, приємно бачити, що Toyota залишилася вірною своїй спадщині Land Cruiser, відмовилася від шляху електрифікації і зосередила свої зусилля на створенні більш ефективного автомобіля, який, як і раніше, працює на викопному паливі.

Незважаючи на значні зміни, стиль нової серії 300 залишається вірним філософії дизайну Land Cruiser і відрізняється миттєво впізнаваним двооб'ємним дизайном, який сподобався шанувальникам. У той час як версії серій 100 та 200 заокруглили кути та спробували покращити аеродинаміку, серія 300 несе явний уклін моделям серій 60 та 80 минулих років. Ви коли-небудь замислювалися, чому ці великі позашляховики мають безліч горизонтальних ліній, особливо спереду?

Горизонтальні лінії мають на увазі силу, а також заспокоюють людську психіку та притягують погляд уздовж форми. У передній частині 300-ї серії немає браку в них, а яскраво виражені опуклості на капоті і чітко окреслені арки надають 300-й серії м'язистого вигляду, і хоча кузов був повністю перероблений, Toyota подбала про те, щоб усі його позашляхові якості були збережені, і клієнти, як і раніше, будуть насолоджуватися кутом в'їзду до 32 градусів (GX-R), кут з'їзду 26,5 градусів і дорожній просвіт 235 мм.

дизайн Toyota Land Cruiser 300

Простір та інтер'єр Toyota Land Cruiser 300 2023

Три різні комплектації, GX-R, ZX та GR Sport, пропонують різні рішення проблеми Land Cruiser. Перший пропонує вам утилітарне рішення, в той час, як наша тестова модель ZX сподобається тим, хто шукає щось більш розкішне. Таким чином, цей двоколірний виріб зі шкіри та дерева, і в його описі не можна підібрати слова «ніжний» або «жіночий». Це рішуче «блок» із сильними, жорсткими лініями, привабливими кутами та сильним розподільним пристроєм.

Модель ZX поєднує в собі утилітарний дизайн з приємним на дотик розкішним оздобленням. Сидіння з перфорованою шкірою розкішні та привабливі, а широка центральна консоль поділяє водія та переднього пасажира, надаючи їм більш ніж достатньо місця для плечей.

У Cruiser є 7 сидячих місць, і там, де вам був наданий третій ряд, який розділявся і складався вгору по обидва боки заднього відсіку, нова платформа TNGA-F дозволяє складати третій ряд вперед (електронно) більш традиційним способом. Це дає вам на 250 мм більше ширини для роботи та втрати при використанні третього ряду зменшуються. 200-а серія дасть вам 116 літрів у 7-місцевій конфігурації, а нова 300-а серія дасть вам 135 літрів у тому ж компонуванні.

Комфорт Land Cruiser 300

Комфорт та зручність Toyota Land Cruiser 300 2023

Немає сенсу робити флагманську модель, якщо вона не може на найвищому рівні обслуговувати пасажирів, і в новому 300 не бракує комфорту та функцій зручності. 4-зонний клімат-контроль із автоматичною функцією для другого ряду гарантує, що кожен може подорожувати з першокласним комфортом. Це доповнюється підігрівом сидінь другого ряду та кондиціонером. Водій та передній пасажир користуються однаковими зручностями та мають електричні сидіння, які допомагають їм почуватися комфортно.

Комплектація ZX також оснащена інформаційно-розважальною системою з 12,3-дюймовим сенсорним екраном, Android Auto, Apple Carplay та бездротовою зарядкою. По всьому салону розкидано кілька USB-портів, щоб усі пристрої могли залишатися зарядженими, а завдяки Toyota Connect всі вони можуть отримати доступ до точки доступу Wi-Fi та залишатися на зв'язку. Не те щоб пасажирам другого ряду це знадобиться, оскільки в класі ZX є розважальна система для задніх сидінь, що складається з двох 11,6-дюймових екранів, встановлених на спинках сидінь, з портами для навушників та HDMI, доступними з центральної консолі.

Land Cruiser 300

Продуктивність Toyota Land Cruiser 300 2023

Один аспект, який деякі незламні фанати можуть відкинути, - це відсутність силової установки V8 у новому Land Cruiser J300. Toyota вирішила перейти від V8 до V6 з турбонаддувом, пославшись на те, що він забезпечує найкраще поєднання ефективності та продуктивності.

Для нової 300 серії Ленд Крузер доступний 3,3-літровий дизельний двигун з турбонаддувом, який розвиває потужність 225 кВт і крутний момент 700 Нм, що значно більше, ніж у 4,5-літрового дизельного двигуна, який пропонувався в серії 200.

Крім того, тепер клієнти можуть вибрати бензинову модифікацію з 3,5-літровим бензиновим двигуном V6 з турбонаддувом, потужністю 305 кВт і крутним моментом 650 Нм. Це був двигун, встановлений на нашій тестовій моделі, і ми можемо засвідчити його майстерність. Хоча він і не так вражаюче звучить, як хотілося б, він все ж таки здатний змусити великий позашляховик почуватися бадьоро. Подача крутного моменту, хоч і не досягла такого низького піку, як у дизельної похідної, все ж таки дозволяла Land Cruiser з легкістю долати перешкоди на бездоріжжі.

Багато чого з цього також можна віднести до розробок підвіски та системи повного приводу Land Cruiser. Функція Multi-Terrain Select дозволяє вибрати одну з 5 різних програм, в яких система Toyota AIM (інтегроване управління повним приводом) регулює різні параметри рульового управління, гальм, дросельної заслінки, коробки передач і розподілу крутного моменту, щоб забезпечити найкраще зчеплення з дорогою. Водії можуть вибрати досить інтуїтивно зрозумілий автоматичний режим та дозволити Land Cruiser робити те, що йому потрібно для підкорення бездоріжжя. Потужність передається на всі чотири колеса через 10-ступінчасту автоматичну коробку передач.

Вигляд спереду Land Cruiser 300

Економія палива Toyota Land Cruiser 300 2023

Коли це транспортний засіб, якому віддають перевагу саудівські шейхи, ви повинні визнати, що рахунок за паливо не береться до уваги. На щастя, підхід, який Toyota застосувала до нової серії 300, робить її менш витратною, ніж раніше. Повідомляється, що 3,3-літровий дизель забезпечує середню витрату палива у змішаному циклі 8,9 л/100 км, тоді як 3,5-літровий бензин значно вищий — 12,1 л/100 км.

Land Cruiser оснащений 80-літровим паливним баком з додатковим баком на 30 літрів, що його доповнює. Це дозволяє теоретично проїхати 1236 км для дизельної моделі та 909 км для бензинової моделі.

Решітка радіатора Land Cruiser 300

Безпека Toyota Land Cruiser 300 2023

Матеріал гарячого штампування та легкий алюміній поєднуються у конструкції серії 300 не тільки для зниження ваги, але й для підвищення жорсткості корпусу. Це забезпечує безпечніше середовище для пасажирів. Крім того, Land Cruiser оснащений безліччю систем безпеки, включаючи не менше 7 подушок безпеки, а моделі ZX та GR-Sport отримують загалом 9 подушок безпеки.

Вони працюють у поєднанні з напівавтономною системою Toyota Safety Sense 2, яка включає такі функції, як виявлення пішоходів і велосипедистів в нічний час з автоматичним гальмуванням, адаптивний круїз-контроль, допомога в відстеженні смуги руху і попередження про перехресний рух ззаду.