Skip to main content
  • Головна
  • Новини
  • EQG від Mercedes-EQ: все, що відоме станом на травень 2022 року

2022-05-27

EQG від Mercedes-EQ: все, що відоме станом на травень 2022 року

З початку нового тисячоліття ми бачили, як Mercedes-Benz G-Class стає спортивним з варіантами AMG, брутальним з такими варіантами, як 4×4² та 6×6, отримує броньований варіант Guard та набуває небувалої розкоші з версією Landaulet Mercedes-Maybach. Через два десятиліття, коли світ переходить на автомобілі з нульовим рівнем викидів, Mercedes-Benz розкриває нову рису Гелендвагена, екологічну та стильну, представлену концептом Mercedes EQG.

8 листопада 2019 року на виставці Automobilewoche Kongress Калленіус повідомив, що Mercedes G Class Electric знаходиться на стадії розробки. Це був перший раз, коли ми почули від Mercedes-Benz Group про повну електрифікацію свого позашляховика, і з тих пір шум навколо електричного G-класу став лише гучнішим.

EQG - один з найочікуваніших європейських електричних позашляховиків з жовтня 2020 року, коли Mercedes-Benz Group провела захід Mercedes-Benz Strategy Update 2020, підтвердивши плани його випуску. Електричний G-клас, що дебютував на автосалоні в Мюнхені в 2021 році (IAA 2021), є концептом, але серійна модель схвалена компанією. Брітта Сігер, член ради директорів Mercedes-Benz, відповідальний за маркетинг та продаж нещодавно, підтвердила дату випуску EQG у 2024 році. Після офіційної прем'єри серійний EQG від Mercedes-EQ безумовно з'явиться у VIP CAR в Києві.

Отже, яким буде новий позашляховик EQG? Розповідаємо все, що відомо станом на травень 2022 року.

EQG від Mercedes-EQ

Дизайн EQG 2024 від Mercedes-EQ

Концепт-кар Mercedes EQG (офіційна назва: Mercedes Concept EQG) є модифікованим G-класом другого покоління з елементами стилю, характерними для електромобілів, і зовсім іншою силовою установкою. Ключові зовнішні зміни включають двоколірну колірну схему, що складається з глянсового чорного кольору зверху і глянсового алюмінію знизу, решітку радіатора з чорною панеллю, прикрашену зіркою, що світиться, анімований візерунок у вигляді квадрата навколо зірки і смугу з підсвічуванням по всьому периметру, 22-дюймові колеса в “електро” стилі та ящик для зарядного пристрою замість кришки запасного колеса.

Багажник на плоскому даху концепт-кара Mercedes EQG оснащений білою світлодіодною смугою, яка є прожектором спереду, і червоною світлодіодною смугою ззаду.

Еволюційний дизайн другого покоління G-класу вказує на те, що покупці віддають перевагу прогресивним змінам, заснованим на оригінальному характері, і не шукають аеродинамічний автомобіль з низькою посадкою. ЗМІ завжди очікували, що EQG буде дуже близьким до звичайної моделі, і концептуальна версія підтверджує це припущення.

Інтер'єр EQG 2024 від Mercedes-EQ

Інтер'єр концепту Mercedes EQG не так сильно відрізняється від G-класу. Загальний дизайн і компонування залишилися колишніми, але салон виглядає багатшим і чистішим, в основному тому, що він біліший за білий. Здається більш умиротвореним простір за рахунок світлого кольору, який може доповнити лише безшумна робота електричного силового агрегату.

Рульове колесо нове, хоч зовні особливо не відрізняється. Оздоблення центральної консолі також унікальне для концептуальної моделі. Комбінація приладів та центральний дисплей мають ексклюзивну графіку, причому перший відображає інформацію, що відноситься до електромобіля, а другий відображає брендинг Mercedes-EQ та тривимірний візерунок у вигляді зірки. Відмінні три перемикачі блокування диференціала на центральній консолі призначені тільки для демонстрації, тому на них немає піктограми блокування диференціала.

Інтер'єр EQG від Mercedes-EQ

Платформа EQG 2024 від Mercedes-EQ

Як і F-150 Lightning, EQG від Mercedes-EQ буде перетворенням моделі з ДВЗ (G-клас другого покоління). Mercedes-Benz Group не розглядає свої платформи як призначені тільки для електрокарів або в першу чергу для електрокарів, щоб контролювати витрати на розробку та виробництво та, що найважливіше, зберегти можливості культового позашляховика та швидше вивести його на ринок. Це також означає, що у нього будуть усі головні цінності Mercedes-Benz, на відміну від автомобілів бренду, які спочатку розроблялися як електромобілі. Отже, не чекайте від EQG плоскої підлоги або гіперекранного дисплея.

Запас ходу EQG 2024 від Mercedes-EQ

Відомо, що серійну версію Геліка буде оснащено чотирма окремими двигунами: установка, яка імітує функціональність трьох 100-відсоткових блокувань диференціалу Mercedes G-класу. Ми говоримо тут про звичайні двигуни, а не про двигуни у колесах. Діапазон WLTP 500+ км не здається тут фантазією.

Комбінація приладів на фотографіях, опублікованих Daimler, показує близько 75% зарядки та запас ходу 315 км, що залишається у Mercedes EQG. При 100% зарядку, таким чином, запас ходу може становити 420 км.

З його короткою колісною базою 189,7 дюйма Mercedes EQG, ймовірно, не може вмістити акумуляторну батарею Mercedes EQS потужністю 107,8 кВтг, довжина якої між осями становить 126,4 дюйма. Цей акумулятор, що складається з 12 модулів, забезпечує запас ходу (WLTP) до 780 км в EQS. Mercedes-Benz Group може вибрати новий двоярусний акумуляторний блок, хоча для цього потрібно буде контролювати дорожній просвіт. Детальна інформація про електричну конфігурацію EQG має з'явитися пізніше цього року.

Mercedes-Benz Group хоче розробити модульну акумуляторну систему з різним хімічним складом осередків та висотою — лише дві відмінні характеристики, що впливають на запас ходу, зарядку та ходові якості. Компанія прагне покращити свою систему eDrive, а також збільшити запас своїх електромобілів.

“Ми прагнемо модульної акумуляторної системи, що складається з уніфікованих компонентів та стандартизованого інтерфейсу для всього автомобіля. Тільки дві диференціюючі характеристики створять необхідні відмінності з точки зору запасу ходу, зарядки та ходових якостей: хімічний склад клітин та висота. Крім дуже інноваційної акумуляторної технології, покращена система eDrive сприяє подальшому збільшенню запасу ходу та ефективності електромобілів” – каже Маркус Шафер, технічний директор Mercedes-Benz.

Новий EQG

Батарея EQG 2024 від Mercedes-EQ

Каліфорнійська компанія Sila Nanotechnologies та Mercedes-Benz оголосили 17 травня 2022 року, що в акумуляторі повністю електричного G-класу використовуватиметься кремнієвий анод Sila. Матеріал анода з високим вмістом кремнію збільшує щільність енергії без шкоди для безпеки та продуктивності. У спільній заяві двох компаній йдеться, що технологія дозволить збільшити густину енергії на 20-40%, досягнувши понад 800 Втч/л на рівні осередків.

Ми здійснюємо прорив у передовій хімії акумуляторних елементів, щоб забезпечити ще більшу щільність енергії. Це означає: пакувати більше енергії у менші обсяги, забезпечуючи, з одного боку, більший запас ходу, а з іншого — більше місця. Аноди з високим вмістом кремнію відіграють важливу роль.

Удосконалені кремнієві анодні матеріали будуть вироблятися з використанням 100% екологічно чистої енергії на заводі Sila у штаті Вашингтон, і Mercedes-Benz є першим публічно оголошеним замовником заводу. Більш того, компанії націлилися на середину десятиліття, щоб представити нову акумуляторну технологію на електричному G-класі. Як рамний позашляховик, EQG, ймовірно, буде важким, а акумулятор з підвищеною щільністю енергії допоможе зберегти запас ходу, незважаючи на зниження ваги.

Позашляхові можливості EQG 2024 від Mercedes-EQ

Як і сучасний G-Клас, майбутній EQG має незалежну підвіску на передній осі та нерозрізну задню вісь. Чотири електродвигуни концептуальної версії, кожен з яких розташований поруч із окремим колесом, керуються індивідуально. Водій може активувати знижену прохідність автомобіля через двоступінчасту коробку.

Новий EQG від Mercedes-EQ решітка радіатора

Mercedes-Benz Group обіцяє «величезну тягу та керованість» для серійної моделі, яка піде за концептом EQG. Як і G-Class, повністю електричний EQG матиме «здатність долати підйом до 100 відсотків на відповідному ґрунті». Ближче до кінця розробки компанія проведе випробування на горі Шекль заввишки 1445 метрів у Граці.

19 травня 2022 року Mercedes-Benz провів захід із оновлення стратегії «Економіка бажання», на якому Маркус Шафер, головний технічний директор компанії показав відео, на якому G-клас робить поворот танка, або, говорячи мовою Mercedes-Benz, «G-Поворот». Зважаючи на все, найбільший позашляховий трюк серійного EQG – поворот на 360 градусів навколо власної осі. Шафер пояснив цю особливість, повідомивши, що серійна версія також матиме незалежну передню підвіску та жорстку вісь.

“Ще однією віхою на шляху до серійного виробництва є вражаючий маневр, який ми називаємо «G-поворот». Він включає чотири електродвигуни, по одному на кожне колесо, а також абсолютно нову незалежну передню підвіску і жорстку задню вісь, розроблену спеціально для електромобілів. Простіше кажучи, це дозволяє електричному G-класу обертатись навколо своєї осі”, — стверджує Шафер.

Mercedes-Benz Group, напевно, гарантує, що EQG зможе подолати 629 км на одній зарядці. Також компанія може запропонувати додаткові можливості автономного керування в EQG, оскільки моделі EQ створюються з розрахунком на футуристичні подорожі.

Mercedes EQG доведе, що повністю електричні позашляховики можуть бути такими ж здатними, як і звичайні позашляховики. Група Mercedes-Benz провела чудову демонстрацію в 2020 році на Mercedes EQC 4×4², концепцію екстремального позашляховика, засновану на EQC 400 4MATIC.

Mercedes EQG

Завдяки багатоважелевим портальним мостам унікальний концепт EQC 4×4 Squared забезпечує більш ніж удвічі більший дорожній просвіт порівняно із серійною моделлю – 293 мм (EQC: 140 мм). Кути в'їзду, з'їзду та відриву збільшуються на 11,2°, 13,0° та 12,6° відповідно до 31,8°, 33,0° та 24,2°. Ще одна особливість – збільшена на 400 мм (+250 мм) глибина броду. Збільшена ширина колії та масивні шини 285/50 R20 Cooper Zeon також входять до різних модифікацій. Mercedes-Benz Group може використовувати висновки цієї концепції розробки EQG.

Варіанти EQG 2024 від Mercedes-EQ

1 квітня 2021 року Mercedes-Benz Group подала заявки на товарні знаки до бюро товарних знаків ЄС для імен, які вона може використовувати для Mercedes EQG: EQG 560 та EQG 580. У серпні 2021 року Mercedes-Benz Group подала заявки на товарні знаки EQG 560 та EQG 580 у відомства по товарних знаках Австралії, Канади, Америки.

Високопродуктивний варіант AMG (Mercedes-AMG EQG) також має стати частиною запланованого модельного ряду.

Салон Mercedes EQG

Дата випуску EQG 2024 від Mercedes-EQ

У 2021 році Mercedes-Benz Group підтвердила, що планує випустити Mercedes EQG у 2024 році через два роки після позашляховика Mercedes EQS. 18 березня 2022 року Motor Trend повідомили, що Ола Калленіус, генеральний директор Mercedes-Benz Group, підтвердив публікації, що EQG надійде у продаж у 2024 році.

Допоки інженери працюють над серійним Mercedes EQG, Mercedes-Benz Group демонструє концептуальну версію по всьому світу для дилерів, потенційних клієнтів, шанувальників G-Wagen та інших осіб. Остання демонстрація відбулася на автосалоні у Сеулі 2021 року з 26 листопада до 5 грудня 2021 року.

Mercedes-Benz також запустив спеціальну сторінку Concept EQG на глобальному веб-сайті mercedes-benz.com. Веб-сторінка з космічною тематикою відображає футуристичний характер концептуальної моделі та те, що буде у серійній версії. Він має багато посилань до культових фільмів, таких як «Зоряні війни» і «Зоряний шлях», і дає коротку інформацію про спадщину G та її майбутній шлях.

Стратегія Mercedes-Benz Group щодо електромобілів

Mercedes-Benz Group змінила свою майбутню стратегію розвитку електромобілів: німці планують повністю перейти на електромобілі до 2030 року. Тільки у перший рік (2025) компанія планує представити три архітектури, орієнтовані лише на електромобілі, і клієнти отримають електричну альтернативу для кожної з моделей Mercedes-Benz.

"До кінця цього десятиліття ми будемо готові перейти на 100% електрику - там, де дозволяють ринкові умови", - прогнозує Ола Калленіус, генеральний директор Mercedes-Benz Group.

EQG задній ряд

Mercedes G-Class побив рекорд продажів у 2021 році

Світовий попит на Mercedes-Benz G-Class в 2021 досяг нових висот з рекордними продажами в 41 174 одиниці. Захоплення квадратним позашляховиком досягло нового рівня в 2021 році, забезпечивши найкращий результат з того часу, як оригінальна модель W460 була представлена ​​ще в 1979 році. Про це 27 квітня 2022 року заявив фінансовий директор Mercedes Group Харальд Вільгельм.

У грудні 2020 року Mercedes-Benz досяг виробничої віхи, випустивши G-Class, спустивши з конвеєра у Граці, Австрія, 400-тисячний автомобіль. Потрібно було 3,5 роки, щоб останні 100 000 одиниць G-класу зійшли із заводу (від 300 000 до 400 000), оскільки попит на позашляховик залишається високим з періодом очікування до 2 років у Німеччині станом на січень 2022 року.

Зважаючи на стрімке зростання продажів, ми прогнозуємо, що 500-тисячна одиниця буде випущена вже в середині 2023 року. Його аналог із нульовим рівнем викидів, який надійде у продаж у 2024 році, має лише допомогти привабливості G-Wagen, оскільки він наближається до свого 50-річчя.