Skip to main content
  • Головна
  • Новини
  • GMC Hummer EV 2022 проти Rivian R1T 2022: порівняльний тест електричних пікапів

2022-07-01

GMC Hummer EV 2022 проти Rivian R1T 2022: порівняльний тест електричних пікапів

Яка з цих моделей є лідером в першому в історії порівняльному заїзді електронних пікапів? Новий GMC Hummer EV 2022 року та Rivian R1T 2022 року не мають нічого спільного. Rivian – тихий, витончений та стриманий електричний пікап. Навіть інтроверт. GMC Hummer EV – це величезний, зухвалий, шведський стіл із темами та функціями. І все ж таки Rivian і Hummer - перший і другий електричні пікапи, що з'явилися на ринку - мають більше спільного, ніж ви думаєте.

Пропонуючи сукупні сім двигунів, 335 кВтг акумуляторної батареї та 1835 кінських сил, GMC та Rivian являють собою ідеальні пікапи для доріг та бездоріжжя, які колись виїжджали на вулиці. Вони, як виявилось, дві сторони однієї медалі. Настав час визначити, який пікап краще, як на дорозі, так і поза нею.

Огляд GMC Hummer EV та Rivian R1T

GMC Hummer EV та Rivian R1T: загальний огляд

У той час як майбутній Ford F-150 Lightning 2022 в першу чергу призначений для використання як робоча вантажівка, GMC Hummer EV Pickup Edition 2022 і Rivian R1T Launch Edition 2022 орієнтовані на любителів «активного способу життя». Ймовірно, їхні заможні власники планують вирушити у пригоди цими вихідними. Rivian прагне «електрифікувати вулицю», у той час як GMC хоче, щоб Hummer вважався «першою у світі повністю електричною супервантажівкою», що, зважаючи на все, в основному означає електричний Ram 1500 TRX великого розміру. Проте GMC і Rivian використовують однакові підходи до створення своїх електричних позашляховиків.

Жоден з дизайнів не можна назвати традиційним, але пікап GMC Hummer EV 2022 повинен бути більш знайомий середньостатистичному покупцю пікапа. За розмірами десь між повнорозмірним і надпотужним пікапом, GMC пропонує масивну кабіну, що трансформується (чотири панелі даху в стилі Т-подібного верху поміщаються в «коробки для піци» в багажнику) і 5-футовий відділ у багажнику. Масивний акумуляторний блок на 200 кВтг — один із найбільших акумуляторів, які колись встановлювалися на електромобілі. Як і в Tesla Model S Plaid, потужність забезпечується трьома двигунами з постійними магнітами, два ззаду та один спереду. Комбінована потужність складає колосальні 1000 л. і 1200 фунт-фут крутного моменту, — достатньо, щоб викликати посмішку як у найзапеклішого захисника навколишнього середовища, так і у найгучнішого заперечника зміни клімату. Повнопривідна установка оснащена вектором крутного моменту і «віртуальними блокуваннями» ззаду, а також олдскульним диференціалом з механічним блокуванням спереду.

Пікап Hummer EV також оснащений безліччю позашляхових технологій. Родзинкою, безперечно, є система кермового управління чотирма колесами, яка не тільки зменшує радіус повороту GMC до середнього розміру позашляховика, але й дозволяє вантажівці «минати перешкоди» майже боком, допомагаючи пом'якшити величезні розміри GMC на дорозі та поза нею. Кожен Hummer також має 18-дюймові колеса з агресивними шинами Goodyear Wrangler Territory MT, а система пневматичної підвіски забезпечує Hummer до 15,9 дюймів дорожнього просвіту. Інше позашляхове спорядження включає захисні пластини, повзунки, які служать бічними підніжками (і приховують висоту масивного акумуляторного блоку), і акуратні камери під дном, що допомагають водієві об'їжджати перешкоди. Hummer EV Pickup доступний лише у версії Edition 1.

Позашляхові якості GMC Hummer EV та Rivian R1T

Незважаючи на свій досить занижений зовнішній вигляд, електричний пікап Rivian R1T 2022 повинен скласти серйозну конкуренцію Hummer. Розділяючи різницю між напівтонним пікапом та пікапом середнього розміру, R1T оснащений трьома кузовами та акумуляторною батареєю потужністю 135 кВтг. Попереду у R1T великий багажник, а між кабіною екіпажу і критим 4,5-футовим кузовом (що включає багажник, досить великий для повнорозмірної запаски) знаходиться великий «тунель для шестерень», який забезпечує ще більше місця для зберігання. Під шкірою R1T перевершує Hummer чотирма внутрішніми двигунами з постійними магнітами, які в сукупності забезпечують 835 л.

У R1T може не бути можливості Crab Walk (або «танкового повороту», як спочатку було обіцяно), але він оснащений новою системою пневматичної та гідравлічної підвіски, яка забезпечує дорожній просвіт до 14,9 дюймів, вражаюча якість на бездоріжжі. Також він спортивний, має легку керованість з ходовими якостями автомобілів класу люкс на дорогах з твердим покриттям. Позашляхові якості пікапа R1T Launch Edition можна зміцнити за допомогою Off-Road Upgrade за 2000 доларів, до якого додані 20-дюймові колеса з шинами Pirelli Scorpion All-Terrain Plus Electric, потужні передні буксирні гаки та захисна пластина з вуглецевого волокна.

GMC Hummer EV 2022 проти Rivian R1T 2022: якість їзди у місті

Незважаючи на маркетингові матеріали як для GMC Hummer EV 2022 року, так і для Rivian R1T 2022 року, що передбачають, що автомобілі будуть проводити більшу частину свого часу поза протореними дорогами, дані (і досвід) показують, що ці два електричні пікапа будуть проводити більшу частину свого часу на асфальті.

Ми не соромитимемо Hummer, але, враховуючи різницю у вазі в 812 кг між двома автомобілями, не дивно, що легший R1T відчувається як спортивний автомобіль. Компенсуючи розрив потужності додатковим мотором і чудовим співвідношенням 8,6 фунта на кінську силу, Rivian фантастично зривається з місця. Чотири мотори Rivian працюють у тандемі з добре налаштованою системою контролю тяги, щоб дати вам усі 835 коней у будь-який час.

GMC Hummer EV 2022 якість їзди у місті

Завдяки хитромудрій системі підвіски R1T чудово їде та керується. Рульове управління швидке і прогресивне, а миттєвий розподіл крутного моменту допомагає зробити Rivian керованим автомобілем набагато меншого розміру. Природні гальма та різні рівні регенерації (ми віддали перевагу максимальному за умовчанням) додають впевненості в собі. R1T вміє підлаштовуватися під ваш настрій за кермом: він спортивний і привабливий, коли ви їдете каньйонною дорогою, і в той же час витончений і тихий, коли ви просто хочете дістатися з пункту А в пункт Б.

Говорячи про це, Rivian Driver+ Advanced Driver Assist System (ADAS) подає великі надії. Система добре поводиться, так само передбачувано, як водій-людина. Ще краще, коли він бачить, що може потрапити до незручної для нього ситуації, він заздалегідь попереджає водія про необхідність повернути собі керування. Тим не менш, ми хотіли б, щоб на карту було нанесено більше доріг та додано більше функцій, таких як автоматична зміна смуги руху та можливість впоратися з більш агресивними поворотами.

Якщо водіння Rivian схоже на потягування відмінної розливної кави, то водіння Hummer - це значно своєрідніше заняття. Незважаючи на повністю сучасну трансмісію, у Hummer відчувається стара школа. Hummer сильно присідає на задню частину, ваш погляд переключається з горизонту на небо, і ви боретеся з крутним моментом. Такого, ми не відчували з часів передньопривідних турбокарів Chrysler 1980-х років. Це не те, що ми назвали б відточеним, але це, безумовно, весело. Дивно скільки кренів, присідань та пірнання GMC заклала у цю вантажівку. Кожна зміна напряму чи імпульсу відчувається як аварійний маневр. Це, безумовно, робить ведення Hummer EV драматичним.

Rivian R1T якість їзди у місті

В той час, як R1T вдається переконати вас у тому, що це спортивний седан, Hummer EV не приховує свого статусу пікапа. У його салоні шумно через потрійний набір великих позашляхових шин, вертикального вітрового скла та знімних панелей даху. Крім того, його налаштована пневматична підвіска здригається від нерівностей дороги. Ті, хто сяде за кермо останньої моделі Ford F-150 Raptor, Toyota Tundra TRD Pro або Ram TRX, почуватимуться як удома. Crab Walk може бути чимось на зразок прийому, але агресивна система управління чотирма колесами робить пікап Hummer EV напрочуд маневреним і його легко розмістити на дорозі. Його радіус повороту 37,1 фута – в порівнянні з меншим Rivian 44,9 – дійсно показує, наскільки хороша система. У нас мало претензій до гальм GMC, крім довгого гальмівного шляху, але ми хотіли б, щоб налаштування водіння з однією педаллю не було приховано під меню в інформаційно-розважальній системі, і ми хотіли б мати більше можливостей для регулювання, які не залежать від встановлених на рульове колесо пелюстків рекуперації. Деяким також здалося, що вантажівці важко плавно гальмувати.

Нам подобається система Driver+ від Rivian, але система Super Cruise від GM, яка тепер, нарешті, перейшла від Cadillac до «дрібніших» брендів, можливо, є найкращою системою ADAS на ринку. Хоча система обмежена дорогами, нанесеними на карту GM (більше 130 000 миль та більше), система продумано спроектована. Вона включається дуже швидко, а проходження без втручання та зміна смуги руху просто приголомшливі.

GMC Hummer EV 2022 чи Rivian R1T 2022: який електропікап найшвидший?

Rivian R1T може перевершити пікап Hummer EV за співвідношенням потужності до ваги та поведінки на дорозі, але саме великий Джиммі утримує лідерство у тестових заїздах. Під час тест-драйву R1T розігнався від 0 до 60 миль на годину за 3,2 секунди і подолав чверть милі за 11,7 секунд, обігнавши Ram TRX і став найшвидшим пікапом, який ми коли-небудь тестували.

Hummer EV розгін до 100

За допомогою WTF пікап Hummer EV розганяється до 60 миль на годину за разючі 3,0 секунди. Hummer починає втрачати тиск (і боротися з фізикою) до чверті милі, зрівнявши час R1T з результатом 11,7 секунди.

GMC Hummer EV та Rivian R1T: позашляхові якості

GMC Hummer має перевагу, коли йдеться про кути в'їзду, відриву та з'їзду (49,7/32,2/38,4 градуси проти 34,0/25,7/29,3 градуси у Rivian) та дорожній просвіт, але менший розмір Rivian, додатковий двигун та хитра підвіска робить його найкращим універсалом для бездоріжжя. Його здатність миттєво регулювати потужність на кожному колесі гарантує, що Rivian завжди матиме зчеплення з дорогою та здатність знижувати потужність практично в будь-якій ситуації, навіть із менш агресивними позашляховими шинами, ніж GMC.

Податливість підвіски також феноменальна. Хоча R1T не може перевершити вантажівку з провідним мостом в артикуляції, він компенсує це своєю здатністю миттєво регулювати демпфування та управління креном, забезпечуючи плавність ходу та високі швидкості. Зчеплення та стійкість R1T на високій швидкості на бездоріжжі неймовірні.

Найбільшим недоліком R1T на бездоріжжі є відсутність чутного зворотного зв'язку в сценаріях з низьким коефіцієнтом тертя, таких як їзда глибоким піском. У позашляховику з бензиновим двигуном водій може чути, коли транспортний засіб починає вязнути, і використовувати це як сигнал, щоб збільшити потужність та зберегти швидкість. Hummer робить те саме, відтворюючи моторний шум через стереосистему, який синхронізується з дросельною заслінкою на бездоріжжі. Однак R1T абсолютно безшумний; ви часто не усвідомлюєте, що загрузли, поки все не стає зовсім погано.

Hummer EV ма Rivian R1T

Недоліком Hummer, як не дивно, є відсутність зчеплення з дорогою. Оригінальні Хаммери були неквапливими, але вселяли довіру на бездоріжжі. Новий електропікап може генерувати набагато більшу швидкість, що призводить до того, що його електроніка постійно витягує потужність і чіпляється за гальма, щоб тримати ситуацію в порядку. Тяга на низькій швидкості в гору також може бути проблемою, коли передні колеса зупиняються і обертаються, коли задня частина штовхає вантажівку в гору. Ручне блокування переднього диференціала допомагає тут, але додатковий двигун Rivian робить рішення Hummer схожим на лейкопластир, а не на перевагу.

Проте не все так погано. Ми так і не знайшли серйозного застосування функції Crab Walk, але система керування чотирма колесами GMC є благом для маневреності на низьких швидкостях, дозволяючи легко розмістити Hummer у всіх, крім найвужчих, місцях на трасі. Камери під кузовом також дуже допомагають. М'яка пневматична підвіска Hummer може бути не такою універсальною, як пневматична/гідравлічна установка Rivian, але вона більш ніж справляється з роботою на бездоріжжі, з великим ходом підвіски та артикуляцією.

GMC Hummer EV 2022 або Rivian R1T 2022: запас ходу та заряджання

Rivian R1T 2022 оснащений акумуляторною батареєю потужністю 135 кВтг і може проїхати до 505 км без підзарядки.

Hummer трохи складніше обговорювати - він важить дуже багато. Наступні версії Hummer будуть легшими, повідомляє GMC. Незважаючи на це, автовиробник заявляє, що завдяки потужній батареї на 200 кВтг Hummer готовий до 530-кілометрового пробігу на одному заряді.

Rivian R1T 2022 запас ходу та зарядка

Але запас ходу – це більше, ніж кілометри – швидкість зарядки так само, якщо не більше, важлива. Зрештою, яка користь від великої батареї, якщо для її заповнення потрібно 10 годин? Тут Hummer теж має перевагу. Нова архітектура GM Ultium EV забезпечує швидкість зарядки до 350 кВт (або 10 миль на хвилину), що робить Hummer одним із найбільш швидкозарядних електромобілів на ринку сьогодні. R1T, з іншого боку, має пікову швидкість зарядки 190 кВт, але автовиробник заявляє, що може збільшити швидкість до 300 кВт за допомогою бездротових оновлень програмного забезпечення, оскільки від клієнтів надходить більше даних про час автономної роботи. Фактично, нещодавні звіти власників Rivian, розміщені в Інтернеті, показують, що недавнє оновлення збільшило пікову швидкість заряджання R1T до 215 кВт.

GMC Hummer EV та Rivian R1T: якість інтер'єру

Інтер'єр Hummer справляє велике враження. Незважаючи на те, що він запозичив трохи апаратного забезпечення у GMC Sierra та Chevrolet Silverado, Hummer оснащений екранами з високою роздільною здатністю, безліччю кнопок та розподільним пристроєм, який виглядає так само солідно, як і вантажівка. Але, на жаль, з погляду місткості салон не витримує жодної критики. Інтер'єр виглядає феноменально, але при найближчому розгляді виявляються незакріплені деталі, кволі ручки та елементи керування, а також неякісні матеріали.

GMC Hummer EV салон

Салон Rivian R1T хоч і недосконалий, але не має таких проблем із якістю. Його кабіна дуже добре оброблена, з чудовим дерев'яним оздобленням, високоякісною оббивкою зі штучної шкіри та мінімалістичним дизайном, який здається розкішним без претензій. Хоча його розміри менше, ніж у GMC, Rivian зручніший і просторіший для чотирьох дорослих, а в крайньому випадку і для п'ятьох.

Кнопок у салоні R1T небагато, більшість функцій зосереджено на масивному сенсорному екрані Rivian із ландшафтною орієнтацією. Незважаючи на те, що він простий у використанні, у його поточній версії від водія потрібно відвести погляд від дороги і прибрати руку з керма, щоб відрегулювати все, від режимів руху та температури в салоні до кермового колеса та положення дзеркал. Система може глючити, вимагаючи перезавантаження кілька разів.

Rivian R1T 2022 салон

GMC Hummer EV 2022 або Rivian R1T 2022: вердикт, що крутіше?

GMC Hummer EV Pickup First Edition 2022 року нескінченно чарівний, нагадуючи нам, що автомобілі, пікапи та позашляховики, повинні в першу чергу приносити задоволення. Hummer навіть віддалено не сприймає себе всерйоз, і це повна суміш конкуруючих тем і ідеалів, але він працює. Проте, незважаючи на все це, його просто перевершує вантажівка, яка не тільки менша і дешевша, але і, що ще гірше, краще сконструйована, краще управляється і більш здатна.

Rivian R1T First Edition 2022 перемагає в першому в історії порівнянні електричних пікапів. R1T може бути інтровертнішим, ніж Hummer, але не плутайте це з відсутністю індивідуальності. Цей першопрохідник — абсолютний вибух як на дорозі, так і на бездоріжжі, і, незважаючи на його менші розміри та статус вискочки, він нічим не жертвує з погляду можливостей. Поєднайте це з більш ефективною трансмісією, кращою якістю складання, красивішим салоном та доступнішою ціною? Ну, це пакет, який складно перевершити.

Rivian R1T 2022 та GMC Hummer EV

2 Місце: Пікап GMC Hummer EV 2022

Відмінне управління та вражаючі технології, але йому потрібно ще трохи відполірувати трансмісію та модернізувати салон, перш ніж він буде готовий до реваншу.

ПЛЮСИ

  • Революційна швидкість заряджання
  • Управління чотирма колесами та Super Cruise
  • Повернення улюбленого бренду

МІНУСИ

  • Дорогий
  • Якість матеріалів
  • Потрібне додаткове доопрацювання силового агрегату

1 Місце: Rivian R1T 2022

Краще сконструйований, краще управляється, потужніший, ефективніший і цінніший.

ПЛЮСИ

  • Нестримний на бездоріжжі
  • На дорозі поводиться як спортивний автомобіль
  • Багато розумних варіантів зберігання

МІНУСИ

  • Швидкість зарядки могла бути швидше
  • Занадто багато функцій вимагають сенсорного екрану
  • Зростання цін робить його менш цінним, ніж колись