2023-08-15
Новий Aston Martin DB11
Aston Martin DB11 – традиційний GT з олдскульною привабливістю, побудований на колісній формулі 2+2 і включає фірмові переваги британського виробника автомобілів Aston Martin. DB11 прийшов на зміну DB9 у 2016 році і поклав край тривалому періоду відсутності серйозних новинок для спортивного бренду.
Передньомоторна формула Aston Martin DB11 (2+2) не сильно відрізняється від перевіреного рецепта GT, пропонуючи на вибір двигуни V8 або V12, як з турбонаддувом, так і в парі з автоматичною коробкою передач, що рухає задні колеса. Є також варіант Volante з відкритим верхом, але всі вони відображають ту саму незаперечну «британську сутність», яка визначає Aston Martin.
DB11 випромінює чудові риси, які визначали найкращі моделі Aston Martin протягом багатьох років. Він має особливий гламур і значну присутність, що зазвичай асоціюється з його найбільш уславленими попередниками. Потужні силові агрегати та якісні матеріали салону доповнюють цей незрівнянний образ.
Дизайн екстер'єру Aston Martin DB11
Купе Aston Martin DB11 має спільні пропорції з новішим, агресивнішим DB12. Зовнішній вигляд DB11 одночасно стриманий і вселяє побожний трепет, надаючи йому свого роду непомітний шик, з яким не можуть зрівнятися більш екстравертні спортивні автомобілі.
Стиль DB11 типовий для Aston Martin, красивий і м'язистий, у ньому багато фірмових ознак AM, таких як вигнуті задні колісні арки та довгий плавний капот. Однак DB11 — не просто красива зовнішність, оскільки плавні лінії приховують розумні аеродинамічні доповнення, які одночасно забезпечують притискну силу та зменшують опір.
З двома доступними двигунами та варіантами кузова — не кажучи вже про більш сфокусовану версію AMR — у DB11 завжди було безліч суперників-купе, з якими потрібно було боротися, насамперед із Bentley Continental GT та Ferrari Roma. Він завжди знаходився десь посередині між ними по розкоші та привабливості, створюючи особливий характер та широку привабливість автомобіля класу GT.
Платформа та особливості конструкції Aston Martin DB11
Алюмінієва платформа Aston Martin VH-II лежить в основі DB11 поряд з DBS та Vantage. Ця склеєна та заклепувальна конструкція залишається більш жорсткою та легкою, ніж традиційна алюмінієва конструкція, натхненна Lotus та згодом прийнята Polestar для своїх електромобілів наступного покоління.
З цією базовою конструкцією пов'язана підвіска на подвійних поперечних важелях на всіх чотирьох кутах, що забезпечує DB11 відмінний хід коліс та відмінну базу для налаштування стандартних адаптивних амортизаторів та гвинтових пружин. Тут немає пневматичних ресор або активних систем стабілізатора поперечної стійкості, які ви знайдете в Bentley Continental GT, оскільки для цього просто недостатньо маси, що дуже добре.
Салон та функції Aston Martin DB11
Атмосфера салону Aston Martin DB11 не має собі рівних, з приголомшливими матеріалами та шкіряними виробами, які можуть бути виготовлені тільки у Великій Британії. Місце водія — на висоті, спереду також багато місця. Позаду є пара сидінь, які найкраще підходять для дітей або додаткового місця для зберігання речей. До речі, в багажнику зручно розміститься пара нічних сумок - ідеальний варіант для поїздки на вихідні на південь Франції.
Розкіш ручного складання
Але те, що Aston Martin пропонує замість сучасного екіпірування - це вищезгадане відчуття ручного складання та можливість зробити свій автомобіль саме таким, яким ви хочете його бачити. 32 кольори шкіри, вибір кольору рядки, кольорів центральної консолі, алькантари для плафона або кермового колеса: DB11 може продемонструвати абсолютний рівень доступних варіантів персоналізації.
Дорога шкіра
Загляньте всередину через двері з лебединою петлею (тобто двері трохи піднімаються, щоб уникнути бордюрів), і вас спочатку зустріне не технологія вау-фактора або новаторський дизайн інтер'єру, а скоріше запах дорогої шкіри. Майже кожна поверхня панелі приладів, дверей, сидінь і навіть панелі даху оброблена шкірою, і це миттєво надає Aston Martin особливий вигляд.
Мультимедійна система AMi III
Мультимедійна система AMi III з підтримкою 8-дюймового тачскріну - абсолютно нова. Вся система розроблена та реалізована Daimler AG. Також новою є електронна панель приладів з адаптивним дисплеєм до вибраного режиму їзди. Передових цифрових технологій у салоні небагато, але саме в цьому автомобілі вони необов'язкові.
Фірмова компоновка 2+2
DB11 доступний у кузові купе 2+2, тобто у автомобіля 2 двері, 2 сидіння спереду і 2 вузькі сидіння ззаду. Останні оснащені кріпленнями Isofix, які дозволяють прикріпити дитяче крісло. Також є модифікація DB11 Volante з м'яким брезентовим верхом. В обох версіях модель DB11 пропонує неперевершене задоволення водіння спортивного автомобіля.
Наші автомобілі Aston Martin DB11
Двигун та характеристики Aston Martin DB11
Усі версії DB11 побудовані на основі алюмінієвого шасі з просторовою рамою та двигуном V8 або V12, встановленим спереду посередині. І всі вони мають величезну продуктивність. Обидві моделі V8 і V12 використовують свій надмірний крутний момент з вражаючим ефектом.
Двигун моделі DB11 має нову конструкцію, повністю виготовлену з алюмінію. Це 5,2-літровий агрегат V12 з наддувом та двома турбонагнітачами. Зроблений на замовлення твін-турбо, повністю легкосплавний, чотирикамерний, 48-клапанний, 5,2-літровий V12, який можна знайти лише у DB11 та флагманському DBS Superleggera. Номінальна потужність – 608 к.с., крутний момент – 700 Нм, заявлене виробником прискорення від 0 до 100 км/год – 3,9 секунди, максимальна швидкість – 322 км/год. Щоб відповідати дедалі суворішим нормам викидів, V12 має деактивацію циліндрів (Intelligent Bank Activation мовою Aston) та стоп-старт.
Трансмісія є 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, розташованою ззаду, в результаті чого розподіл ваги становить від 51% (спереду) до 49% (ззаду). Вага автомобіля 1875 кг.
Гальмівна система - двокомпонентні вентильовані диски діаметром 400 мм з 6-поршневими супортами спереду, цілісні диски діаметром 360 мм з 4-поршневими супортами ззаду. Крім того, автомобіль оснащений електронним стоянковим гальмом і рядом допоміжних систем, таких як: протизаносна система (Dynamic Stability Control), антиблокувальна система гальм (ABS), розподіл гальмівних зусиль (EBD), антипробуксовочная система (TC), система розподілу крутного моменту між колесами (PTC).
У червні 2017 року було представлено версію з двигуном V8 з подвійним турбонаддувом виробництва Mercedes-AMG. Він має потужність 510 кінських сил і 675 Нм крутного моменту, також, як у Mercedes-AMG C 63 S. Автомобіль можна замовити зі стандартною 8-ступінчастою гідрокінетичною трансмісією ZF, а семиступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням (DCT) доступна як опція. Розгін від 0 до 100 км/год займає 4,0 секунд, а максимальна швидкість становить 301 км/год. Версія з двигуном V8 на 115 кг легша за версію з V12: вага 1760 кг.
V8 надає водінню більш спортивний відтінок, хоча різниця скоріше у ступені, ніж у характері. Більш легкий двигун робить передню частину гострішою, забезпечуючи маневреність та регульованість у поворотах. Надзвичайно хороша керованість - важлива динамічна відмінність моделі DB11. Проходження режимів GT, S і S+ дає ще чіткіший відгук адаптивних амортизаторів Bilstein, але навіть перший з цих режимів надає їм вражаючу широту можливостей. Це ідеальний спортивний GT, круїзер для далеких поїздок, частково зброя для путівців.
Кермове управління також добре показує себе. Воно швидке, але не настільки швидке на прямій, щоб нервувати на швидкостях автомагістралі. Ви отримуєте чітку та вселяючу впевненість картину дорожнього покриття та зчеплення шин з долонями.
Привід на всіх моделях передається на задні колеса через всюдисущу, але дуже хорошу восьмиступінчасту автоматичну коробку передач ZF. Незвичайно те, що коробка передач встановлена на задній осі для типового для GT розподілу ваги, а карданний вал зроблений з вуглецевого волокна, щоб трансмісія була максимально безінерційною. Також є механічний диференціал з обмеженим прослизанням та активний векторний розподіл крутного моменту за допомогою гальм, які у стандартній комплектації створені з висококласного заліза.