2023-08-03
Новий Aston Martin DBX707

- DBX707 встановлює нові стандарти продуктивності та задоволення від водіння.
- DBX707 є топ-моделлю у своєму класі, а також лідирує серед позашляховиків Aston Martin: унікальний 4-літровий двигун V8 розвиває потужність 707 к.с. та 900 Нм.
- Двигун, трансмісія, шасі та гальма були значно перероблені для цієї моделі.
- Технічні особливості: нова 9-ступінчаста коробка передач з мокрим зчепленням та карбонові гальма діаметром 420 мм.
- Новий дизайн розкішного кросовера підкреслює лідерські якості моделі та формує потужне враження.
Новий DBX707 - топ-модель у своєму класі, яка може похвалитися захоплюючими духом характеристиками, видатною динамікою руху, безпомилковим дизайном і чистою розкішшю в салоні. DBX707 поєднує в собі разючий характер і вражаючі характеристики, являючи собою по-справжньому неперевершений кросовер.
Найшвидший, найпотужніший і найманевреніший SUV – так можна коротко охарактеризувати DBX707. У ньому приголомшлива потужність та швидкість поєднуються з чудовою точністю та динамічною елегантністю, зачаровуючи водія та пропонуючи захоплюючий, унікальний досвід водіння.
Дизайн екстер'єру Aston Martin DBX707 DBX707
DBX707 - ефектний автомобіль, що випромінює спортивність, що втілює в собі стиль і увагу до деталей, якими по праву славиться Aston Martin. Попереду DBX має збільшену решітку радіатора та повністю перероблені денні ходові вогні, нові повітрозабірники та канали для охолодження гальм, а також новий профіль переднього спліттера.
Потужний двигун V8 і нова 9-ступінчаста коробка передач забезпечуються додатковим повітрям, що охолоджує, через тепер значно збільшену решітчасту решітку радіатора з матовим хромуванням. Візуально цей топовий позашляховик також виділяється за рахунок горизонтальних планок решітки радіатора, які тепер розділені.
Темна матова хромована окантовка вікон та нові жалюзійні вентиляційні отвори капота доповнюють глянсово-чорну решітку радіатора та спліттер. Бічні пороги ще більш ефектної форми, а також глянсово-чорні, які візуально підкреслюють чудову стійкість DBX707 на дорозі. Крім того, нові двері, що плавно закриваються, підкреслюють розкіш цього автомобіля.
Рестайлінговий спойлер у задній частині кросовера підвищує естетичну цінність та покращує аеродинаміку за рахунок зменшення підйомної сили та підвищення стійкості на високих швидкостях. Розташований вище подвійний дифузор тепер значно більше, що відповідає новій вихлопній системі з чотирма дуже великими вихлопними трубами, які оптично узгоджені з глянцево-чорним дифузором, пофарбовані в матово-чорний колір і виробляють унікальний характерний звук. Завершують перероблену задню частину новий задній бампер та жалюзі на бічних панелях, які разом підкреслюють м'язисту поставу DBX707.
У базовій комплектації покупці можуть вибирати з 22-дюймових колісних дисків у кількох виконаннях, включаючи "Спорт". Додаткові 23-дюймові колеса доступні у текстурованому чорному або матово-чорному кольорі з алмазною обробкою. На додаток до оптики 23-дюймові колеса також дають переваги в динаміці руху, оскільки більший діаметр покращує реакцію кермового керування, первинну стабілізацію та час проходження кола.



Дизайн інтер'єру Aston Martin DBX707
Що стосується дизайну салону, є вибір між стандартним варіантом «Accelerate», сумішшю шкіри та Alcantara®, та додатковими варіантами оснащення «Inspire Comfort» та «Inspire Sport» з напіваніліновою шкірою, вишитими емблемами крил Aston Martin на підголівнику, контрастною смугою, що йде посередині сидіння, і перфорованими візерунками на спинці і оббивці сидіння.
У DBX707 водій повинен мати повний контроль. Це стало можливим, у тому числі завдяки новим кнопкам вибору режиму руху, які розташовані на переробленій нижній частині центральної консолі. В результаті доступ до найбільш важливих режимів та налаштувань динамічного водіння можна отримати безпосередньо, і їх більше не потрібно викликати з підменю інформаційно-розважальної системи.


Розкішна посадка
Інтер'єр відповідає спортивному характеру Aston Martin DBX707 завдяки стандартним спортивним сидінням, які можна замінити на комфортні сидіння на запит та без додаткової оплати. Усі варіанти сидінь мають електричне регулювання у 16 напрямках та у стандартній комплектації оснащені підігрівом передніх та задніх сидінь.

Інтер'єр Inspire Sport
Інтер'єр Inspire Sport був створений виключно для DBX707 і не пропонується як опція для жодної іншої моделі. Опиніться в епіцентрі, де зустрічаються спорт і розкіш, з оббивкою з напіванілінової шкіри, спортивним простроченням, перфорацією на сидіннях, дуже товстими килимами, кермовим колесом з роздільним ободом і шкіряною оббивкою стелі.

Миттєвий доступ, повний контроль
Для точного управління рухом DBX707 оснащений абсолютно новою центральною консоллю. Вона розроблена, щоб дати вам миттєвий доступ до найважливіших функцій автомобіля - змінених режимів керування, ESP, режиму ручної коробки передач та керування підвіскою. Консоль навіть має активний контроль вихлопу.

Безпомилковий стиль, абсолютна розкіш
Інтер'єр DBX707 у стандартній комплектації має темне хромоване оздоблення розподільчого пристрою. Але якщо ви налаштовані на зміни, як опція пропонується яскравий хром і вуглецеве волокно. Так само елегантне облицювання Piano Black входить у стандартну комплектацію, а облицювання з вуглецевого волокна або бронзової металевої сітки доступне як опція.
Наші автомобілі Aston Martin DBX707

Двигун та характеристики Aston Martin DBX707
Нова модель DBX707 виводить можливості DBX на максимум. Результатом є найкращий позашляховик, якому немає рівних. Неймовірне збільшення потужності і крутного моменту не тільки показує, на що здатний 4-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом, але і те, що Aston Martin хоче і може безкомпромісно розсунути межі можливого з технічної точки зору. Поєднання феноменального двигуна та нової 9-ступінчастої коробки передач з мокрим зчепленням є основою видатних характеристик та незрівнянного характеру DBX707.
Трансмісія
Також новим є автоматична 9-ступінчаста коробка з мокрим зчепленням. Ця високоефективна трансмісія здатна витримувати значно вищий крутний момент, ніж трансмісія зі звичайним автоматичним перетворювачем крутного моменту. Нове мокре зчеплення також дає інші переваги, в першу чергу більш швидке перемикання передач порівняно з коробкою з гідротрансформатором. Перемикання передач здається більш прямим, тому водій відчуває, що автомобіль краще реагує на його втручання.


Двигун
Двигун DBX707 оснащений шарикопідшипниковим турбонаддувом і спеціально відкалібрований для більшої потужності та крутного моменту. В результаті він видає неймовірні 707 к.с. і 900 Нм крутного моменту - на 157 к.с. та 200 Нм більше, ніж у DBX. Прискорення від 0 до 100 км/год для DBX707 займає 3,3 секунди.

Гальма
Стандартні вуглецево-керамічні гальма також роблять значний внесок у поліпшення характеристик. Їхні гальмівні диски мають ширину 420 мм (спереду) і 390 мм (ззаду), приводяться в дію шестипоршневими гальмівними супортами і економлять 40,5 кг безпружинної маси завдяки карбоновій кераміці. Оптимізована гідравлічна система перемикання та налаштований підсилювач гальм покращують відчуття педалі гальма, роблять гальма більш чуйними та, таким чином, забезпечують більш точне та надійне гальмування для водія.

Електронне блокування заднього диференціалу
DBX707 також має нову версію електронного блокування заднього диференціала (E-Diff). Воно витримує повний 900 Нм крутного моменту від двигуна і має більш коротке загальне передатне число 3,27 (раніше 3,07) в порівнянні з DBX. В результаті DBX707 більш енергійно розганяється на нижчих передачах і краще реагує на передачу, не жертвуючи при цьому ефективністю та плавністю роботи 9-ступінчастої трансмісії.

Трикамерна пневматична підвіска
Секрет виняткової керованості DBX707 у трикамерній пневматичній підвісці. Її базова структура така ж, як і у DBX, який вже вважається найбільш керованим позашляховиком на ринку. Крім того, DBX707 має спеціально налаштоване шасі, яке безкомпромісно відповідає особливим вимогам цього автомобіля.