Skip to main content

2023-04-20

Новий Audi e-tron GT 2024

Новий Audi e-tron GT 2024

Відкрийте для себе першу повністю електричну модель сімейства Audi Sport — спортивний автомобіль Audi e-tron GT. Названий «Найкрасивішим автомобілем» (Золоте кермо 2021), «Кращим GT» (Top Gear 2021) та «Спортивним автомобілем року» (Car&Bike 2022), e-tron GT швидко збільшує скарбничку трофеїв, і на те є вагомі причини.

Цей спортивний автомобіль пропонує запас ходу до 501 км і неймовірний час прискорення 0-100 км/год всього 4,1 секунди (в boost-режимі) завдяки піковій вихідній електричній потужності 530 к.с. (в boost-режимі). Високопродуктивний автомобіль GT вперше поєднує продуктивність Audi Sport з технологією акумуляторного електромобіля і обіцяє новий рівень ефективності. Приголомшливий дизайн, потужна ходова частина, динамічна керованість та значний запас ходу роблять e-tron GT одним із найвеличніших автомобілів Audi в історії.

Новий автомобіль випускається у двох версіях; e-tron GT quattro та RS e-tron GT. Обидві моделі є потужними, швидкими та динамічними, і обидві мають нульові місцеві викиди.

Дивіться огляд нового Audi RS e-tron GT 2024 на сайті Vip Car

Дизайн екстер'єру Audi e-tron GT 2024

 

Повністю електричний Gran Turismo – це динамічна скульптура. Він стоїть на вулиці немов виліплений із цільного об'ємного матеріалу, гострі грані контрастують із атлетично натягнутими поверхнями. e-tron GT показує, що пропорції лежать в основі гарного дизайну та потужної присутності: при колісній базі 2,90 метра довжина складає 4,99 метра. Чотиридверне купе має ширину 1,96 метра, але висоту всього 1,41 метра, а його колеса мають діаметр від 19 до 21 дюйма. Ширина колії складає 1,69 метра спереду та 1,66 метра ззаду.

Audi e-tron GT
Audi e-tron GT 2024 Передня частина

Передня частина

На виразно оформленій передній частині e-tron GT низька і широка радіаторна решітка вперше на Audi пофарбована в світло-сірий колір Heckla. Поверхня темно-сірого кольору Manhattan закриває об'ємну решітку радіатора та бічні повітрозабірники. Потужно вигнуті крила обрамляють передній капот і таким чином фокусують погляд.

Audi e-tron GT Вид збоку

Вид збоку

Вид збоку робить потік дизайну особливо чітким. Після довгого капота та плоского вітрового скла лінія даху знову дуже швидко опускається. Графіка бічних вікон тягнеться у формі клина. Довге плоске заднє скло закінчується чорною областю, що приховує деякі антени. Вставки над бічними порогами вказують на наявність акумулятора.

Audi e-tron GT Задня частина

Задня частина

Ззаду дифузор надає e-tron GT характерно різкого вигляду - він витягнутий високо вгору і чітко відтінюється від бампера. Плоска світлова смуга з'єднує ліхтарі один з одним. Спойлер із вбудованим відривним краєм проходить паралельно йому та завершує спортивний вигляд.

Аэродинамические элементы Audi e-tron GT

Аеродинамічні елементи

e-tron GT виглядає так, ніби його формував вітер — і це так: він створений у тісній співпраці дизайнерів та фахівців з аеродинаміки. Результатом є відмінний коефіцієнт аеродинамічного опору 0,24. Під час розробки e-tron GT комп'ютерне моделювання вимагало понад дев'ять мільйонів годин роботи.

Дизайн інтер'єру Audi e-tron GT 2024

 

Акцент на динамічну естетику водіння: інтер'єр Audi e-tron GT quattro пропонує високий рівень придатності для повсякденного використання у поєднанні з найвищою якістю.

Відмінною рисою e-tron GT є чітко виражена орієнтація інтер'єру на водія - він натхненний ідеєю “монопосто”, типовою конструктивною особливістю спортивних моделей Audi. Верхня частина тривимірної панелі приладів відведена від водія великою елегантною дугою. Рульове колесо має багатофункціональні кнопки і сплощене в нижній частині, а його обід як опція може обігріватися.

Audi e-tron GT 2024 салон
Audi e-tron GT 2024 кокпит

Захоплююча концепція управління

Функціональний центр знаходиться спереду і помітно сфокусований на водії, обрамлений центральною консоллю і кокпітом зі зручним сенсорним екраном. Повністю цифрова інформаційно-розважальна система дозволяє спілкуватися, отримувати інформацію, керувати та насолоджуватися широким спектром функцій різного характеру.

Audi e-tron GT Сучасна оббивка

Сучасна оббивка

Дизайнери розробили унікальний салон, який повністю позбавлений шкіряних елементів. Чохли являють собою комбінацію штучної шкіри з тканиною Kaskade, або суміш штучної шкіри з матеріалом з мікрофібри Dinamica. В обох випадках оббивка виготовлена з таких матеріалів як поліефірні волокна з перероблених ПЕТ-пляшок, текстиль або обрізки волокон.

Audi e-tron GT Передні сидіння

Передні сидіння

Передні сидіння доступні у трьох варіантах. У стандартну комплектацію e-tron GT quattro входять спортивні сидіння з електроприводом регулювання у восьми напрямках та оббивка зі штучної/перлинної шкіри Nappa. Спортивні сидіння pro з регулюванням за 18 параметрами, пневматичною бічною підтримкою, вентиляцією та функцією масажу доступні як опція.

Audi e-tron GT Задні сидіння та багажник

Задні сидіння та багажник

Яскраво виражені задні сидіння з опціональним центральним сидінням наголошують на спортивному характері автомобіля. За ними розташовується значне багажне відділення об'ємом 405 літрів. Попереду є ще один простір для ваших речей об'ємом 85 літрів. Простір достатній навіть для далеких подорожей.

Наші автомобілі Audi e-tron GT

Оснащення Audi e-tron GT 2024

Фари

Клиноподібні фари e-tron GT доступні у трьох версіях. Audi постачає їх у світлодіодній технології з динамічними індикаторами у стандартній комплектації. В якості альтернативи є світлодіодні фари Matrix: їхнє постійне дальнє світло може світити з максимальною яскравістю, не засліплюючи інших учасників дорожнього руху. Вершиною асортименту є світлодіодні фари Matrix із лазерним випромінюванням Audi. У центрі фари, між модулями ближнього та далекого світла, знаходиться лазерна пляма, яка стає активною на швидкості вище 70 км/год та подвоює дальність дії дальнього світла.

Audi virtual cockpit

Водій керує окремою віртуальною панеллю приладів Audi virtual cockpit plus за допомогою багатофункціональних кнопок на спицях кермового колеса. Дисплей має діагональ 12,3 дюйми і пропонує високу роздільну здатність 1920 x 720 пікселів. В операційній системі MMI можна перемикатися між «класичним», «спортивним» та «e-tron» екранами.

Центральний сенсорний дисплей MMI (10,1 дюйми)

Активується дотиком з акустичною зворотним зв'язком. Тут водій керує інформаційно-розважальною системою, навігацією, функціями комфорту та введенням тексту. Меню чітко структуровано, як на смартфоні, пошук MMI базується на вільному введенні. При великій кількості запитів достатньо написати кілька літер, щоб з'явився список збігів.

Асистент паркування plus

Audi e-tron GT quattro випускається із широким спектром систем допомоги водієві. Системи безпеки Audi pre sense front та Audi pre sense basic, попередження про вихід зі смуги руху та система круїз-контролю входять до стандартної комплектації. Додаткові системи поділяються на пакети «Тур», «Місто» та «Паркування», а пакет допомоги Plus об'єднує їх.

Основним елементом пакету допомоги при паркуванні є (дистанційний) помічник паркування plus, який водій активує натисканням кнопки. Він розпізнає відповідні місця для паркування і може автоматично направляти Audi e-tron GT на паралельне або перпендикулярне паркування і назад одним натисканням кнопки.

Audi e-tron GT решітка радіатора

Батарея, зарядка та запас ходу Audi e-tron GT 2024

Літій-іонний акумулятор Audi e-tron GT quattro може зберігати 84 кВтг нетто (93 кВтг брутто). Він об'єднує 33 модулі осередків, кожен з яких включає дванадцять осередків-мішочків із гнучкою зовнішньою оболонкою. Кожен модуль має свій контролер, який стежить за температурою та напругою. Надзвичайно висока системна напруга близько 800 вольт забезпечує високу безперервну роботу і скорочує час заряджання, а також зменшує необхідний простір і вагу кабелів.

Акумуляторна система знаходиться під пасажирським відсіком, у нижній точці автомобіля. У поєднанні з електронними автоматами він забезпечує низький центр ваги, як у спортивного автомобіля, та розподіл ваги між передньою та задньою осями, дуже близький до ідеального значення 50:50. 30 модулів утворюють нижній рівень батареї, що створює простір для ніг задніх пасажирів, що забезпечує їхню низьку посадку і, отже, плоский силует автомобіля.

Зарядні лючки Gran Turismo знаходяться за передніми колесами. З обох боків є з'єднання для змінного струму (AC), а праворуч є з'єднання для постійного струму (DC). У стандартну комплектацію Audi e-tron GT входять два зарядні кабелі: кабель Mode 3 для громадських стійок змінного струму та компактна зарядна система для гаража. Стандартно e-tron GT можна заряджати змінним струмом потужністю 11 кВт, а розряджений акумулятор заряджається протягом ночі. Невдовзі після виходу на ринок як опція з'явиться бортовий зарядний пристрій потужністю 22 кВт.

Audi e-tron GT досягає пікової зарядної потужності до 270 кВт при підключенні до зарядної станції постійного струму з напругою 800 вольт, наприклад, у європейській мережі швидкісних автомагістралей Ionity. Він може заряджати акумулятор на відстані до 100 кілометрів трохи більше ніж за п'ять хвилин, а зарядка від 5 до 80 відсотків займає лише 22,5 хвилини в ідеальних умовах.

Audi e-tron GT зарядка

Продуктивність Audi e-tron GT 2024

Audi e-tron GT пропонується з двома електродвигунами на передній та задній осях. У цій версії він пропонує 350 кВт (476 к.с.) потужності, в овербусті це навіть 390 кВт (530 к.с.) на короткий час. Сумарний крутний момент становить 630 Нм. Модель Audi e-tron GT виконує стандартний спринт з нуля до 100 км/год за 4,5 секунди (4,1 с в овербусті). Коли водій розганяється з місця, двоступінчаста коробка на задній осі включає першу передачу.

У будь-якій дорожній ситуації електричний повний привід забезпечує e-tron GT максимальну динаміку, стійкість та тягу завдяки блискавичній роботі керування. Коли водій відпускає праву педаль, Gran Turismo зазвичай перетворюється на режим руху накатом.

В Audi e-tron GT quattro як опція пропонується спортивний звук e-tron. З ним власник може вибирати власні враження від прослуховування – від тихого електроприводу до спортивного звукового ландшафту. Два блоки керування та підсилювачі, розташовані в багажному відділенні, генерують окремий зовнішній та внутрішній звук, який випромінюється двома динаміками зовні та всередині. В основі цифрового звуку лежать дані про частоту обертання електродвигунів, положення педалі акселератора, швидкість та інші параметри. На цій основі створюється синтетичний звук, який семплюється з 32 окремих звуків, наприклад постоброблених тонів синтезатора, і зображує роботу приводу.

Підвіска коліс виконана у спортивному стилі на подвійних поперечних важелях. У неї класична конструкція передньої осі, а ззаду верхні поперечні важелі розбиті на окремі ланки. Майже всі компоненти, включаючи кермо та підрамник, виковані або відлиті з алюмінію. Електромеханічне кермове керування з передавальним числом 15,4:1 має пряме спортивне передавальне відношення, але здається різким. Audi може поставити повнопривідне кермо як опцію.

Адаптивна підвіска пневматична є опцією для Audi e-tron GT quattro і може регулювати висоту кузова. На швидкості 90 км/год вона опускається на десять міліметрів, а на швидкості 180 км/год ще на дванадцять міліметрів. Нижче за 30 км/год водій може встановити режим підйому, що піднімає кузов на 20 міліметрів, наприклад, для в'їзду на підземні паркування. Адаптивна пневматична підвіска тісно взаємодіє з керованими амортизаторами, які адаптуються до ситуації за мілісекунди.

Audi e-tron GT Продуктивність