2023-08-09
Audi RS 6 Avant
Новий універсал Audi RS 6 Avant і його потужніша версія RS 6 Avant performance відкриває новий розділ в історії спортивних автомобілів Avant. Він поєднує в собі величезну потужність з підвищеною ефективністю та практичними характеристиками універсала краще, ніж будь-який інший автомобіль у сегменті. Цей факт робить його ідеальним компаньйоном для будь-яких ваших цілей 365 днів на рік - від повсякденних ранкових спринтів в офіс до багатогодинних туристичних поїздок по горах.
Головні особливості Audi RS 6 Avant
- Неперевершений стиль кузова з характерним для RS дизайном екстер'єру: всього три перенесені елементи від A6 Avant – передні двері, дах та кришка багажника, все інше – є ексклюзивом серії RS.
- Більш широкий кузов: колісні арки розширилися приблизно на 40 мм (1,6 дюйма) з кожного боку.
- Більше потужності, більше ефективності: 4,0-літровий двигун TFSI з подвійним турбонаддувом V8 потужністю 441 кВт (600 к.с.), крутний момент 800 Нм.
- Від нуля до 100 км/год лише за 3,6 секунди і до 200 км/год всього за 12 секунд.
- Максимальна швидкість до 305 км/год із пакетом Dynamic Plus
- М'яко-гібридна система (MHEV) на базі 48-вольтової основної електромережі, яка дозволяє планувати з вимкненим двигуном.
- Восьмиступінчаста коробка передач типтронік дозволяє розвивати 100 Нм додаткового крутного моменту.
- Постійний повний привід quattro з міжосьовим диференціалом, що самоблокується, в стандартній комплектації.
- Адаптивна пневматична підвіска RS з контрольованим демпфуванням на 50% жорсткіша, ніж у A6 Avant.
- Просторий та адаптивний салон з численними спортивними акцентами.
- Багажне відділення місткістю від 565 до 1680 літрів.
- Спортивність у поєднанні з комфортом: спортивні сидіння RS вперше оснащені функцією вентиляції.
- Цифрова сенсорна система керування MMI з двома дисплеями плюс голосове керування природною мовою, багатофункціональне рульове колесо з алюмінієвими підкермовими пелюстками та проекційний дисплей.
Зовнішній дизайн Audi RS 6 Avant
Стиль та форма моделей Audi RS 6 Avant та RS 6 Avant performance не мають собі рівних у своєму сегменті. Навіть у стані спокою високопродуктивний Avant від Audi Sport GmbH випромінює велику привабливість. У порівнянні з базовою моделлю Audi A6 Avant, модель RS відрізняється сильно диференційованим дизайном з численними елементами екстер'єру, характерними для RS-серії. RS 6 Avant та A6 Avant мають спільні тільки передні двері, дах та задні двері.
Колісні арки, розширені приблизно на 40 мм (1,6 дюйма) з кожного боку, підкреслюють спортивний дух потужного Avant та ще більше підкреслюють його неповторний характер. 22-дюймові колеса ідеально поєднуються з разючими пропорціями та спортивним силуетом RS 6 Avant.
Singleframe значно більш плоский і широкий у порівнянні з A6 Avant. Його захисна решітка радіатора з тривимірною стільниковою структурою, характерною для RS, має глянсовий чорний дизайн. Вертикальні глянцево-чорні крила вбудовані в ефектні бічні повітрозабірники, які, як і в Audi R8, сягають майже нижньої частини фар. Горизонтальний відвал створює чіткий розріз між автомобілем та дорогою.
Крім капота двигуна зі скульптурним куполом, RS 6 Avant також використовує передні фари з модельного ряду A7. Вони не тільки мають більш плоский і, отже, навіть більш спортивний вигляд, але також пропонують опціональні світлодіодні фари HD Matrix з лазерним світлом Audi та затемненими рамками як додаткова унікальна пропозиція RS 6 Avant у сімействі A6.
Інтер'єр та функції Audi RS 6 Avant
Новаторський дизайн інтер'єру своєю орієнтацією на водія та вставками з алюмінію Race антрацитового кольору підкреслює спортивний характер RS 6 Avant та RS 6 Avant Performance.
У стандартній комплектації водій та передній пасажир сидять на спортивних сидіннях RS з оббивкою зі шкіри Nappa кольору чорні перли з алькантарою з ромбоподібним малюнком і тисненням RS. Спортивні сидіння RS опціонально обтягнуті перфорованою шкірою Valcona з малюнком у вигляді сот і тисненням RS. Крім обігріву сидінь, їх перфорація також уперше уможливлює функцію вентиляції.
В інтер'єрі Audi RS 6 Avant Performance ручка важеля селектора та бічна частина центральної консолі виготовлені з мікрофібри Dinamica, яка приблизно на 45% складається з переробленого ПЕТ-волокна, а спортивні сидіння оббиті високоякісною шкірою Valcona з перфорацією та контрастним рядком синього кольору.
Об'єм багажного відділення становить від 565 до 1680 літрів, ширина навантаження між колісними арками тепер становить 1050 міліметрів, що на 14 міліметрів більше, ніж у попередньої моделі.
Інформаційно-розважальна система та Audi connect
RS 6 Avant - ідеальний компаньйон для будь-яких цілей. Він пропонує комплексні інформаційно-розважальні можливості та можливості підключення. Стандартна навігація MMI plus використовує модульну інформаційно-розважальну платформу MIB 2+ з інтегрованим у стандартну комплектацію модулем передачі даних Audi connect. Це робить точку доступу Wi-Fi, яка підтримує смугу частот 5 ГГц і швидку передачу даних LTE Advanced, стандартом для автомобіля.
Цифрова концепція управління MMI touch response
Концепція MMI touch response інтуїтивно зрозуміла як смартфон і управляється за допомогою дотиків і рухів пальцем. Вона включає два сенсорні дисплеї: 10,1-дюймовий верхній дисплей використовується для управління інформаційно-розважальною системою. Нижній 8,6-дюймовий дисплей – для функцій клімат-контролю, комфорту та зручності, а також для введення тексту від руки або віртуальної клавіатури. Графічний інтерфейс користувача було навмисно зменшено, щоб інформація сприймалася особливо швидко.
Цифрова панель приладів Audi virtual cockpit
Знаменита "приладка" Audi virtual cockpit представлена в стилі, який підходить для високопродуктивного Avant. Цифрова панель приладів має діагональ 12,3 дюйма і роздільну здатність Full HD 1920 x 720 пікселів. Водій може вибирати між традиційним дисплеєм та інформаційно-розважальним режимом. Спеціальні дисплеї RS також надають інформацію про тиск у шинах, крутний момент, вихідну потужність, температуру моторного масла, тиск наддуву, час кола, вимірювання прискорення та перевантаження.
Спортивне шкіряне кермо RS
Повністю перфороване спортивне шкіряне рульове колесо RS з плоским дном і великими алюмінієвими підрульовими пелюстками RS оснащено багатофункціональними кнопками, в тому числі кнопкою RS MODE, яку водій може використовувати для включення режиму Audi drive select RS1 і RS2. Це автоматично відкриває спеціальні дисплеї RS у Audi virtual cockpit. Додатково можна керувати за допомогою системи голосового керування, що робить RS 6 Avant розумним співрозмовником та попутником. Користувач може говорити у звичному форматі.
Наші автомобілі Audi RS 6 Avant
Двигун та характеристики Audi RS 6 Avant та Audi RS 6 Avant performance
- Більше потужності, більше ефективності: 4,0-літровий двигун TFSI з подвійним турбонаддувом V8 потужністю 441 кВт (600 к.с.) при частоті обертання двигуна від 6000 до 6250 об/хв, а крутний момент 800 Нм залишається постійним в діапазоні частоти двигуна від 2050 до 4500 об/хв.
- Додаткові 29 кВт (40 к.с.) завдяки збільшеним колесам компресора та підвищеному тиску наддуву на 0,2 бар до 1,4 бар (відносно).
- Від нуля до 100 км/год лише за 3,6 секунди і до 200 км/год всього за 12 секунд.
- Максимальна швидкість до 305 км/год на запит із пакетом Dynamic Plus
- М'яко-гібридна система (MHEV) на базі 48-вольтової основної електромережі; дозволяє планувати з вимкненим двигуном, швидкий перезапуск та збільшений діапазон зупинки/старту, починаючи зі швидкості всього 22 км/год.
- Система циліндрів за запитом (COD) для тимчасового відключення чотирьох із восьми циліндрів.
- Восьмиступінчаста коробка передач типтронік дозволяє розвивати 100 Нм додаткового крутного моменту.
- Постійний повний привід quattro з міжвісним диференціалом, що самоблокується, в стандартній комплектації: розподіл потужності між передніми і задніми колесами 40 : 60 в стандартній комплектації і до 70 : 30 або 15 : 85 при необхідності.
- Удосконалені п'ятиважільні передній та задній мости
- Широкий діапазон характеристик водіння, що регулюються за допомогою системи динамічного керування Audi drive select
- Наприклад, в режимах руху RS1 і RS2 керування двигуном і трансмісією, підсилювачем керма, підвіскою, динамічним керуванням усіма колесами, спортивним диференціалом quattro та звуком двигуна можна налаштувати індивідуально та зберегти в MMI touch response. Потім можна отримати доступ до налаштувань і швидко змінити їх за допомогою RS MODE на рульовому колесі.
- Адаптивна пневматична підвіска RS з контрольованим демпфуванням на 50% жорсткіша, ніж пневматична підвіска A6 Avant.
- Опціонально: покращена спортивна підвіска RS та електрогідравлічна система динамічного контролю плавності ходу (DRC) знижує тангаж та кочення.
- Спортивне пряме прогресивне рульове керування в стандартній комплектації, динамічне рульове керування всіма колесами з налаштуванням, характерним для RS, як опція.
- Додатково: спортивний диференціал quattro може перерозподіляти крутний момент між задніми колесами.
- Стійкість: десятипоршнева керамічна гальмівна система RS із дисками розміром 440 міліметрів (17,3 дюйма) спереду та 370 міліметрів (14,6 дюйма) ззаду.
Двигун V8 з подвійним турбонаддувом розвиває потужність 441 кВт (600 к.с.) та забезпечує постійний крутний момент 800 Нм у широкому діапазоні обертів двигуна від 2050 до 4500 об/хв. Високопродуктивному Avant потрібно всього 3,6 секунди, щоб розігнатися з нуля до 100 км/год. І лише за 12 секунд RS 6 Avant розганяється до 200 км/год. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год; її можна збільшити до 280 км/год із пакетом Dynamic і навіть до 305 км/год із пакетом dynamic plus.
Більші турбокомпресори та збільшення тиску наддуву з 2,4 до 2,6 бар у 4,0-літровому двигуні V8 biturbo TFSI, яким може похвалитися RS 6 Avant performance, дозволяють збільшити потужність двигуна на 30 к.с. і збільшити крутний момент на 50 Нм в порівнянні з базовими версіями. Це означає загальне збільшення потужності з 441 кВт (600 к.с.) до 463 кВт (630 к.с.) і максимального крутного моменту з 800 до 850 Нм. Модель Performance розганяється від 0 до 100 км/год за 3,4 секунд, що на 0,2 секунд швидше, ніж базова версія RS 6.