Skip to main content

2023-08-09

Audi RS 6 Avant

Новий Audi RS 6 Avant

Новий універсал Audi RS 6 Avant і його потужніша версія RS 6 Avant performance відкриває новий розділ в історії спортивних автомобілів Avant. Він поєднує в собі величезну потужність з підвищеною ефективністю та практичними характеристиками універсала краще, ніж будь-який інший автомобіль у сегменті. Цей факт робить його ідеальним компаньйоном для будь-яких ваших цілей 365 днів на рік - від повсякденних ранкових спринтів в офіс до багатогодинних туристичних поїздок по горах.

Головні особливості Audi RS 6 Avant

  • Неперевершений стиль кузова з характерним для RS дизайном екстер'єру: всього три перенесені елементи від A6 Avant – передні двері, дах та кришка багажника, все інше – є ексклюзивом серії RS.
  • Більш широкий кузов: колісні арки розширилися приблизно на 40 мм (1,6 дюйма) з кожного боку.
  • Більше потужності, більше ефективності: 4,0-літровий двигун TFSI з подвійним турбонаддувом V8 потужністю 441 кВт (600 к.с.), крутний момент 800 Нм.
  • Від нуля до 100 км/год лише за 3,6 секунди і до 200 км/год всього за 12 секунд.
  • Максимальна швидкість до 305 км/год із пакетом Dynamic Plus
  • М'яко-гібридна система (MHEV) на базі 48-вольтової основної електромережі, яка дозволяє планувати з вимкненим двигуном.
  • Восьмиступінчаста коробка передач типтронік дозволяє розвивати 100 Нм додаткового крутного моменту.
  • Постійний повний привід quattro з міжосьовим диференціалом, що самоблокується, в стандартній комплектації.
  • Адаптивна пневматична підвіска RS з контрольованим демпфуванням на 50% жорсткіша, ніж у A6 Avant.
  • Просторий та адаптивний салон з численними спортивними акцентами.
  • Багажне відділення місткістю від 565 до 1680 літрів.
  • Спортивність у поєднанні з комфортом: спортивні сидіння RS вперше оснащені функцією вентиляції.
  • Цифрова сенсорна система керування MMI з двома дисплеями плюс голосове керування природною мовою, багатофункціональне рульове колесо з алюмінієвими підкермовими пелюстками та проекційний дисплей.
Спортивний універсал Audi RS 6 Avant

Зовнішній дизайн Audi RS 6 Avant

Стиль та форма моделей Audi RS 6 Avant та RS 6 Avant performance не мають собі рівних у своєму сегменті. Навіть у стані спокою високопродуктивний Avant від Audi Sport GmbH випромінює велику привабливість. У порівнянні з базовою моделлю Audi A6 Avant, модель RS відрізняється сильно диференційованим дизайном з численними елементами екстер'єру, характерними для RS-серії. RS 6 Avant та A6 Avant мають спільні тільки передні двері, дах та задні двері.

Колісні арки, розширені приблизно на 40 мм (1,6 дюйма) з кожного боку, підкреслюють спортивний дух потужного Avant та ще більше підкреслюють його неповторний характер. 22-дюймові колеса ідеально поєднуються з разючими пропорціями та спортивним силуетом RS 6 Avant.

Singleframe значно більш плоский і широкий у порівнянні з A6 Avant. Його захисна решітка радіатора з тривимірною стільниковою структурою, характерною для RS, має глянсовий чорний дизайн. Вертикальні глянцево-чорні крила вбудовані в ефектні бічні повітрозабірники, які, як і в Audi R8, сягають майже нижньої частини фар. Горизонтальний відвал створює чіткий розріз між автомобілем та дорогою.

Крім капота двигуна зі скульптурним куполом, RS 6 Avant також використовує передні фари з модельного ряду A7. Вони не тільки мають більш плоский і, отже, навіть більш спортивний вигляд, але також пропонують опціональні світлодіодні фари HD Matrix з лазерним світлом Audi та затемненими рамками як додаткова унікальна пропозиція RS 6 Avant у сімействі A6.

Audi RS 6 Avant екстер'єр
Audi RS 6 Avant решітка радіатора
Audi RS 6 Avant позаду

Інтер'єр та функції Audi RS 6 Avant

 

Новаторський дизайн інтер'єру своєю орієнтацією на водія та вставками з алюмінію Race антрацитового кольору підкреслює спортивний характер RS 6 Avant та RS 6 Avant Performance.

У стандартній комплектації водій та передній пасажир сидять на спортивних сидіннях RS з оббивкою зі шкіри Nappa кольору чорні перли з алькантарою з ромбоподібним малюнком і тисненням RS. Спортивні сидіння RS опціонально обтягнуті перфорованою шкірою Valcona з малюнком у вигляді сот і тисненням RS. Крім обігріву сидінь, їх перфорація також уперше уможливлює функцію вентиляції.

В інтер'єрі Audi RS 6 Avant Performance ручка важеля селектора та бічна частина центральної консолі виготовлені з мікрофібри Dinamica, яка приблизно на 45% складається з переробленого ПЕТ-волокна, а спортивні сидіння оббиті високоякісною шкірою Valcona з перфорацією та контрастним рядком синього кольору.

Об'єм багажного відділення становить від 565 до 1680 літрів, ширина навантаження між колісними арками тепер становить 1050 міліметрів, що на 14 міліметрів більше, ніж у попередньої моделі.

Новий Audi RS 6 Avant салон
Audi RS 6 Avant Інформаційно-розважальна система та Audi connect

Інформаційно-розважальна система та Audi connect

RS 6 Avant - ідеальний компаньйон для будь-яких цілей. Він пропонує комплексні інформаційно-розважальні можливості та можливості підключення. Стандартна навігація MMI plus використовує модульну інформаційно-розважальну платформу MIB 2+ з інтегрованим у стандартну комплектацію модулем передачі даних Audi connect. Це робить точку доступу Wi-Fi, яка підтримує смугу частот 5 ГГц і швидку передачу даних LTE Advanced, стандартом для автомобіля.

Audi RS 6 Avant Цифрова концепція управління MMI touch response

Цифрова концепція управління MMI touch response

Концепція MMI touch response інтуїтивно зрозуміла як смартфон і управляється за допомогою дотиків і рухів пальцем. Вона включає два сенсорні дисплеї: 10,1-дюймовий верхній дисплей використовується для управління інформаційно-розважальною системою. Нижній 8,6-дюймовий дисплей – для функцій клімат-контролю, комфорту та зручності, а також для введення тексту від руки або віртуальної клавіатури. Графічний інтерфейс користувача було навмисно зменшено, щоб інформація сприймалася особливо швидко.

Салон нового Audi RS 6 Avant

Цифрова панель приладів Audi virtual cockpit

Знаменита "приладка" Audi virtual cockpit представлена в стилі, який підходить для високопродуктивного Avant. Цифрова панель приладів має діагональ 12,3 дюйма і роздільну здатність Full HD 1920 x 720 пікселів. Водій може вибирати між традиційним дисплеєм та інформаційно-розважальним режимом. Спеціальні дисплеї RS також надають інформацію про тиск у шинах, крутний момент, вихідну потужність, температуру моторного масла, тиск наддуву, час кола, вимірювання прискорення та перевантаження.

Audi RS 6 Avant Спортивне шкіряне кермо RS

Спортивне шкіряне кермо RS

Повністю перфороване спортивне шкіряне рульове колесо RS з плоским дном і великими алюмінієвими підрульовими пелюстками RS оснащено багатофункціональними кнопками, в тому числі кнопкою RS MODE, яку водій може використовувати для включення режиму Audi drive select RS1 і RS2. Це автоматично відкриває спеціальні дисплеї RS у Audi virtual cockpit. Додатково можна керувати за допомогою системи голосового керування, що робить RS 6 Avant розумним співрозмовником та попутником. Користувач може говорити у звичному форматі.

Наші автомобілі Audi RS 6 Avant

Двигун та характеристики Audi RS 6 Avant та Audi RS 6 Avant performance

  • Більше потужності, більше ефективності: 4,0-літровий двигун TFSI з подвійним турбонаддувом V8 потужністю 441 кВт (600 к.с.) при частоті обертання двигуна від 6000 до 6250 об/хв, а крутний момент 800 Нм залишається постійним в діапазоні частоти двигуна від 2050 до 4500 об/хв.
  • Додаткові 29 кВт (40 к.с.) завдяки збільшеним колесам компресора та підвищеному тиску наддуву на 0,2 бар до 1,4 бар (відносно).
  • Від нуля до 100 км/год лише за 3,6 секунди і до 200 км/год всього за 12 секунд.
  • Максимальна швидкість до 305 км/год на запит із пакетом Dynamic Plus
  • М'яко-гібридна система (MHEV) на базі 48-вольтової основної електромережі; дозволяє планувати з вимкненим двигуном, швидкий перезапуск та збільшений діапазон зупинки/старту, починаючи зі швидкості всього 22 км/год.
  • Система циліндрів за запитом (COD) для тимчасового відключення чотирьох із восьми циліндрів.
  • Восьмиступінчаста коробка передач типтронік дозволяє розвивати 100 Нм додаткового крутного моменту.
  • Постійний повний привід quattro з міжвісним диференціалом, що самоблокується, в стандартній комплектації: розподіл потужності між передніми і задніми колесами 40 : 60 в стандартній комплектації і до 70 : 30 або 15 : 85 при необхідності.
  • Удосконалені п'ятиважільні передній та задній мости
  • Широкий діапазон характеристик водіння, що регулюються за допомогою системи динамічного керування Audi drive select
  • Наприклад, в режимах руху RS1 і RS2 керування двигуном і трансмісією, підсилювачем керма, підвіскою, динамічним керуванням усіма колесами, спортивним диференціалом quattro та звуком двигуна можна налаштувати індивідуально та зберегти в MMI touch response. Потім можна отримати доступ до налаштувань і швидко змінити їх за допомогою RS MODE на рульовому колесі.
  • Адаптивна пневматична підвіска RS з контрольованим демпфуванням на 50% жорсткіша, ніж пневматична підвіска A6 Avant.
  • Опціонально: покращена спортивна підвіска RS та електрогідравлічна система динамічного контролю плавності ходу (DRC) знижує тангаж та кочення.
  • Спортивне пряме прогресивне рульове керування в стандартній комплектації, динамічне рульове керування всіма колесами з налаштуванням, характерним для RS, як опція.
  • Додатково: спортивний диференціал quattro може перерозподіляти крутний момент між задніми колесами.
  • Стійкість: десятипоршнева керамічна гальмівна система RS із дисками розміром 440 міліметрів (17,3 дюйма) спереду та 370 міліметрів (14,6 дюйма) ззаду.
Двигун Audi RS 6 Avant

Двигун V8 з подвійним турбонаддувом розвиває потужність 441 кВт (600 к.с.) та забезпечує постійний крутний момент 800 Нм у широкому діапазоні обертів двигуна від 2050 до 4500 об/хв. Високопродуктивному Avant потрібно всього 3,6 секунди, щоб розігнатися з нуля до 100 км/год. І лише за 12 секунд RS 6 Avant розганяється до 200 км/год. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год; її можна збільшити до 280 км/год із пакетом Dynamic і навіть до 305 км/год із пакетом dynamic plus.

Більші турбокомпресори та збільшення тиску наддуву з 2,4 до 2,6 бар у 4,0-літровому двигуні V8 biturbo TFSI, яким може похвалитися RS 6 Avant performance, дозволяють збільшити потужність двигуна на 30 к.с. і збільшити крутний момент на 50 Нм в порівнянні з базовими версіями. Це означає загальне збільшення потужності з 441 кВт (600 к.с.) до 463 кВт (630 к.с.) і максимального крутного моменту з 800 до 850 Нм. Модель Performance розганяється від 0 до 100 км/год за 3,4 секунд, що на 0,2 секунд швидше, ніж базова версія RS 6.

Audi RS 6 Avant Спортивный універсал