2023-09-05
Новий Audi RS Q3 Sportback
Автомобілі Audi з інноваційним та привабливим дизайном, оснащені передовими технологіями та приголомшливою потужністю, завжди користуються гарним попитом. Audi RS Q3 Sportback - це високопродуктивний кросовер преміум-класу, якому достатньо потужності, щоб відповідати своєму вражаючому дизайну. RS Q3 Sportback має стиль купе зі стрілоподібною задньою частиною та вражаючий 2,5-літровий п'ятициліндровий двигун потужністю 400 к.с. і 480 Нм крутного моменту. Прискорення 0-100 км/год: 4,5 секунди. Елементи, притаманні RS, доповнюють загальний спортивний дизайн компактного кросовера SUV-купе.
Німецький виробник автомобілів Audi має відповідь на різні потреби, від повсюдного ентузіазму щодо звичайних розкішних купе до загального голоду по позашляховикам. Audi Q3 Sportback є одним із найцікавіших субкомпактних кросоверів. Розділяючий платформу зі спортивним Volkswagen Tiguan, Audi Q3 вперше випустили в 2011 році. Він зміг протриматися протягом відносно продуктивного 7-річного періоду до 2018 року, коли з'явилося друге покоління.
У другому поколінні Audi представила повністю оновлений RS Q3 із деякими новими моделями, включаючи Sportback. Маючи широкі передові функції, вражаючу потужність і достатній простір для пасажирів та їх багажу, Audi Q3 Sportback входить у топ найкращих моделей у своєму класі.
Зовнішній дизайн Audi RS Q3 Sportback
Завдяки похилій лінії даху, що нагадує купе, RS Q3 Sportback має нижчу посадку, ніж RS Q3. Крім того, висхідна лінія плечей опущена нижче, ніж у родинного автомобіля, що знижує оптичний центр ваги кузова. В результаті кузов здається ще мускулистішим, а колеса більше.
Спереду ви отримуєте великі повітрозабірники, глянсову чорну решітку радіатора та леза у формі бумеранга в бампері, а спойлер на краю даху та великі чорні подвійні овальні вихлопні труби завершують загальний м'язистий вид кросовера. Задня частина створює ефектну обробку завдяки характерному для RS бамперу із заднім дифузором та горизонтальними пластинами, а також спеціальному для RS спойлеру. Це справді епічний зразок привабливого дизайну. Перейдіть на Audi Sport Edition, і RS Q3 ще більш візуально покращується завдяки пакету стилів Black.
Audi Q3 Sportback не зазнав серйозної реконструкції, оскільки його передня частина має практично ідентичні характеристики із звичайним Q3. Масивна решітка радіатора вміщує кільця Audi, а фари роблять автомобіль ще спортивнішим і соковитішим. Помітний вигин, який одержує задня частина автомобіля, не впливає на доступний вантажний простір.
Дизайн інтер'єру та цифрові функції Audi RS Q3 Sportback
Як і його рідний брат RS Q3, RS Q3 Sportback є повноцінним п'ятимісним автомобілем, тому він також добре підходить для сімейного відпочинку, як і для трек-дня. Інтер'єр також вражає, як і його екстер'єр, з динамічним виглядом у кожній деталі. Від обтягнутого шкірою рульового колеса RS з плоским дном, підрульовими пелюстками перемикання передач і алюмінієвою обробкою до передніх спортивних сидінь RS з обробкою шкірою Feinnappa з стільниковим рядком, вбудованими підголовниками та тисненням RS на спинках.
Завдяки двозонному електричному блоку клімат-контролю, центральній консолі та 10,1-дюймовому сенсорному дисплею MMI, нахиленому до водія, салон RS Q3 Sportback спроектований таким чином, щоб забезпечувати оптимальний контроль. Повністю цифрова Audi Virtual Cockpit для RS відрізняється функціями, орієнтованими на продуктивність, такими як світловий дисплей перемикання передач, а також інформаційні дисплеї для моменту, потужності, часу проходження кола, перевантаження і прискорення. Типові для RS елементи роблять свій внесок у загальний спортивний дизайн компактного купе-кросоверу.
Фірмовий стиль RS
Інтер'єр Audi RS Q3 Sportback вражає своєю динамічністю до найдрібніших деталей. Починаючи з 3-спицевого спортивного шкіряного кермового колеса, сплощеного в нижній частині, з багатофункціональними підрульовими перемикачами, вставками з алюмінію, і закінчуючи спортивними сидіннями plus спереду в шкірі Fine Nappa із стільниковим простроченням та фірмовим тисненням RS на спинках сидінь.
Місткість
RS Q3 Sportback вміщує із комфортом до п'яти осіб. Лавку заднього сидіння можна зрушити в довжину на 150 міліметрів, а нахил можна змінити у сім ступенів. А якщо необхідно взяти з собою більш велике обладнання, об'єм багажного відділення збільшується з 530 л до 1400 л при складених спинках сидінь. Автомобіль готовий до повсякденних спринтів в офіс та багатогодинних подорожей Європою.
Впевнене водіння
RS Q3 Sportback вибухонебезпечний, але при цьому залишається передбачувано безпечним. Багато залежить від точного і прямого кермового управління, яке вселяє у вас впевненість, необхідну для проходження поворотів без будь-яких непотрібних відхилень або відволікаючих факторів. Системи допомоги водієві ніколи не сплять і допомагають отримувати задоволення.
Цифрове керування
Панель приладів виглядає свіжо і сучасно, центральні вентиляційні отвори розташовані прямо над 10,1-дюймовим сенсорним екраном, який є у всіх моделях. Пропонуючи нові інтернет-послуги Audi через Audi Connect, інформаційно-розважальна система Q3 Sportback поєднує навігаційні програми та зручне меню. Audi virtual cockpit також підтримує Apple CarPlay та Android Auto.
Наші автомобілі Audi RS Q3 Sportback
Двигун та характеристики Audi RS Q3 Sportback
Легендарний 2,5-літровий двигун TFSI з п'ятьма циліндрами та спортивна підвіска RS роблять кожну подорож сенсаційною. RS Q3 Sportback завершить спринт з 0 до 100 км на годину всього за 4,5 секунд. У поєднанні з семиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням RS Q3 Sportback здатний розвивати потужність 400 коней.
Ультрасучасний повний привід quattro разом із технологією динамічного керування Audi Drive Select та прогресивним кермовим керуванням забезпечують надрізкі реакції, ідеальну стійкість та гігантське зчеплення з дорогою. Сталева гальмівна система RS із чорними або червоними гальмівними супортами забезпечує уповільнення – опціонально також доступна керамічна гальмівна система RS із гальмівними супортами червоного кольору.
Незалежно від того, в якому режимі водіння ви знаходитесь, двигун видає потужність і крутний момент так легко і плавно, не втрачаючи жодної зі своїх гострих як бритва інстинктів і цілеспрямованості навіть на складних дорогах — прямих, звивистих, сухих або мокрих. Грамотна система повного приводу quattro допомагає у цьому аспекті.
Керованість та враження від водіння Audi RS Q3 Sportback
Цей автомобіль настільки крутий на дорозі, що вам потрібно взяти його із собою на гоночну трасу, щоб ви могли повною мірою використати його можливості. З такою великою кількістю м'язів, що викачуються з 2,5-літрового силового агрегату з п'ятьма циліндрами, здається, що автомобіль має ще багато сили і енергії навіть після того, як досягли фінішу.
Sportback забезпечує спортивну керованість, яку ми асоціюємо з модельним рядом RS, дозволяючи вам швидко рухатися від точки до точки, залишаючись при цьому передбачуваним у будь-який час, хоч і з невеликою недостатньою повертальністю при сильному натисканні. Однак не помиляйтеся - цей позашляховик може дуже швидко та ефективно об'їхати звивисту дорогу, і ви отримаєте масу задоволення від цього. Прогресивне кермове управління може дати трохи більше розуміння того, що передні колеса роблять в поворотах, якщо ви переключитеся на «динамічні» налаштування в режимі вибору приводу.
RS Q3 отримує модернізовану спортивну підвіску в порівнянні зі стандартним Q3, більш жорсткі пружини та амортизатори, а також дорожній просвіт майже на 4 дюйми нижче, ніж у стандартного автомобіля, що забезпечує нижчий центр тяжіння та покращене проходження поворотів. Враховуючи його спортивну тематику, RS Q3 забезпечує жорсткішу їзду на низьких швидкостях, тому ми рекомендуємо їздити в режимі «комфорт» для досягнення найкращих результатів у місті.
Система "Audi drive select" дає вам дві нові налаштування, а саме "RS1" і "RS2". Ви можете налаштувати їх на свій смак, налаштувавши систему приводу для більш швидких перемикань, рульове управління для більш чуйного проходження поворотів, звук двигуна і налаштування 4WD Quattro між комфортним, нормальним і динамічним. А щоб водіям було ще простіше знаходити ці режими у розпал спортивного водіння, дизайнери встановили на кермовому колесі спеціальну кнопку «Режим RS», для включення потрібного режиму достатньо одного швидкого натискання.