Skip to main content

2022-10-20

BMW 7 Series 2023: нове покоління 7 серії

Новий BMW 7 Series 2023

Модернізований флагман 7-ї серії випускається у збільшених розмірах, з бензиновими та електричними силовими установками, новітніми технологіями. BMW 7 series пропонує більше задоволення від водіння та комфорту у подорожах, ніж будь-коли.

Відтепер доступні дві нові гібридні моделі з модулем, що підключається до мережі, у тому числі модель BMW M і дизельний варіант з 48-вольтовою технологією м'якого гібрида. Прихильність до електричної мобільності продовжується завдяки сучасній технології трансмісії BMW eDrive. Моделі BMW 7 серії оснащені технологією м'якого гібрида з використанням стартер-генератора із запасом ходу 100 км. Початок виробництва у листопаді 2022 року.

Доступні варіанти BMW 7 Series 2023:

BMW 7 Series G70

BMW 760i xDrive

  • Витрата палива в л/100 км у циклі WLTP: 11,2 л/100 км
  • Викиди CO2 у г/км у циклі WLTP: 255

BMW i7 xDrive60

  • Потужність у циклі WLTP: 19,6–18,4 кВтг/100 км
  • Запас ходу на електротязі: 591-625 км за циклом WLTP


BMW M760e xDrive

  • Витрата палива в л/100 км у циклі WLTP: 1,3 – 1,0 л/100 км
  • Потужність в кВтг/100 км у циклі WLTP: 21,8 – 20,2
  • Викиди CO2 у г/км у циклі WLTP: 29-23

BMW 735i (недоступний у Європі)

  • Витрата палива у циклі WLTP: 7,9 л/100 км
  • Викиди CO2 у циклі WLTP: 182 г/км

BMW 740i (недоступний у Європі)

  • Витрата палива у циклі WLTP: 8,0–7,0 л/100 км
  • Викиди CO2 у циклі WLTP: 183–159 г/км

BMW 760i xDrive (недоступний у Європі)

  • Витрата палива у циклі WLTP: 11,2 л/100 км
  • Викиди CO2 у циклі WLTP: 255 г/км

BMW 740d xDrive (доступен с весны 2023 года)

  • Витрата палива в циклі WLTP: 6,8-6,1 л/100 км
  • Викиди CO2 у циклі WLTP: 178–160 г/км

BMW 750e xDrive (доступен с весны 2023 года)

  • Витрата бензину в циклі WLTP: 1,1-1,0 л/100 км
  • Витрата електроенергії у циклі WLTP: 20,8–19,7 кВтг/100 км
  • Викиди CO2 від бензину у циклі WLTP: 25 – 22 г/км

BMW M760e xDrive (доступен с весны 2023 года)

  • Витрата бензину в циклі WLTP: 1,3-1,0 л/100 км
  • Витрата електроенергії у циклі WLTP: 21,8–20,2 кВтг/100 км
  • Викиди CO2 від бензину у циклі WLTP: 29 – 23 г/км

2023 BMW 7 Series: зовнішній дизайн

Цікаво, що BMW вирішила дотримуватися позначення Li на деяких ринках, незважаючи на те, що сьоме покоління 7-ї серії має тільки одну довжину колісної бази. Маючи значні 3215 мм (126,5 дюймів) між осями, нова 7 серія має більш довгу колісну базу, ніж стара розтягнута модель G12. Новий 740Li доступний з 21-дюймовими колесами та пофарбованим у колір металік Dravit Grey з індивідуального каталогу.

Сильна візуальна присутність завдяки поверхням з монолітним дизайном та новому стилю передньої панелі зменшилась у новому ексклюзивному стилі, характерному для розкішних моделей бренду. Дизайн передніх фар тепер поділено на два рівні. Як опція денні ходові вогні можуть бути оснащені кришталевими фарами BMW Iconic Glow.

Світлові ефекти «Ласкаво просимо» та «До побачення», створені кристалами Swarovski з підсвічуванням для емоційного світлового ефекту, подвійна радіаторна решітка BMW з підсвічуванням контурів і динамічний світловий килим з анімованими проекціями перед дверима автомобіля. Два кольори «BMW Individual двоколірні» доступні як опція.

Кузов із довгою колісною базою 3215 мм пропонується по всьому світу (+5 мм порівняно з версією з довгою колісною базою попереднього покоління). Результат: задня частина салону спокушає своїм надзвичайним простором. Типові для BMW пропорції: модель додала завдовжки 130 мм, завширшки – 48 мм, заввишки – 51 мм. 19-дюймові легкосплавні диски пропонуються у стандартній комплектації (залежно від моделі).

Новий БМВ 7 серії
BMW 760i xDrive
Новий BMW 7 Series решітка радіатора

2023 BMW 7 Series: інтер'єр

 

Новий BMW 7 серії може бути оснащений механізмом автоматичного відчинення та закривання дверей в якості опції. Комфорт доступу ззаду, акустика, гасіння вібрацій, зручність сидіння, простір для ніг та над головою були значно покращені. Комфортні сидіння в стандартній комплектації, ще більш багатофункціональні сидіння як опція. Опція для правого заднього сидіння Executive Lounge: значно покращене наклонне положення та підставка для ніг правого пасажира.

У списку опцій у BMW 7 серії є кілька цікавих позицій, включаючи спортивний пакет M та 31,3-дюймовий екран Theater Screen, що є розважальною системою для заднього ряду сидінь. Розкішний салон оформлений з оббивкою зі шкіри Merino кольору Amarone у поєднанні з обробкою з вуглецевого волокна для панелі приладів і центральної консолі. Ви також помітите кермо з плоским дном та логотипом М на нижній спиці.

Нова оббивка Veganza, матеріал, що відтворює властивості шкіри, пропонується у стандартній комплектації у чотирьох кольорах. Опціонально доступні: салон BMW Individual з обробкою шкірою Merino та салон M Sport для моделей BMW M та моделей з обробкою M Sport, обидва доступні у п'яти кольорах. Також доступно: вперше пропонується інтер'єр BMW Individual з ексклюзивними елементами із двоколірної шкіри Merino або шкіри Merino/шерсті кашеміру.

Новий BMW 7 Series 2023 салон
BMW 7 Series 2023 інтер'єр

Комфорт для всіх, хто всередині

Чотиризонний автоматичний клімат-контроль із фільтром наночастинок у стандартній комплектації; поверхні з підігрівом підлокітників центральної консолі та опціональних дверей.

BMW 7 Series 2023 Панорамний дах

Панорамний дах

Стаціонарний панорамний скляний дах у стандартній комплектації зі збільшеною площею скління для залиття світлом салону. Панорамний скляний дах Sky Lounge зі світлодіодним освітленням доступний як опція.

BMW 7 Series 31,3-дюймовий сенсорний екран

Високоякісні розваги

BMW Theater Screen із вбудованим Amazon Fire TV оснащений 31,3-дюймовим сенсорним екраном 8K з об'ємним звуком Bowers & Wilkins із вбудованими сабвуферами, пультами дистанційного керування із сенсорними екранами, вбудованими у двері (BMW Touch Command). та автоматизована система заднього сонцезахисного козирка, яка закривається при включенні кіноекрана.

BMW 7 Series панель приладів

Сучасне керування функціями

Нова інтерпретація типової орієнтованого на водія концепції салону з вигнутим дисплеєм BMW. 12,3-дюймовий інформаційний дисплей та 14,9-дюймовий центральний екран керування за суцільною зігнутою скляною поверхнею у напрямку до водія.

Наші автомобілі BMW 7 серії седан

2023 BMW 7 Series: технології

Автомобільні технології з'явилися в 1990-х роках і відтоді зазнали величезних змін, особливо в останнє десятиліття. Флагманська модель преміального бренду тепер більше схожа на пересувний комп'ютер, а нова 7-а серія – яскравий приклад того, як технології підняли розкішний сегмент. Цей G70 запозичив у Rolls-Royce розкішні автоматичні двері як спереду, так і ззаду. Він також має додаткові фари «Iconic Glow» з кристалами Swarovski, вбудованими у верхні денні ходові вогні.

7-а серія 2023 року - перший BMW, який отримав інтерактивну смугу BMW Interaction Bar. Вона простягається через панель приладів і доходить до передніх дверей завдяки прозорій панелі зі світлодіодним підсвічуванням. Він містить сенсорні кнопки для налаштування параметрів клімату, включення аварійної сигналізації. Колір автоматично змінюється залежно від режиму керування, але водій може вибрати його вручну.

BMW 7 Series 2023 технології


Ще одна функція, яка буде популярною серед власників нової 7 серії, називається CraftedClarity і включає програми з кришталю для мінімалістського розподільного пристрою нової 7-ї серії. В останньому поколінні BMW усунув більшість елементів керування, інтегрувавши їх функції у 14,9-дюймовий сенсорний екран. У задній частині є більше екранів, де на дверних картах встановлені 5,5-дюймові дисплеї для керування безліччю функцій.

2023 BMW 7 Series: двигун та характеристики

Двигун BMW 7 серії седан

Інновація від BMW в області плагін-гібридів: ходова частина нових гібридних моделей складається з 6-циліндрового рядного двигуна з технологією BMW TwinPower Turbo і електродвигуна, інтегрованого в 8-ступінчасту коробку передач Steptronic. Потужність обох двигунів передається на дорогу через інтелектуальну систему повного приводу BMW xDrive.

Електродвигун, що використовується в обох моделях, відноситься до поточного покоління двигунів BMW eDrive для гібридних моделей, що підключаються до мережі. Синхронний двигун з питомою потужністю понад 5,0 кВт/кг має номінальну потужність 145 кВт (197 к.с.) в обох варіантах PHEV при розширеному діапазоні швидкостей до 11 500 об/хв.

У новій моделі BMW 750e xDrive електродвигун працює в парі з 3,0-літровим рядним шестициліндровим бензиновим двигуном, здатним розвивати максимальну потужність 230 кВт/313 кінських сил і піковий крутний момент 450 Нм. Разом два джерела живлення забезпечують максимальну вихідну потужність системи 360 кВт/490 к.с. (з тимчасовим надлишком потужності) і максимальний крутний момент системи 700 Нм, з яким нова модель BMW 750e xDrive може розганятися від 0 до 100 км/год за 4,8 секунди та від 0 до 100 за 2,7 секунди при 80-120 км/год.

Крім того, електродвигун може розвивати фактичний крутний момент до 450 Нм у своєму інноваційному ступені переднього ходу. Інновація, запатентована і представлена BMW, дозволяє компактному і надзвичайно легкому електродвигуну, вбудованому в коробку передач, або окремо, або в поєднанні з двигуном внутрішнього згоряння, створювати крутний момент, який може бути досягнутий тільки з набагато більшим і важким двигуном. Оптимізована потужність секції передперемикання, утвореної між ротором електродвигуна і вхідним валом автоматичної коробки передач, гарантує помітну різницю при інтенсивному прискоренні.

Седан BMW 7 серії

Прем'єра в лінійці BMW 7 серії: перша модель BMW M з оптимізованими характеристиками, оснащена технологією plug-in-hybrid

 

Нова модель BMW M760e xDrive характеризується додатковою спортивністю та абсолютною динамікою водіння моделей BMW M з оптимізованими характеристиками. Це перша модель баварського виробника преміум-класу, оснащена технологією гібридної трансмісії, що підключається до мережі, розробленою інженерами BMW M GmbH. Її двигун внутрішнього згоряння є 3,0-літровим рядним шестициліндровим бензиновим двигуном, що працює за технологією M TwinPower Turbo, з максимальною потужністю 280 кВт/380 кінських сил і максимальним крутним моментом 520 Нм.

Нова модель BMW M760e xDrive розганяється з місця до 100 км/год за 4,3 секунди, а її маневреність у діапазоні швидкостей 80-120 км/год становить лише 2,7 секунди. Новий BMW M760e xDrive також поєднує в собі запаморочливу продуктивність з можливістю водіння з нульовим рівнем викидів. Тим часом, атмосфера сучасної розкоші посилюється спеціальними аксесуарами для кузова M, внутрішніми вставками та контентом, що відображається на екранах.

Електродвигуни гібридних моделей живляться від високовольтної літій-іонної батареї. Акумулятор енергії, який представляє п'яте покоління технології трансмісії BMW eDrive, був убудований у плиту підлоги для обох моделей. Корисна ємність акумулятора 18,7 кВтг перевищує аналогічний показник моделі-попередниці більш як на 50 відсотків. Максимальна швидкість заряджання від мережі змінного струму становить 7,4 кВт. У поєднанні з ефективністю електродвигуна та інтелектуальним управлінням енергоспоживанням, що працює з адаптивною рекуперацією енергії, це становить 77-85 км для нової моделі BMW M760e xDrive і 78-87 км для нового BMW 750e xDrive.

BMW M760e xDrive
BMW M760e xDrive plug-in-hybrid
BMW M760e xDrive гібрид

Новий BMW 7 серії з рядним шестициліндровим дизельний двигун із сучасною технологією м'якого гібрида з 48-вольтовим стартер-генератором

 

У новому дизельному двигуні BMW 7 серії тепер використовують інновації, розроблені в рамках стратегії BMW EfficientDynamics. Під капотом нової моделі BMW 740d xDrive двигун внутрішнього згоряння, який пройшов детальне доопрацювання, працює в парі з технологією м'якого гібрида, що працює з 48-вольтовим стартер-генератором, який інженери інтегрували у восьмиступінчасту коробку передач Steptronic.

Таким чином, максимальна потужність системи становить 220 кВт/300 к.с. Виробляється за рахунок взаємодії двигуна внутрішнього згоряння з максимальною потужністю 210 кВт/286 л.с. та електродвигуна з максимальною потужністю 13 кВт/18 л.с. та піковим крутним моментом 670 Нм завдяки подвійності дизельного двигуна та електродвигуна з піковим крутним моментом 200 Нм.

У 3,0-літровому рядному шестициліндровому дизельному двигуні нової моделі BMW 740d xDrive використовуються сталеві поршні, які забезпечують значно більший тиск згоряння та гарантують більш оптимальний звук двигуна. Новий ресурс також здатний значно ефективніше сепарувати оливу. Тим часом нова система безпосереднього впорскування палива Common Rail вже працює з форсунками з електромагнітним клапаном, здатними виконувати до 12 упорскування за один хід при максимальному тиску 2500 бар.

Надзвичайно точна взаємодія між двигуном внутрішнього згоряння та електродвигуном у нових моделях BMW 7 серії поєднує в собі зразкову ефективність трансмісії та нескінченно плавну їзду, гідну розкішного лімузину.

BMW 760i