2022-12-28
Новий BMW M4 2023

Підрозділ BMW M Sport випускає моделі M із вражаючою швидкістю, а M4, дводверна версія седана M3, є однією з найкращих. Він більше, ніж M2, але також цікавий в управлінні і пропонує потужне зчеплення з дорогою і незаперечну продуктивність на прямий.
Усього існує три версії BMW M4 2023 року:
- BMW M4 Coupe (купе)
- BMW M4 Convertible (кабріолет)
- BMW M4 CSL
BMW M4 Coupe – це ідеальний баланс між практичністю M3 та стилем купе, і ми вважаємо, що це один із найкращих автомобілів M у лінійці. Версії Standard і Competition забезпечують хвилюючу їзду, залишаючись при цьому досить комфортними для повсякденної роботи, а затяті фанати тепер можуть інвестувати в CSL, який значно перетворює M4 на трекову машину.
Якщо з купе і кабріолетом все більш-менш зрозуміло - це висококласні серійні моделі, то CLS - унікальніший варіант. Втретє за свою 50-річну історію BMW M струсив пил із назви CSL (Competition, Sport, Lightweight) для надпотужної моделі. Побудований на основі купе M4 покоління G82, M4 CSL стає задньопривідним, отримує більше потужності, менше ваги та присвячує себе прагненню досконалості на трасі майже так само, як Alfa Romeo Giulia GTA та Porsche 911 GT3. Обмежений тиражем 1000 одиниць по всьому світу та з ціною, яка змусить плакати простих смертних, це чиста дистиляція дорожньої та гоночної майстерності BMW M в одному.
Зовнішній дизайн BMW M4 2023
Кожна деталь продумана та натхненна. За приголомшливим стилем купе BMW M4 2023 модельного року стоять удосконалена аеродинаміка та висока продуктивність. Виділитеся вертикальною решіткою радіатора, скульптурним капотом та доступними адаптивними світлодіодними фарами Icon з лазерним світлом.
Стандартний дах із вуглецевого волокна оснащений ребрами для керування повітряним потоком, а дзеркала M та бічні зябра додають спортивний стиль. Стильний стандартний задній дифузор та спойлер на багажнику забезпечують ідеальну притискну силу та доповнюють L-подібні світлодіодні задні ліхтарі.
Кабріолет BMW M4 додає гнучкості та розкоші водіння одному з великих німецьких спортивних купе. Він представлений лише у більш потужному вигляді Competition. Оснащений 3,0-літровим рядним шестициліндровим бензиновим двигуном з подвійним турбонаддувом, цей автомобіль не позбавлений потужності або продуктивності і має такий же рівень динаміки, що і стандартний M4 купе.
BMW M4 CSL не тільки виглядає швидким, навіть коли стоїть на місці, але й має скульптурний дизайн кузова, що підвищує ефективність аеродинаміки та знижує вагу. Зроблена на замовлення передня частина оснащена нещодавно переробленою решіткою з вуглепластику з меншою кількістю планок, що сприяє зниженню ваги на вісім фунтів лише за рахунок основних елементів дизайну. Під ним знаходиться передній спойлер із карбону, до якого приєднуються карбоновий капот, дах, кришка багажника та бічні спідниці. Передні повітрозабірники також були розроблені спеціально для збільшення потоку повітря, а повітряні завіси переднього бампера направляють повітря на охолодження гальм. Фари оснащені жовтими денними ходовими вогнями у дусі M5 CS та гоночних автомобілів BMW M десятиліть, а у фарах далекого світла використовується технологія BMW Laserlight.
Останній штрих - кругла медаль BMW, присвячена 50-річчю, зі зміщеною окантовкою у знаменитому триколірному кольорі BMW.



Салон BMW M4 2023
Всі версії BMW M4 Coupe 2023 оснащені найпродуктивнішими технологіями BMW, тому ви можете зосередитися на гонці та особистому задоволенні. Це спортивне купе втілює в собі найкращі інженерні рішення: неприборкану міць, неймовірну маневреність та нескінченний адреналін. Стандартні спортивні сидіння M з значками M, що підсвічуються, зручні в далеких поїздках і забезпечують оптимальну бічну підтримку для енергійних маневрів.
У звичайному M4 є місце для чотирьох людей, але в ультра-сфокусованому BMW M4 CSL можуть розміститися лише двоє людей. Ці сидіння являють собою повні ковші M з карбоновим корпусом і позбавлені будь-яких типових зручностей, таких як обігрів, вентиляція, електрорегулювання або регулювання поперекової опори, що дозволяє заощадити 25 кг в процесі. Крім того, ви можете безкоштовно замінити набір карбонових сидінь M з підігрівом та регулюванням потужності. Ці ковші з фіксованою спинкою оббиті шкірою Merino чорного кольору з контрастною червоною алькантарою та триколірною строчкою BMW M на подушках сидінь та ременях безпеки. Заднє сидіння було повністю видалено (зекономивши ще близько 20 кг, а на його місці ви знайдете вантажну сітку, щоб утримувати на місці два гоночні шоломи.
Вуглецеве волокно домінує в інтер'єрі BMW M4 CSL, з центральною консоллю з вуглепластику і плетеним вуглецем на панелі приладів, дверях, рульовому колесі і майже скрізь, що дозволяє заощадити ще майже 15 кг. Говорячи про румпель, він обтягнутий алькантарою, ідеально круглий, як і має бути, і має червону позначку на 12 годин. Потім, якщо ви забудете, в якій машині ви знаходитесь, значок CSL можна знайти практично скрізь, від спинок сидінь до центральної консолі, задньої панелі та дверних порогів.


Все працює разом
Стандартна динамічна цифрова панель приладів орієнтована на М, дозволяючи вам отримати доступ до всіх цифрових функцій автомобіля в безшовному, орієнтованому на водія середовищі.

Підключайтесь на ходу
Операційна система iDrive 7 включає бездротову сумісність з Apple CarPlay™ та Android Auto™, тому ви можете підключатися до своїх улюблених програм та контенту в дорозі.

Дистанційне управління
Додаток My BMW дозволяє вам замикати та відчиняти двері, перевіряти стан автомобіля або використовувати доступний дистанційний запуск двигуна на моделях M4 Competition, щоб усе працювало з вашого мобільного пристрою.

Технології для допомоги водієві
Стандартний активний водій-помічник включає фірмові технології BMW, такі як попередження про вихід зі смуги руху, активне виявлення сліпих зон і активний помічник з утримання смуги руху.
Наші автомобілі BMW M4 2023

BMW M4 2023: моделі та двигуни
Під капотом звичайного BMW M4 Coupe знаходиться 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун з подвійним турбонаддувом, який видає 503 кінських сили в моделі BMW M4 Coupe Competition. Якщо вам не потрібна така потужність, базовий BMW M4 купе, як і раніше, має 473 к.с. та механічну коробку передач. M4 має задньопривідну конфігурацію для любителів. Незважаючи на всі відмінності та суперечки про друге покоління M4, це є досі чудовий вибір для захопленого водія.
Навіть у стандартному виконанні рядний шестициліндровий двигун з турбонаддувом штовхає цей автомобіль вперед з агресивною силою, а керування різке та чуйне. Крім того, у основних конкурентів BMW M4 відсутня приваблива механічна коробка передач, що є очевидною перевагою на користь BMW.

Кабріолет BMW M4 додає гнучкості та гламуру водіння одному з великих німецьких спортивних купе. І, можливо, щоб донести думку про те, що до кабріолету з відкидним верхом слід ставитись так само серйозно, як і до купе, кабріолет M4 представлений тільки в більш потужному вигляді Competition. Оснащений 3,0-літровим рядним шестициліндровим бензиновим двигуном з подвійним турбонаддувом, який виробляє 503 кінських сили і 479 фунт-фут крутного моменту, цей автомобіль не позбавлений потужності або продуктивності і має такий же рівень динаміки і технологій, що і стандартний M4.
У 2023 BMW додає в модельний ряд всіма очікваний CSL. У нього більше потужності та менше ваги. Крім того, BMW M4 CSL 2023 - найшвидший BMW M4 з будь-коли створених. Його двигун є еволюцією рядної шістки S58 від звичайного M4. Два турбонагнітачі тепер підвищують тиск до 30,5 фунтів на квадратний дюйм (порівняно з 24,7 фунтів на квадратний дюйм у M4 Competition) для вироблення додаткових 40 кінських сил. Підсумкова потужність складає 543 л.с. з піком при 6250 об/хв, а крутний момент 479 фунт-фут доступний в діапазоні 2750-5950 об/хв. Розгін 0-60 миль на годину за 3,6 секунди.
BMW M4 2023: керованість та враження від водіння
BMW M4 Coupe 2023 заснований на седані M3 і в стандартній комплектації оснащений 18-дюймовими передніми і 19-дюймовими задніми колесами. Це дає M4 якість їзди, яка є цілком прийнятною для щоденних поїздок на роботу і при цьому достатня, щоб забезпечити чітке управління та швидку реакцію. BMW M4 2023 року поставляється з усілякими хитрощами, щоб зробити керування якомога приємнішим залежно від ситуації.
У стандартну комплектацію нового BMW M4 Coupe входять адаптивні амортизатори, які згладжують нерівності дороги, але стають жорсткішими, коли їх використовують у спортивних режимах водіння. Приємним моментом є той факт, що звук вихлопу посилюється, коли ви переходите в режими “Спорт” і “Спорт плюс”, що значно покращує загальне враження від водіння. Рульове управління покращало, але хотілося б більшого зворотного зв'язку, і ми цінуємо той факт, що можна регулювати чутливість педалі гальма. Загалом, M4 пропонує гарне зчеплення з дорогою та відмінні реакції, залишаючись при цьому гарним повсякденним автомобілем.
Кабріолет БМВ M4 може не мати даху, а його споряджена маса трохи більша, ніж у M4 Coupe, але це не означає, що цей автомобіль не вміє розважати водія. Завдяки чудовій системі повного приводу BMW xDrive, яка входить у стандартну комплектацію, та потужності, достатньої для буксирування Boeing 747, кабріолет M4 забезпечує вибухову продуктивність та задоволення від водіння, які важко уявити. Поверніть у кут, і ніс радісно слідує за вами, куди б ви не пішли.
Система повного приводу тримається щосили, але її можна налаштувати так, щоб вона була зміщена в бік заднього приводу для руху з хвостом. Зчеплення на виході з повороту також фантастичне; цей звір рветься з поворотів, як BMW з пекла. Нам би хотілося, щоб кермо давало більше зворотного зв'язку, але воно було зваженим і точним. Додатковим бонусом від опущеного даху є те, що звук вихлопу цієї рядної шістки посилюється до неба. У місті новий BMW M4 Convertible досить зручний для повсякденної їзди, а на трасі вишуканий крейсер.

BMW трохи втрачає в майстерності водіння, що пропонується в стандартному купе, але дає вам ту свободу, яку неможливо відтворити в купе, навіть якщо це хардкорна версія CSL. Якість збірки вражає, і, крім досить складної цифрової панелі приладів, цим автомобілем так само легко керувати кожен день, як і вашим смартфоном.
І, нарешті, BMW CLS 2023 року. Шасі у неї було покращено безліччю способів. Поряд із вищезгаданим зниженням дорожнього просвіту на 0,3 дюйма, нова підвіска в стандартній комплектації поставляється з адаптивним демпфуванням, калібруванням рульового керування для конкретної моделі та унікальними налаштуваннями підвіски для розвалу, жорсткості пружини та демпфера. Нова підвіска підтримується допоміжними пружинами для підтримки контакту при відскоку, а стабілізатори поперечної стійкості та їх кріплення призначені для M4 CSL. Стандартний диференціал підвищеного тертя допомагає розподілити потужність з новою програмою контролю стійкості та 10-ступінчастою системою контролю тяги, а шини Michelin Pilot Sport Cup 2 R розміром 285 мм на задній осі поєднують все це разом. Зупиняють авто стандартні вуглецево-керамічні гальма з шестипоршневими передніми та плаваючими моноблочними задніми супортами з роторами розміром 15,7 та 15 дюймів спереду та ззаду.
У реальних умовах M4 CSL проїжджає Нюрбургрінг за 7 хвилин 20,2 секунди – швидше, ніж будь-який серійний BMW. І все ж таки він був спроектований таким чином, щоб його можна було використовувати на дорогах, що робить стандартні високопродуктивні вуличні шини M4 Competition доступними як опція.

BMW M4 2023: Зробіть його вашим

Приготуйтеся відчути адреналін за кермом BMW M4 2023 року. Ви можете подивитися та купити цей BMW вже сьогодні. Чекаємо на вас в автомобільному салоні преміум-класу Vip Car у Києві.
