2022-08-30
Новий BMW X7

Кросовер X7 – найбільший SUV німецького преміум-бренду BMW – відрізняється вражаючим діапазоном продуктивності з лінійкою із трьох двигунів, приємними манерами на дорозі, розкішним салоном та повним набором передових технологій безпеки та комфорту. Це об'єктивно найкращий розкішний автомобіль марки в історії.
Незважаючи на те, що BMW X7 свого часу зруйнував багато постійних принципів BMW, це чудовий автомобіль для водіння з величезним внутрішнім простором і справжніми, добре продуманими функціями позашляховика. Якщо у вас були якісь претензії до його зовнішнього вигляду з величезною решіткою радіатора, забудьте про них — рестайлінг 2023 року повністю знімає всі питання.
Відкрийте для себе новий BMW X7 LCI 2023 року з унікальним дизайном розділених фар, новим двигуном V8 і великою порцією модернізованих технологій. Купити Х7 ви можете в автосалоні VipCar.

Зовнішній дизайн BMW X7 2023: роздільні фари, нові кольори та акценти
З моменту запуску X7 його зовнішній вигляд постійно критикувався за те, що він занадто великий і має величезну решітку радіатора. Можливо, але будемо справедливі до BMW, складно побудувати гігантський трирядний позашляховик і надати йому тонких, витончених деталей. Тим не менш, фейсліфтинг LCI 2023 надає розкішному кросоверу більш елегантний і цілісний стиль.
Роздільні фари BMW X7 LCI мають новий ексклюзивний дизайн, який повністю відрізняється від іншого дизайну фар в історії бренду. Це сміливий новий напрямок у дизайні автомобіля, який вже викликав багато уваги. Фари тепер розділені на дві половини, верхню та нижню. Верхня половина має сучасну більш тонку версію фірмового дизайну фар BMW з подвійним ореолом. Здається, верхні світлодіоди діють як денні ходові вогні, а також як покажчики повороту, тоді як нижня половина використовується для керування основним та далеким світлом. Нижня половина набагато більша через розміщення основних елементів освітлення і переходить у вертикальні повітрозабірники в передньому бампері. Фари також злегка тоновані, щоб створити враження, що головні промені ховаються на задньому плані, поки вони не знадобляться.
Нові передні повітрозабірники під фарами надають передньому бамперу більше спортивності. А решітка тепер виглядає більш пропорційною завдяки розділеним фарам, що додають візуальної вертикальності. Крім того, рестайлінговий X7 отримує опціональну решітку радіатора з підсвічуванням, як і X6 і 7-а серія. Освітлення активується при відкритті однієї з дверей, і його можна увімкнути або вимкнути через систему iDrive. Позаду задні ліхтарі BMW X7 LCI майже ідентичні заднім ліхтарям до фейсліфтингу, за винятком того, що вони мають трохи більшу глибину та темніший колір.
Деякі зміни опцій включають 23-дюймові колеса та кілька нових кольорів, у тому числі Sparkling Copper Metallic. Топова версія X7 M60i також отримує кілька нових відтінків, у тому числі M Marina Bay Blue, Ametrine Metallic та Frozen Pure Grey Metallic. Звичайно, також є безліч нових індивідуальних кольорів, включаючи Daytona Violet і Ruby Red. BMW X7 M60i також отримає додаткову емблему BMW M 50 Years на капоті і задніх дверях.
Інтер'єр BMW X7 2023 року: нові технології і той же чудовий сапон
Усередині BMW X7 LCI залишається переважно такий же, як і раніше, - розкішний, місткий, функціональний, за винятком кількох невеликих, але значущих оновлень. Головне оновлення - масивний новий екран iDrive 8, запозичений у BMW iX, з плаваючим дизайном, що буквально нависає над великою дерев'яною обробкою на панелі приладів.
Поряд з екраном iDrive 8, BMW X7 LCI тепер отримує ті самі нові цифрові циферблати, що і iX, які об'єднані з iDrive 8 в один масивний екран. Вони є помітним покращенням порівняно з поточним набором у більшості інших BMW, з кращою видимістю та покращеним налаштуванням.
Більш тонкі оновлення включають світлову смугу на панелі приладів з боку пасажира з написом «X7» і тумблер перемикання передач у стилі iX, який замінює старий важіль перемикання передач. Відсутність важеля, що виступає, надає центральній консолі більш відкритий вигляд, що додає легкості і без того просторому салону.
Підігрів передніх сидінь тепер також входить у стандартну комплектацію, а підігрів сидінь другого та третього ряду залишається як додаткова опція. Говорячи про сидіння, доступний новий веганський матеріал для сидінь Sensafin, який має ті ж стібки та шви, що і натуральна шкіра, але доступний лише у чотирьох кольорах; Чорний, Сільверстоун, Коньяк та Кава.


iDrive 8 та вигнутий дисплей
Всередині BMW X7 отримав важливі оновлення. Основним з них є додавання iDrive 8, який замінює старий iDrive 7. Це покращена інформаційно-розважальна система, яка додає більше функціональності, а також робить інтерфейс користувача більш простим і зручним у використанні.

Натуральна та веганська шкіра
Стандартне обладнання для європейських автомобільних ринків включає розширену шкіру BMW Individual із шкіри Merino чотирьох кольорів. На інших ринках до стандартної комплектації входить нова обробка Sensafin з благородної та веганської шкіри з тривимірною стьобаною та перфорованою поверхнею, доступна у чотирьох кольорах (недоступна в Європі). Повна шкіряна оббивка BMW Individual у новій двокольоровій версії як опція.

Панорамний скляний дах
Панорамний дах із трьома скляними елементами у стандартній комплектації. Опціонально доступно: панорамний скляний люк Sky Lounge зі світлодіодним декоративним підсвічуванням.

Тонка панель приладів
Панель приладів нового BMW X7 має надзвичайно тонку форму, а її горизонтальна структура підкреслює ширину салону. У центральній частині панелі приладів широкий, плавно вигнутий елемент обробки зі стандартних цінних порід дерева створює ідеальну сцену для вигнутого дисплея BMW.
Продуктивність BMW X7 2023 року
Оновлений 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун B58 із турбонаддувом використовується у BMW X7 xDrive40i і тепер має 48-вольтову технологію mild hybrid. Вражає той факт, що м'яка гібридна установка моделі 40i може фактично керувати автомобілем на електриці тільки на дуже низьких швидкостях. X7 xDrive40i з двигуном B58 розвиває 380 кінських сил і крутний момент 383 фунт-фут (520 Нм), але його можна збільшити до 540 Нм на деякий час за допомогою гібридного двигуна. Час розгону 0-100 км/г складає 5,8 секунди.
У моделі BMW X7 xDrive40d використовується ще одна рядна шістка з турбонаддувом об'ємом 3,0 л, цього разу — дизельна. Шестициліндровий дизель також отримує 48-вольтову технологію м'якого гібрида, а також нові сталеві поршні (які замінюють старі алюмінієві), які забезпечують більш високий тиск згоряння, і нову систему прямого упорскування Common-Rail з форсунками з електромагнітним клапаном. Потужність становить до 340 кінських сил і 700 Нм крутного моменту. З доданим гібридним наддувом крутний момент тимчасово підскакує до 531 фунт-фут (720 Нм). Час прискорення 0-100 км/г становить 6,1 секунди.
Ну і звичайно, новий X7 доступний у топовій спортивній версії M. Розділені фари – не єдине, що дебютує на BMW X7 LCI. Перший повністю новий двигун BMW V8 також вперше з'являється на цьому новому X7. Усередині компанії він відомий як двигун S68 і використовується в моделі X7 M60i. Це 4,4-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом і рядом необхідних для автоспорту технологій, таких як поперечний випускний колектор, симетричні турбонагнітачі, зовнішнє масляне охолодження двигуна з новим масляним насосом, посилений колінчастий вал та полегшений масляний піддон. Він також отримує 48-вольтову технологію м'якого гібрида із додатковою потужністю від електродвигуна. Сумарна потужність BMW X7 M60i складає 530 кінських сил і 750 Нм крутного моменту. Розгін до 100 км/год – 4.7 секунди.
Всі моделі BMW X7 працюють у парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач та повним приводом xDrive, інтелектуальна система якого максимізує тягу, маневреність та курсову стійкість. Стандартом для всіх моделей X7 є двовісна пневматична підвіска та електронно-адаптивні амортизатори. Для моделі M60i в стандартну комплектацію також входять вбудоване активне кермо (керування задніми колесами) та активна стабілізація крену. Пневматична підвіска може підняти автомобіль на 40 мм, щоб покращити дорожній просвіт для будь-якого дорожнього покриття. Або вона може знизити дорожній просвіт на 20 мм, надавши кросоверу більш спортивний вигляд. Останнє станеться автоматично, якщо швидкість перевищить 138 км/год.
Існує чотири різних режими водіння по бездоріжжю, які відповідним чином регулюють висоту дорожнього просвіту і підвіску: xRocks, xSand, xSnow та xGravel. Якщо ви плануєте вивести свій BMW X7 на бездоріжжя, є доступний пакет xOffroad, який додає захисні пластини під автомобіль.



Наші автомобілі BMW X7
Цей новий BMW X7 2023 настільки всебічно оновлений, що здається зовсім іншим автомобілем. Вся його передня частина відрізняється від стилю 2019 року, його інтерфейси користувача всередині автомобіля ще зручніші і технологічніші, а його двигуни повністю перероблені і пропонують абсолютно новий рівень ефективності. Якщо ви хочете купити BMW X7 2023, зробіть це в автосалоні VipCar. Гарантуємо вам новий, унікальний досвід водіння без зайвих витрат.
