Skip to main content

2023-07-24

Новий Ferrari SF90 XX Spider

Новий Ferrari SF90 XX Spider

Унікальний високодинамічний кабріолет Ferrari, який з гордістю поєднує характеристики програм Special Series і XX, і є одним з двох перших дорожніх автомобілів у програмі XX. У той час як оригінальний SF90 Stradale, випущений у 2019 році, є автомобілем-донором, нова версія виводить продуктивність та досвід водіння на безпрецедентні горизонти.

Продуктивність Ferrari SF90 XX Spider підвищується завдяки вдосконаленій програмній логіці та покращеній аеродинаміці, у тому числі фіксованому задньому спойлеру, якого не було на дорожніх автомобілях Ferrari з часів культового F50. Він забезпечує вражаючу притискну силу в 530 кг на швидкості 250 км/год, що забезпечує покращене зчеплення з дорогою та швидший час проходження кола.

SF90 XX Spider також забезпечує найефективніші аеродинамічні характеристики серед усіх дорожніх автомобілів в історії Ferrari, що робить його порівнянним із суперкаром LaFerrari. Він оснащений знаменитим складним жорстким дахом (RHT) від Ferrari, який складається з алюмінієвих панелей і не тільки розкладається і забирається всього за 14 секунд, але також може бути активований на швидкості до 45 км/год.

Ferrari SF90 XX Spider 2024 випущений в дуже обмеженій кількості, лише 599 автомобілів вийдуть на дороги.

Дизайн екстер'єру Ferrari SF90 XX Spider

Розроблений Центром дизайну Ferrari під керівництвом Флавіо Манцоні, SF90 XX Spider включає інженерні принципи, що лежать в основі SF90 Stradale, і доводить їх до нових меж. З погляду своєї концепції, це у всіх сенсах автомобіль XX. Його характеристики — плід більш гострої, радикальної мови дизайну, — ще екстремальніші.

SF90 XX Spider дозволив Центру стайлінгу Ferrari використовувати модифікації, внесені в задню частину автомобіля, для створення миттєво впізнаваної архітектури, в якій літаючий контрфорс, така улюблена частина традиції Ferrari, органічно поєднується зі стрілою на передній частині. Отриманий візуальний ефект витягує кузов вперед і надає йому іншого відтінку, ніж у SF90 XX Stradale.

Таким чином, центр тяжіння автомобіля здається нижчим, особливо збоку. Це відбувається не тільки через дах із закругленим вітровим склом, що плавно переходить у бічні вікна, але й через те, що контрфорси нижчі, ніж на SF90 XX Stradale. Хоча дуги безпеки виступають з решти кузова, коли дах опущений, вони виготовлені з вуглецевого волокна і не псують широкий, присадкуватий вигляд, створюваний контрфорсами. Це сприяє візуальному зменшенню обсягу автомобіля.

Экстерьера SF90 XX Spider

Аеродинаміка Ferrari SF90 Spider

Аеродинамічні характеристики SF90 XX Spider - найвищі з колись досягнутих дорожнім Ferrari, і порівняні тільки з суперкаром LaFerrari. Максимальне вертикальне навантаження збільшено вдвічі, що забезпечує краще зчеплення з дорогою та явне скорочення часу проходження кола у Фьорано. Цей результат, що з безпрецедентного досвіду компанії з Маранелло у світі гонок, заснований на переосмисленні управління потоками охолодження теплових та електричних компонентів, а також зміні конструкції моторного відсіку за рахунок збільшення максимально доступної потужності.

З аеродинамічної точки зору характерним елементом, безперечно, є нерухоме заднє антикрило, вивчене, випробуване та розроблене на автомобілях «Програми XX»: цей інструмент з величезним потенціалом ідеально інтегрувався в об'єми автомобіля завдяки чудовій синергії з центром стилю Ferrari.

Аеродинаміка SF90 XX Spider

Салон нового Ferrari SF90 XX Spider

Підхід Ferrari до дизайну інтер'єру SF90 XX Spider, мабуть, був зосереджений на підкресленні стилю гоночного салону, а також на значному зниженні ваги. Верх кабріолету відкривається лише за 14 секунд на швидкості до 45 км/год.

Технологічні матеріали

Дизайн інтер'єру SF90 XX Spider візуально посилює спортивну атмосферу і виглядає помітно полегшеним. Дверні панелі, тунель та килимки тепер мають простішу форму. Ferrari вирішили використовувати технічні тканини та вуглецеве волокно для функціональних зон. Верхня частина панелі приладів оброблена алькантарою, а нижня - технічною тканиною.

Передній тунель

Технічні функції створюють оптимальне середовище для гоночних буднів і досить доброзичливе для круїзу автострадою. Увігнуті секції, що сходяться на панелі приладів, виділені продуманим колірним контрастом і трьома жалюзі в середній зоні. Вентиляційні отвори на колісних арках ідеально гармонують із природними вигинами салону, створюючи динамічний і водночас скульптурний вигляд.

Інтер'єр SF90 XX Spider

Гоночні сидіння

Спеціальні гоночні сидіння, розроблені для SF90 XX STRADALE та SPIDER, мають видимі трубчасті структури з вуглецевого волокна та підтримку подушки, щоб забезпечити спортивне керування з максимальним комфортом. Дизайн гарантує, що сидіння виглядають цілісними як єдина конструкція, і їх можна регулювати кількома способами.

Відкритий верх

Коли дах піднято, дуги плавно з'єднуються і стають єдиним з конструкцією даху. Верхня частина виготовлена з вуглецевого волокна і завдяки відомому механізму Ferrari Retractable Hard Top (RHT) може бути відкрита під час руху автомобіля всього за 14 секунд на швидкості до 45 км/год, дозволяючи пасажирам насолоджуватися автомобілем у будь-яку погоду.

Салон SF90 XX Spider

Наші автомобілі Ferrari SF90 XX Spider

Отримати консультацію

Залиште тут свої контактні дані і менеджер Vipcar зв'яжеться з вами.

Характеристики Ferrari SF90 Spider

  • Двигун внутрішнього згоряння: V8, подвійний турбонаддув: загальний робочий об'єм 3990 куб.см, макс. потужність 586 кВт (797 к.с.) при 7900 об/хв, крутний момент 804 Нм при 6250 об/хв.
  • Гібридна установка: потужність електродвигунів 171 кВт (233 к.с.), ємність акумулятора 7,9 кВтг, запас ходу на електротязі 25 км.
  • Трансмісія: 8-ступінчаста коробка F1 DCT.
  • Продуктивність: макс. швидкість 320 км/год, 0-100 км/год 2,3 з, 0-200 км/год 6,7 с.
  • Розміри та вага: довжина 4850 мм, ширина 2014 мм, висота 1225 мм, колісна база 2650 мм.
Ferrari SF90 XX Spider Двигун

Силова установка Ferrari SF90 Spider

SF90 XX Spider має ту саму компоновку PHEV (плагін-гібрид), що і в автомобілі-донорі, де Ferrari вдалося досягти ідеальної гармонії між двигуном внутрішнього згоряння та трьома електродвигунами. Два з них – незалежні на передній осі, а ще один розташований між ДВЗ та коробкою передач на задній осі.

4-літровий V8 Turbo у кабріолеті SF90 XX Spider розвиває на 30 л.с. більше, ніж попередник SF90 STRADALE, що складає колосальні 1030 к.с. З них двигун внутрішнього згоряння V8 з турбонаддувом, розташований посередині ззаду, розвиває потужність 797 к.с. Він має нові поршні та спеціальну обробку камери згоряння. Феррарі вдалося заощадити суттєві 3,5 кг ваги двигуна.

Три електродвигуни розвивають потужність 233 к.с. із вперше запатентованою логікою динаміки автомобіля з додатковим прискоренням. Високопродуктивний літій-іонний акумулятор забезпечує автомобілю запас ходу 25 км у повністю електричному режимі, а при вимкненому ДВЗ передні двигуни забезпечують максимальну швидкість 135 км/год.

Спортивний кабріолет оснащений 8-ступінчастою коробкою передач DCT з подвійним зчепленням від оригінального SF90 Stradale, проте логіка перемикання значно змінилася. SF90 XX Spider тепер використовують запатентовану логіку, яка вперше представлена на легендарній Ferrari Daytona SP3. Це дозволяє збільшити динамічне прискорення та покращити звук перемикання передач.

Ідеальне поєднання плагін-гібридної установки та двигуна внутрішнього згоряння дозволяє SF90 XX Spider розганятися до 100 км/год всього за 3,2 секунди та до 200 км/год всього за 6,7 секунди, а максимальна швидкість складе 320 км/год.

Ferrari SF90 XX Spider Силова установка

Динаміка Ferrari SF90 Spider

SF90 XX Spider поєднує в собі неймовірний приплив адреналіну на трасі з п'янким задоволенням від водіння на відкритому повітрі, де культовий звук Ferrari V8 робить такий життєво важливий внесок. У SF90 XX Spider використовуються ті ж складні аеродинамічні рішення, що й у SF90 XX Stradale, а також спеціально розроблені потоки повітря в кабіні, що гарантують чудовий комфорт при опущеному верху.

Розробка SF90 XX Spider була спрямована на створення дорожньої Ferrari з кращими абсолютними характеристиками, відмінним задоволенням від водіння, а також повним збереженням функціональності гібридної трансмісії SF90 Stradale. Для SF90 XX Spider велике значення має зручність експлуатації, зокрема здатність електроприводу забезпечувати дивовижну продуктивність у міських та заміських умовах – максимальна швидкість у режимі «eDrive» становить 135 км/год.

Перехід між електричною та гібридною передачами здійснюється плавно за рахунок координації електричного переднього мосту, восьмиступінчастої коробки передач DCT, електродвигуна ззаду та теплового двигуна V8, щоб гарантувати безперервне прискорення та доступну потужність у найкоротші терміни.

Функція векторизації крутного моменту, а також рекуперація енергії гальмування і вибігу доступні у всіх конфігураціях; Ferrari Dynamic Enhancer у версії 2.0 дебютує на SF90 XX Spider, який також активний у всіх положеннях Манеттіно та за всіх умов зчеплення. Різні системи керуються електронною системою контролю бокового ковзання (eSSC) 1.0.

Великою новинкою є введення контролера «ABS evo», що дебютував на 296 GTB, який завдяки інтеграції з датчиком 6W-CDS гарантує не лише покращення характеристик, але й більшу повторюваність гальмування в сухих умовах. Цей контролер активується в умовах сильного зчеплення та в положеннях Манеттіно від «Гонки» і вище, щоб використовувати дані датчика 6W-CDS для точної оцінки швидкості автомобіля. Таким чином, можна визначити прослизання коліс і відповідним чином оптимізувати розподіл гальмування.

SF90 XX Spider - це витвір мистецтва, інженерний подвиг і вершина автомобільного генія, справжнє свідчення завзятої праці та таланту майстрів у Маранелло. Без сумніву, Енцо Феррарі пишався б цим автомобілем, як це було з моделлю 125 понад 76 років тому.

Зовнішній дизайн SF90 XX Spider