Skip to main content

2023-07-24

Новий Ferrari SF90 XX Stradale

Новий Ferrari SF90 XX Stradale

Ferrari SF90 XX Stradale – суперспортивний автомобіль із плагін-гібридним модулем, який випускається італійським автовиробником Ferrari з 2019 року. Він натхненний однойменним одномісним автомобілем Формули-1 і є найпотужнішим дорожнім Ferrari в історії.

У червні 2023 року було представлено нову спеціальну обмежену серію SF90 XX Stradale, засновану на моделі SF90 Stradale. Усього буде випущено 799 екземплярів. Цей новий PHEV (плагін-гібрид) з двигуном V8 є останнім і найекстремальнішим прикладом концепції спеціальних версій, яка піднімає продуктивність дорожніх моделей Ferrari на новий рівень.

Ferrari також випускає версію Ferrari SF90 XX Spider - аналогічний спорткар, але з відкритим верхом і деякими візуальними особливостями (за посиланням доступний окремий огляд родинної моделі). Таких всього буде випущено 599 екземплярів.

Аеродинаміка Ferrari SF90 XX Stradale

Купе SF90 XX Stradale має найефективніші аеродинамічні характеристики серед усіх дорожніх машин в історії Ferrari. У цьому його можна порівняти лише з суперкаром LaFerrari. У ньому реалізована подвійна максимальна притискна сила в порівнянні з SF90 Stradale, що покращує зчеплення з дорогою та забезпечує помітно більш високу швидкість. Для такого високого результату було перепроектовано систему керування потоком охолодження для теплових та електричних компонентів, а також моторний відсік, щоб утримати під контролем більш високу максимальну доступну потужність.

Характерним елементом аеродинаміки є заднє нерухоме антикрило, розроблене на основі досвіду роботи з автомобілями програми XX. У задній частині автомобіля повітрозабірник очищає та уповільнює розширення потоку, що надходить на радіатори.

Автомобіль також має особливий передній спліттер, який більший, ніж у SF90 Stradale, і є результатом копіткої роботи в аеродинамічній трубі. Він створює високоенергетичну трубку повітряного потоку під автомобілем, яка використовується переробленим днищем кузова. Більший і широкий передній дифузор сприяє збільшенню притискної сили більш ніж на 45 кг при швидкості 250 км/год завдяки синергії з вихровими генераторами.

Спорткар SF90 XX Stradale

Силова установка Ferrari SF90 XX Stradale

 

SF90 XX Stradale має фірмове компонування PHEV (плагін-гібрид), характерне для SF90 Stradale. У ній об'єднані двигун внутрішнього згоряння V8 і три електродвигуни (два незалежні на передній осі і один, розміщений між мотором і трансмісією - на задній осі). Така конфігурація дозволяє розвивати максимальну потужність 1030 к.с. (на 30 коней більше, ніж у попередника), рекордну для своєї історії та всього сегмента продуктивність.

Двигун Ferrari SF90 XX Stradale
Ferrari SF90 XX Stradale Двигун внутрішнього згоряння

Двигун внутрішнього згоряння

Встановлений всередині задньої частини автомобіля двигун V8 з турбонаддувом пропонує 797 к.с. потужності. Він був розроблений на базі силового агрегату SF90 Stradale і є значно екстремальнішим. Ефективність була збільшена за рахунок полірування впускних та випускних каналів, а ступінь стиснення була збільшена за рахунок використання нових поршнів та спеціальної обробки камери згоряння. Видалення системи вторинного повітря дозволило знизити вагу на 3,5 кг.

Ferrari SF90 XX Stradale Звук двигуна

Звук двигуна

Саундтрек SF90 XX Stradale був перероблений, щоб стати ідеальним втіленням гоночної душі автомобіля. Щоб досягти ще більш повного і багатого звучання та підкреслити гармоніки у всьому діапазоні обертів двигуна V8, було оптимізовано систему гарячих трубок. Використання інноваційних матеріалів покращило акустичну чистоту системи: в результаті вийшов напрочуд насичений вибух культового звуку Ferrari V8.

Електродвигуни  Ferrari SF90 XX Stradale

Електродвигуни

SF90 XX Stradale має три електродвигуни, які розвивають максимальну потужність 233 к.с. або 171 кВт завдяки запатентованій логіці динаміки автомобіля із додатковим прискоренням. Високопродуктивна літій-іонна батарея SF90 XX Stradale живить три двигуни, гарантуючи запас ходу в 25 км у повністю електричному режимі. При вимкненому ДВЗ передні мотори забезпечують автомобілю максимальну швидкість 135 км/год.

Ferrari SF90 XX Stradale Коробка передач

Коробка передач

SF90 XX Stradale зберігає 8-ступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням, яка вперше з'явилася в лінійці Ferrari на SF90 Stradale. Автомобіль використовує запатентовану логіку, представлену на Ferrari Daytona SP3, для досягнення більш привабливих профілів динамічного прискорення. Крім того, нова логіка покращує звук перемикання передач, додаючи ноту вихлопу, схожу на шум, типовий динамічного водіння на середніх/високих оборотах.

Наші автомобілі Ferrari SF90 XX Stradale

Отримати консультацію

Залиште тут свої контактні дані і менеджер Vipcar зв'яжеться з вами.

Динаміка Ferrari SF90 XX Stradale

SF90 XX Stradale - найбільш високопродуктивний дорожній автомобіль Ferrari, який приносить максимальне задоволення від водіння і повністю зберігає всі функції гібридної трансмісії SF90 Stradale. Він здатний забезпечувати напрочуд високу продуктивність водіння як у типових міських умовах, так і в поїздках за місто – фактично, максимальна швидкість у режимі eDrive становить 135 км/год.

Перехід від електричного режиму до гібридного надзвичайно плавний завдяки ідеальній координації між електричною передньою віссю, 8-ступінчастою коробкою передач DCT, заднім електродвигуном та двигуном V8. Це, у свою чергу, гарантує прогресивне, безперервне прискорення та максимально швидке використання всієї потужності трансмісії.

Функції векторизації крутного моменту та рекуперації енергії при гальмуванні й торканні з місця доступні у всіх конфігураціях, і тут дебютує Ferrari Dynamic Enhancer (2.0). Ще одним важливим нововведенням є контролер ABS EVO, який дебютував на моделі 296 GTB. Завдяки інтеграції з датчиком 6W-CDS він покращує як продуктивність, так і повторюваність високоефективного гальмування у сухих умовах.

На додаток до цього, на SF90 XX Stradale також дебютує додаткова логіка управління наддувом, яка гарантує додаткову потужність за коротких імпульсів. Завдання цього програмного забезпечення, яке активно лише в кваліфікаційному режимі eManettino, полягає у створенні додаткового приросту потужності в критичний момент, коли автомобіль виходить з повороту, що саме по собі покращує час кола на 0,25 с у Фьорано.

Ferrari SF90 XX Stradale вигляд спереду

Характеристики Ferrari SF90 XX Stradale

  • Двигун V8 подвійний турбонаддув: загальний робочий об'єм 3990 куб.см, макс. потужність 586 кВт (797 к.с.) при 7900 об/хв, крутний момент 804 Нм при 6250 об/хв.
  • Гібридна система: потужність електродвигунів 171 кВт (233 к.с.), ємність акумулятора 7,9 кВтг, запас ходу на електротязі 25 км.
  • Трансмісія: 8-ступінчаста коробка F1 DCT.
  • Продуктивність: макс. швидкість 320 км/год, 0-100 км/год 2,3 с, 0-200 км/год 6,5 с.
  • Розміри та вага: довжина 4850 мм, ширина 2014 мм, висота 1225 мм, колісна база 2650 мм.

Зовнішній дизайн Ferrari SF90 XX Stradale

SF90 XX Stradale – найекстремальніша версія SF90 Stradale. Його конструктивні критерії такі самі, як і у гоночного автомобіля, і лише відкалібровані для використання на дорогах. Тим не менш, SF90 XX Stradale – це не просто спеціальна версія: це перша модель XX, яка пройшла через заводські ворота, перенісши на дорогу найвищу вершину технології Ferrari – аеродинамічну ефективність та потужність.

Елементи стилю SF90 XX Stradale покликані підкреслити його чистокровні робочі характеристики, зберігаючи при цьому чисті лінії та форми свого попередника. Звідси і рішення не приховувати повітрозабірники та вентиляційні отвори, фундаментальну частину стилістичної мови гоночних автомобілів. Технічне рішення, яке також стає фірмовим елементом: прикладом цього є три ламелі на передньому та задньому крилі SF90 XX Stradale – це типові риси стилю Ferrari.

Однією з найбільш характерних рис дизайну SF90 XX Stradale є заднє антикрило. Хвостова частина, яка була спеціально перероблена з урахуванням аеродинаміки, тепер стала гладкішою, що надає силуету типового для гоночних автомобілів вигляду. Повітрозабірники тепер також більше, що дозволяє ефективніше спрямовувати повітря до радіаторів.

Задня частина автомобіля відрізняється тримаранною конструкцією хвостового оперення. Порівняно з SF90 Stradale, SF90 XX Stradale має більші задні вентиляційні отвори за колесами. Секція тримарана також включає два центральних вихлопу. З точки зору дизайну, мета тут полягала в тому, щоб візуально підкреслити вражаючу ширину задньої частини автомобіля, і це було досягнуто шляхом використання багатошарової концепції.

Елементи з вуглецевого волокна виділяються серед елементів кольору кузова по всьому автомобілю, але особливо у нижній частині, щоб підкреслити технічні аспекти автомобіля.

Зовнішній дизайн SF90 XX Stradale

Інтер'єр Ferrari SF90 XX Stradale

Керівним принципом дизайну інтер'єру SF90 XX Stradale було підкреслення гоночного призначення кокпіту за допомогою рішень, які б забезпечили значну економію ваги.

Високотехнологічні матеріали

Дверні панелі, тунель і килимки тепер стали простіше з точки зору їх форми і технічних тканин, що використовуються, тоді як для функціональних зон використовувалося вуглецеве волокно. Верхня частина панелі приладів оздоблена алькантарою, а нижня – технічною тканиною. Обидва натхненні гоночним світом.

Дверні панелі

Дверні панелі підкреслюють тему, яку можна побачити на борту SF90 Stradale: увігнуті секції, що сходяться на панелі приладів, виділені кольоровим контрастом. З іншого боку, три жалюзі в середній зоні є посиланням на вентиляційні отвори на колісній арці, створюючи загальний динамічний скульптурний ефект.

Інтер'єр SF90 XX Stradale

Центральний тунель

Стиль характеризується обсягами, які створюють складну комбінацію функціональних порожнин і структурних тіл, надаючи тунелю спортивного, але витонченого вигляду, підкреслюючи при цьому його функціональність. У ньому домінує важіль перемикання передач, який тепер розташований по центру та ближче до тунелю.

Спеціальні гоночні сидіння

Унікальні гоночні сидіння з видимою трубчастою структурою із вуглецевого волокна та опорами для подушок було розроблено для автомобіля, щоб підвищити задоволення від спортивного водіння без шкоди для комфорту. Механізм нахилу спинки вбудований в сидіння з використанням еластичних оздоблювальних матеріалів, які приховують поділ між спинкою і подушкою сидіння.

Салон SF90 XX Stradale