Skip to main content

2023-04-12

Новий Ford Explorer EV

Новий Ford Explorer EV

У той час, як конкуренти активно створювали свої лінійки електромобілів, Ford трохи зволікав. Mach E – вражаючий, але дорогий електромобіль, що підходить далеко не всім. Новий Ford Explorer EV змінить це. Він буде вироблятися виключно в Європі і орієнтований на найпопулярніший тип автомобілів - середньорозмірний SUV.

  • Новий кросовер Explorer відкриває шлях до нової хвилі сміливих культових електромобілів, що сягають корінням в американське коріння Ford і призначені для Європи.
  • Електричний Explorer пропонує визначні цифрові можливості завдяки повністю завантаженій функціями інформаційно-розважальній системі, 14,6-дюймовому рухомому екрану, бездротовій інтеграції додатків та розширеній допомозі водію.
  • Створений для пригод, електричний Explorer має продуманий відсік для зберігання в салоні — він місткий, оснащений окремою шафкою, що замикається, і 17-літровою центральною консоллю для зберігання великих предметів, таких як ноутбук.
  • Explorer легко вирушить у подорож, заряджаючись від 10 до 80 відсотків за 25 хвилин. Функції для додаткового комфорту: від допомоги при зміні смуги руху до масажу сидіння водія.

Ідеальний повністю електричний позашляховик вже тут. Культовий дизайн. Швидка зарядка. Чудовий комфорт та передові технології допомоги водієві. Позашляхові здібності. Він має все для значних подорожей. Переосмисліть поняття пригоди разом із новим Ford Explorer EV 2024.

Доступний у двох висококласних версіях – Select та Premium – новий повністю електричний Explorer можна буде замовити наприкінці цього року.

Дизайн екстер'єру Ford Explorer EV

В електричному Explorer німецькі інженерні розробки поєднуються із яскравим американським стилем. Аеродинамічний зовнішній вигляд відображає дух і напористий стиль культового американського позашляховика Ford для нової електричної ери, а традиційна радіаторна решітка була переосмислені у вигляді суцільної панелі з незвичайно великим синім овалом Ford.

При довжині 4,4 метри він майже такий самий по розмірам як суперпопулярний Nissan Qashqai. Дизайн Explorer було розроблено під керівництвом провідного дизайнера Джордана Демківа. У порівнянні з спорідненою моделлю ID.4 конструктори Ford змогли створити більш коротку задню частину, зрушити передні стійки далі назад і використати ширшу колію. Демків заявив, що для того, щоб Explorer "їхав як Ford", автомобіль отримав інші амортизатори, шини та налаштування підвіски в порівнянні з його аналогом Volkswagen. Ford спеціально вибрав довжину автомобіля на півдорозі між Volkswagen ID.3 і ID.4, щоб уникнути прямої конкуренції з обома моделями.

Зовнішній стиль Explorer більше американський, ніж європейський, але нам подобається його кремезний зовнішній вигляд зі сміливою і напрочуд високою лінією капота, що надає йому вигляду позашляховика. А розмір ідеально підходить для сімейних покупців. Нижня срібляста захисна пластина також надає суворого вигляду та утворює «повітряні завіси», які покращують аеродинамічні характеристики, спрямовуючи повітряний потік на передні колеса.

Задня частина має вертикальні задні ліхтарі з світловими лезами, які повторюють передню частину. На задніх стійках є друкована графіка, яка трохи схожа на індикатор заряду батареї та розбиває смугу скла з боків.

Доріжному зовнішньому вигляду Explorer допомагають напрочуд великі колеса діаметром 19, 20 і 21 дюйм. Кожен комплект легкосплавних дисків має оптимізовані поверхні для аеродинамічних характеристик.

Ford Explorer EV CX740
Ford Explorer EV екстерьер
Ford Explorer EV вигляд сзаду

Дизайн інтер'єру та комфорт Ford Explorer EV

 

Новий середньорозмірний електричний кросовер вміщує п'ять чоловік у двох рядах і повністю обладнаний для того, щоб повноцінна сім'я могла вирушити в дорогу до пригод. Будь-хто, хто звик до звичайного позашляховика або кросоверу середнього розміру, буде приємно здивований місткістю та практичністю Explorer. Спереду та ззаду достатньо місця для голови та ніг.

Футуристичний зовнішній вигляд поєднується з ультрасучасним інтер'єром із використанням матеріалів преміум-класу та такими особливостями, як скульптурні спортивні сидіння та вишукана звукова панель, більш характерна для революційних концепт-карів, ніж для сімейних автомобілів.

Розроблений та побудований у Німеччині, електричний Explorer пропонує видатні цифрові можливості, допомагаючи водіям та пасажирам залишатися на зв'язку та відчувати себе комфортно у дорозі. Особливості включають великий рухливий сенсорний екран SYNC Move і підключену інформаційно-розважальну систему зі звуком, адаптованим до інтер'єру, бездротову інтеграцію додатків і передову технологію допомоги водієві.

Удосконалені системи допомоги водію включають в себе, вперше для Ford в Європі, Assisted Lane Change для плавної і безпечної зміни смуги руху при натисканні перемикача покажчиків повороту і Clear Exit Assist, яка попереджає про велосипедистів, що наближаються, перш ніж ви захочете відкривати двері на жвавій вулиці.

Навіть повернутись до кросоверу стало простіше завдяки стандартному входу без ключа та дверям багажника з електроприводом, що означає, що власники можуть отримати доступ до багажника, коли їхні руки заповнені сумками або спортивним спорядженням, за допомогою простого руху ногою під заднім бампером.

Новий Ford Explorer EV салон
Ford Explorer EV CX740 салон

Висока якість матеріалів

У салоні Explorer EV відчувається більше якості, ніж можна було б очікувати від собрата Volkswagen ID, якого часто критикують: ви зможете насолоджуватися м'якими на дотик матеріалами, дуже цікавим рульовим колесом «squircle» і спортивними сидіннями. У топових версіях вони регулюються за 12 параметрами та покриті штучним замінником шкіри під назвою Sensico.

Ford Explorer EV функцій комфорту

Функції підвищення комфорту

Explorer також пропонує багато функцій для підтримки гарного самопочуття. Стандартна комплектація для підвищення комфорту включає підігрів передніх сидінь і рульового колеса, а також масажне сидіння водія та клімат-контроль, який дозволяє водію та передньому пасажиру вибирати власну температуру.

Ford Explorer EV Інформаційно-розважальна система

SYNC Move 2

Інформаційно-розважальна система SYNC Move 2 не тільки дозволяє пасажирам залишатися на зв'язку, але й оснащена рухомим 14,6-дюймовим сенсорним екраном, який можна плавно переміщати вгору та вниз відповідно до потреб водія. У відділення для двох великих смартфонів у стандартній комплектації входить зарядний пристрій для бездротових пристроїв, а SYNC Move забезпечує бездротову сумісність з Android Auto та Apple CarPlay.

Ford Explorer EV CX740 Багажне відділення

Багажне відділення

Загальний об'єм багажного відділення об'ємом 450 літрів у п'ятимісному режимі допомагають новітньому електромобілю Ford подорожувати містом та за його межами. 17-літрова консоль між водієм і пасажиром на передньому сидінні може вмістити 15-дюймовий ноутбук, у поєднанні з власною шафкою за сенсорним екраном і багажником, доступним без допомоги рук, щоб по-новому поглянути на пригоди.

Наші автомобілі Ford Explorer EV

Продуктивність Ford Explorer EV

Автомобіль, побудований на тій же платформі MEB Volkswagen Group, що й електричний VW ID.4 є результатом постійного партнерства між двома брендами, в тому числі спільного використання комерційних автомобілів. Він виробляється на заводі в Кельні в Німеччині, де раніше випускалася малолітражка Fiesta. Рішення Ford використовувати обладнання Volkswagen для Explorer має низку переваг, таких як перевірена та ефективна ходова частина.

Варіанти приводу електричного Explorer починаються з версії із заднім приводом потужністю 170 к.с. кінських сил (125 кВт). Він оснащений батареєю ємністю 55 кВтг (52 кВтг корисної ємності) із розрахунковим запасом ходу до 350 км.

Інший варіант включає потужнішу модель з одним двигуном потужністю 286 к.с. (210 кВт) з більшою батареєю на 82 кВтг (77 кВтг корисною), яка може їхати приблизно на 540 км на одному заряді. Ця модель також має максимальну швидкість заряджання 170 кВт.

Флагманська модель Explorer EV 2024 має два двигуни загальною потужністю 340 к.с. (250 кВт) з тим же акумулятором на 82 кВтг та можливостями зарядки, що і модель середнього класу. Найдорожча модель здатна проїхати 490 км із можливістю буксирування 1400 кг. Всі моделі здатні до швидкого заряджання з 10 до 80 відсотків приблизно за 25 хвилин.

Ford Explorer EV CX740

Батарея та зарядка Ford Explorer EV

Ємності акумуляторів для електричного Explorer будуть різними залежно від версії. Як ми писали вище, є дві батареї на вибір – 58 та 77 кВтг. За допомогою пристрою швидкого заряджання обидві батареї заряджатимуться з 10% до 80% приблизно за 25 хвилин через зарядний порт на задньому крилі.

Всі моделі Explorer оснащені тепловим насосом, який отримує тепло з навколишнього повітря для обігріву салону. Це трохи схоже на включення зворотного ходу кондиціонера, і це набагато ефективніше, ніж використання нагрівальних елементів, що живляться від батареї.

Зарядка може бути швидкою і легкою, чи то в дорозі, чи вдома. Електричний Explorer може допомогти знайти найзручніші зупинки на дорозі завдяки постійному доступу до величезної бази даних. Зарядка будинку може бути запланована для використання дешевших тарифів на електроенергію, де це можливо, а також для забезпечення повного акумулятора та попередньо прогрітого салону для швидкого старту.

До 2024 року власники Explorer матимуть доступ до більш ніж 500 000 точок заряджання у 25 країнах Європи.

Зарядка Ford Explorer EV CX740