2022-12-28
Новий Lexus LX J310 2023

Пристрасть Lexus до сміливого дизайну, передових технологій та захоплюючих характеристик дозволяє японському бренду класу люкс створювати дивовижні враження для своїх клієнтів. Lexus почав свій шлях у 1989 році з двох розкішних седанів та прагнення до досконалості. З того часу Lexus розширив свій модельний ряд, щоб задовольнити потреби покупців предметів розкоші у більш ніж 90 країнах світу. Lexus прагне бути далекоглядним брендом, який передбачає мінливі потреби покупців автомобілів розкішного класу.
Lexus LX - повнорозмірний розкішний позашляховик, що не має собі рівних - доступний у чотирьох різних варіантах на 2023 рік, кожен з яких забезпечує стиль, комфорт, можливості, технології та безпеку, які може запропонувати лише Lexus. Це четверте покоління моделі LX, засноване на Land Cruiser серії J300 та представлене у жовтні 2021 року, яке було модернізовано у 2023 модельному році, щоб запропонувати ще більше традиційних цінностей Lexus.
Серія Lexus LX встановлює стандарт суперрозкішних та позашляхових можливостей, займаючи лідируючі позиції у лінійці позашляховиків Lexus. Цей повнорозмірний розкішний автомобіль бездоганно веде себе як на дорозі, так і за її межами, пропонуючи гостям неперевершений рівень розкоші та технологій, орієнтованих на сучасну людину.
Скористайтеся можливістю першими купити Lexus LX в Україні: люксовий позашляховик вже доступний в автосалоні Vip Car у Києві.
Чотири моделі, включаючи комплектації ULTRA LUXURY, Executive VIP та F SPORT. Платформа Global Architecture-F сприяє вишуканій керованості, комфорту. Всі моделі оснащені новою мультимедійною системою Lexus Interface, а також Lexus Safety Sense + 2.5.
Ultra luxury: Чотиримісний варіант Lexus LX
Ultra Luxury доповнює модельний ряд LX, приділяючи особливу увагу простору для задніх пасажирів та їх комфорту. Для досягнення неперевершеного рівня комфорту переднє сидіння можна посунути вперед, а кут нахилу сидіння можна регулювати до 48 градусів. Крім того, дисплей на задньому сидінні, розташований за сидінням переднього пасажира, можна скласти, щоб забезпечити огляд вперед, пропонуючи VIP-сидіння з максимальним простором для ніг 1100 мм. Це положення легко досягається натисканням кнопки на задній панелі керування. Підставку для ніг за сидінням переднього пасажира можна розгорнути, щоб забезпечити максимальний комфорт від голови до ніг.
Задні сидіння оснащені ексклюзивними вигнутими підголовниками, спинками та подушками Ultra Luxury, які м'яко охоплюють голову, стегна та нижню частину тіла. Створені VIP-сидіння допомагають компенсувати будь-які бічні навантаження та нерівності дорожнього покриття. Сидіння мають таку форму, щоб підтримувати правильну поставу, а використання м'якого уретану з чудовими характеристиками поглинання вібрації допомагає пригнічувати небажані рухи навіть за умов бездоріжжя.
Додаткові функції комфорту, такі як сонцезахисні шторки на бічних та бокових вікнах, лампи для читання та дисплей на задньому сидінні, входять до стандартної комплектації. Ексклюзивна система кондиціонування повітря Ultra Luxury пропонує унікальні вентиляційні стельові отвори для повного комфорту.



Lexus LX F Sport Handling
Гості, які віддають перевагу більш спортивному вигляду, можуть вибрати комплектацію F SPORT Handling з унікальними елементами дизайну та керованістю.
Особливості стилю F SPORT Handling включають ексклюзивні 22-дюймові ковані алюмінієві диски і радіаторну решітку з сітчастим дизайном F з чорною хромованою рамкою решітки. Всередині кермо і важіль перемикання передач обтягнуті текстурованою натуральною шкірою, що надає їм стильного вигляду і зчеплення з дорогою, а всюди нанесена ексклюзивна емблема F SPORT. Сидіння, виготовлене на індивідуальне замовлення у формі літери F, додатково посилює стійкість до бокових перевантажень.
Ходові якості для класу F SPORT Handling відрізняються унікально налаштованими стандартними передніми та задніми амортизаторами, Torsen ® LSD та заднім стабілізатором. Спеціальне налаштування EPS та AVS забезпечує орієнтований на продуктивність відгук та стабільність управління, які може забезпечити лише F SPORT Handling.

Продуктивність Lexus LX 2023
Люксовий позашляховик LX пропонується у двох варіантах двигунів:
- 3,4-літровий бензиновий агрегат із подвійним турбонаддувом для моделі LX 600 (VJA310)
- 3,3-літровий дизельний агрегат із подвійним турбонаддувом для LX 500d (FJA300)
LX 600 забезпечує безкомпромісну продуктивність завдяки високопотужному 3,5-літровому двигуну V6 з подвійним турбонаддувом, який видає пікову потужність 409 кінських сил і крутний момент до 650 Нм. У парі з ним працює 10-ступінчаста автоматична коробка передач з підкермовими пелюстками, гальмівна система з електронним керуванням та електропідсилювач керма. Кожен LX 600 оснащений системою постійного повного приводу, доповненою активним контролем тяги, системою допомоги під час спуску та системою вибору місцевості з п'ятьма налаштуваннями. В результаті покращується контроль як на дорозі, так і в умовах бездоріжжя.

LX 500d вперше в історії моделі комплектується 3.3-літровим дизельним двигуном V6 з подвійним турбонаддувом, який відрізняється оптимізованою структурою кожної частини двигуна для досягнення максимальної потужності 220 кВт (299 к.с.) і максимального крутного моменту 700 Нм, а також відмінної паливної економічності. Двигун використовує характеристики моменту, що крутить, які зростають в діапазоні низьких оборотів, для досягнення потужного прискорення, яке краще відображає наміри водія.
Обидва варіанти двигуна LX оснащені гальмами з електронним керуванням (ECB) та системою кермового керування з електропідсилювачем (EPS), щоб повною мірою забезпечити унікальні ходові якості Lexus як на дорозі, так і на бездоріжжі.
Продуктивність та стиль покращені платформою Global Architecture-F, яка підвищує плавність ходу на дорозі та майстерність на бездоріжжі. Платформа GA-F легша, але жорсткіша, що дозволило інженерам Lexus переглянути основні характеристики LX, додавши LX 600 і 500d нижчий центр тяжіння, зменшену вагу автомобіля, оптимізований розподіл ваги і підвищену жорсткість кузова. Результатом став Lexus Driving Signature - неперевершена стійкість, баланс і чуйність, а також продуктивність і керованість, покликані посилити зв'язок водія як з автомобілем, так і з місцевістю, якою він рухається.
Lexus LX є єдиним позашляховиком у своєму класі, побудованим з використанням автентичної рамної конструкції. Це встановлює стандарт для всіх поверхонь та всепогодних характеристик. Ізоляція кабіни LX 600 від рами також допомагає знизити вібрацію та жорсткість, забезпечуючи тихішу та комфортнішу їзду, гідну флагманського розкішного позашляховика.
Підвіска з активним контролем висоти (AHC) та адаптивна регульована підвіска (AVS)
Підвіска AHC, яка дозволяє регулювати висоту дорожнього просвіту відповідно до умов руху, має низку положень висоти дорожнього просвіту. Існує три налаштування висоти автомобіля під час руху (Нормальна, Hi1 та Hi2) та низьке налаштування для входу та виходу пасажирів.
Система автоматично регулює висоту автомобіля залежно від активації вибору режиму руху або вибору режиму руху пересіченою місцевістю та стану вибору роздавальної коробки. Стан дорожнього просвіту може відображатися не тільки на панелі приладів, але і на 7-дюймовому сенсорному дисплеї.
Пружини пом'якшені, щоб забезпечити комфортну їзду при подоланні нерівностей під час руху містом, і посилені, щоб забезпечити рівну та стабільну їзду на поворотах. Додаткова перевага: висота автомобіля автоматично регулюється під час руху, а у стані спокою знижується для полегшення посадки та висадки пасажирів.
Електричний підсилювач рульового керування (EPS) та гальмо з електронним керуванням (ECB)
EPS використовує двигун та редуктор замість звичайної гідравліки. Він забезпечує тонке налаштування та легке відчуття кермового керування на низьких швидкостях, наприклад, при русі бездоріжжям, і повну вагомість кермового керування на високих швидкостях. Автомобіль правильно і лінійно реагує на операції кермового керування. На низьких швидкостях легке відчуття кермового управління сприяє зниженню навантаження на водія, а на високих швидкостях помірне зусилля на рульовому колесі відповідно до швидкості автомобіля забезпечує задоволення від водіння, характерне для Lexus Driving Signature.
Гальмівна система з електронним керуванням використовує датчик для визначення ступеня натискання педалі гальма і створює гальмівне зусилля за допомогою гідравлічних гальм для лінійних характеристик гальмування. Коли для руху по бездоріжжю вибрано режим Multi-Terrain Select, система призначена для забезпечення високого рівня стійкості руху за рахунок детального керування гальмуванням для протидії прослизу або пробуксовуванню коліс.

Колеса, шини та характеристики заднього диференціала з обмеженим ковзанням (LSD) Torsen®
На додаток до ходових якостей на бездоріжжі 22-дюймові ковані алюмінієві диски, найбільші в лінійці Lexus, покращують ходові якості.
Ексклюзивно для версії F SPORT використовується Torsen ® LSD для забезпечення тягових характеристик задніх шин. При прискоренні під час повороту він оптимально розподіляє рушійну силу відповідно до навантаження на задні ліве та праве колеса для досягнення високого рівня керованості. При прямолінійному русі добре реагує на зміни дорожніх умов, сприяючи стійкості.
Multi-Terrain Select (MTS)
LX також має функцію Multi-Terrain Select, яка дозволяє водієві вибирати з шести режимів – Auto, Dirt, Sand, Mud, Deep Snow та Rock – для підтримки умов руху бездоріжжям. Крім традиційної гальмівної гідравліки потужність приводу і підвіска інтегровані і контролюються для оптимізації відповідно до обраного режиму, що дозволяє привести ходові якості у відповідність до дорожніх умов.

Наші автомобілі Lexus LХ 2023

Дизайн Lexus LХ 2023
Зовнішній дизайн LX поєднує у собі спортивні характеристики, доступну функціональність та вражаючу красу – поєднання, яке почалося з NX 2022 року. Ключем до дизайну LX є оптимізовані пропорції, які поєднують у собі вишуканість із потужністю та присутністю.
Дизайн інтер'єру та екстер'єру поєднує в собі чудову функціональність та приголомшливу естетику. Передні стійки зсунуті назад, щоб створити дизайн салону із задом наперед, а товстий торс і 22-дюймові колеса (найбільші в лінійці Lexus) виражають динамічний образ водіння. Для решітки радіатора обрана тривимірна форма, що складається з семи наборів стрижнів, що плавають, яка створює безшовну структуру без рамок. Його стиль заснований на функціональності: точне налаштування товщини кожного стрижня з точністю до міліметра дозволяє не тільки отримати новий зовнішній вигляд, але й забезпечити високу ефективність охолодження, необхідну двигуну з подвійним турбонаддувом. Бічні решітки радіатора мають великі отвори для забезпечення ефективного охолодження і мають форму, що забезпечує високий рівень випрямляючого ефекту.
Що стосується фар, L-подібні габаритні ліхтарі (з функцією денних ходових вогнів) мають тривимірну форму, а їх внутрішні подвійні лінзи, кожна з яких має різний рівень, щоб надати відчуття глибини і змінитися в залежності від кута огляду.
З боків створюється сильне відчуття єдності та маси, а товстий горизонтальний торс проходить по всьому профілю, переходячи в мускулисті задні колісні арки. Чверть стійки LX звужується від даху до заднього вікна, в той час, як чіткий точений потік з нижньої частини автомобіля піднімається від нижнього краю порогів до задніх колес.
Оновлений логотип LEXUS позаду символізує нове покоління Lexus. Для задніх комбінованих ліхтарів були прийняті задні ліхтарі, які поєднують у собі L-подібну форму та безперервний осьовий потік від передньої частини до плечей, а потім до заднього силуету.



Салон Lexus LХ 2023
У салоні більшості моделей є місце для семи осіб у трьох рядах просторих та зручних сидінь, у той час як у пакеті Executive VIP 3-й ряд сидінь прибраний, щоб створити просторий салон для чотирьох осіб із центральною консоллю на задньому сидінні. Система навколишнього освітлення салону вітає водія та пасажирів. Сидіння водія з електроприводом доповнено системою пам'яті Easy Access. А система Lexus Climate Concierge забезпечує комфорт для всіх, хто опинився усередині.


Ідеальні розміри для комфорту та просторості
LX успадкував золотий стандарт колісної бази 2850 мм, яка була перенесена з першого покоління у 1995 році, щоб забезпечити як високу продуктивність на пересіченій місцевості, так і просторий салон. Кути наземних перешкод (кут в'їзду, кут з'їзду та кут обриву аппарелі), максимальний стабільний кут нахилу 44 градуси, здатність долати підйоми 45 градусів та максимальна ефективність перетину річок 700 мм зберігаються на тому ж рівні, що й у попередньої моделі.

Передовий цифровий інтерфейс керування
Кожен LX 600 оснащений інтерфейсом Lexus — розробленою в Північній Америці мультимедійною системою та системою зв'язку, сумісною з Apple CarPlay та Android Auto, з 12,3-дюймовим сенсорним дисплеєм, можливістю підключення Bluetooth, сумісністю із Sirius XM Satellite та встановленою на даху антеною у вигляді акулячого плавця. Інтерфейс Lexus включає віртуального помічника природною мовою, який забезпечує голосовий підхід до навігації, мультимедіа, комунікації та інших функцій автомобіля. Крім того, всіма підключеними послугами Lexus Interface можна керувати зі смартфоном, оснащеним програмою Lexus.

Зручні цифрові екрани
Панель приладів оснащена 12,3-дюймовим верхнім екраном і 7-дюймовим нижнім екраном, призначеними для інформування, а не для відволікання уваги. Верхній 12,3-дюймовий дисплей відображає навігацію, елементи керування звуком та Multi-Terrain Monitor під час руху бездоріжжям. Нижній 7-дюймовий сенсорний дисплей відображає клімат-контроль і служить допоміжним екраном для режиму Multi-Terrain Select. Відображення зображення з камери на верхньому екрані з одночасним відображенням стану автомобіля в реальному часі на нижньому екрані дозволяє водієві стежити за умовами руху бездоріжжям, не перемикаючи дисплей.

Безпрецедентний рівень безпеки
Як і Lexus, кожен LX 600 вражаюче оснащений найсучаснішими функціями безпеки, починаючи з Lexus Safety System + 2.5. Цей портфель технологій активної безпеки підтримує обізнаність водія та прийняття рішень у різних дорожніх умовах та непередбачених обставин. Інші стандартні системи безпеки включають Lexus Panoramic View Monitor та Multi-Terrain Monitor, інтуїтивну систему допомоги при паркуванні з автоматичним гальмуванням, систему моніторингу сліпих зон із попередженням про перехресний рух ззаду та гальмом, а також систему безпеки Star.
