2023-06-07
Новий Maserati MC20
- MC20 - автомобіль-ореол, що започаткував нову еру бренду Maserati. Розроблений Лабораторією інновацій Maserati та виготовлений на історичному заводі Viale Ciro Menotti у Модені, він повністю зроблений в Італії.
- Він характеризується безпомилковим стилем, що поєднує традиції Maserati з його культовими елементами та чистою та інноваційною аеродинамікою на 360°, вивченою в аеродинамічній трубі.
- Кращий у своєму класі за співвідношенням вага/потужність.
- Ідентичний карбоновий кузов для трьох передбачених конфігурацій: купе, кабріолет та електромобіль.
- MC20 - перший автомобіль, оснащений двигуном Nettuno: новим інноваційним двигуном V6 потужністю 630 к.с. із новою запатентованою технологією MTC (Maserati Twin Combustion). Nettuno був задуманий, розроблений, спроектований і побудований повністю Maserati та використовує технологію форкамерного згоряння, запозичену з двигунів Формули-1.
- Екстремальні характеристики: максимальна швидкість понад 326 км/год. Розгін від 0 до 100 км/год за 2,88 секунди.
- 8-ступінчаста коробка з подвійним зчепленням.
- Нові кольори, нові комбінації та можливість індивідуалізації автомобіля за допомогою ексклюзивних матеріалів завдяки програмі індивідуалізації Maserati Fuoriserie.
- Автомобіль, який завжди у зв'язку з новими підключеними послугами.
MC20 є концентратом останніх технічних та інженерних інновацій Maserati і є проривом покоління з точки зору продуктивності в порівнянні з попередніми моделями.
MC20 - це Maserati, народжений дивувати, Maserati, який може брати участь у гонках на трасі, а також на дорозі, гарантуючи керованість, комфорт та безпеку в середовищі, де ефективність поєднується з розкішшю та ексклюзивністю, типовими для всіх моделей бренду.
Зовнішній дизайн Maserati MC20
Дизайн Maserati - це ідеальне поєднання елегантності, спортивності та індивідуальності. Верхня частина автомобіля передає сильні, але гармонійні відчуття; нижня частина, оброблена видимим вуглецем, виглядає більш різкою. MC20 - це свого роду баланс цих крайнощів. А решітка — елемент, що поєднує два світи і інтерпретується інакше, в порівнянні з моделями Maserati минулих років.
У передньому крилі відсутні три повітрозабірники, які були характерною рисою моделей Maserati, але які тут не мали б сенсу з огляду на те, що двигун розташований по центру.
MC20 - автомобіль з відточеною аеродинамікою і в той же час те, що можна визначити як справжній витвір мистецтва. Елегантний та спортивний, ефективний та легкий. Аеродинамічний розвиток MC20 концептуально ділить автомобіль на дві частини: верхню частину зі стилістичним домінуванням і більш технічну нижню частину, хроматично виділену чорним кольором або карбоном.
Весь корпус виготовлений з вуглецевого волокна та композитних матеріалів, що забезпечує легкість, більш швидку обробку та більший ступінь свободи у пошуку форм. Завдяки використанню вуглецевого волокна можна створювати унікальні форми. Дуже наочний приклад - форма дверей "метелик".
Салон нового Maserati MC20
Положення водія MC20 є важливим, функціональним та раціональним. У центрі знаходиться водій у пошуках продуктивності. Все розроблено, щоб допомогти йому отримати максимальну віддачу від свого Maserati, не відволікаючи його. Таким чином, перевага надається простим формам з невеликою кількістю гострих країв. Матеріали вибрані чорні, темна оббивка, щоб не створювати відблисків на лобовому склі. Все розроблено так, ніби ви опустилися в кабіну гоночного автомобіля, віддаючи перевагу функціональності та огляду.
Центральний тунель покритий вуглецевим волокном і має лише ті кнопки та перемикачі, які абсолютно необхідні, щоб не відволікати від водіння та відповідати мінімалістській, але елегантній філософії, якою керувався при створенні інтер'єру MC20.
Найрозкішнішою деталлю є селектор режимів руху: він розташований у центрі передньої частини салону і є відмінним елементом, що дозволяє водію та пасажиру зрозуміти, що вони знаходяться на борту Maserati. Натхненний розкішним годинником, селектор режимів руху є механічним, точним, використовує дорогоцінні матеріали найвищої якості та має відтінок типового для Maserati синього кольору. Він нагадує про розкіш, яка огортає будь-кого, хто сідає в автомобіль марки Maserati. Той факт, що селектор режимів руху був розроблений, щоб виглядати як розкішний годинник, був символічним рішенням, враховуючи, що у MC20 відсутні типові для Maserati аналогові годинники на панелі приладів.
Спортивне кермо
Рульове колесо було розроблено та спроектовано за допомогою Андреа Бертоліні, тест-пілота Maserati Corse та колишнього чемпіона світу на MC12. Це доволі товсте кермо, щоб максимізувати ергономіку і спортивний вигляд. Існують лише основні кнопки та перемикачі, включаючи кнопку «Пуск» та «Керування запуском». Кнопки Start та Launch Control вбудовані у центральну рамку кермового колеса. Рульове колесо обтягнуте чорною шкірою з карбоновими вставками, також є в алькантарі для тих, хто хоче більш спортивний вигляд.
Режими руху
MC20 має чотири режими руху, які можна вибрати за допомогою перемикача у центрі тунелю: WET, GT, SPORT та CORSA. Кожен із них відрізняється кольором. Режими руху вибираються поворотом селектора кілька секунд. Наприклад, автомобіль запускається в режимі GT за промовчанням. Для переходу від GT до Sport (праворуч) або Wet (ліворуч) потрібно всього півсекунди клацання в напрямку потрібного режиму. Потім 2-секундним натисканням водій може вибрати режим Corsa. Натисніть та утримуйте протягом 5 секунд, щоб увійти в режим ESC Off.
Мультимедійна система MIA
MC20 оснащений мультимедійною системою MIA (Maserati Intelligent Assistant) останнього покоління. В основі системи лежить потужна операційна система Android Automotive, яка пропонує абсолютно новий, інноваційний і ефективніший інтерфейс користувача, що налаштовується відповідно до уподобань водія. Система МВС має в салоні автомобіля два екрани: цифрову панель приладів на 10,25-дюймовому дисплеї TFT і центральний сенсорний дисплей HD, також 10,25-дюймовий. Екран забезпечений спеціальним покриттям антивідблиску.
Maserati Connect
MC20 завжди на зв'язку завдяки новій програмі Maserati Connect. Вона повідомить водію, коли час проводити планове технічне обслуговування та гарантує велику безпеку завдяки допомозі у надзвичайних ситуаціях та у разі викрадення автомобіля. З смартфоном або розумним годинником ви завжди можете залишатися на зв'язку зі своїм MC20 завдяки додатку Maserati Connect або з дому, звернувшись до свого особистого віртуального помічника (Amazon Alexa та Google Assist).
Наші автомобілі Maserati MC20
Двигун та характеристики Maserati MC20
MC20 - це Maserati з дивовижною аеродинамічною ефективністю, автомобіль, який приховує під своїм одягом спортивну душу з новим двигуном Nettuno V6 потужністю 630 кінських сил, що гарантує розгін від 0 до 100 км/год за 2,88 секунди і максимальну швидкість, що перевищує 326 км/год.
Двигун, на 100% захищений патентом Maserati, використовує технологію MTC (Maserati Twin Combustion), інноваційну систему згоряння, розроблену італійськими геніями і засновану на форкамерній технології, що використовується в двигунах Формули 1. Це 90-градусний V-подібний 6-циліндровий бітурбований двигун об'ємом 3,0 л із сухим картером (класичне рішення для суперкарів). Питома потужність складає 210 к.с./л. Серцем цього двигуна є інноваційна система форкамерного згоряння із двома свічками запалювання, технологія, розроблена для Формули-1 і тепер вперше доступна у двигуні, призначеному для оснащення дорожніх автомобілів.
Підвіска
Передня підвіска дуже компактна з деформованим чотирикутником з напіввіртуальним кермовим керуванням, двома нижніми важелями та одним верхнім важелем. Та ж напіввіртуальна схема використовується в задній підвісці, що є одним із рідкісних додатків на сучасному ринку. Застосування напіввіртуальної системи дозволяє зберігати постійний слід шини при проходженні поворотів, що гарантує високі бічні прискорення та робить водіння завжди природним та інстинктивним у будь-якій ситуації та на будь-якій швидкості.
У центрі перемикача режимів руху є кнопка, призначена для регулювання підвіски. Це корисно в режимах Sport або Corsa, коли підвіска дуже тверда. Натискання кнопки Suspension робить підвіску більш комфортною та менш жорсткою. Це особливо корисно на пересіченій місцевості, оскільки дозволяє водієві поводитися спортивно, але з комфортом.
Коробка передач
Автоматична коробка передач є 8-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням в масляній ванні з 6 силовими передачами і двома передачами, що забезпечують правильний рівень викидів.
Варіатор висоти автомобіля
Як опція доступна система, яка піднімає автомобіль на низькій швидкості, збільшуючи дорожній просвіт для подолання високих перешкод, включаючи нерівності. Водій може активувати систему, натиснувши спеціальну кнопку на кермі. Під час активації гідравлічна система піднімає передню вісь на 50 мм. Потім водій може деактивувати систему, натиснувши на ту ж кнопку. Після деактивації автомобіль повернеться до стандартної висоти руху.