Skip to main content

2022-09-28

Mercedes-Benz G 4×4² (Мерседес-Бенц G4×4): ви зможете підкорити світ

Mercedes-Benz G500 4×4

Mercedes-Benz G500 4×4² (або G550 4×4² у США) — спеціальна версія Mercedes-Benz G-класу W463, оснащена портальними мостами та великими колесами для підвищення прохідності бездоріжжям. Крім значно збільшеного дорожнього просвіту версія G500 4×4² також має більш широку колію в порівнянні зі звичайними моделями G-Класу.

Розкішний позашляховик Mercedes-Benz G500 4×4² з 4,0-літровим двигуном V8 потужністю 416 кінських сил і крутним моментом 450 фунт-футів, повним приводом і семиступінчастою автоматичною коробкою передач розганяється з 0 до 100 км/год менш ніж за 7 секунд.

G500 4×4² – рідкісний автомобіль. Наприклад, у США Mercedes-Benz випустив у продаж лише близько 300 одиниць. Тим не менш, завдяки VipCar, ви можете купити позашляховик G500 Squared, за найпривабливішими цінами.

Зовнішній вигляд Mercedes-Benz G500 4×4²: "Гелік" у квадраті

Позашляховик G500 4×4² має великі габарити, майже такі ж високі, як вантажівка та автобус. Його колеса є великі, 22 дюйми, з шинами 325/55. Він має три блокування диференціалу та мости з портальною передачею. Ходова частина захищена міцною сталевою обшивкою. Інші особливості: оздоблення з вбудованими світлодіодними смугами над вітровим склом та майстерно виконані частково забарвлені розширювачі колісних арок - обидва тонкі вуглецеві волокна.

З міркувань безпеки у G500 4×4 Squared є помаранчеві габаритні вогні на передній стороні капота та червоні габаритні вогні ззаду. Вони повинні дати уявлення про висоту автомобіля, що, у свою чергу, допомагає йому відповідати правилам безпеки та придатності до експлуатації. А ще у нього два бампери ззаду: оскільки оригінальний задній бампер тепер знаходиться над землею, Mercedes-Benz довелося додати другий бампер, щоб інші автомобілі не застрягли під G у разі аварії.

У 2023 році Mercedes-AMG обіцяє також випустити версію G63 4x4 Squared з тим же двигуном і незалежною підвіскою, але з ширшими крилами і, в цілому, більш агресивним виглядом.

Новый G 4×4²
Mercedes-Benz G 4×4² вид спереду
Mercedes-Benz G-Class 4×4² 2022

Інтер'єр Mercedes-Benz G500 4×4²: розкішне оздоблення, висока посадка, багато місця

Враження потужного офф-роад екстер'єру не переходить на салон автомобіля, що виконаний у стилі вже відомої школи G-Class. Висока посадка водія та зручний вхід у кабіну, хороший огляд з місця водія, простота у поводженні з органами управління – ось лише деякі особливості цього автомобіля. Перевірений рецепт успіху. Як кажуть, краще за G-клас може бути тільки новий G-клас.

Mercedes G 4×4²
Mercedes-Benz G 4×4

Стиль designo Exclusive

Як справжній Mercedes-Benz, позашляховик G500 4×4² оброблений усередині чорної шкірою designo з контрастною білою прострочкою, аж до валиків сидінь, підголівників, а також панелі приладів, центральної консолі та підлокітників у дверях. Поверхні сидінь та дверні панелі прикрашені DINAMICA та вражаючою ромбоподібною прострочкою. Усередині не видно навіть грама голого металу, оскільки є шкіряне оздоблення обшивки даху та стійок кузова.

G 4×4

Максимум внутрішнього простору

Mercedes-Benz G500 4×4² на 20 дюймів вище, ніж Range Rover і на 13,5 дюймів ширше за звичайний G-Клас. Поєднання піднятої підвіски, великих шин і портальних осей забезпечило йому таку висоту капота, як у шкільного автобуса, що дозволяє вам насолоджуватися чудовим оглядом зі свого місця. А все та ж сильна підвіска, широкі осі і збільшена висота зробили автомобіль ширшим.

G 4×4 салон

Повний пакет функцій

Інформаційно-розважальна система COMAND у цьому G-класі управляється контролером із сенсорною панеллю, для освоєння якого вам буде достатньо одного дня. Система також має великий екран, який легко читається. Стандартні інформаційно-розважальні функції: 12,3-дюймовий дисплей, сенсорна панель, Apple CarPlay, Android Auto, аудіосистема Burmester з 15 динаміками, навігація, супутникове радіо, Bluetooth та два порти USB.

G 4×4 сидіння

Найвищий комфорт

У стандартній версії Mercedes-Benz G500 4×4² пропонує вентильовані передні сидіння, масаж передніх сидінь, рульове колесо з підігрівом та багато іншого. Цей автомобіль цілком підходить вам, якщо ви зібралися підкорювати світ.

Наші автомобілі Mercedes-Benz G-Class 4×4

Конструкція та вага Mercedes-Benz G500 4×4²: як технічно влаштований позашляховик

У конструкції цієї машини були використані найкращі рішення від версії G63 6x6, і особливо за моделлю 6x6, розробленою для австралійської армії. У G500 4×4² дорожній просвіт збільшився з 210 до 450 міліметрів. Його кути в'їзду та з'їзду становлять неймовірні 52° та 54°.

G550 4x4 Squared – це важкий автомобіль, його вага становить трохи більше 3 тонн, а тягове зусилля – 3175 кг. Він має висоту понад 213 см та ширину 208 см завдяки спеціальній позашляховій підвісці. Дорожній просвіт автомобіля становить 18 дюймів, що вдвічі більше, ніж у Ford Raptor. Більшість можливостей пов'язана з новими портальними осями, які розміщують фактичні осі набагато вище в транспортному засобі і приводять колеса в рух через набір шестерень.

Мабуть, головний козир G550 4x4 Squared – портальні мости. Це не порожній фокус, а ефективне позашляхове оснащення, що забезпечує винятковий просвіт. З ними G-Клас став значно вищим, що дозволяє з легкістю долати різні перешкоди, наприклад, метрову товщу води; портальні мости також віддаляють уразливі механічні частини днища далі від каміння тощо. Підйом автомобіля із суцільною віссю зазвичай вимагає використання більш високих пружин та шин. Це сильно піднімає кузов, але лише трохи піднімає осі. Портальні осі дозволяють піднімати і кузов, і осі. Зубчаста передача на кожній ступиці передає крутний момент вертикально, тому сама вісь може розташовуватися вище за осьову лінію кожного колеса.

Mercedes-Benz G 4×4 вид спереду

Ходові якості Mercedes-Benz G500 4×4²: двигун, коробка передач, підвіска

Ходові якості Mercedes-Benz G500 4×4

Двигун цього автомобіля – абсолютно нова розробка для G-класу. Це нова версія 4,0-літрового бітурбованого двигуна з турбонагнітачами, розташованими всередині V-подібного компонування на 8 циліндрів. Потужність двигуна складає 422 кінські сили при 5250-5500 об/хв. Максимальний крутний момент становить 610 Нм при 2250 оборотах в хвилину. Максимальна швидкість автомобіля G500 4×4² складає 210 км/год.

Коробка передач - автоматична, із сімома передачами фірмової конструкції Mercedes-Benz. G500 4×4 має нестримність на всіх типах місцевості та відповідну динаміку на асфальті. Має виняткову спортивну маневреність. Незважаючи на вагу в три тонни, G550 Squared розганяється до 100 км/год менш ніж за 7 секунд.



Підвіска складається з подвійних амортизаторів на кожному колесі із посиленими пружинами. Один амортизатор працює традиційно, а інший керується електронікою, що надає автомобілю виняткову стійкість на підйомах бездоріжжям. Робота амортизатора адаптується до швидкості та дорожніх умов протягом 1/15 секунд. Люди заявляють, що піднятий G550 4x4² їде краще, ніж звичайний G-Клас. Це показник гарної підвіски.

Повнопривідна машина без блокування диференціала схожа на спортивну машину без потужності. Небагато автомобілів оснащено більш ніж одним блокуванням диференціала, наприклад, Jeep Wrangler та новий Ford Bronco. G550 Squared пропонує три таких: блоковані центральний, задній та передній диференціали.

G550 Squared - абсолютно божевільний Mercedes-Benz, що перевершує будь-який інший повнопривідний автомобіль, коли йдеться про позашляхові можливості. Його шалена ціна та ексклюзивність означають, що такий буде тільки у вас.