- Головна
- →
- Огляд автомобілів
- →
- Огляд автомобілів Mercedes-Benz
- →
- Новий Mercedes-Benz S63 AMG E Performance 2023
- Головна
- →
- Огляд автомобілів
- →
- Огляд автомобілів Mercedes-Benz
- → Новий Mercedes-Benz S63 AMG E Performance 2023
2022-12-23
Новий Mercedes-Benz S63 AMG E Performance 2023

Уявіть собі розкішний седан потужністю 800 кінських сил, і ви отримаєте новий гібрид Mercedes-AMG S63 E Performance 2023 - найпотужніший витвір Mercedes S-серії за всю історію.
Остання пропозиція німецького автовиробника від його дочірньої компанії Mercedes-AMG GmbH - це досягнення як у потужності, так і розкоші. Вони використовували тут бітурбований двигун Mercedes-AMG V8 об'ємом 4,0 літра з встановленим позаду електричним синхронним двигуном з постійним збудженням (PSM), що живиться від акумулятора потужністю 13,1 кВтг і напругою 400 вольт, встановленого на задній осі.
У Mercedes-Benz кажуть, що завдяки новій трансмісії під капотом спортивного S-Класу знаходиться найкраща у своєму класі продуктивність. «З сукупною потужністю системи 791 л. такі системи, як підвіска AMG RIDE CONTROL+, система стабілізації крену AMG ACTIVE RIDE CONTROL та керування задніми колесами – всі вони входять до стандартної комплектації – забезпечують широкий діапазон між динамікою водіння та комфортом», – йдеться у заяві німецького бренду.
Незважаючи на двигун внутрішнього згоряння V8, машина працює практично безшумно. «Таким чином, ми також відкриваємося для найвимогливіших цільових груп, які вважають Mercedes-AMG розкішним брендом з високими експлуатаційними характеристиками 21 століття. Однак із найпотужнішим S-класом усіх часів ми не тільки йдемо своїм технічним шляхом, що характерно для AMG, але й робимо сильну візуальну заяву. Вперше у седана S-класу також є наша решітка радіатора, характерна для AMG, тому приналежність до бренду стала тіснішою, ніж будь-коли раніше», - сказав Філіп Шімер, голова правління Mercedes-AMG.
Зовнішній дизайн Mercedes-Benz S63 AMG E Performance 2023
Після нетривалої перерви Mercedes-AMG S63 повертається в 2023 модельному році і тепер має значок E Performance, що позначає спортивні гібриди AMG, що підключаються до мережі. Седан S-Class, який довгий час вважався найкращим автомобілем у світі, став ще більш бажаним, з трохи агресивнішим стилем і нестриманим підвищенням продуктивності.
Mercedes-Benz S63 AMG E Performance добре складений, елегантно оформлений та ретельно продуманий як банківські сховища. Він трохи менший за S-клас, але трохи більше звичної моделі AMG. Його екстер'єр по-справжньому самобутній: якщо старий S63 виглядав як трохи агресивніший S-клас, новий S63 E Performance вперше поставляється з характерною для AMG радіаторною решіткою з вертикальними жалюзі. У центрі решітки знаходиться велика агресивна емблема AMG в хромованому або чорному кольорі, що замінює більш витончений орнамент на капоті Mercedes, який раніше розташовувався на капоті.
Попереду знаходиться передня панель з унікальним для AMG дизайном реактивного крила, а також великі бічні повітрозабірники та функціональні повітряні завіси. У той час як 20-дюймові легкосплавні диски входять до стандартної комплектації, будуть доступні 21-дюймові ковані диски AMG. Тут також видно характерні для AMG бічні панелі порогів. Позаду S63 E Performance має трапецієподібні рифлені здвоєні вихлопні труби та широкий дифузор з поздовжніми ребрами та розсіювачем.



Салон Mercedes-Benz S63 AMG E Performance 2023
S 63 E Performance, як і раніше, залишається S-класом усередині. Мерседес ніде не любить йти на компроміси, тим паче в салоні найбільш просунутого S-класу. Усередині S 63 E Performance, мабуть, все змінилося найменше. У той час як екстер'єр може бути прикрашений ексклюзивними колесами AMG, і тепер він носить знайому решітку радіатора AMG, внутрішні зміни обмежуються деякими новими варіантами обробки та оббивки. На щастя, схожість цього плагін-гібрида з базовим S-Класом - це дуже непогано, а навіть навпаки.
Розкішний та спортивний інтер'єр Mercedes-AMG S63 E Performance був доповнений кількома характерними штрихами AMG. Для водія це починається з кермового колеса AMG Performance зі здвоєними спицями. На ньому знаходяться підрульові пелюстки перемикання передач та кнопки для приводу AMG.
Удосконалена мультимедійна система MBUX поставляється з дисплеями, характерними для AMG та гібридів, включаючи комбінацію приладів та проекційний дисплей. Останній має режими перегляду «Гонка» та «Суперспорт», а водії можуть переглядати дані телеметрії з AMG Track Pace MBUX.
Як і у випадку з інформаційно-розважальною системою, комплект безпеки задовольнить апетит навіть найбільш одержимих технологіями клієнтів. Distronic, по суті, версія адаптивного круїз-контролю Mercedes-Benz була покращена: тепер вона включає систему запобігання зіткненню з нерухомими учасниками дорожнього руху на швидкості до 100 км/год. Активна система допомоги при кермовому керуванні тепер включає визначення смуги руху за допомогою камери з оглядом на 360 градусів, а система розпізнавання дорожніх знаків тепер попереджатиме вас, якщо ви збираєтеся порушити місцеві правила дорожнього руху. Тим часом Attention Assist має нову функцію попередження про мікросон, яка аналізує рух повік водія за допомогою вбудованої в дисплей камери.
Вантажний простір у Mercedes-AMG S63 E Performance складає всього 305 літрів, що мало для такого великого седана, але, ймовірно, є результатом розташованого позаду двигуна та високопродуктивної батареї. З іншого боку, багажник стандартного S-класу лише трохи більше - 365 літрів, тому Mercedes-Benz явно надає перевагу комфорту задніх сидінь, а не вантажному простору.


Мультимедійна система MBUX із гібридними дисплеями
Інформаційно-розважальна система MBUX включає різні дисплеї і функції, характерні для AMG і гібридів. До них відносяться дисплеї у комбінації приладів, центральний мультимедійний дисплей у портретній орієнтації на центральній консолі та опціональний проекційний дисплей.

Рульове колесо AMG Performance зі здвоєними спицями
Рульове колесо AMG Performance з характерним дизайном зі здвоєними спицями та плавно інтегрованими кнопками перемикання передач також робить свій внесок у фірмовий зовнішній вигляд AMG. Кнопки на рульовому колесі AMG вражають яскравим дисплеєм та інтуїтивно зрозумілою логікою управління.

Сім режимів керування AMG
Сім режимів AMG DYNAMIC SELECT «Електрик», «Комфорт», «Батарея», «Спорт», «Спорт+», «Слизький» та «Індивідуальний» точно адаптовані до нової технології приводу. Таким чином, вони пропонують широкий спектр відчуттів від водіння – від економічного до динамічного.

Неперевершена розкіш у 2 ряді сидінь
Всі ці функції дуже гарні, але це не був би S-клас, якби він не огортав своїх пасажирів розкішшю всередині, особливо в другому ряду. З цією метою розкішні сидіння Mercedes-AMG S63 E Performance мають унікальну оббивку AMG та можуть бути оброблені різними видами шкіри Nappa. Є багатоконтурні сидіння для всіх чотирьох пасажирів.
Наші автомобілі Mercedes-Benz S63 AMG E Performance

Двигун та продуктивність Mercedes-Benz S63 AMG E Performance 2023
Mercedes-AMG випустив найпотужнішу серію S з будь-коли створених. Твін-турбо V8 і електродвигун у сукупності дають майже 800 кінських сил (791 к.с.), що дозволяє розігнати великий седан до 100 км/год за заявлені 3,3 секунди, а крутний момент в 1430 Нм, як у дизельної вантажівки є новим рекордом у своєму класі. Ця неймовірна тяга прямує на всі чотири колеса через повнопривідну систему Mercedes 4MATIC+ та дев'ятиступінчасту автоматичну коробку передач SPEEDSHIFT з кількома зчепленнями. Пневматична підвіска та адаптивні амортизатори повинні дати S63 можливість перемикатися між повсякденною їздою та спортивним керуванням. Максимальна швидкість S63 AMG E Performance 2023 – 290 км/год.
Таку маніакальну міць та продуктивність можна використовувати в одному з кількох режимів керування, включаючи електричний, комфортний, спортивний, спортивний + та інші. Режим Slippery значно знижує вихідну потужність та реакцію, в той час як індивідуальний режим дозволяє настроювати стиль водіння на розсуд водія. Нарешті, режим Battery Hold змінює використання електродвигуна та систем заряджання, щоб гарантувати, що стан акумулятора залишається на цьому рівні заряду під час поїздки.

S 63 E Performance оснащений силовою установкою рівня гіперкара. Ключовою особливістю кожного продукту Mercedes-AMG є чудова трансмісія, і S 63 E Performance очолює цю ієрархію. Замість того, щоб йти шляхом нового C 63 SE Performance і скорочувати кількість циліндрів, новий форсований S-клас зберігає свій двигун V8. В даному випадку це зібраний вручну 4,0-літровий Biturbo V8, посилений гібридною системою AMG потужністю 13,1 кВтг та високопродуктивною батареєю (HPB).
Еволюція існуючої технології AMG та поточної платформи S-класу, S 63 E Performance була прикрашена чудовим кістяком та відповідним пакетом технологій шасі. Серед змін, покликаних стати частиною справжнього AMG, - активні опори двигуна (вперше для S-класу), AMG RIDE CONTROL+ з адаптивним демпфуванням та керування AMG з ступенем 3 ступеня з керуванням задніми колесами.
Остання функція дозволяє водіям перемикатися між трьома режимами кермового керування, включаючи налаштування «Спорт» та «Спорт+». Допомога при керуванні також варіюється, зменшуючись у міру збільшення швидкості і збільшуючись до фантастичних значень. Крім того, задні колеса можуть повертатися на 2,5 градуси, повертаючись протилежно переднім колесам зі швидкістю менше 100 км/год для підвищення маневреності та синхронізації на більш високих швидкостях задля стабільності.

AMG RIDE CONTROL+ налаштовується відповідно до режимів руху, але може адаптуватися до дорожніх умов та поводитися належним чином. З цією пневматичною підвіскою автомобіль також може підніматися і опускатися, причому майже на 2 см при швидкості вище 120 км/год. Підвіска також працює в тандемі з активною системою стабілізації крену AMG, яка може роз'єднувати стабілізатори поперечної стійкості на дві половини для зручності їзди або закручувати їх один проти одного, щоб протистояти крену кузова під час динамічного водіння. Композитні гальма AMG з шістьма поршнями входять до стандартної комплектації, але доступні карбон-керамічні.
Крім того, водій відразу відчуває помітний приріст продуктивності завдяки вбудованому задньому диференціалу підвищеного тертя з електронним керуванням: гібридна модель швидко розганяється на поворотах.
У разі прослизання задньої осі приводна потужність від двигуна внутрішнього згоряння та електродвигуна також передається на передні колеса при необхідності. Це стало можливим завдяки механічному з'єднанню повного приводу повністю регульованого за допомогою карданного вала і приводних валів передніх коліс.
Mercedes-Benz S63 AMG E Performance 2023: електричні технології
Гібридна система P3 забезпечує повністю електричну їзду зі швидкістю до 140 км/год за допомогою електродвигуна на задній осі. Встановлений на двоступінчасту коробку передач, він один забезпечує постійну потужність 94 кінських сили, але може досягати максимальної потужності 188 кінських сил і 320 Нм крутного моменту.
400-вольтовий, 13,1-кіловатний блок HPB, який, за твердженням Mercedes-Benz, значною мірою запозичений з їх автомобілів Формули-1. Він є блоком з рідинним охолодженням і налаштований на максимальну віддачу потужності в ім'я продуктивності, а не на запас ходу, що відповідає його ролі в автомобілі AMG.

Mercedes-Benz S63 AMG E Performance 2023: останній погляд

Mercedes-AMG S 63 E Performance 2023 року - приголомшливо потужний гібрид, з яким у вас є електричний запас ходу і можливість більш ефективно налаштувати свою мобільність. Завдяки диким технологічним досягненням, новий S 63 бере рівні потужності, які колись були доступні лише у професійно тюнінгованих після продажу авто, та пропонує це у стандартній комплектації.
В результаті Mercedes-AMG S 63 E Performance став найцікавішим масовим продуктом AMG у лінійці та другим за потужністю автомобілем AMG після гіперкара AMG One.
