- Головна
- →
- Огляд автомобілів
- →
- Огляд автомобілів Mercedes-Benz
- →
- Новий Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic
- Головна
- →
- Огляд автомобілів
- →
- Огляд автомобілів Mercedes-Benz
- → Новий Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic
2022-11-01
Новий Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic

Це не той автомобіль, який ви побачите у конфігураторі на офіційному сайті або знайдете на майданчику дилерського центру. Однією з менш відомих послуг, які пропонує Mercedes-Benz, є створення броньованих лімузинів, і найновіший з них називається S680 Guard 4MATIC. Він коштує більше, ніж деякі суперкари, але він також може робити те, чого не може жоден суперкар.
Вже понад 90 років Mercedes-Benz розробляє високоякісні автомобілі зі спеціальним захистом насамперед для глав держав, дипломатів та бізнес-магнатів. Завдяки великому інтересу Mercedes-Benz до досконалості їх клієнти протягом багатьох років насолоджуються тривалим спокоєм. Абсолютно новий автомобіль S 680 GUARD 4MATIC є продовженням зобов'язання Mercedes із захисту цивільного населення.
Завдяки унікальній інтегрованій концепції S 680 обіцяє користувачам підвищений безпековий рівень. Він не тільки пройшов найвищий рівень балістичних випробувань для цивільних автомобілів із класом захисту VPAM VR10, але й гарантує користувачам вражаючу стійкість до вибухових зарядів та іншої штурмової зброї.
Модернізована інтегрована система захисту GUARD S 680
Розроблений для «захисту того, що має значення», S680 є рекордсменом із задоволення вимог безпеки для цивільних автомобілів. Крім того, він також може похвалитися високою якістю та довговічністю у будь-яких умовах. Ці здобутки стали результатом серії ретельних випробувань.
S 680 приділяє першорядну увагу безпеці своїх пасажирів під час поїздки. Як це вдається? Завдяки новому рівню інтегрованої системи захисту (iSS) з'явився характерний для GUARD каркас кузова, що містить елементи захисту. Раніше необхідні захисні елементи були включені до стандартної конструкції кузова седана GUARD.
Ця нова самодостатня захисна комірка є ядром iSS. Зовнішня обшивка, викована з алюмінію, діє як дизайнерська оболонка та забезпечує стриманий образ автомобіля. iSS також включає модифікацію підвіски, двигуна і трансмісії, щоб гарантувати управління, аналогічне серійному автомобілю.
Міцність автомобіля GUARD відповідає рівню серійного виробництва завдяки аналогічній процедурі розробки, в якій брали участь серійні моделі. Оскільки прозора зона вікон вважається життєво важливою частиною концепції захисту, матеріал та товщина багатошарового скла відповідають правилам класифікації безпеки VR10.
Прикрашене полікарбонатом основне покриття скла забезпечує чудовий захист від уламків. Більш того, вікна забезпечують приголомшливу видимість, незважаючи на їх скрупульозний захисний атрибут. Ще один чудовий факт щодо iSS полягає в тому, що захисні функції вікон можна легко не помітити, за винятком ретельного огляду.



Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic: дизайн інтер'єру
Елегантний стиль системи захисту iSS також поширюється на інтер'єр S680 GUARD 4MATIC, оскільки розмір комфорту відповідає розмірам подовженного S-класу. Як і у випадку із серійною моделлю, Mercedes-Benz може звести до мінімуму кількість з'єднань у кузові, щоб реалізувати філософію дизайну Sensual Purity.
За комфортом та обладнанням чотири- і п'ятимісні версії цього автомобіля відповідають сучасним тенденціям і можуть конкурувати зі своїми родинними моделями. Обмеження на деталі оздоблення та колірні поєднання мізерні. Додаткові функції, що суперечить ідеалу захисту автомобіля, відсутні.



Скло класу безпеки VR10
Крім невидимої броні, прозора область вікон складає невід'ємну і важливу частину концепції захисту. За матеріалом і товщиною багатошаровий скляний “сендвіч” відповідає найвищим вимогам рівня безпеки VR10. Внутрішні поверхні скла покриті полікарбонатом для захисту від уламків. Незважаючи на комплексну захисну функцію, вони забезпечують чудову видимість.

Вражаючий простір
Внутрішній простір також виграв від ретельно продуманої концепції iSS, оскільки розміри значною мірою відповідають розмірам S-класу з подовженою колісною базою. Як і у випадку із серійною версією, зазори між панелями в корпусі зведені до мінімуму – тут витончено виконано вимогу філософії дизайну Sensual Purity про «безшовність».

Чудовий комфорт
Коли справа доходить до комфорту та оснащення, чотири- та п'ятимісна версії можуть показати найкращі результати на тлі своїх родинних моделей. Для броньованого S-Класу пропонується більше 80 варіантів налаштування, включаючи активне навколишнє освітлення та мультимедійний дисплей із OLED. Жодних обмежень з точки зору обробки та поєднання кольорів. Однак такі опції, що можуть суперечити захисному призначенню, наприклад, люк на даху, недоступні.

Комфортний доступ до салону
Найвищий рівень захисту у комплексі з максимальним комфортом для пасажирів – це давня філософія GUARD. Тут можна навести такий приклад: S680 GUARD 4MATIC має нові дверні приводи, які, незважаючи на свою велику вагу через армування, забезпечили можливість відкривання та закривання з лише незначним зусиллям. Це застосовується не тільки на рівній поверхні, але і коли автомобіль стоїть на схилі.
Двигун Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic

S680 Guard пропонується тільки з довгою колісною базою, а не з подовженою моделлю Pullman, що пропонується для його попередника. Він оснащений 6,0-літровим двигуном V12 із подвійним турбонаддувом від Maybach. Він видає 612 кінських сил на всі чотири колеса, але це навіть не так багато, враховуючи, що цей звір важить понад 9200 фунтів. Для довідки він може розвивати максимальну швидкість 118 миль на годину, а система повного приводу ставить його в один ряд з Audi A8 L Security.
Мотор Maybach V12 налаштований на плавність ходу, а це означає, що ви не проллєте свою каву в салоні і швидше за все ніколи не отримаєте штраф за перевищення швидкості.
Як і більшість броньованих автомобілів S680 Guard зовні виглядає як заводська модель, ефективно приховуючи під собою виняткову міцність свого пасажирського відсіку. Завдяки різним покращенням цей танк Merc відповідає класу захисту VPAM VR10. Є шини Michelin Pax з аварійною системою, що дозволяє проїхати 19 миль, навіть якщо вони проколоті. Вікна мають товщину близько чотирьох дюймів, щоб відбити атаку штурмової гвинтівки.

Наші автомобілі Mercedes-Benz S680 Guard
Аварійні системи S680 Guard мають безліч застосувань
У S680 Guard ви отримуєте всі звичайні функції звичайного класу S, а також деякі спеціальні функції. За бажанням ви можете вказати систему пожежогасіння та аварійну систему подачі свіжого повітря (зрозуміло, не використовувати їх у тандемі). Останній призначений для протидії диму, що надходить ззовні, і забезпечує доступ свіжого повітря до пасажирів.
2022 Mercedes-Benz S680 Guard 4Matic: резюме
Mercedes-Benz S680 Guard – справжній звір. Він пропонує найвищий рівень балістичного захисту, доступний для легкового автомобіля, і навіть може проїхати 30 км з проколотими шинами завдяки спеціальній гумі Michelin Pax. Порівняйте це з тим, на що схожі інші автомобілі з шестизначною вартістю: одна неточність може викликати помилку на панелі приладів і залишити вас у скрутному становищі.
Через екстремальний рівень захисту на виробництво одного з цих броньованих «Мерседесів» йде 51 день, а стартова ціна в Німеччині становить понад 500 тисяч доларів.



Цікаві факти та цифри S680 Guard
На сьогоднішній день це найбезпечніший цивільний автомобіль, і ось що Mercedes-Benz хочуть, щоб ви знали про нього:
- Багажник S680 GUARD розрахований приблизно на 390 літрів, оскільки (опціональний) холодильник знаходиться у центральному підлокітнику ззаду. За ним розташований броньований брандмауер.
- S-Class GUARD здатний проїхати близько 30 км після проколу за рахунок шин Michelin PAX Run-Flat.
- S680 GUARD 4MATIC доступний у чотири- та п'ятимісній модифікаціях. Це дозволяє робити зручний вибір на користь оптимальних розмірів та місткості.
- Mercedes-Benz виробляє автомобілі зі спеціальним захистом майже 100 років. Першою моделлю був Nürburg 460.
- З міркувань ваги максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 190 км/год.
- У 1935 році Mercedes-Benz надав японському імператору Хірохіто броньований Grand Mercedes для особистого користування. Історія свідчить, що імператор сам вибирав модель.
- Новий канцлер Німеччини Олаф Шольц, який змінив Ангелу Меркель, вибрав в якості службового автомобіля бронеавтомобіль Mercedes S 680 Guard.
