2023-08-07
Новий Porsche 911 Carrera T
Компанія Porsche розширює сімейство 911 легким спортивним автомобілем 911 Carrera T. У Porsche літера Т означає Touring, і ставиться в назві моделей, які приносять емоційне задоволення водіння завдяки простим заходам зниження ваги. Хоча 911 Carrera T є однією з нових моделей Porsche, її коріння можна простежити до початку 1970-х років.
911 Carrera T ідеально підходить для активних водіїв, які люблять спортивну їзду: він досить просторий та маневрений, пропонує поєднання продуктивності та традицій.
Дизайн екстер'єру Porsche 911 Carrera T
Дизайн 911 — непідвладний часу, а його мова дизайну універсальна, тому що принцип його конструкції зводиться до найнеобхіднішого, аж до останнього гвинтика. Принцип, що лежить в основі цього: форма слідує за функцією. Традиція, яка веде 911 у майбутнє довгою лінією еволюції.
Було вжито прості, але ефективні заходи для економії. До них відносяться легке скління, відсутність системи заднього сидіння та знижена шумоізоляція. Зменшена вага надає 911 Carrera T більш спортивного вигляду.
Фірмовий силует купе
Силует 911 Carrera безпомилково впізнається завдяки культовому набору — це довгий плоский капот, вітрове скло, що круто піднімається, і лінія даху, що плавно спускається до задньої частини. Цей образ з 1963 року формує ДНК марки Porsche – так само, як і визначні характеристики спортивних автомобілів.
Дзеркала заднього виду
Гоночний характер підкреслюють зовнішні дзеркала заднього виду, декоративні планки, решітка на кришці багажника та напис «PORSCHE» на дверях акцентного кольору «Сірий агат». Два варіанти заднього напису також мають сіру обробку з вибором "911 Carrera T" або "911".
Диски
911 Carrera T доступний з 20/21-дюймовими колесами Carrera S з дизайном «10 спиць», пофарбованими в сірий глянцевий титан. Колеса та шини на задній осі ширші і більші, ніж на передній осі. Ширша пляма контакту оптимізує продуктивність, більший діаметр задніх коліс підвищує стійкість і комфорт.
Фари та освітлення
Форма і положення основних фар нагадують перші покоління 911, проте всередині використовуються новітні світлодіодні технології — для швидкого відгуку і особливо високої світлосили. Зокрема світлодіодні матричні фари з технологією Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus), які адаптивно регулюють дальнє світло.
Наші автомобілі Porsche 911 Carrera T
Інтер'єр Porsche 911 Carrera T
Спортивний, ергономічний, непідвладний часу: салон 911 Carrera T є технологічним кокпітом зі спортивним рульовим колесом GT, комбінацією приладів і спортивними сидіннями Plus. Аналогова точність у поєднанні з цифровою інтеграцією: інтер'єр поєднує у собі старі переваги з новими можливостями та насамперед орієнтований на водія.
Від важеля селектора до дефлектора: кожна поверхня, кожна деталь продумана до дрібниць і відрізняється високою якістю. Можливі комбінації доступних матеріалів та обладнання майже безмежні – вирішує лише ваш особистий смак.
Численні деталі, такі як ремені, акцентні смуги на центральних панелях сидінь, декоративний рядок і вишитий напис «911» на підголівниках, доступні в унікальних кольорах.
Задні сидіння — напрочуд зручні для спортивного автомобіля: Завдяки спинкам, що складаються, речовий простір ззаду можна використовувати як додаткове місце для зберігання об'ємом до 264 літрів.
Спортивні сидіння Плюс Plus
Спортивні сидіння Plus мають більш міцну та спортивну оббивку подушки та спинки сидіння, а також кращу бічну підтримку. Сидіння обтягнуті гладкою шкірою – центральні панелі із покриттям Sport-Tex. Підголівники розставляють додаткові акценти. Вони доступні з вишитим написом "911" або опціонально з тисненим гербом Porsche.
Porsche Advanced Cockpit
Дисплеї з високою роздільною здатністю, сенсорні клавіші, чітка структура функцій та контенту. Завдяки концепції управління Porsche Advanced Cockpit інтер'єр 911 виглядає більш сфокусованим, ніж будь-коли. Типовий спортивний автомобіль: кнопки, навмисно збережені аналоговими, забезпечують прямий доступ до основних функцій приводу та шасі.
Спортивне кермо
Багатофункціональне спортивне рульове колесо забезпечує пряме та зручне керування функціями аудіосистеми, телефону та навігації. Підрульові пелюстки забезпечують короткі шляхи перемикання та швидке та точне перемикання передач. Додаткові упори для великого пальця та позначка «12 годин» на спортивному рульовому колесі GT говорять про гоночні гени 911.
Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound
Якість звуку на найвищому рівні, індивідуально підібрана для вашого 911. 13 каналів підсилювача, 13 динаміків, активний сабвуфер з 300-ватним підсилювачем потужності класу D. Разом: 855 Вт чистого музичного задоволення. Додатково покращено Sound Enhancer, що оптимізує звучання музичних файлів зі стисненням даних.
Двигун та характеристики Porsche 911 Carrera T
- Потужний 6-циліндровий бітурбований опозитний двигун, встановлений у задній частині
- Високоточна трансмісія Porsche Doppelkupplung (PDK)
- Системи підвищення динаміки руху
- Адреналін одним натисканням кнопки: пакет Sport Chrono включає перемикач режимів та секундомір на панелі приладів
6-циліндровий бітурбований опозитний двигун, трансмісія, шасі, гальма та всі системи управління розроблені для однієї мети: максимальної продуктивності.
6-циліндровий бітурбований двигун Carrera T
Carrera T оснащений бітурбованим двигуном потужністю 283 кВт (385 к.с) і 450 Нм крутного моменту, з яким спорткар розганяється з від нуля до 100 км/год за 4,5 секунди. Він швидко досягає максимальної швидкості 291 км/год. Porsche Torque Vectoring (PTV) з механічним блокуванням диференціала заднього моста входить до стандартної комплектації Carrera S з механічною коробкою передач. Витрата палива у змішаному циклі (WLTP): 10,8-10,3 л/100 км.
8-ступінчаста коробка Porsche Doppelkupplung (PDK)
8-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням Porsche (PDK) забезпечує дуже швидке перемикання передач без переривання тяги і все це за мілісекунди. PDK поєднує в собі дуже спортивне налаштування передач з 1 по 6 з ефективним передатним числом підвищує передачі (7-а та 8-а передачі).
Управління тягою (PTM)
Повнопривідна система Porsche Traction Management (PTM) оптимально розподіляє крутний момент, між задньою і передньою віссю з постійним приводом. Для відмінної тяги та особливо гармонійного водіння.
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
PTV Plus - це система, що підвищує динаміку руху та стійкість. Вона працює з контрольованим втручанням у гальмування задніх коліс та блокуванням заднього диференціала. Для високої стійкості, відмінного зчеплення та високої маневреності на будь-якій швидкості.
Система керування активною підвіскою Porsche (PASM)
PASM - це електронне регулювання системи амортизаторів. Воно активно і безперервно регулює зусилля, що демпфує, для кожного окремого колеса в залежності від стану дорожнього покриття і стилю водіння, забезпечуючи більший комфорт і підвищену динаміку.
Спортивна підвіска PASM
Зі спортивною підвіскою PASM кузов опускається на 10 мм в порівнянні зі звичайною підвіскою PASM. Пружини жорсткіші і коротші, стабілізатори поперечної стійкості на передній і задній осях жорсткі на кручення. Жорсткість пружин помітно збільшилася, що зробило 911 ще більш нейтральним і збалансованим.
Управління стабільністю Porsche (PSM)
Porsche Stability Management (PSM) – це система автоматичного керування для стабілізації у граничному діапазоні динаміки руху. Для високої стійкості та безпеки при водінні та водночас виняткової маневреності. У поєднанні з пакетом Sport Chrono PSM доданий спортивний режим. Це дозволяє вести спортивніший стиль водіння, при цьому PSM залишається активним у фоновому режимі.
Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
PDCC – це система активної стабілізації крену. Вона зводить до мінімуму крен кузова автомобіля при динамічному проходженні поворотів. Для покращення динаміки руху, ще більш нейтральної керованості та більшого комфорту на дорозі – на будь-якій швидкості.
Спортивна вихлопна система
Спортивна вихлопна система забезпечує вражаючий резонанс та характерний для 911 інтенсивний звук спортивного автомобіля. Вона має центральний задній глушник, який на 911 Carrera T закінчується чорними вихлопними трубами зліва та праворуч від номерного знака.