Skip to main content

2023-08-08

Новий Porsche 911 GT3 RS

Новий Porsche 911 GT3 RS

Новий Porsche 911 GT3 RS розроблений для досягнення максимальної продуктивності. Цей омологаційний спортивний автомобіль потужністю 386 кВт (525 к.с.) допущений до експлуатації на дорогах, де послідовно використовує технології та принципи автоспорту.

На додаток до безнаддувного високооборотного двигуна з гоночною ДНК, 911 GT3 RS має розумно полегшену конструкцію, унікальну концепцію охолодження та аеродинаміки.

У салоні встановлені повнорозмірні ковшеподібні сидіння з пластику, армованого вуглецевим волокном, кермо з чотирма незалежними поворотними ручками і кнопкою системи зниження лобового опору (DRS), фірмовий хронограф з натурального або чорного титану, а також опціональна аудіосистема з 12 динаміками, сабвуфером на 100 Вт та загальною потужністю 570 Вт.

Дизайн і аеродинаміка Porsche 911 GT3 RS

Екстер'єр високопродуктивного автомобіля розроблявся з пильною увагою до аеродинамічних властивостей. Вперше серійний Porsche оснащується системою зниження аеродинамічного опору (DRS), щоб мінімізувати опір повітря та збільшити швидкість на прямих ділянках. Екстрене гальмування на високій швидкості активує функцію Airbrake: передні та задні плавці максимально піднімаються, створюючи аеродинамічний сповільнення, що значно сприяє гальмування коліс.

Плавно регульовані елементи крила спереду, а також на розділеному задньому крилі в поєднанні з численними іншими аеродинамічними заходами забезпечують загальну притискну силу 409 кг на швидкості 200 км/год. Таким чином, новий 911 GT3 RS створює вдвічі більшу підйомну силу, ніж його попередник (модель 991 II), і втричі більшу, ніж нинішній 911 GT3. За швидкості 285 км/год загальна притискна сила становить 860 кг.

Повітрозабірники за передніми колесами у стилі легендарного переможця Ле-Мана 911 GT1 знижують динамічний тиск у колісній арці. Бічні дефлектори за повітрозабірником спрямовують повітря саме у бік автомобіля. Повітря із центрального кулера виходить через великі ніздрі, розташовані на передній кришці. Ребра на даху направляють повітря назовні і таким чином забезпечують нижчу температуру на впуску ззаду.

На новому 911 GT3 RS отвори в задній бічній частині використовуються виключно для покращення аеродинаміки, а не для забору технологічного повітря. Заднє крило також оснащене повітрозабірником та бічним дефлектором для оптимізації напряму повітря.

Porsche 911 GT3 RS екстер'єр
Porsche 911 GT3 RS решітка радіатора
Porsche 911 GT3 RS задні фари

Інтер'єр Porsche 911 GT3 RS

 

Завдяки численним заходам по полегшенню 911 GT3 RS важить лише 1450 кг (вага без навантаження за DIN). Всі основні елементи кузова, такі як двері, передні крила, дах і передній капот, виготовлені з CFK (полімеру, посиленого карбоновим волокном). Він також використовується в інтер'єрі, наприклад, для стандартних ковшеподібних сидінь.

Усередині новий спортивний автомобіль GT відрізняється типовим для RS стилем: елементи зі шкіри/Race-Tex чорного кольору, декоративний рядок та вишита напис «GT3 RS», а також декоративні смуги чорного кольору зі вставками з видимого карбону (матове оздоблення). На запит інтер'єр також доступний з розширеними елементами зі шкіри/Race-Tex та контрастними кольорами Guards Red або GT Silver.

Крім того, 911 GT3 RS доступний безкоштовно з пакетом Clubsport, який складається із сталевого каркасу безпеки за передніми сидіннями, який кріпиться болтами до кузова та забарвлюється в чорний або червоний колір (опціонально). Також додається вогнегасник. Крім того, 6-точковий ремінь безпеки, що входить до комплекту, підвищує безпеку з боку водія.

Новий Porsche 911 GT3 RS салон
Porsche 911 GT3 RS Ковдоподібні сидіння

Ковдоподібні сидіння

Повнорозмірні ковшеподібні сидіння з пластику армованого вуглецевим волокном (CFRP) оснащені вбудованою подушкою безпеки для грудної клітки, за рахунок чого забезпечують особливо хорошу бічну підтримку при мінімальній вазі. Регулювання довжини ручне, регулювання висоти електричне. Оббивка виконана із чорної шкіри в стандартній комплектації з вишитим написом «GT3 RS» на підголівниках та центральній панелі.

Porsche 911 GT3 RS Спортивне кермо

Спортивне кермо

Рульове колесо оснащене чотирма незалежними поворотними ручками та кнопкою системи зниження лобового опору (DRS). Під час регулювання графічне зображення поворотних ручок добре видно на панелі приладів. 911 GT3 RS також оснащений екраном Track Screen, який ми вже знаємо по 911 GT3. Натисканням кнопки водій може обмежити цифрові дисплеї двох семидюймових бічних екранів важливою інформацією.

Porsche 911 GT3 RS Ексклюзивний хронограф Porsche Design

Ексклюзивний хронограф Porsche Design

Натхненний духом автоспорту, де максимальна точність має першорядне значення, виробник годинника Porsche із Золотурна в Швейцарії розробив хронограф 911 GT3 RS. Основа представляє собою корпус з натурального або чорного титану, підданий дробоструминній обробці, а всередині встановлений механічний механізм Porsche Design WERK 01.200, сертифікований COSC за його високу точність.

Porsche 911 GT3 RS Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Аудіосистема BOSE® Surround Sound

Стандартний звуковий пакет Plus з 8 динаміками потужністю 150 Вт та підсилювачем, вбудованим у PCM, забезпечує звукову картину, оптимально адаптовану для водія та переднього пасажира. А додаткова аудіосистема BOSE® Surround Sound з 12 динаміками, сабвуфером потужністю 100 Вт та загальною потужністю 570 Вт ще більш точно дозволяє налаштувати кожен окремий динамік відповідно до інтер'єру автомобіля.

Наші автомобілі Porsche 911 GT3 RS

Двигун та характеристики Porsche 911 GT3 RS

 

Високооборотний концептуальний чотирилітровий шестициліндровий опозитний двигун

Безнаддувний чотирилітровий високообертовий двигун був додатково оптимізований порівняно з 911 GT3. Його потужність була збільшена до 386 кВт (525 к.с.), насамперед завдяки новим розподільним валам із зміненими профілями кулачків. Однодросельна система впуску та жорсткий клапанний механізм створені для автоспорту.

Новий Porsche 911 GT3 RS Двигун
Porsche 911 GT3 RS Семиступінчаста коробка передач Porsche з подвійним зчепленням (PDK)

Семиступінчаста коробка передач Porsche з подвійним зчепленням (PDK)

Коробка передач Porsche з подвійним зчепленням (PDK) забезпечує більш коротке загальне передатне число, ніж 911 GT3. Повітрозабірники в нижній частині кузова дозволяють трансмісії витримувати екстремальні навантаження, коли автомобіль часто використовується на трасі. 911 GT3 RS розганяється від 0 до 100 км/год за 3,2 секунди та розвиває максимальну швидкість 296 км/год на сьомій передачі.

Porsche 911 GT3 RS Режими водіння

Режими водіння

911 GT3 RS пропонує три режими водіння: Normal, Sport та Track. Режим відстеження дає змогу налаштувати основні параметри. Наприклад, тиск і відбій передніх та задніх амортизаторів можна регулювати окремо та у кілька етапів. Поперечне блокування заднього моста також регулюється за допомогою поворотних ручок на кермі. Ця операція виконується швидко та інтуїтивно зрозуміло завдяки концепції керування та відображення, також запозиченої з автоспорту.

Porsche 911 GT3 RS Гальмівна система

Гальмівна система

Передня вісь оснащена алюмінієвими моноблочними гальмами з фіксованим супортом із шістьма поршнями кожен і дисками діаметром 408 мм. Порівняно з 911 GT3 діаметр поршнів збільшено з 30 до 32 мм, а товщина дисків збільшена з 34 до 36 мм. Задня вісь, як і раніше, оснащена 380-міліметровими гальмівними дисками і чотирипоршневими фіксованими супортами. Керамічний композитний гальмо Porsche (PCCB), доступний як опція, має диски діаметром 410 мм на передній осі і 390 мм на задній осі.

Porsche 911 GT3 RS Диски та шини

Диски та шини

У стандартній комплектації новий 911 GT3 RS оснащується кованими легкосплавними дисками із центральним кріпленням. Дозволені для використання на дорогах спортивні шини розміром 275/35 R 20 спереду та 335/30 R21 ззаду забезпечують високий ступінь механічного зчеплення.

Porsche 911 GT3 RS: пакет Weissach з вуглецем

З пакетом Weissach, доступним за додаткову плату, передній капот, дах, деякі частини заднього спойлера, а також верхня частина зовнішніх дзеркал заднього виду виготовлена з відкритого вуглецю. Передній та задній стабілізатори, задні з'єднувальні тяги та завзята панель задньої осі виготовлені з полімеру CFK та допомагають ще більше покращити динаміку руху. Захисна дуга вперше з полімеру CFK заощаджує близько шести кілограмів у порівнянні зі сталевим варіантом.

Пакет Weissach має ще одну особливість: він включає підрульові пелюстки PDK з магнітною технологією з автоспорту. Вони забезпечують ще більш спортивне перемикання передач завдяки точнішій точці натискання і виразно відчутному клацанню. Ковані диски з магнієвого сплаву доступні як опція з пакетом Weissach. Вони дозволяють зменшити вагу на вісім кілограмів.

Porsche 911 GT3 RS пакет Weissach