2023-08-15
Новий Porsche 911 Turbo S
Інженери Porsche говорять про Porsche 911 Turbo S як про найдосконаліший спортивний автомобіль. Надзвичайно швидкий та легко керований, він при цьому залишається зручним та повністю придатним для повсякденного використання.
- Нове покоління двигунів: 6-циліндровий опозитний двигун з турбонаддувом VTG потужністю 478 кВт/650 к.с.
- Розгін 0–100 км/год із пакетом Sport Chrono: 2,7 с.
- Максимальна швидкість: 330 км/год.
- Нова 8-ступінчаста коробка Porsche Doppelkupplung (PDK).
- Фірмова спортивна вихлопна система для потужного звуку двигуна.
Дизайн екстер'єру Porsche 911 Turbo S
Класична спортивна форма ззаду, спереду та збоку: непідвладний часу дизайн, кожна деталь якого вказує на рух уперед. 911 Turbo S є результатом багаторічної роботи над стилем, який вважався ідеальним ще понад 45 років тому.
В екстер'єрі 911 Turbo S насамперед виділяється задня частина, адже саме тут б'ється серце кожного 911 із 1963 року – опозитний двигун. Задня частина моделі Porsche 911 Turbo S має потужний дизайн: вона стала ширшою, на 20 мм порівняно з попередніми моделями. Задні крила особливо потужні: відмінна риса, характерна для 911 Turbo з першої моделі. Дизайн задньої частини промальований чітко та точно. Прямі лінії, чіткий акцент на горизонталі. Скорочення до найнеобхіднішого. Заднє скло виглядає довшим і майже плавно переходить у решітку кришки багажника з чорними ламелями та сріблястими декоративними смугами.
Своєю мовою дизайну передня частина цитує історію Porsche, але водночас відкриває нові горизонти. Вона стала ширшою: цілих 45 мм. У поєднанні з ширшою колією це помітно підвищує курсову стійкість. Крила зазвичай вище переднього капота. Ще виразніша форма підкреслює типову ДНК дизайну Porsche. Капот з його характерними ребрами та прямим краєм, спрямованим уперед, повторює мову дизайну ранніх моделей 911. Ще одна типова відмінна риса: 4-точкові денні ходові вогні та ближнє світло основних фар зі світлодіодною технологією.
Більш стрілоподібна передня частина з чорними повітряними лопатями показує напрямок будь-якому зустрічному вітру. Точніше кажучи: у бічних повітрозабірниках та активних заслінках охолоджуючого повітря, які забезпечують регульовану по потребі подачу повітря і, таким чином, оптимальну аеродинаміку та охолодження. Крім того, у передній частині є місце для камери та датчиків систем комфорту та допомоги, які інтегровані сюди майже непомітно. Передній спойлер, що регулюється, можна опустити нижче в порівнянні з попередньою моделлю, що ще більше оптимізує аеродинаміку.
На 911 Turbo S встановлені 20/21-дюймові колеса із чорним двоколірним дизайном. Вони виготовлені з кованого легкого металу та оснащені перевіреним в автоспорті центральним замком та ковпаком маточини колеса з кольоровим гербом Porsche.
Дизайн інтер'єру та функції Porsche 911 Turbo S
Обіцянка, дана екстер'єром, послідовно виконується і в інтер'єрі. Навіть побіжний погляд всередину автомобіля показує одне з найбільших візуальних та цифрових досягнень всіх поколінь. Безкомпромісна спортивність у салоні 911 Turbo S поєднується з високим рівнем комфорту та ексклюзивним відчуттям.
Інтер'єр виглядає новим і сучасним, і водночас відсилає до ранніх поколінь 911: горизонтальний акцент в інтер'єрі. Концепція також пропонує оптимальний доступ до всіх важливих функцій у будь-який час. Кількість елементів керування була помітно зменшена, і всі вони розташовані в межах прямої досяжності водія. Ергономіка спортивного автомобіля, яка також включає спортивне кермо GT з багатофункціональними пелюстками перемикання передач.
Адреналін одним натисканням кнопки, мурашки включені по шкірі: стандартний пакет Sport Chrono з перемикачем режимів. Він забезпечує ще більш спортивне налаштування шасі, двигуна та трансмісії. У комплект також входять: програма Porsche Track Precision та індикатор температури шин.
Пакет контурного освітлення включає регульоване світлодіодне підсвічування центральної консолі, в області дверних ручок, дверних відсіків для зберігання речей, переднього простору для ніг і задніх сидінь. У вас є вибір між 7 кольорами освітлення.
Багата стандартна комплектація
Стандартна комплектація 911 Turbo S: двоколірний шкіряний салон з контрастним рядком. Є також декоративні планки кольору Light Silver: на 911 Turbo S із вставками із матового карбону. Стьобані центральні частини сидінь і дверні панелі моделей 911 Turbo мають свою багату історію - таким універсальним чином інтер'єр було виконано вже в перших моделях 911 Turbo. Ще один доказ того, що найвищу продуктивність також можна інтерпретувати тактильно.
Спортивне кермо GT
Емоції автоспорту, до яких можна доторкнутися: спортивне кермо GT входить у стандартну комплектацію 911 Turbo S. Упор для великого пальця і позначка на 12 годин, а також кришки спиць з гвинтовими аплікаціями явно вказують на гени автоспорту. За допомогою цього кермового колеса керувати спортивним автомобілем стає так просто, а задоволення від водіння відчувається в кожній поїздці - від 20-хвилинного спринту в офіс до семигодинного марафону до моря.
Цифрове керування
Вашим центральним блоком управління аудіосистемою, навігацією та зв'язком, а також численними допоміжними системами є Porsche Communication Management (PCM) останнього покоління, включаючи онлайн-навігацію. Нова концепція відображення та управління на 10,9-дюймовому центральному дисплеї вражає своєю чіткою структурою та уявленням. Крім того, вигляд можна налаштувати індивідуально, тому найбільш важливі функції можуть бути викликані безпосередньо.
Адаптивні спортивні сидіння Plus
Адаптивні спортивні сидіння Plus (з регулюванням за 18 параметрами) входять до стандартної комплектації моделі 911 Turbo S. Вони пропонують ще кращу бічну підтримку завдяки спортивним боковим валикам із щільною підкладкою та додатковою підтримкою плечей. Також включено: запам'ятовування всіх положень сидіння (крім бічних валиків) водія. На підголівниках вишито напис «turbo S». Завдяки відкидним спинкам позаду достатньо місця для багажу об'ємом 264 літри.
Наші автомобілі Porsche 911 Turbo S
Двигун та характеристики Porsche 911 Turbo S
Модель 911 Turbo має вражаючу потужність. Кожна деталь була оптимізована, багаторазово поставлена під сумнів і вдосконалена. Серед іншого, використовуються більші турбонагнітачі вихлопних газів і вперше використовуються п'єзофорсунки. Випускні колектори, запозичені у 911 GT2 RS, покращують прийомистість та ефективність завдяки оптимізованим умовам потоку.
Охолодження наддувного повітря та впуск повітря двигуна були повністю перероблені. Раніше повітря, що охолоджує, для проміжного охолоджувача подавалося через бічні повітрозабірники задніх крил, а повітря двигуна всмоктувалося через решітку кришки багажника. У сучасних моделях 911 Turbo цей принцип змінено. Це видно і по додатковому двопотоковому отвору повітря випускного інтеркулера між вихлопними патрубками в задньому фартуху. Це забезпечує більш ефективний повітряний потік та охолодження наддувного повітря, а отже, і більшу потужність.
Результат: вражаючий. І дуже спортивний. У 911 Turbo S двигун розвиває потужність 478 кВт (650 к.с.). Спринтерські результати визначні. Завдяки Launch Control 911 Turbo S розганяється до 100 км/год за 2,7 секунд, а до 200 км/год - за 8,9 секунд. Максимальна швидкість: 330 км/год на 911 Turbo S.
Система шасі Porsche 911 Turbo S
Абсолютно нова 8-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням Porsche (PDK) забезпечує дуже швидке перемикання передач без переривання тяги за мілісекунди. Порівняно з попереднім поколінням нова 8-ступінчаста коробка передач PDK пропонує помітно ширший діапазон між комфортом, продуктивністю та ефективністю.
Система управління активною підвіскою Porsche (PASM) активно і безперервно регулює зусилля, що демпфує, для кожного окремого колеса в залежності від стану дорожнього покриття і стилю водіння, щоб зменшити рухи кузова, і, таким чином, підвищити комфорт при підвищеній динаміці.
Вперше для моделей 911 Turbo як опція пропонується особливо потужна спортивна підвіска PASM у поєднанні із заниженим на 10 мм кузовом. Завдяки натягнутим пружинам, адаптованим стабілізаторам та новому налаштуванню амортизаторів спортивна підвіска PASM забезпечує подальше покращення динаміки руху. Без істотних обмежень щодо комфорту водіння.