Skip to main content

2022-11-02

Новий Porsche Cayenne Turbo GT

Новий Porsche Cayenne Turbo GT

Porsche Cayenne Turbo GT Coupe — найпросунутіший Cayenne Porsche на сьогоднішній день. Це не просто слова — у червні 2021 року Turbo GT отримав визнання як найшвидший серійний позашляховик, який проїхав коло Північною петлею Нюрбургрінгу з рекордним часом 7:38:925.

Це спортивне крос-купе, що повністю виправдовує свою назву. Він виходить далеко за рамки очікуваного та дивує навіть найпідготовленіших. При масі 2220 кг Cayenne Turbo GT розганяється з 0 до 100 км/год за 3,3 секунди (з пакетом Sport Chrono).

Це правда, що на ринку є й інші позашляховики, які забезпечують таке ж динамічне керування — Lamborghini Urus, Range Rover Sport SVR та Mercedes Benz G63 AMG, але Turbo GT відрізняється своїм підходом до продуктивності та керованості. Він розроблений підрозділом Porsche GT, а це означає, що за всіма параметрами цей Порше йде далі, ніж будь-які аналоги з VW Group.

Дизайн новго Porsche Cayenne Turbo GT

Turbo GT заснований на версії Cayenne Coupe, а це означає, що у нього похила лінія даху, яка в цьому конкретному варіанті підкреслюється парою задніх спойлерів з вуглецевого волокна. Задня частина має великі титанові вихлопні патрубки з подвійним виходом, укладені в задній дифузор з вуглецевого волокна.

Вуглецева тема продовжується, коли ви дивитеся на решту автомобіля з карбоновим дахом і кришками бічних дзеркал, тоді як інші візуальні зміни включають передній бампер зміненої форми зі збільшеними повітрозабірниками.

Більш спортивний екстер'єр стає ще драматичнішим, коли автомобіль пофарбований у фірмовий відтінок Arctic Grey, який контрастує із золотими 22-дюймовими легкосплавними дисками та жовтими гальмівними супортами, що вказує на те, що модель оснащена вуглецево-керамічними дисками.

Turbo GT доступний лише як чотиримісне купе. Всі доступні системи шасі входять до стандартної комплектації, а високопродуктивні шини Pirelli P Zero Corsa були розроблені спеціально для цієї моделі.

2022 Porsche Cayenne Turbo GT на 17 мм нижче, ніж Cayenne Turbo Coupé, а його передні колеса стали на дюйм ширше, що, незважаючи на невелику, здавалось би, модифікацію, вимагає перепроектування і поліпшення пасивних компонентів шасі та активних систем управління для поліпшення керованості та продуктивності.

Поздовжньо розташовані карбонові бічні панелі в спойлері на даху також характерні для GT, як і адаптивна висувна кромка заднього крила, яка на 25 мм більша, ніж у Turbo Coupé, збільшуючи притискну силу на максимальній швидкості до 40 кг.

Новий Porsche Cayenne Turbo GT вид спереду
Новий Cayenne Turbo GT
Новий Porsche Cayenne Turbo GT задние фары

Салон нового Porsche Cayenne Turbo GT

Всередині Turbo GT досить самобутній, з широким використанням алькантари та шкіри, а також золотим відтінком Neodyme, що прикрашає годинник Sports Chrono, аналоговим тахометром, прострочкою та логотипами Turbo GT по всьому салону з фірмовим кермовим колесом з жовтою міткою. Також з'являється шосте покоління системи Porsche Communication Management (PCM), тепер із Apple CarPlay та Android Auto.

Якість матеріалів салону, а також загальне припасування та оздоблення є винятковими, як і має бути в автомобілі такої високої вартості. З практичної точки зору Turbo GT пропонує 549 літрів багажного відділення, яке збільшується до 1464 літрів при складених задніх сидіннях. Хоча це є розумним для спортивного позашляховика, Turbo GT пропонує місця тільки для чотирьох пасажирів і має значно менший багажник, ніж базова версія Cayenne, яка має 770 літрів простору.

Porsche Cayenne Turbo GT поріг
Porsche Cayenne Turbo GT салон
Porsche Cayenne Turbo GT інтер'єр

Преміальне оздоблення

У внутрішній обробці широко використовується замша (алькантара), і куди не глянь, якість очевидна. Porsche Cayenne Turbo GT демонструє все, на що здатний бренд. Ви будете вражені навіть якщо раніше у вас уже був Порше. Turbo GT пропонує чудову стандартну обробку, а також чудовий набір альтернативних варіантів.

Cayenne Turbo GT задній ряд

2 ряди просторих сидінь

Позаду достатньо місця для двох пасажирів з окремими дефлекторами кондиціонера, керованими двома екранами. Замість того, що мало бути третім пасажиром, встановлена висока жорстка консоль. Тахометр знаходиться в центрі панелі приладів, а кермо має зразкове зчеплення. У задній частині авто так комфортно, що не віриться в те, що це купе.

Porsche Cayenne Turbo GT комфортний салон

Бездоганна якість складання

У типовій манері Porsche, у Cayenne Turbo GT - бездоганна якість складання. Перемикачі, кнопки та диски режимів руху на рульовому колесі рухаються і клацають дуже приємно, а підрульові пелюстки перемикання передач приємні та важкі. За загальним визнанням, всі екрани чіткі, чуйні та з чудовою графікою.

Cayenne Turbo GT салон

Ідеальна посадка за кермом

На додачу до всього, посадка за кермом майже ідеальна для автомобіля такого розміру, в той час як сидіння з підігрівом, восьмипозиційними ковшами з пам'яттю та вставками з алькантари чудово поєднуються з цим агресивним, але приємним спортивним кросовером. Керувати Cayenne Turbo GT – одне задоволення, і щоб так було, десятки найталановитіших людей працювали багато місяців над вашим автомобілем.

Двигун та характеристики Porsche Cayenne Turbo GT

Cayenne Turbo GT 2023

Ретельно налаштований чотирилітровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом, що розвиває дивовижні 631 к.с. і 850 Нм крутного моменту. Абсолютно нова титанова спортивна вихлопна система зі збільшеними подвійними центральними вихлопними трубами. Удосконалене налаштування шасі з більш продуманим вектором крутного моменту, кермовим керуванням задньої осі та адаптивною пневматичною підвіскою.

Porsche Cayenne Turbo GT розганяється до 100 км/год всього за 3,3 секунди (на 0,6 секунд менше, ніж у Turbo Coupe), щоб досягти максимальної швидкості 300 км/год.

Силовий агрегат повністю перероблений. Розроблений у Вайссасі та виготовлений у Штутгарті, двигун складається з модернізованих внутрішніх компонентів, збільшених турбонагнітачів та додаткових радіаторів, що дає Turbo GT потужність на 89 к.с. і крутний момент на 50 Нм більше, ніж у стандартного Cayenne Turbo. Титанова вихлопна система не тільки чудово звучить, видаючи більш виразне бурчання V8 в стилі автоспорту завдяки видаленню центрального глушника, але і зменшує споряджену масу на 18 кг, допомагаючи вам триматися асфальту, коли рух стає складним на звивистій дорозі.

Крім того, спеціальна підвіска і калібрування шасі в поєднанні із заниженим на 17 мм дорожнім просвітом, суперчіпкими шинами Pirelli P Zero Corsa, вуглецево-керамічними композитними гальмами і багатьом іншим дозволяють Turbo GT з точністю долати як широкі відкриті шосе, так і складні гірські перевали або путівці.

Система повного приводу передає більшу частину потужності та крутного моменту на задні колеса, що в поєднанні з кермовим керуванням усіма чотирма колесами надає GT вражаючі характеристики керованості, враховуючи його високий центр ваги. Дивовижної маневреності Cayenne, безумовно, сприяла велика робота, яку відділ GT провів над шасі, з новими амортизаторами, зменшеним на 17 мм дорожнім просвітом, підвищеною жорсткістю системи пневматичної підвіски, а також перекаліброваним стабілізатором поперечної стійкості та ширшими колесами.

Гальма є одними з найбільших, що колись встановлюються на серійні легкові автомобілі, з десятипоршневими супортами і 440-міліметровим диском спереду, що забезпечує вражаючу гальмівну здатність, незважаючи на 2,3-тонну споряджену масу.

4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом споживає неетильований бензин із заявленою витратою 11,1 л/100 км.

Двигун Porsche Cayenne Turbo GT

Наші автомобілі Porsche Cayenne Turbo GT

Porsche Cayenne Turbo GT: технологии, функции

Наступне покоління інформаційно-розважальної системи Porsche запускається з новим інтерфейсом користувача, що дозволяє інтегрувати Apple Music і Apple Podcast. Плюс, нарешті, тепер він включає Android Auto. Аудіосистема Burmester з 20 динаміками (1445 Вт) та активним сабвуфером (400 Вт) також входить у комплект.

Всі комплектації Porsche Cayenne Turbo GT отримають такі системи безпеки як комфортний доступ без ключа, захисне скло, асистент зміни смуги руху, подушки безпеки (спереду та ззаду), камеру заднього виду та об'ємний огляд, проекційний дисплей, адаптивний круїз-контроль з екстреною допомогою, задні бічні подушки безпеки та чотириколісний клімат-контроль. Також є навколишнє освітлення, цифрове радіо та 20-дюймове складне запасне колесо – всі вони входять до стандартної комплектації.

Новий Cayenne Turbo GT 2023
Porsche Cayenne Turbo GT шильдик
Porsche Cayenne Turbo GT задні фари

Вердикт Porsche Cayenne Turbo GT

 

Вірний своїй формі, Turbo GT, як і інші продукти, що носять цей значок, вражає у водінні, дивуючи буквально на кожному кроці, постійно забезпечуючи один із найпрекрасніших саундтреків V8. Коли ви сідаєте за кермо, він повільно проникає у ваше серце і більше не залишає його - як це може зробити тільки справді особливий автомобіль.

2023 Cayenne Turbo GT
Новий Porsche Cayenne Turbo GT спойлер
Новий Porsche Cayenne Turbo GT антикрило