2023-06-26
Новий Range Rover Sport SV
Новий модельний рік Range Rover Sport починається з рекордних значень: стає на колеса нова топ-модель Range Rover Sport SV — найпотужніший і найдинамічніший представник цієї серії, який коли-небудь існував. Вона поєднує в собі надвисоку продуктивність і привабливу динаміку з бездоганністю Range Rover, його високою якістю та безпомилково лаконічним дизайном.
- Флагман продуктивності: новий Range Rover Sport SV поєднує спортивну розкіш з інноваційними технологіями підвищення продуктивності.
- Нещодавно розроблене шасі Range Rover Sport "6D Dynamics" з гідравлічними амортизаторами пригнічує практично всі коливання кузова при різкому прискоренні, гальмуванні та проходженні поворотів.
- Найпотужніший двигун Range Rover всіх часів, новий V8 з подвійним турбонаддувом потужністю 467 кВт (635 к.с.) розганяє Range Rover Sport SV у динамічно оптимізованому режимі SV з 0 до 100 км/год за 3,8 секунд і дозволяє йому розвивати максимальну швидкість 290 км/год.
- Вперше в серійній моделі використовуються опціональні 23-дюймові карбонові колеса - вони роблять вирішальний внесок у зниження ваги нового Range Rover Sport приблизно на 76 кг, мінімізують безпружинну масу і покращують характеристики керованості, розгін і комфорт водіння.
- Потужне уповільнення: у Range Rover також дебютує легка та потужна карбоново-керамічна гальмівна система від фахівців Brembo у комплекті з ексклюзивними супортами SV із вісьмома поршнями.
- Привабливий дизайн: обтічний кузов відрізняється новим профілем передньої та бічних поверхонь, карбоновим капотом та вихлопною системою з чотирма трубами, а також ексклюзивним інтер'єром SV, орієнтованим на продуктивність.
- Розслаблюючий комфорт: як перша модель марки Range Rover, нове покоління моделей оснащене передніми сидіннями Body and Soul з новітніми сенсорними технологіями та функцією wellness.
- Вершина ексклюзивності: у перший модельний рік новий Range Rover Sport SV доступний в обмеженій серії SV EDITION ONE.
Витрата палива та викиди CO2 згідно WLTP, P635 AWD 4,4-літровий бензиновий двигун V8 з подвійним турбонаддувом 467 кВт (635 к.с.): 12,5 л/100 км; 282 г/км.
Дизайн екстер'єру Range Rover Sport SV
Зовнішній дизайн нового Range Rover Sport SV був послідовно оптимізований для досягнення максимальної продуктивності. Ексклюзивні рішення включають обтічну передню частину, новий профіль нижньої частини кузова і активну вихлопну систему з чотирма трубами, яка не тільки функціональна, але і приваблива візуально, з карбоновими вставками на вихлопних трубах, які завершують вражаючу форму задньої частини.
Деталі з вуглецевого волокна також прикрашають напис Range Rover, решітку переднього бампера, окантування решітки радіатора, вентиляційні отвори на капоті і окантування бічних вентиляційних отворів. Крім того, є карбоновий капот, центральна частина якого у деяких варіантах моделі відкрита.
Лаконічний дизайн нового Range Rover Sport SV підкреслює вражаючі пропорції та спортивний характер моделі. Щоб ще більше зменшити безпружинну масу, покупці нового Range Rover Sport SV можуть вибрати надзвичайно легкі колеса: перші 23-дюймові карбонові колеса у серійній моделі.
Салон та функції Range Rover Sport SV
Нова модель оснащена сидіннями SV Performance із вбудованими підголовниками, масивною формованою оббивкою та підсвічуванням логотипів SV на спинках із сатинованого карбону. Сидіння можуть бути оббиті нещодавно розробленим матеріалом Ultrafabrics, який є особливо легким і має безшовну поверхню, що нагадує 3D-трикотаж.
Вперше у світі модель має підрульові перемикачі із вбудованим освітленням, розташовані за кермовим колесом, на якому є нові кнопки керування. Чорна кераміка на консолі важеля перемикання передач надає інтер'єру особливої прохолоди.
Передні сидіння Body and Soul
Сидіння Body and Soul забезпечують багатовимірне звучання музики (Range Rover Sport SV – перша серійна модель з такою тактильною аудіосистемою, розробленою лідером ринку SUBPAC), а також пропонують функції, що сприяють гарному самопочуттю. Передні сидіння Body and Soul поєднуються з фірмовою аудіосистемою Meridian, яка пропонує не менше 29 динаміків та потужність 1430 Вт.
Зручне керування з Pivi Pro
Інтуїтивно зрозумілі технології Range Rover Sport ідеально поєднуються з простим та вишуканим інтер'єром. Інформаційно-розважальна система Pivi Pro, яка була доопрацьована для Range Rover Sport SV 2024 року, стала ще більш важливою, ніж будь-коли. Система керується за допомогою елегантного 13,1-дюймового сенсорного екрану із флоат-скла, який дозволяє швидко та легко керувати всіма важливими функціями.
Передові цифрові помічники
Amazon Alexa також є частиною інформаційно-розважальної системи Range Rover Sport SV 2024 року. Мовний помічник, який працює зі штучним інтелектом, робить управління простіше, ніж будь-коли раніше. Крім того, розширені можливості Software Over-The-Air (SOTA) гарантують, що Range Rover Sport завжди знаходиться на передовому технологічному рівні.
Інтелектуальна система їзди за містом
Нова «Допомога на заміській дорозі» тепер також вперше доступна в рамках адаптивного круїз-контролю. Інтелектуальна система використовує навігаційні дані для встановлення вибраної швидкості. Криві вздовж маршруту враховуються та обробляються, як і зміни обмеження швидкості. Нова система допомоги під час руху по пересіченій місцевості автоматично збільшує або зменшує швидкість Range Rover Sport.
Наші автомобілі Range Rover Sport SV
Двигуни, характеристики та обладнання Range Rover Sport SV
Новий Range Rover Sport SV - чемпіон з продуктивності серед оновленої лінійки Range Rover Sport. При цьому він виводить на новий рівень такі якості, як спортивність, динамічність та впевненість у собі.
Range Rover Sport SV оснащений виключно новим бензиновим двигуном V8 з подвійним турбонаддувом об'ємом 4,4 л та технологією м'якого гібрида, який розвиває неймовірну потужність 467 кВт (635 к.с. та 750 Нм з деактивованим Dynamic Launch) – на 60 к.с. та 100 Нм (або 50 Нм з деактивованим Dynamic Launch) більше, ніж у 5,0-літрового компресорного V8 попередника.
Нова високопродуктивна модель розганяється від 0 до 100 км/год. за дуже короткі 3,8 секунди і досягає максимальної швидкості 290 км/год. У той же час, викиди CO2 знизилися приблизно на 15 відсотків порівняно з попереднім двигуном V8 потужністю 423 кВт (575 к.с.).
Шасі «6D Dynamics» — найпередовіше рішення у своєму класі. Тут уперше у світі поєднані гідравлічно зв'язані амортизатори, регульовані по висоті пневматичні ресори та регулятор тангажу. Ця революційно нова напівактивна система може обходитися без звичайних стабілізаторів, але зводить качку кузова до абсолютного мінімуму. Це гарантує, що кузов залишається надзвичайно стійким навіть при швидкому проходженні поворотів або різкому гальмуванні. У той же час, нове шасі допомагає знизити вагу при одночасному підвищенні зчіпних властивостей, комфорту і суверенітету.
У новий Range Rover Sport SV було інтегровано кілька спеціально розроблених компонентів шасі, таких як новий задній підрамник та нові важелі управління з покращеною геометрією та оптимізованою податливістю. Нещодавно розроблена рейка з електронним управлінням має «швидке» передатне число, що покращує маневреність та керованість, чого немає в жодній іншій моделі Range Rover.
Ще одне нововведення Range Rover стосується шин: уперше у світі на серійній моделі використовуються 23-дюймові карбонові колеса. Вперше у Range Rover використовується вуглецево-керамічна гальмівна система. Аеродинамічні вдосконалення, такі як стандартний капот із вуглецевого волокна, також ідеально відповідають заявленим характеристикам нового Range Rover Sport SV.
Відповідно до його величезних динамічних можливостей новий Range Rover Sport SV оснащений спеціально розробленими високопродуктивними гальмівними системами. Є вибір між стандартною змішаною металевою системою «Dual-Cast» та опціональною вуглецево-керамічною гальмівною технологією.
Всі гальмівні конфігурації оснащені унікальними восьмипоршневими передніми гальмівними супортами Brembo Octyma: найбільшими в історії Range Rover. Спеціально розроблені для нового Range Rover Sport SV вони гармонують з лаконічним дизайном моделі.