Skip to main content

2023-06-16

Новий Volkswagen Golf GTI

Новий Volkswagen Golf GTI

Golf GTI вважається іконою у всьому світі. Його ходові якості можна назвати захоплюючими та динамічними, а його дизайн залишається безпомилково точним протягом багатьох років. Перший Golf GTI 1976 року увірвався молодим і диким в автомобільний клас, якого навіть не існувало: компактний передньопривідний спортивний автомобіль. І він миттєво став культовим, вторгаючись у лігу дорогих спортивних автомобілів та демократизуючи динаміку водіння.

Конструктивна ДНК першого Golf GTI – маневрений передній привід, спортивне шасі, досконала ергономіка, автентичний дизайн – живе й досі. Майже через 45 років після дебюту Volkswagen випустив восьме покоління. Цифровий, візуально свіжий та очищений від усього зайвого спортивний автомобіль став першим Golf GTI цифрової епохи.

Дизайн екстер'єру Volkswagen Golf GTI

Новий Golf GTI став більш плоским, довгим та динамічним, ніж його попередник. Дизайнери змінили кожну частину кузова та вдосконалили її разом з експертами з аеродинаміки в аеродинамічній трубі. Коефіцієнт аеродинамічного опору (c w ) базової моделі знизився з 0,3 до 0,275.

Аеродинаміка була додатково покращена за рахунок різних індивідуальних заходів. До них відносяться динамічно оптимізовані зовнішні дзеркала заднього виду, аеродинамічні кути, характерний для GTI спойлер на краю даху, суцільна обшивка днища та аеродинамічно оптимізовані елементи підкрилок (зміщений кузов спереду, спойлер ззаду).

Крім того, в інтер'єрі нового спорткара присутні як типові, так і нові риси GTI. Червона смуга на решітці радіатора є незамінною для GTI. Ця смуга бере свій початок у першому поколінні GTI, де вона повністю обрамляла пластикову решітку радіатора. Сьогодні вона тягнеться через усю передню частину автомобіля до крил. Вперше червона смуга GTI доповнюється знизу паралельним світлодіодною перекладиною. Ця світлодіодна поперечина простягається від зовнішніх областей стандартних світлодіодних фар до логотипу VW всередині решітки радіатора.

Таким чином, Гольф ГТІ отримує світловий підпис, який настільки ж новий, наскільки і безпомилковий. Нижня частина передньої частини має характерний для GTI дизайн із типовим чорним повітрозабірником у вигляді сот. Опціонально сюди інтегруються: X-подібні протитуманні фари вперше зі світлодіодною технологією. Інші особливості екстер'єру GTI включають передній спліттер (передній спойлер) як безперервний блок, а також бічні пороги та окантування заднього дифузора.

Стандартні 17-дюймові легкосплавні диски Richmond були розроблені виключно для нового Golf GTI. Для Golf GTI також характерні патрубки вихлопної системи, розташовані ліворуч та праворуч від заднього дифузора, і хромований/червоний логотип GTI на передніх крилах, задніх дверях та решітці радіатора.

Volkswagen Golf GTI екстер'єр
Volkswagen Golf GTI диски
Volkswagen Golf GTI фари

Дизайн інтер'єру Volkswagen Golf GTI

 

Всередині нові спортивні сидіння з вбудованими підголовниками, які завдяки своїй особливій ергономіці, червоному рядку і тканині з тканиною «Scalepaper» на сидіннях і спинках створюють зв'язок з першим Golf GTI. І, звичайно ж, нове багатофункціональне спортивне рульове колесо прикрашене червоною аплікацією та символом GTI. Також типовий для Golf GTI: стільниковий малюнок на аплікаціях на панелі приладів і дверних панелях.

Нове на борту Golf GTI це стандартна кнопка "Двигун/Пуск/Стоп": після відкриття дверей вона блимає червоним, поки не запуститься мотор. Крім того, дизайнери інтерфейсу користувача розробили нову графіку GTI для цифрової панелі приладів. Доступ до нього можна отримати за допомогою нової кнопки "Перегляд" на рульовому колесі. Він є комбінацією з трьох круглих приладів: тахометр з логотипом GTI знаходиться посередині. Ліворуч і праворуч від нього є ще один круглий інструмент. Наприклад, їм можна вільно призначати індикацію тиску наддуву двигуна або індикацію потужності, що використовується в даний момент.

Восьмий Golf GTI також є цифровим GTI всіх часів. Його повну електронну архітектуру було перероблено. І це все змінює. Нове покоління програмного та апаратного забезпечення відчувається як у салоні, так і при водінні: усередині водій отримує доступ до оцифрованого та об'єднаного в мережу світу дисплеїв та елементів керування. В результаті Golf GTI можна персоналізувати візуально та технічно більш інтуїтивно та широко, ніж будь-коли раніше. Водій не тільки вибирає такі функції, як колірний спектр навколишнього освітлення, індивідуальну конфігурацію інформаційно-розважальної системи або «Цифрової панелі приладів» і звук двигуна, а й визначає ходові якості свого Golf GTI.

Новий Volkswagen Golf GTI салон
Volkswagen Golf GTI Фірмові елементи GTI

Фірмові елементи GTI

З моменту появи першого Golf GTI цей автомобіль як пара джинсів, що ідеально сидить. З самого початку Volkswagen також створив безпомилкову емблему GTI з багатьма деталями інтер'єру: спортивне рульове колесо з трьома подвійними сріблястими спицями і логотипом Вольфсбурга, втопленим в амортизаторі, ручка перемикання передач у формі чорного м'яча для гольфу — все це давно стало культовим.

Volkswagen Golf GTI Спортивне кермо

Спортивне кермо

Кермо GTI минулого стало новим багатофункціональним спортивним шкіряним кермовим колесом із сенсорним керуванням та опціонально вбудованою кнопкою «Travel Assist», що дозволяє керувати потужним Golf на швидкості до 210 км/год із підтримкою. Три срібні спиці збереглися; у GTI середній затискач має червону внутрішню поверхню. Класичний картатий малюнок нещодавно розроблених спортивних сидінь також незамінний. «Scalepaper» тепер називається перевіреним дизайном (з червоним рядком у сіро-чорних клітинах). Усі декоративні шви також червоного кольору.

Volkswagen Golf GTI Цифрові дисплеї

Цифрові дисплеї

Це поєднання стандартної цифрової панелі приладів та інформаційно-розважальної системи. 8,25-дюймовий екран використовується у стандартній комплектації, а 10-дюймова система Discover Pro є опціональною максимальною комплектацією. Якщо Discover Pro знаходиться на борту, він об'єднується з Digital Cockpit і утворює Innovision Cockpit, який пропонує ще більше функціональних можливостей.

Volkswagen Golf GTI Панорамний дах

Панорамний дах

Volkswagen розробив новий панорамний люк для восьмого Golf, який, звичайно ж, пропонується і для Golf GTI. Дах відкривається та закривається за допомогою інтуїтивно зрозумілого сенсорного повзунка в обшивці стелі. Новий панорамний дах виглядає як повністю скляний, зі значно меншою кількістю зазорів та збільшеною на п'ять відсотків площею скління. Щоб уникнути турбулентності повітря і, отже, шуму більш високих швидкостях, відкритий дах може автоматично трохи закриватися зі збільшенням швидкості.

Наші автомобілі Volkswagen Golf GTI

Двигун та характеристики Volkswagen Golf GTI

Двигун Performance стає стандартом GTI. Новий Golf GTI оснащений останньою версією турбодвигуна серії EA888: evo4. 2,0-літровий турбодвигун з безпосереднім упорскуванням палива (TSI) розвиває потужність 180 кВт (245 к.с.) і максимальний крутний момент 370 Нм, доступний в діапазоні від 1600 до 4300 об/хв. Мотор пов'язаний з швидкодіючим 7-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням (DSG). Максимальна швидкість, обмежена електронікою, становить 250 км/год.

Вперше у Golf GTI використовується нова система управління динамікою руху: менеджер динаміки руху. Він показує свій повний потенціал у GTI. Диспетчер динаміки руху керує як електронним блокуванням диференціала XDS, так і компонентами поперечної динаміки опціонально керованих амортизаторів (DCC) нещодавно налаштованого шасі GTI. Водій вибирає своє індивідуальне налаштування за допомогою стандартного вибору профілю водіння та плавно регульованого шасі DCC.

Volkswagen Golf GTI

Розрив між максимальною динамікою та максимальним комфортом знову значно збільшується завдяки електромеханічно регульованим системам шасі. Покращені динамічні характеристики забезпечують абсолютно новий та чистий досвід водіння, оскільки восьмий Golf GTI надзвичайно точний та маневрений, незважаючи на необмежений комфорт на далеких дистанціях. Приклад: Притаманна передньопривідним автомобілям недостатня повертаність - схильність виштовхувати передні колеса при проходженні поворотів на високій швидкості - інженерами шасі практично повністю усунуто.

Новий Golf GTI проходить повороти виключно нейтрально, навіть на гоночних трасах з відповідною швидкістю і знову прискорюється на виході з поворотів без втрати зчеплення з дорогою.

Volkswagen Golf GTI решітка радіатора