2022-10-13
Volkswagen ID Buzz 2023: легендарний фургон VW в електричній версії

Фольксваген ID. Buzz – перший електричний мінівен німецького виробника Volkswagen. Заснований на спеціальній акумуляторній електричній платформі MEB, він є унікальною моделлю сімейства Volkswagen ID. Дизайн серії Buzz засновано на першому автобусі VW 1950 року.
Якщо ви збираєтеся купити VW ID.Buzz, ви зробите це з двох основних причин: як він виглядає і як він їздить. Цей фургон заснований на тій же платформі MEB, що і VW Golf, Cupra Born, і це помітно. Це схоже на збільшену версію цього сімейства автомобілів, що буде затребувано у широкої аудиторії.
Плюси Volkswagen ID Buzz 2023

- Автомобіль у дусі легендарних фургонів VW
- Відрізняється від усіх автомобілів на ринку
- Відмінно керується
- Стильний салон
- Потужна та надійна електрична батарея з гарним запасом ходу
VW ID.Buzz - це комерційний автомобіль, який вимагає уваги і заслуговує на неї. Ця модель справді виділяється.у галузі, де так багато спільних платформ, що призводить до величезної кількості, здавалося б, ідентичних фургонів.
Зовнішній дизайн Volkswagen ID Buzz 2023
Що незвичайно для фургона, стиль ID Buzz є одним з його головних атрибутів. Йому вдається віддати шану найвідомішій лінійці комерційних автомобілів VW і при цьому модернізувати її, не створюючи шаблонну підробку. Ми рідко бачили, щоб фургон привертав стільки уваги.
Volkswagen навіть залишився вірним концептуальній версії фургона, яка вперше була показана ще у 2017 році. Деякі з найяскравіших макетів освітлення залишилися на етапі розробки, але в іншому він так само сміливий, як і обіцяв п'ять років тому.
Він схожий за довжиною на більш довгі версії таких автомобілів, як Citroen Berlingo та Peugeot Partner, і знаходиться між двома більш короткими версіями більших Citroen Dispatch та Peugeot Expert. Тим не менш, він пропонує тільки ті ж 3,9 кубічних метрів загального простору, що і більш короткі версії Berlingo та Expert.
Зовні він, ймовірно, найбільш близький за довжиною до іншого фургону середньої категорії, Maxus eDeliver 3, але це порівняння дуже вигідно відрізняється від Maxus з причин, відмінних від простого розміру. Ще не випущений комерційний фургон Morris - єдиний інший фургон, який націлений на тих, хто хоче поєднувати ретро-стиль із практичністю та повністю електричним підходом.



Варіанти Volkswagen ID Buzz 2023
VW продовжив тему простоти, коли йдеться про запропоновані версії ID.Buzz, як з погляду форм кузова, так і з точки зору обробки. Для початку доступні тільки дві комплектації: Commerce і Commerce Plus, і лише один розмір кузова — більш коротка з двох довжин, які будуть доступні у версії для пасажирів.
Volkswagen ID Buzz із короткою базою
При довжині майже 5 метрів ця версія є варіантом початкового рівня, який має п'ять місць і який навіть після початку продажів 20 травня 2022 є єдиною версією, яку можна замовити на даний момент.
Довгобазний Volkswagen ID Buzz
Розширений VW ID Buzz матиме три ряди сидінь, всього сім місць, п'ять із них ззаду. У США, куди модель має поставлятися з 2024 року, пропонуватиметься лише ця версія зі значно більшим внутрішнім простором і всього шістьма сидіннями, тоді як на європейському ринку вона доповнить коротку колісну базу.
Вантажний варіант Volkswagen ID Buzz Cargo
Вантажівка VW Buzz Cargo, заснована на варіанті з короткою колісною базою, є версією, яка характеризується відсутністю сидінь і вікон у задній частині салону і тому в першу чергу призначена для комерційних клієнтів. Наприклад, у логістичній галузі економіки. Залежно від конфігурації в автомобілі є місце для двох (два окремі сидіння) або для трьох (двомісне сидіння та сидіння водія).

Інтер'єр Volkswagen ID Buzz
VW ID.Buzz 2023 має дуже зручний салон з дворядними сидіннями, які в стандартній конфігурації вміщують п'ять осіб. Версія для США буде на 10,6 дюймів довшою і матиме три ряди сидінь, тому місця буде ще більше. Німецький автовиробник використовував для салону перероблені тканини та веганську шкіру; Таким чином, концепція стійкості може бути застосована до кожного елемента фургона, і Volkswagen не обмежив її силовою передачею.


Розумне компонування салону
Кабіна ID.Buzz не така стильна, як зовні фургона. Це, ймовірно, на краще, оскільки матеріали та дизайн трохи більше орієнтовані на практичність, ніж на химерний стиль, як у пасажирській версії. Панель приладів відрізняється прямими лініями, твердим пластиком і малою колірною гамою.

Простір для зберігання
У салоні VW ID.Buzz є кілька пристойних місць для зберігання речей, основними з яких є великі кишені внизу в дверях, менші вгорі та величезний відкритий простір у верхній частині панелі приладів. В останньому є невеликі перегородки, щоби речі не каталися, але нічого, щоб приховати предмети з поля зору.

Міські габарити
Незважаючи на те, що ID.Buzz є великим транспортним засобом, його довжина не поступається Citroen Berlingo з довгою колісною базою, його форма та дизайн означають, що їм відносно легко керувати у вузьких міських районах. Вітрове скло сягає майже передньої частини автомобіля, що означає, що ви отримуєте гарне уявлення про те, де знаходяться передні кути, навіть не вдаючись до допомоги датчиків паркування. Велике переднє вікно три чверті також допомагає вам бачити перехрестя.

Багато технологій
Інформаційно-розважальна система та кнопки на рульовому колесі перенесені з моделей легкових автомобілів VW. Екран чіткий і швидкий, і потрібно трохи практики, щоб освоїтися з різними ярликами та меню. Стандартна комплектація VW ID.Buzz включає такі технології як App Connect з Apple CarPlay та Android Auto, 10-дюймовий кольоровий сенсорний екран, навігаційна система Pro, адаптивний круїз-контроль, система допомоги при паркуванні Plus, камера заднього виду, навколишнє підсвічування з логотипом.

Наші автомобілі Volkswagen ID Buzz
Електродвигуни Volkswagen ID Buzz

ID Buzz має два електродвигуни (залежно від версії) загальною потужністю близько 150 кВт (204 л.с.). Автомобіль повинен розганятися від 0 до 100 км/год за 10,2 секунди. Привід та акумулятор відповідають модульному електричному комплекту і тому розміщуються у підлозі. Максимальний крутний момент становить 310 Нм. Усі версії обмежені електронікою на швидкості 145 км/год.
Volkswagen зберіг пропозицію двигуна в ID.Buzz простою. Доступний лише один двигун і одна батарея, і це одна і та ж версія, незалежно від того, чи ви вибираєте версію для перевезення людей або для комерційного транспорту. Це означає, що ви у будь-якому варіанті отримуєте двигун потужністю 204 л.
Що особливо примітно, то це шум, або його відсутність у кожній поїздці. Спочатку відчувається деякий шум вітру та дороги, але це частково пов'язане з відсутністю звуку решти автомобіля під час руху.
Мотор майже не видає небажаного шуму, крім того, що попереджає інших про його присутність. Однак слід зазначити, що кабіна та кузов дуже добре скріплені гвинтами та ізольовані, що означає, що немає гуркоту та скрипу, які ви мали з деякими із перетворень електричного фургона, які ми бачили досі.
Volkswagen ID Buzz: акумулятор та запас ходу

Привідна батарея ємністю 77 кВтг нетто та 82 кВтг брутто повинна забезпечувати запас ходу приблизно 400 кілометрів. Акумулятор потужністю 170 кВт (постійний струм) заряджається від 5 до 80% протягом 30 хвилин.
Безпека Volkswagen ID.Buzz
На Volkswagen ID.Buzz є велика кількість систем безпеки, зі значною кількістю подушок безпеки, ніж ви зазвичай бачите на комерційному автомобілі. По одній для водія та пасажира з бічними подушками безпеки та шторками безпеки з обох боків. Хоча на жодному з сидінь немає точки Isofix, на пасажирській стороні також є вимикач подушки безпеки.
Все це входить до стандартної комплектації Commerce початкового рівня, тоді як Commerce Plus додає кілька додаткових елементів, включаючи адаптивний круїз, блокування та запуск без ключа. Він також пропонує кілька систем допомоги водієві, у тому числі допомогу в русі смугою і допомогу в екстрених ситуаціях.На щастя, жоден з них не занадто нав'язливий, тому вам навряд чи доведеться звертатися до меню, щоб відключити їх.
Виробництво ID. Buzz 2023
Volkswagen розпочав виробництво ID. Buzz у середині травня 2022 року в Ганновері, а варіант Cargo був запущений у серійне виробництво на початку квітня. До кінця 2022 року Volkswagen планує побудувати п'ятизначну кількість автомобілів, а до 2023 року - ще від 50 000 до 60 000 одиниць. Для ринку США планується організувати окреме виробництво на заводі VW у Чаттанузі.
