2022-10-05
Огляд кросовера EQS SUV 2023 року від Mercedes-EQ
Новий EQS SUV має запас ходу до 490 км і більше комфорту, ніж його варіант седан, але це ще не всі добрі новини. У своєму першому огляді кросовера EQS VipCar з'ясовує, чим саме краще новий електромобіль.
Чим кросовер EQS відрізняється від седана EQS?
Седан Mercedes-Benz EQS був першим автомобілем, збудованим на модульній платформі EVA2, призначеної для електромобілів. Маючи слизьку яйцевидну форму, що стала візитною карткою Mercedes-EQ, седан EQS (який насправді є п'ятидверним ліфтбеком) має все те, що ми звикли чекати від повнорозмірного Мерседес.
Однак у седана EQS є один мінус. Висока підлога седана, зумовлена низько розташованою літій-іонною акумуляторною батареєю, призводить до незручної посадки пасажирів на задньому сидінні, а також невеликій нестачі місця над головою, що суперечить арочній лінії даху автомобіля. Але що якщо ви збільшите кліренс седана EQS і піднімете лінію даху? Тоді у вас буде кросовер-позашляховик EQS SUV, кросовер з простою назвою, який розділяє платформу та варіанти трансмісії з однойменним седаном, але додає більш високу стійку та опціональне сидіння третього ряду.
EQS SUV 2023: варіанти двигунів, потужності та запасу ходу
Як випливає з назви, позашляховик EQS в динаміці багато в чому схожий на автомобіль. Автомобіль пропонує версію EQS 450+ з одним двигуном, а також варіанти EQS 450 4Matic з двома двигунами та EQS 580 4Matic, що точно відображають пропозиції седана 2023 року. Потужність і крутний момент також зберігаються: 450+ розвиває потужність 355 кінських сил і 419 фунт-футів від свого електродвигуна, встановленого ззаду; додавання переднього двигуна до 450 збільшує крутний момент до 590 фунт-футів. На вершині лінійки знаходиться позашляховик EQS 580 4Matic, який розвиває 536 к.с. та 633 фунт-фут. Акумулятор позашляховика EQS трохи більший: 108,4 кіловат-години замість 107,8.
Також перенесено стандартну систему рульового керування задньою віссю з кутом нахилу 10 градусів, яка допомагає позашляховику EQS зменшитися до 126,4-дюймової колісної бази. З провернутим колесом великий кросовер може розвернутися на десять центів шириною 36 футів, подібно до набагато меншого CLA-класу. Як і в седані EQS, рульове управління задніми колесами робить позашляховик набагато зручнішим при водінні та паркуванні в тісноті.
Кросовер EQS важчий за седан і це відчувається, особливо на звивистих дорогах. Керуйте EQS SUV необережно, і ви зіткнетеся з великим креном кузова та деякою недостатньою повертальністю. Активні стабілізатори поперечної стійкості GLS, які нахиляються в поворотах, були тут знахідкою, але, на жаль, вони недоступні на електричному позашляховику. Зменште оберти, і EQS стане набагато краще поводитися, з добре контрольованими рухами кузова та прогресивним кермовим керуванням, яке дозволяє водієві вибирати лінію повороту та дотримуватися її.
EQS SUV 2023: зовнішній дизайн
Як і майже будь-який інший продукт Mercedes-EQ, позашляховик EQS має плавну сучасну форму, яка надихає де б він не з'явився. З похилим капотом і високою задньою лінією даху профіль більше схожий на мінівен, але є маса приємних деталей, що покращують його зовнішній вигляд.
По-перше, глянсово-чорна решітка радіатора може бути оснащена маленькими зірками Mercedes, вигравіруваними на підкладці під поверхнею, що надає їй сучасного блиску. Трьохелементні світлодіодні фари та спіральні задні ліхтарі мають витончений зовнішній вигляд, а додаткові 21-дюймові колеса виглядають великими та значними.
Салон EQS SUV 2023: оздоблення та технології
ДНК суббренду Mercedes-EQ є у всьому інтер'єрі позашляховика EQS. Як і седан, моделі 450+ і 450 4Matic стандартно поставляються з 12,8-дюймовим центральним сенсорним екраном і 12,3-дюймовим цифровим щитком приладів, встановленим в похилому нактоузі, що виступає з центральної консолі в стилі седана S-класу. Тим не менш, додатковий гіперекран (стандартний для EQS 580) відмовляється від окремих екранчиків дисплея на користь єдиного скла, що охоплює панель приладів і приховує комбінацію приладів, сенсорного екрана ідентичного розміру перед пасажиром з 17,7-дюймовим центральним дисплеєм.
Спочатку гіперекран здається трохи марним, але дозволити пасажиру грати зі своїми розважальними та комфортними функціями, не відволікаючи водія та не закриваючи навігаційний дисплей, дуже зручно. Більш того, другий пілот може додавати дорожні точки або пункти призначення, ще більше зменшуючи фактори, що відволікають. Пропонуючись з найновішим програмним забезпеченням MBUX, кожен з екранів працює добре, з гарним відгуком на дотики та зрозумілими меню. Єдиним винятком є екранне регулювання поперекового підпору, яке набагато гірше, ніж проста чотирипозиційна кнопка поруч із перемикачами сидінь.
Найголовніше, що позашляховик EQS набагато комфортніше седана з нижчим дахом. Зі зростанням на 8,2 дюйми позашляховик відрізняється вертикальною посадкою, яка не ставить під загрозу простір над головою. Передній ряд схожий на седан, з підтримуючими, зручними сидіннями та панорамним оглядом, хоча похилий капот невидимий. Де позашляховик дійсно виділяється, то це в другому ряду, який здається тісним у седані через високу підлогу з акумуляторами. Навпаки, вищий EQS має природну, хорошу опору для стегон, а заднє сидіння ковзає та відкидається, щоб допомогти пасажирам знайти зручне положення для сидіння.
П'ятимісний позашляховик EQS має до 880 літрів вантажного простору з обома рядами нагору, а також просторий вантажний відсік під підлогою для зберігання невеликого спорядження. Складіть сидіння, і у вас буде 2100 л. З додатковим третім рядом вантажна площа збільшується з 200 л з усіма сидіннями до 780 л за другим рядом або 2020 за першим рядом.
EQS SUV 2023: позашляхові можливості
Стандартна підвіска Airmatic може збільшити дорожній просвіт на дюйм, а позашляхові налаштування системи 4Matic та камери надають достатньо інформації, щоб позашляховик EQS продовжував рухатися вперед. Близько 9 дюймів під гладким днищем позашляховика, кліренсу більш ніж достатньо, щоб подолати безліч перешкод, хоча зчленування коліс, як і раніше, явно зміщене у бік розкоші, а не можливостей. Майбутня модель EQG 2025 року, ймовірно, змінить цей розрахунок.
Що найбільше похвально у позашляховику EQS, то це його здатність долати навіть найважчі перешкоди. Завдяки 10-градусному повороту задньої осі позашляховик EQS має менший радіус повороту, ніж Jeep Wrangler Rubicon, що є вражаючим показником для здавалося б орієнтованого на дороги електромобіля. Насолоду від їзди по бездоріжжю додає миттєвий момент двигунів, що крутить, - просто злегка натискайте на педаль акселератора, і EQS зрештою прорветься вперед, навіть якщо поверхня брудна, порита коліями і кам'яниста.
Салон EQS SUV 2023: батарея та зарядка
Маючи ту саму колісну базу, що й седан EQS, позашляховик на 5,5 дюймів коротший від бампера до бампера. Коротші пропорції завдають деякої шкоди аеродинамічної ефективності, яка розрахована на коефіцієнт аеродинамічного опору 0,26 - порівняно з 0,20 у седана. Це, поряд з додатковою вагою, означає, що позашляховик EQS із заднім приводом має розрахунковий запас ходу в 490 км, тоді як обидві повнопривідні версії можуть проїхати 780 км, перш ніж буде потрібно заряджання.
У стандартну комплектацію входить бортовий зарядний пристрій змінного струму потужністю 9,6 кВт, який повністю заряджає акумулятор приблизно за 11 годин 15 хвилин, цього достатньо для нічної зарядки в непікові години. На станції швидкого заряджання постійного струму EQS споживатиме електрони зі швидкістю до 200 кіловат, що достатньо для зарядки від 10 до 80 відсотків за 31 хвилину.
Як і в інших продуктах EQ, бортова навігація відмінно справляється з пошуком найшвидших загальнодоступних зарядних пристроїв, надаючи водієві всю інформацію, необхідну для тривалих поїздок, включаючи навіть підказки, як довго заряджатися на конкретному зарядному пристрої для того, щоб прибути в заданий пункт призначення. з певною дальністю ходу, що залишилася. Такі функції творять чудеса, зменшуючи запас ходу та зменшуючи занепокоєння з приводу планування, що виникає при поїздці електромобілем.
EQS SUV 2023: резюме
Завдяки кращій якості складання, ніж у легендарної Tesla Model X, і більш витонченому стилю, ніж у BMW iX, новий EQS SUV 2023 має сподобатися традиційним споживачам предметів розкоші, які хочуть скоротити свої рахунки за паливо чи зменшити викиди вуглекислого газу. Позашляховик Mercedes-Benz EQS 2023 є, на наш погляд, більш вигідною покупкою, ніж седан. Його заднє сидіння більш регульоване та придатне для життя, ніж у п'ятидверного фастбека, але при цьому він зберігає відчуття присутності на дорозі та комфортну, розслаблену манеру поведінки.
Чи достатньо цього, щоб складати конкуренцію Lucid, Rivian, BMW та Tesla, ще невідомо. Але EQS SUV все одно дуже гарний у всьому.