2022-05-24
Огляд Land Rover Range Rover 2022: нове визначення кращого
П'яте покоління Range Rover (L460) було представлено головним креативним директором Jaguar Land Rover та дизайнером автомобіля Джеррі Макговерном у Королівському оперному театрі у Лондоні 26 жовтня 2021 року. Через півроку абсолютно новий Land Rover Range Rover 2022 доступний для покупців. Як і його попередники, він є майже ідеальним поєднанням розкоші, можливостей, технологій і витонченості. Це чудовий автомобіль, у якому є все, що ви хочете отримати за шестизначну суму. Мабуть, на ринку немає автомобіля, який виглядав би так само бездоганним і цілісним як Range Rover п'ятого покоління.
Перше покоління позашляховика Range Rover було випущено ще 1970 року, але воно дуже відрізнялося від сьогоднішньої моделі п'ятого покоління. Звичної розкоші ніде не було, хоч його позашляхові характеристики й тоді були солідними. Сьогодні це елегантний позашляховик для найвибагливіших автолюбителів. За десятиліття Range Rover виріс у розмірах, отримав найпередовіші технології та став символом статусу серед найбагатших покупців автомобілів у світі.
Пройшов 51 рік з того часу, як Land Rover вирішив об'єднати позашляхові якості Defender (тоді він називався Land Rover Series) з неперевершеною розкішшю, щоб створити Range Rover. Новий позашляховик Range Rover залишається вірним первісному задуму. Він готовий з високим комфортом та розкішшю перевозити від 5 до 7 людей по снігу, річкам, бруду та перевантаженим містам.
Інші виробники намагалися відтворити формулу Range Rover, але поки що це нікому не вдалося. BMW побудувала X7, Jeep – Grand Cherokee та Mercedes-Benz – GLS. Хоча всі три машини самі по собі чудові, вони не мають того х-фактора, який є у Рейнджу. Історично склалося так, що він завжди був скоріше суперником BMW 7 серії та Mercedes-Benz S-класу, незважаючи на різні стилі кузова.
Модернізація знаменитого позашляховика була непростим завданням, але кінцевий результат це щось. Range Rover 2022 року, безумовно, виглядає знайомо, але він ґрунтується на новій архітектурі. Він побудований на новій платформі JLR MLA-Flex, разом із електронною архітектурою Land Rover Eva 2.0. Відтепер пневмопідвіска використовує для адаптації до дороги навігаційні дані із хмарної платформи eHorizon. Усі версії позашляховика тепер оснащені керованою задньою віссю. Автомобіль має витончений вигляд усередині та зовні, пропонується з довгим списком двигунів та технологій.
Заглядаючи в майбутнє, можемо сказати, що Range Rover буде доступний у плагін-гібридних та повністю електричних варіантах – у 2023 та 2024 роках відповідно. А поки що ви можете насолодитися двома типами двигунів, а саме шестициліндровим м'яким гібридом у двох варіантах потужності та брутальним 5,0-літровим двигуном V8 з наддувом у двох варіантах потужності.
Салон Land Rover Range Rover 2022: "розумний будинок" усередині Ренджу
Салон нового Range Rover вражає. Його загальний вигляд елегантний і невибагливий, з чистими лініями та продуманим виконанням. Він виглядає стримано та мінімалістично, але не в стилі Тесла. Якість складання знаходиться на високому рівні, і багато здається преміальним і солідним, від безлічі обтягнутих шкірою поверхонь до чітких дерев'яних і алюмінієвих акцентів. Навіть пасажири на задньому сидінні отримують чудово оздоблені приміщення, що не завжди є даністю.
У 2022 році Land Rover продовжить пропонувати Range Rover як з короткою, так і з довгою колісною базою з можливістю дворядного п'ятимісного компонування або зручнішої конфігурації «два плюс два». Але зіркою стане нова семимісна модель. Доступний виключно з довшою 126,0-дюймовою колісною базою (на 8,0 дюймів більше, ніж у версії з короткою колісною базою), Range Rover з лавою третього ряду стає найрозкішнішим варіантом у лінійці Range Rover.
Доступ в автомобіль здійснюється через стандартні перемикачі з живленням на верхніх дверних отворах будь-якого із задніх дверей. Швидкий дотик зрушує перший і другий ряди вперед і піднімає останній, відкриваючи великий отвір. Вищі дорослі також знайдуть заднє сидіння затишним. В області ніг пропонується майже 87 см простору, що дозволить комфортно вмістити ваші коліна. Щоб взяти з собою шістьох інших високих людей, доведеться трохи поступитися місцями між пасажирами другого і третього ряду. Але для невисоких дорослих чи дітей простір досить щедрий та корисний. Новий третій ряд Range Rover 2022 перевершує конкурентів завдяки стандартному обігріву. BMW включає його в пакет опцій за 1100 доларів, в той час, як Mercedes-Benz не пропонує його навіть як опція. Поруч із бічними підлокітниками розташовані спеціальні вентиляційні отвори для клімат-контролю, в яких також є пара досить великих підсклянників та роз'єм USB-C з кожного боку.
Цікаво, що Land Rover не пропонує Range Rover у шестимісному варіанті. Але не бракує гнучкості завдяки двом варіантам колісної бази. У другому ряду мало змін при виборі між п'ятимісним компонуванням SWB і семимісним компонуванням LWB, але наявність дворядного компонування і довшої колісної бази створює одне з найпростіших пасажирських місць на ринку.
Перевага Range Rover як перед звичайними конкурентами, так і перед альтернативними суперниками, включаючи Rolls-Royce Cullinan та Mercedes-Benz S-Class, становить від 4,0 до 10,0 дюймів. Лава в третьому ряду є зручним та надійним варіантом для далеких поїздок незалежно від колісної бази.
Технології та досягнення Land Rover Range Rover 2022: розкіш по-дорослому
Позашляховик Range Rover 2022 доступний у п'яти- і семимісній конфігураціях. Є також чотиримісне компонування із задньою центральною консоллю, міні-холодильником та відкидним столиком, який доступний з дерев'яним шпоном або шкіряною стільницею. Вся ця краса йде з топовою комплектацією SV.
Шкіряна оббивка входить до стандартної комплектації, як і сидіння першого, другого та третього ряду з підігрівом. Опції включають тканинну оббивку, вентильовані та масажні сидіння першого та другого ряду, а також рульове колесо з підігрівом.
Передні сидіння Range Rover мають дивовижну зручність і підтримку, а широкі можливості регулювання сидінь дозволяють легко знайти зручне положення за кермом з чудовим видом на дорогу. Сидіння другого ряду також зручні, особливо у моделях з пакетом Executive Class, який додає підставки для ніг та додаткові рівні регулювання. Високим пасажирам має бути достатньо місця для голови та ніг у першому та другому рядах. Функція нахилу та ковзання для другого ряду забезпечує відносно легкий доступ до третього ряду, а ззаду достатньо місця для комфортного сидіння маленьких дорослих, хоча діти знайдуть ці сидіння набагато зручнішими.
Більш того, салон Range Rover залишається безшумним навіть на високих швидкостях. Частково це пов'язано з вражаючою аеродинамікою. Дизайнери прагнули зробити закриті лінії якомога плоскішими, а загальна форма Range Rover краще, ніж раніше, розсікає повітря, внаслідок чого коефіцієнт аеродинамічного опору становить 0,30. Для порівняння, показник елегантного Jaguar I-Pace з низькою посадкою складає 0,29. Нова архітектура MLA-Flex також допомагає знизити рівень шуму в салоні завдяки заявленому "24-відсотковому покращенню передачі шуму". Я знаю, що це безглузда статистика, але ось результат: це, безумовно, найтихіший Range Rover за всю історію.
Але механічні та складальні доробки — це лише частина історії. Land Rover вражає своєю опціональною системою Meridian Signature, з розкиданими по салону 35 динаміками. Особливу данину поваги хочеться віддати подвійним 2,4-дюймовим динамікам, вбудованим у чотири передні підголівники. Вони використовують звичайну технологію активного шумоподавлення та створюють «тихі зони» для передніх та бічних сидінь другого ряду. Це чудово з точки зору шумоізоляції, особливо на низьких швидкостях або парку.
Підвіска та двигуни Land Rover Range Rover 2022
У стандартну комплектацію кожного Range Rover входять пневматичні ресори та перша п'ятирічна задня частина Land Rover у складі повністю незалежної підвіски. Бортові комп'ютери також використовують навігаційні дані, щоб підготуватися до наступних ударів та нерівностей. Звичайно, це ще не все — базова версія SE доступна з пакетом Advanced Off-Road Capability Pack (стандартний для всіх інших комплектацій), який є Dynamic Response Pro або те, що в народі називають електронним активним стабілізатором поперечної стійкості. Нарешті, вся лінійка Range Rover п'ятої генерації включає стандартне рульове управління чотирма колесами.
У сукупності Range Rover показує незворушну їзду. М'яка їзда, як і раніше, є візитною карткою Range Rover. Пневматична підвіска допомагає йому плавно ковзати по нерівностях та провалах дорожнього покриття та приглушує удари вибоїн, особливо в моделях, "взутих" у стандартні 21-дюймові колеса. Якість їзди помітно краще з доступними 22- та 23-дюймовими колесами, але воно ні в якому разі не жорстке.
Він напрочуд добре їде для майже 3-тонного позашляховика, і це багато в чому завдяки його високотехнологічному шасі, яке включає адаптивну пневматичну підвіску, електронні стабілізатори поперечної стійкості і чотириколісне кермове управління. Великий Рендж маневрує на поворотах із вражаючою стабільністю та самовладанням навіть на високих швидкостях. Кермо досить легке і точне, і цей позашляховик досить легко паркувати у вузьких місцях завдяки заднім колесам, які можуть повертатися в протилежний бік від передніх. Гальма також забезпечують ефективну зупинку.
Шикарний та дорогий Range Rover може легко впоратися з пересіченою місцевістю, якщо ви вирішите керувати ним через валуни або болотисті стежки. Пневматична підвіска чудово тримається на нерівних поверхнях, а дорожній просвіт у максимальному налаштуванні становить понад 11 дюймів. Система камер кругового огляду допомагає виявляти (і уникати) камені та інші перешкоди на трасі, а кермо Range Rover з чотирма колесами дозволяє йому вміло маневрувати на крутих поворотах.
Інше корисне обладнання включає двоступінчасту роздавальну коробку з високою і низькою передачею, низькошвидкісну систему круїз-контролю і Terrain Response 2 (режими контролю тяги на основі аналізу місцевості).
Що стосується моторів, то головною зіркою є 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун з подвійним турбонаддувом та його 48-вольтовою системою м'якого гібриду. Що дивно, оскільки цей двигун ніколи не вирізнявся своєю вишуканістю в інших продуктах JLR (він також використовується в Range Rover Velar та Sport, Discovery та Jaguar F-Pace). При плавному прискоренні шестициліндровий двигун майже непомітний. Насправді тільки коли тахометр піднімається вище 3500 об/хв, в гру вступає плавний, приємний саундтрек.
Новий 4,4-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом від BMW, що використовується спільно з бензиновими моделями 50i у сімействі BMW, звучить фантастично, з меншим басовим ревом при сильному дроселі, ніж у автомобілі німецької марки. Однак на нижчих швидкостях це помітно більш нав'язливо, оскільки активне шумозаглушення і звукоізоляція щосили намагаються приглушити більш глибокі і насичені шуми V8.
Новий 4,4-літровий розвиває 523 л. і, що більш важливо, 553 фунт-фут моменту, що крутить. Це може здатися скромним стрибком продуктивності, але новий Range Rover розвиває максимальний момент, що крутить, в діапазоні від 1800 до 4600 об/хв, що більш істотно, ніж у 5-літрового двигуна (від 3500 до 5000 об/хв).
У моделі з короткою колісною базою новий Range Rover розганяється до 60 миль на годину за 4,4 секунди. Це значно швидше, ніж у GLS, в той час як X5 M50i з тим самим 4,4-літровим двигуном розганяється за 5,2 секунди.
Range Rover з двигуном V8 зривається з місця, з сильним гарчанням на низьких оборотах та невтомною швидкістю у міру того, як швидкість зростає. Звичайно, при переході на шестициліндровий двигун доводиться жертвувати продуктивністю, але це угода, що стоїть, враховуючи поліпшену витонченість. З найважчим варіантом кузова/сидіння базовий двигун, як і раніше, на десяту частину швидше, ніж попередньому поколінні.
Обидва двигуни поєднуються з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач ZF. Переключіть ручку Terrain Response в режим Dynamic і переключіть трансмісію на ручну, і Range Rover відчувається як Volkswagen GTI. Це розумна коробка передач і повністю автоматичному режимі, яка утримує передачі в міру необхідності.
Це надпотужний розкішний позашляховик для бездоріжжя.
Він добре справляється з рухами кузова, особливо на довгих, швидких поворотах. Range Rover легко врівноважений, з продуманим, передбачуваним та легким креном, лінійним кермовим керуванням, яке легко налаштувати в середині повороту. На більш крутих поворотах маса Range Rover і схильність до недостатньої повертаності вимагають розумнішої поведінки, але немає жодних сумнівів у тому, що цей позашляховик значно більш маневрений, ніж будь-коли раніше.
Комплектації Land Rover Range Rover 2022
Range Rover 2023 випускається у чотирьох комплектаціях: SE, Autobiography, First Edition та SV. Стандартне обладнання включає восьмиступінчасту автоматичну коробку передач, двоступінчасту роздавальну коробку, повний привід, повнопривідне рульове управління, адаптивну пневматичну підвіску, 21-дюймові легкосплавні диски, всесезонні шини, двірники з датчиками дощу, світлодіодні фари та протитуманні фари. дверні ручки з електроприводом, вхід без ключа та двері багажника з електроприводом без допомоги рук.
Стандартні функції допомоги водієві включають паркувальну камеру з об'ємним оглядом, передні і задні датчики паркування, допомога в утриманні смуги руху, моніторинг сліпих зон, попередження про лобове зіткнення, виявлення пішоходів, автоматичне екстрене гальмування, розпізнавання дорожніх знаків і адаптивний кру.
Інформаційно-розважальна система Range Rover містить 13,1-дюймовий сенсорний екран. Він гладкий і чуйний, на ньому встановлено фірмове програмне забезпечення Pivi Pro з тактильним зворотним зв'язком (поверхня екрану трохи вібрує при дотику). Це значне покращення порівняно з попередніми системами Land Rover, хоча деякі функції, як і раніше, заховані в підменю, що може ускладнити прості завдання. Елементи управління кліматом освіжаюче прості і складаються з двох ручок та кількох сенсорних точок під основним дисплеєм.
За кермом знаходиться інтуїтивно зрозуміла цифрова панель приладів з чіткою графікою. Її можна переналаштувати декількома способами, включаючи зручну навігацію, за допомогою кнопок на кермі. Тим не менш, функція кожної кнопки змінюється разом з меню, що зменшує безлад, але потребує часу, щоб звикнути до нього.
Майже все, що робить Range Rover чудовим, є в комплектації SE. Хоча ви можете легко витратити 260000 доларів на Range Rover SV, вам це не потрібно. Базовий Range Rover SE має майже такий же приголомшливий і розкішний салон, всеосяжну витонченість і майже такий же динамічний досвід керування менш ніж за півціни. Хоч би яку комплектацію ви замовили, будьте спокійні, знаючи, що Range Rover п'ятого покоління залишається вершиною автомобільної розкоші.