Skip to main content
  • Головна
  • Новини
  • Огляд Rivian R1S 2022: перший електромобіль для подорожей

2022-06-17

Огляд Rivian R1S 2022: перший електромобіль для подорожей

Спортивний SUV Rivian R1S 2022 року з комфортним салоном для 7 пасажирів стане другою серійною моделлю Rivian, початківця виробника електромобілів з Каліфорнії. Перший в історії "електрокар для подорожей" R1S - прямий конкурент Tesla Model X, який є єдиним доступним повністю електричним кросовером з трьома рядами сидінь. R1S також буде дешевшим, ніж Model X, коли він надійде у продаж.

R1S має багато спільного з пікапом R1T, про який Vip-Car вже писали. Як і R1T, він пропонує акумуляторну батарею на 128,9 кВтг, якої, за оцінкою EPA, вистачає на 510 км пробігу на одній зарядці. R1S буде продаватися безпосередньо споживачам, хоча Rivian заявляє, що також створить мережу сервісних центрів та магазинів, подібних до Tesla. Також цікаво, що компанія планує збудувати ексклюзивну зарядну мережу в США та Канаді до кінця 2023 року.

Новий електричний позашляховик Rivian R1S 2022

Чи можна купити Rivian R1S у 2022 році?

Rivian починає з доставки замовлень Launch Edition. У 2022 році R1S пропонується лише з чотиримоторною установкою та «великою» батареєю на 128,9 кВтг. Очікується, що наступного року до лінійки приєднається більш доступна модель Explore початкового рівня.

Також буде запущено у виробництво нову конфігурацію з двома двигунами потужністю понад 600 кінських сил, поряд зі стандартною батареєю меншого розміру (тільки для моделей із двома двигунами) та збільшеним акумуляторним блоком «Max» (тільки для моделей із чотирма двигунами).

Позашляховик Rivian R1S 2022

Rivian R1S: Двигун електромобіля, потужність та продуктивність

R1S розділяє акумуляторну батарею, трансмісію, більшу частину стилю та багато характеристик зі своїм спорідненим пікапом R1T.

Маючи потужність 835 кінських сил, R1S може похвалитися заявленим часом розгону від 0 до 60 миль на годину за 3,0 секунди, тому нам не терпиться взяти його на тест-драйв. Кожен R1S 2022 оснащений електродвигуном на кожному колесі, що забезпечує повний привід і вражаючі позашляхові якості. Проте з часом пропонуватиметься і двомоторна версія з повним приводом та потужністю понад 600 кінських сил. Всі моделі оснащені регульованою пневматичною підвіскою під час запуску, яка дозволяє змінювати дорожній просвіт від 8 до 14,5 дюймів. Коли у нас з'явиться можливість протестувати R1S, ми напишемо нову статтю із враженнями від водіння та результатами випробувань.

Rivian R1S: Буксирування та вантажопідйомність

Кожна версія R1S має повний привід із електродвигуном на кожному колесі; всі вони зможуть буксирувати майже 3500 кг. Ми очікуємо, що буксирування вплине на запас ходу, тому тим, хто планує робити це регулярно, слід розглянути модель з найбільшою доступною батареєю. R1S має вантажопідйомність майже 820 кг.

Примітною особливістю стилю є денні ходові вогні, що протягнулися на всій ширині “обличчя” авто. Блоковий профіль можна порівняти з Land Rover, що може бути ознакою того, наскільки високі амбіції виробника з Мічигану.

Rivian R1S 2022

Rivian R1S: Запас ходу, заряджання та термін служби батареї

Зрештою Rivian запропонує три різні акумуляторні блоки для R1S - на 105, 135 і 180 кВтг з максимальним запасом ходу понад 650 км. Але для першого модельного року він постачається лише з акумулятором на 135 кВтг. За оцінками EPA, він забезпечує дальність дії майже 510 км (на 5 км більше, ніж його еквівалент R1T). Очікується, що наступного року буде запропоновано стандартну батарею меншого розміру разом з батареєю Max.

Перший буде сумісний лише з моделями із двома двигунами, а другий буде зарезервований для чотиримоторних моделей. За оцінками Rivian, вони забезпечують запас ходу не менше 420 та 645 км відповідно.

Інтер'єр Rivian R1S 2022

Rivian R1S: Інтер'єр, комфорт та багажник

Як і R1T, R1S може похвалитися красиво оформленим салоном із сучасним стилем, розкішною шкірою, дерев'яною обробкою та двома великими дисплеями – одним для інформаційно-розважальної системи, а іншим – для індикації приладової панелі водія.

Передній багажник об'ємом 340 літрів, великий задній вантажний відсік, розділені задні двері та просторий третій ряд додають корисності R1S. Те, що ви бачите тут на фотографіях, є серійною моделлю, тому футуристичний зовнішній дизайн та сучасний інтер'єр залишаться недоторканими, коли R1S прибуде до вас на під'їзну доріжку будинку.

Rivian R1S: Інформаційно-розважальна система та зв'язок

Володіючи технологією автономного водіння 3-го рівня та ретельно продуманою кабіною з двома цифровими дисплеями, Rivian пропонує преміальне середовище водіння, яке може конкурувати з визнаними гравцями в сегменті позашляховиків та паркетників – розкішно обставлений салон, безумовно, виглядає гідно.

Горизонтально встановлена ​​інформаційно-розважальна система використовує плитки, що розширюються, для окремих функцій, а основні параметри (навігація, мультимедіа та клімат-контроль) доступні в будь-який час у нижній частині дисплея. Замість заглиблюватися в підменю, параметри висуваються за межі плиток, щоб спростити систему. Оскільки ні Apple CarPlay, ні Android Auto в даний час не пропонуються на його аналогі пікапа, схоже, що R1S їх теж не буде, якщо тільки вони в кінцевому підсумку не будуть додані через бездротове оновлення.

Інформаційно-розважальна система Rivian R1S 2022

Rivian R1S: Функції безпеки та допомоги водієві

У Rivian кажуть, що кожна модель буде оснащена технологією допомоги водієві без допомоги рук (автопілот) із пакетом під назвою Driver+. Для отримання додаткової інформації про результати краш-тестів R1T відвідайте веб-сайти Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA) та Страхового інституту безпеки дорожнього руху (IIHS).

Ключові функції безпеки, ймовірно, включатимуть:

  • Стандартне автоматичне екстрене гальмування
  • Стандартне попередження про вихід зі смуги руху
  • Стандартний адаптивний круїз-контроль

Салон Rivian R1S 2022

Свіже оновлення для Rivian R1T та R1S: новий режим руху “Soft Sand Mode”

Нове бездротове оновлення оптимізує контроль тяги та стійкості, зменшуючи шанси водія застрягти в піску в глушині. Це досягається за рахунок пом'якшення дій водія. За допомогою програмного забезпечення відображення педалі акселератора ініціює та підтримує імпульс на піску, дозволяючи поступово нарощувати дросельну заслінку на низьких швидкостях. Тим часом, це також пропонує агресивнішу подачу на високих швидкостях поряд з більш м'яким рекуперативним гальмуванням.

Програмне забезпечення також змінює характеристики демпфування та плавності ходу підвіски для Rivian R1T і R1S під час руху хвилястими поверхнями на високих швидкостях, поглинаючи колії та ями, з якими можна зіткнутися. Rivian підкреслює, що режим «М'який пісок» не є оптимальним для більшості інших ландшафтів, а лише для глибокого піску, такого як піщані дюни. Режим Off-Road All-Terrain найкраще підходить для подолання різноманітних перешкод.

Якщо ваша пригода приведе вас на пляж або піщані рівнини, ви можете не сумніватися, що електричний не відмовить вам навіть у таких умовах. Режим "м'якого піску" фактично задіює окремі з великого спектру електричних систем кросовера, щоб оптимізувати продуктивність, особливо при русі по глибокому м'якому піску.

Rivian R1S

У Rivian кажуть, що водієві потрібно лише натиснути кнопку в салоні авто, щоб активувати режим "Soft Sand". Автомобіль миттєво запускає “оптимізацію контролю тяги та стійкості з метою компенсації обмеженого зчеплення з дорогою та підвищеного опору водінню у глибокому піску, що знижує шанси застрягти за цих умов”.

По суті, для R1S тепер не страшна будь-яка поверхня, включаючи м'який пісок, каміння, гравій, погані дороги. Зазначимо, що минулого місяця генеральний директор Rivian також презентував новий "режим вихованця", який підтримуватиме внутрішню температуру на низькому рівні, щоб тваринам у салоні було комфортно в спекотні дні.

Потім покупці можуть незабаром чекати ще одного оновлення з «режимом відеореєстратора», який буде певним аналогом режиму Sentry Tesla і записуватиме оточення вашого автомобіля, коли він знаходиться на стоянці, завдяки різним камерам на кузові електрокара.