Skip to main content
  • Головна
  • Новини
  • Огляд Volkswagen ID.6 Crozz: характеристики, запас ходу, враження від тест-драйву

2022-08-12

Огляд Volkswagen ID.6 Crozz: характеристики, запас ходу, враження від тест-драйву

У зв'язку з нещодавнім зростанням цін на нафту вартість використання транспортних засобів, що працюють на бензині, також значно зростає, і все більше споживачів звертають увагу на електромобілі.

Електричний наступ Volkswagen йде повним ходом, і на даний момент позашляховик ID.6 є найбільшим членом їх спеціалізованої лінійки електромобілів. Доступний виключно в Китаї, ID.6 є старшим братом глобального ID.4 і пропонується у двох окремих версіях – ID.6 CROZZ та ID.6 X.

Volkswagen ID.6 CROZZ та ID.6 X з Китаю: у чому різниця?

Спільне підприємство VW з FAW виробляє бестселер ID.6 Crozz, тоді як інше спільне підприємство з SAIC відповідає за ID.6 X. Механічно вони практично ідентичні, найпомітніші зміни — трохи різні світлодіодні фари, задні ліхтарі та різні бампери. ID.6 Crozz - більш присадкуватий та довгий.
Volkswagen ID.6 CROZZ 2022

У цьому огляді ми хочемо розповісти все найважливіше про супер популярний Volkswagen ID.6 Crozz.

Платформа та розміри Volkswagen ID.6 Crozz

Як і ID.3 та ID.4, нові електромобілі ID.6 X та ID.6 Crozz працюють на платформі MEB VW Group, яка використовується також на Skoda Enyaq iV, Audi Q4 E-Tron та Q4 Sportback E-Tron. Щоб розмістити третій ряд, Volkswagen збільшили внутрішні розміри до 4876 міліметрів (192 дюйми), що зробило його майже на 300 мм (11,8 дюйми) довшим, ніж його молодший брат, ID.4. По суті це ID 4 з подовженою колісною базою, розрахований на сім осіб. У всіх інших вимірах ці дві машини дуже схожі: ID 6 менш ніж на 40 мм вище і на 30 мм довше, ніж ID 4. Більшість цього розтягування електромобіля пов'язана з колісною базою, яка тепер становить 2965 мм (116,7 дюйма), що насправді все ще трохи коротше, ніж у Hyundai Ioniq 5 (3000 мм/118,1 дюйма).

Насправді, єдиний простий спосіб візуально відрізнити ID.6 та ID.4 – це значки на кузові, кришка багажника та велике заднє скло ID 6.

VW продає ID.6 у Китаї в 6-місному та 7-місному компонуванні, а розміри легкосплавних дисків варіюються від 19 до 21 дюйма.

Дизайн інтер'єру Volkswagen ID.6 CROZZ

Загальна форма електричного позашляховика продовжує сімейний дизайн серії ID. Закрита передня панель оснащена наскрізною світловою смугою та світлодіодним логотипом, що підсвічується, для надзвичайно атмосферного візуального ефекту. Нижня частина корпусу прикрашена трапецієподібними хромованими смужками для надання потужного вигляду.

Щодо освітлення, всі моделі оснащені світлодіодними матричними фарами IQ.Light. Візуальні ефекти висвітлення мають відмінні характеристики. Крім того, вся серія також оснащена світлодіодними денними ходовими вогнями, адаптивним дальнім та ближнім світлом, автоматичними фарами, поворотними фарами та функціями затримки вимикання фар.

У профіль кросовер ID.6 Crozz використовує транскордонний стиль моделювання, а також слідує дизайну напівприхованих дверних ручок. Це виглядає сучасно та технологічно. Задня частина автомобіля в цілому виглядає масивною, а стійка D прикрашена сріблястими елементами, що надають динамічність автомобілю. Логотип на хвості перегукується з передньою частиною автомобіля, яка також виготовлена ​​із світлодіодного світловипромінюючого матеріалу.

Новий Volkswagen ID.6 CROZZ 2022

Volkswagen ID.6 CROZZ: потужність та прискорення

Китайський електричний позашляховик ID.6 CROZZ пропонується з одним або двома трифазними двигунами, із заднім та повним приводом.

Базова версія оснащена одним електродвигуном, що приводить у рух задні колеса потужністю 177 к.с. (132 кВт) із заявленим показником 0–100 км/год за 9,3 секунди або опціонально 201 л.с. (150 кВт) із показником 0–100 км/год за 9,1 секунди.

Модель ID.6 з двома двигунами розвиває потужність 302 л. (225 кВт) та крутний момент 310 Нм, при цьому для досягнення 100 км/год потрібно всього 6,6 секунди. Середнє енергоспоживання повнопривідного VW ID.6 становить мізерні 18,2 кВтг/100 км. Максимальна швидкість всіх версій обмежена на позначці 160 км/год.

Volkswagen ID.6 CROZZ: батарея та запас ходу

ID.6 пропонується в Китаї з базовою батареєю на 58 кВтг та більшою батареєю на 77 кВтг, що дозволяє проїхати від 436 до 588 кілометрів відповідно. Майте на увазі, що ці цифри засновані на китайському циклі NEDC, тому якщо електричний позашляховик коли-небудь з'явиться в США та/або Європі, офіційний діапазон буде дещо відрізнятися.

«В той час, як ми збираємося дотримуватися системи 400 В протягом усього життєвого циклу, максимальна потужність заряду ID.6 незабаром збільшиться до 170 кВт.
VW тільки-но почав перший раунд безкоштовних бездротових оновлень, і незабаром ми збираємося розблокувати нові функції за додаткову плату. Замість того, щоб гнатися за продуктивністю Tesla, ми наголошуємо на практичність і зручність для користувача», — каже керівник відділу досліджень та розробок бренду Томас Ульбріх.

З точки зору безпеки, про яку турбуються користувачі, акумулятори та високовольтні системи ID.6 CROZZ, відповідають внутрішнім вимогам електробезпеки рівня L4 Volkswagen, класу водонепроникності IPV X9k і проходять близько 200 тестів безпеки, що повністю забезпечують безпеку акумуляторів.

Салон Volkswagen ID.6 CROZZ

Новий електричний паркетник ID.6 в Китаї отримує той же 5,3-дюймовий дисплей приладів, що і ID 4, а також 12-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи. Управління останнім здійснюється переважно за допомогою сенсорних значків, але під ним також є кілька фізичних кнопок.

Матеріали в салоні - дуже гарної якості, і є багато м'яких на дотик елементів. Залежно від комплектації салон електричного кросовера обтягується штучною шкірою, натуральною шкірою, матеріалами із суміші шкіри та тканини. Сидіння відносно широкі, довжина подушки відносно непогана, опора для ніг хороша. Усі моделі підтримують електричне регулювання передніх сидінь, а моделі високого класу також підтримують пам'ять передніх сидінь, підігрів, масаж та підігрів задніх сидінь. Другий ряд 6-місної моделі використовує два незалежні сидіння, сидіння широкі, комфортні, центральна платформа майже плоска, гнучкість простору - надзвичайно висока. Третій ряд сидінь трохи менш зручний, ніж перші два ряди, але для поїздок на короткі відстані місця та рівня комфорту цілком достатньо.

Оздоблення чорною рояльною фарбою над центральною консоллю не лише посилює відчуття багатошарового, але й покращує відчуття преміум-класу. Розподіл функціональної зони чіткий і розумний, а управління просте і зручне. Всі моделі оснащені 12-дюймовим сенсорним РК-екраном, що плаває, якість зображення чітке. Мультимедійна система підтримує GPS-навігацію, Bluetooth/автомобільний телефон, керування розпізнаванням голосу, з'єднання з мобільним телефоном CarPlay/CarLife, Car Networking та інші функції.

Багатофункціональне кермо з трьома спицями обтягнуте ніжною шкірою і зручною системою елементів управління. Рульове колесо підтримує регулювання у чотирьох напрямках та має підігрів. Сенсорні кнопки з обох боків розташовані розумно та прості у використанні, що посилює відчуття технології у всьому автомобілі.

Новий Volkswagen ID.6 CROZZ 2022 Салон
У чому перевершує модель ID 6 всіх своїх конкурентів, то це у просторі. Другий ряд дійсно просторий, а третій ряд буде цілком зручний для більшості дорослих, хоча вищим пасажирам буде важко влаштуватися зручніше у далеких поїздках — в основному через скромне місце для ніг, а також через те, що простір над головою обмежений пологою лінія даху.

Що стосується багажного відділення, то навіть із піднятими сидіннями другого ряду ви отримуєте солідні 202 літри, а при складених обох рядах сидінь цей показник збільшується до більш ніж 1800 літрів. Також зверніть увагу, що автомобіль випускається як у шести-, так і семимісцевій конфігурації.

Тест-драйв Volkswagen ID.6 CROZZ: враження від водіння

ID.6 CROZZ зручний не тільки в салоні, а й в управлінні. У процесі водіння користувач використовує D-передачу для плавного руху без запаморочення, характерного для деяких електромобілів, і отримує задоволення від водіння, що нічим не відрізняється від відчуття від їзди на бензинових авто. Шасі ID.6 CORZZ добре налаштоване і точно, що дозволяє йому плавно проходити навіть вузькими та вибоїстими ділянками, повністю забезпечуючи комфорт пасажирів.

Кермо добре зважене і точно. Навіть на 21-дюймових колесах їзда буде м'якою. Це не спортивний SUV: навіть у спортивному режимі, де повний привід активний весь час, і на стадії рекуперації енергії, ID.6 X просто не зацікавлений у надрізких відгуках дросельної заслінки чи агресивному проходженні поворотів. З іншого боку, це майже майже безшумний та помітно легкий автомобіль для повсякденної їзди та подорожей. Кожна поїздка забезпечує своєрідну приховану ізоляцію, яка раніше була властива розкішним седанам. Підвіска залишається напрочуд слухняною, навіть коли автомобіль оснащений додатковими 21-дюймовими колесами. Поєднання тяги та зчеплення з дорогою зміцнює впевненість.

Зрештою, у світі електромобілів потужність і крутний момент більше не є вирішальними і визначальними факторами. Натомість акцент зміщується у бік ефективності та зручності, щоб упоратися з занепокоєнням із приводу запасу ходу та заряду. Способи досягнення цього включають чудову аеродинаміку, зменшену вагу і ширші цифрові можливості, а також більш досконалі батареї і двигуни. У нового ID.6 X це все є. І ми впевнені, що в майбутньому VW має зробити продукт ще більш емоційним, додати родзинку до досвіду клієнтів та запропонувати ще ширший вибір мобільності як послугу.
Новий електромобіль Volkswagen ID.6 CROZZ 2022

Безпека Volkswagen ID.6 CROZZ

Новий ID.6 є стоїчно безпечним транспортним засобом, який відповідає всім обов'язковим вимогам. Електромобіль задуманий для людей, які “активно використовують допоміжні системи та інші цифрові засоби, щоб дістатися з пункту А до пункту Б виключно безпечним та невимушеним чином”.

Результати кількох краш-тестів успішно підтвердили відмінний безпековий рівень ID.6 CROZZ. У тесті на зіткнення між ID.6 CROZZ і Model Y деякий час тому обидва автомобілі зіткнулися зі зміщенням 50% на швидкості 64 км/год, і результати тесту показали, що акумуляторна батарея ID.6 CROZZ залишилася неушкодженою після зіткнення. Також пошкодження пасажирів у зіткненні автомобіля було зведено до мінімуму. У той же час, модель Y нерівномірно зруйнувалася, електромобіль був значно пошкоджений, з серйозним проникненням в салон.

6-місна версія FAW-Volkswagen ID.6 CROZZ PRO

У грудні минулого року FAW-Volkswagen запустила 6-місний варіант PRO, надавши споживачам відмінний вибір високої якості, розкоші та комфорту. Це модель, запущена FAW-Volkswagen на основі розуміння зростання споживчого попиту, з рядом важливих функцій та розкішних конфігурацій.

Завдяки платформі MEB, 6-місна версія ID.6 CROZZ PRO використовує чотириколісну чотирикутну компоновку з короткою підвіскою та довгим валом, завдяки гнучкому розташуванню акумулятора, наднизькому центру, ідеальному розподілу навантаження, так що автомобіль досягається співвідношення золотої противаги 50: корисний простір.

6-місна версія ID.6 CROZZ PRO — крім того, що успадкувала всі переваги ID.6 CROZZ, сама по собі є одночасно сильною та економічно вигідною перевагою. З погляду простору, 6-місна версія автомобіля має довжину 1679 мм, але колісна база сягає 2965 мм. Конструкція автомобіля розумніша, щоб максимально збільшити простір в автомобілі. При цьому компонування 6-місного ID.6 CROZZ PRO гнучкіша, ніж у 7-місної версії, з кращою прохідністю в третьому ряду і більшим простором.

6-місна версія PRO оснащена економічною люксовою комплектацією. Замовте 6-місний автомобіль ID.6 CROZZ PRO, щоб безкоштовно оновити стильний інтер'єр топової моделі та насолодитися розкішним комфортом, який можна порівняти з топовою версією за ціною середньої комплектації. Крім того, функція AR HUD, реверсивне зображення та інші функції включені до цієї версії. Конфігурація CROZZ PRO, загалом, краща.
Салон Volkswagen ID.6 CROZZ 2022

Вердикт: чи варто купувати Volkswagen ID.6 Crozz із Китаю?

ID.6 CROZZ — чудовий електромобіль з погляду дизайну та конфігурації Загалом він гідний свого позиціонування як великогабаритний висококласний інтелектуальний електричний автомобіль. Це компетентний, але м'який кросовер, оснащений складною ергономікою та програмним забезпеченням, що навчається. При цьому візуально це справжній позашляховик.

Речі, які нам подобаються у VW ID.6 Crozz:

  • Відмінний комфорт під час їзди
  • Вишуканість розкішного автомобіля
  • Почуття стабільності та врівноваженості
  • Технологічність, безпека
  • Великий запас ходу та легкість зарядки

Як електромобіль для великих сімей у нього в даний час буде мало конкурентів у Європі, особливо тих, які можуть конкурувати за ціною.

Нагадаємо, що до 2023 року VW випустить у Китаї не менш як вісім моделей ID, щоб до кінця десятиліття 50% річних продажів припадало на повністю електричні автомобілі.