2022-05-18
Порівняння BMW X7 та Range Rover: великі та розкішні
Новий Range Rover з'являється нечасто: історія найбільшого та найрозкішнішого позашляховика, який може запропонувати Land Rover, триває вже 51 рік, а ми лише зараз переходимо до п'ятого покоління.
Позашляховики Range Rover першого покоління мають великий попит, а моделі рестомодів коштують більше, ніж новенький Bentley Bentayga. Говорячи про останній, у Range Rover також є достатній снобізм, щоб йти віч-на-віч з цим супер-позашляховиком. Він шанується у всьому світі як оригінальний розкішний позашляховик зі своїм ім'ям та безумовною унікальністю. Звичайно, до цього були позашляховики, але ніхто з них не був настільки вправним в універсальності.
Що застало багатьох зненацька в новому Range Rover, так це трансмісія BMW, яка використовується у топових моделях. Замість добре відомого 5,0-літрового двигуна V8 з наддувом новий Range Rover оснащений тією ж 4,4-літровою трансмісією з подвійним турбонаддувом, що й у топовому X7. Звичайно, є сенс порівняти ці два автомобілі - BMW X7 і Range Rover.
BMW X7 проти Range Rover: Зовнішній вигляд
Колись X7 був першим BMW з неоднозначною, небанальною решіткою радіатора. Він настільки великий і галасливий, що, ймовірно, BMW сказали своїй команді дизайнерів створити автомобіль, що на 90% складається з решітки радіатора і на 10% із позашляховика.
Дизайн Land Rover набагато інноваційніший. Він одразу ж ідентифікується як великий хлопчик у цій лінійці, що відповідає всім традиційним дизайнерським реплікам. Попереду можна навіть не помітити, що це нова модель. Однак тут же помічаємо додавання втоплених у кузов дверних ручок. Задня частина із замаскованими фарами нова, але через 24 години ви вже звикнете до неї – можна навіть назвати це чудовою конструктивною особливістю. X7 виглядає так, ніби він був збудований, щоб продемонструвати багатство сусідам. Range Rover буде виглядати як вдома, припаркований в одному з найстаріших і найбагатших районів США.
Оскільки обидва є автомобілями високого класу, вони у стандартній комплектації оснащені повністю світлодіодними фарами. У стандартну комплектацію BMW входять 21-дюймові колеса, але ви можете вибрати більші 22-дюймові легкосплавні диски. Деталі коліс Range Rover поки недоступні, але, схоже, це 21/22-дюймові легкосплавні диски з високим профілем.
BMW X7 проти Range Rover: Дизайн інтер'єру
Раніше Range Rover змагався з 7-ю серією та S-класом, і його інтер'єр завжди відображав це. Високоякісна шкіра, якісні матеріали та довгий список функцій комфорту та зручності. Інтер'єр нового Range Rover вийшов несподіваним. Нам подобається тонке кермо, стильне дерево та масивні елементи керування, але гігантський сенсорний екран виглядає недоречно. Можливо, він виглядав би краще, якби він був інтегрований, а не залишався виступаючим, як якийсь розкладний дисплей вторинного ринку. Звичайно, обидві машини оснащені безліччю технологій, але Land Rover представляє кілька новинок.
Що нам подобається, так це семимісний Range Rover. Якщо раніше ви хотіли семимісний Land Rover вищого класу, вам потрібно було вибрати Discovery. Семимісцевий варіант, безперечно, зробить Range Rover привабливим для ширшої аудиторії.
Оскільки X7 є версією 7-ї серії серед позашляховиків, якість очевидна. Низькі рівні шуму, вібрацій та плавності руху також вражають, що робить інтер'єр X7 справді чудовим місцем для відпочинку. Фактично, ми думаємо, що це є ключова видатна особливість BMW X7. Стандартно він розрахований на сімох осіб. Якщо ви оберете капітанські крісла другого ряду, кількість місць зменшиться до шести, але доступний простір значно збільшиться. У третьому ряду місця мало, але, дивлячись на зображення, надані Land Rover, Range Rover, схоже, не пропонує більшого.
BMW X7 проти Range Rover: Двигуни та продуктивність
Обидві високопродуктивні моделі використовують той самий 4,4-літровий двигун V8 з двома турбінами, що розвиває 523 к.с. і 553 фунт-фут крутного моменту, і всі моделі використовують однакову восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Обидва позашляховики розганяться до 100 км/год приблизно за 4,5 секунди. Якщо ви хочете бути більш педантичним, Range Rover дістанеться мети за 4,4 секунди.
Максимальна швидкість BMW обмежена 210 км/год, що, мабуть, добре. Щоб зупинити позашляховик вагою 2568 кг на більшій швидкості, доведеться задіяти усі гальма у світі. Land Rover не надає дані про максимальну швидкість для Range Rover, але в будь-якому випадку було б безглуздо розігнатися до швидкості понад 190 км/год на цій розкішній баржі.
Ми не можемо повірити, що говоримо це, але базові двигуни набагато цікавіші. Базовим двигуном для X7 є добре відомий 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун з турбонаддувом потужністю 335 л. та 331 фунт-фут. Непогано, але далеко не те, що пропонує Range Rover. BMW заявляє, що розганяється до 100 км/год за 5,8 секунди.
Базовий Range Rover також оснащений 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном із турбонаддувом, але з м'яким гібридним приводом. Ця установка виробляє 395 л. і 406 Нм крутного моменту. Завдяки технології 48-вольтової гібридної системи, низький крутний момент удосталь.
Дані про витрату палива недоступні, але в цьому сегменті це не має значення. Двигун, якого ми чекаємо найбільше, - це гібрид Range Rover 2023, що підключається до мережі. Двигун PHEV видає 434 л. і має запас ходу 62 милі. Це вражає, та це є більш ніж достатньо для щоденних подорожей. Коли справа доходить до силових агрегатів, Land Rover виграє, оскільки пропонує ширший набір опцій.
BMW X7 проти Range Rover: салон та технології
Обидві машини пропонують різні варіанти сидінь, сидіння з електроприводом та всілякі гаджети, які будуть нагрівати, охолоджувати та масажувати ваші сідниці під час їзди. X7 найкраще поєднується з капітанськими кріслами другого ряду, пропонуючи пасажирам другого ряду майже такий комфорт, як і на передніх сидіннях.
Що стосується гаджетів, BMW здається трохи застарим. Він має всі функції, цифрову комбінацію приладів та інтерфейс із сенсорним екраном діагоналлю 12,3 дюйма. Але Range Rover новий, і кожен новий автомобіль повинен мати безліч шокуючих і трепетних рис, щоб привабити покупців. Range Rover поєднує в собі 13,7-дюймовий інтерактивний дисплей водія з 13,1-дюймовим вигнутим сенсорним екраном із тактильним зворотним зв'язком.
Оскільки він пропонується у форматах SWB та LWB, ви отримуєте більше можливостей із Range Rover. Хоча Land Rover явно хоче завоювати сегмент розкішних семимісних позашляховиків, він не хоче втрачати весь сегмент розкішних седанів, який цікавив його протягом багатьох років. Опція Land Rover Signature Suite призначена для людей, які воліють керувати автомобілем, чого не пропонує BMW. Замість заднього сидіння Signature Suite пропонує індивідуальні задні сидіння з регульованою потужністю, підігрівом, вентиляцією та масажем. Між сидіннями ви знайдете повнорозмірну центральну консоль з холодильником, підсклянниками та закутку з химерним скляним посудом.
Серед інших приємних дрібниць Range Rover – розкладний столик, восьмидюймовий сенсорний екран для налаштування клімату та інших функцій та 11,4-дюймовий подвійний сенсорний екран для перегляду фільмів.
BMW X7 проти Range Rover: Позашляхові можливості
Коли справа доходить до бездоріжжя, всі великі розкішні позашляховики "тягнуть" лише на звання претендента, за винятком, можливо, Land Cruiser. Так, вони стандартно поставляються з повним приводом, різними режимами руху і, можливо, навіть із блокуванням заднього диференціала, але жоден з них не зможе вийти на реальне бездоріжжя, як Range Rover. Хоча з цієї теми мало що було сказано, ми бачимо, що один з елементів керування з керамічним покриттям поруч із перемикачем передач – це диск Terrain-Response. Ми також можемо бачити на фотографіях кнопки для налаштування підвіски, що означає, що Range Rover, як і раніше, зможе їздити як справжній 4x4.
BMW X7 оснащений інтелектуальною системою повного приводу, завдяки якій він впевнено почувається на гравійній дорозі, навіть коли він оснащений безглуздими 22-дюймовими легкосплавними дисками. У снігу також непогано, але на цьому все.