2022-09-15
Прем'єра Ferrari Purosangue 2023: 4 двері, 4 сидіння та двигун V12
Пройшло три чверті століття, і Ferrari нарешті представила свій перший чотиридверний автомобіль. Нова модель, що отримала назву Purosangue, доповнює модельний ряд, що включає все: від стильного Roma і сучасного 296 до неприборканого SF90 і розкішного 812. Це, безумовно, один з найочікуваніших автомобільних релізів року. Цікаво, що Ferrari дистанціюється від думки, що нова модель насправді єпозашляховиком.
Ferrari Purosangue 2023: упаковка має значення
Конфігурація Purosangue дійсно свідчить про те, що цей Ferrari є скоріше роздутим чотиридверним спортивним автомобілем, ніж спортивним позашляховиком середнього класу. По-перше, Purosangue пропонується тільки з двома ковшеподібними задніми сидіннями, а не сімейною лавою або, не дай Боже, третім рядом. По-друге, в інтересах спортивності було принесено достатньо жертв при розробці "упаковки", щоб припустити, що люди в Модені справді не зацікавлені у тому, щоб подобатися публіці.
По-третє, скромний об'єм багажника в 472 літри здається запізнілим бажанням віддавати перевагу аеродинаміці, а не абсолютній практичності. У той час як Ferrari не розкриває статистику коефіцієнта аеродинамічного опору для своїх автомобілів GT, Флавіо Манцоні (глава відділу дизайну бренду) та Джанмарія Фульгенці (глава відділу розробки) описують роботу над аеродинамікою як «делікатний танець» між відповідними відділами, щоб виконувати свою роботу. зберігаючи при цьому відмінну аеродинаміку.
Ferrari Purosangue 2023: майстерність їхати високо та швидко
Ferrari зробила все можливе, щоб надати Purosangue користь збалансованого компонування. Таким чином, великий двигун V12 притиснутий до брандмауера, а 8-ступінчаста коробка з подвійним зчепленням є задньою трансмісією, яка допомагає забезпечити баланс ваги спереду і ззаду 49/51.
Стандартний дах із вуглецевого волокна забезпечує максимально низький центр ваги. Цікаво, що Ferrari привласнила цьому новачкові нову конструкцію задніх дверей зі зворотними петлями в комплекті з електроприводом закривання а-ля Bentley Bentayga EWB і Rolls-Royce Cullinan (не кажучи вже про Genesis G90).
Задні двері відчиняються з поворотом на 79 градусів, що важливо для полегшення входу та виходу, тим більше що задні сидіння не найширші. Є думка, що надто мало додаткового простору між колінами пасажира та вигнутою спинкою передніх сидінь. Ferrari Purosangue 2023 не можна назвати незручним але він і не такий місткий, як більш розкішні супер-позашляховики.
Ferrari стверджує, що їхній Purosangue стоїть особняком у своїй категорії. Хоча ми всі за ідею індивідуальності, давайте порівняємо його 118,8-дюймову колісну базу з кількома конкурентами: відстань близька до Lamborghini Urus Performante (118,2) та Bentley Bentayga Speed (117,9), що на 1,7 дюйма менше, ніж у Aston Martin. DBX 707 (120,5) і щось середнє між менш екзотичними моделями, такими як спритний Porsche Cayenne GT (114,0) та дорожчий BMW Alpina XB7 (122,2). Щодо маси, Purosangue заявляє, що її суха вага оцінюється в 2033 кг — ймовірно, це найнижчий показник у цьому наборі змагань.
Ferrari Purosangue 2023: сила старої школи, сучасний контроль
Як можна припустити з середнього вантажного відсіку та заднього сидіння, не все так погано у Purosangue з погляду практичності. Критично важливо, що Purosangue навіть не намагається створити екологічно чисту ходову частину — принаймні поки що. Натомість новачок цього кварталу використовує стару школу з масивним безнаддувним 6,5-літровим двигуном V12, який претендує на найвищу потужність серед усіх Ferrari GT в історії: 715 кінських сил і 528 фунт-фут крутного моменту. Установка розвиває 80% крутного моменту всього при 2100 об/хв, пікову потужність при 7750 об/хв і максимальну швидкість обертання 8250 об/хв, що повинно надати їй досить захоплюючий діапазон потужності.
Цій гнучкості сприяє коробка передач із подвійним зчепленням, яка пропонує на вибір вісім передач. Двигун із сухим картером оснащений абсолютно новим клапанним механізмом та зміненою геометрією впуску, призначеними для полегшення подачі потужності на низьких обертах. Передбачається, що Purosangue розганяється до 100 км/год за 3,3 секунди, а його максимальна швидкість перевищує 309 км/год. Як і GTC4 Lusso, нова модель оснащена повнопривідною системою, а передній привід вимикається вище за четверту передачу та/або на швидкості близько 200 км/год.
У той час як моторний відсік Purosangue слідує знайомій схемі, його підвіска включає передові технології, щоб максимізувати якість їзди і керованість. Працюючи з Multimatic, Ferrari розробила активну систему підвіски, в якій використовується технологія True Active Spool Valve (TASV) канадської фірми, в якій використовуються чотири 48-вольтові приводи для керування ходом амортизатора. Оскільки в установці відсутні стабілізатори поперечної стійкості, приводи можуть працювати злагоджено для управління як тангажом, так і креном. Швидке регулювання може керувати рухом коліс і висотою дорожнього просвіту, останній з яких може знижуватися до 10 міліметрів, коли автомобіль проходить поворот.
Ferrari Purosangue 2023: резюме та ціна
Отже, що є Ferrari Purosangue? Це спортивний кросовер, джип, седан на стероїдах? Зважаючи на його акцент на наданні досвіду водіння для чотирьох пасажирів, здається, що Ferrari активно вирішила пожертвувати чималою корисністю заради продуктивності. Чорт забирай, вони навіть не прикріпили буксирувальний гак, щоб зберегти його статус дорожнього виконавця.
Добре це чи погано, але багато потенційних покупців судитимуть про цей цілеспрямований чотиримісний автомобіль більше за його стилем, ніж за будь-яким іншим окремим фактором, що зрозуміло, оскільки його стартова ціна в 400 000 доларів США приваблює покупців, які вже мають багато різних типів. автомобілів. у їхньому гаражі. Хоча його сріблясто-титановий колір може бути не найсильнішим відтінком, на перший погляд Purosangue здається елегантним із легким запахом об'єму, особливо опухлі задні стегна, які допомагають надати автомобілю відчуття руху (і емоцій).
У нинішньому вигляді Ferrari зробила довгоочікуваний стрибок уперед, і Purosangue виглядає більш врівноваженим, витонченим та інтригуючим, ніж можна було б подумати на шпигунських знімках. Чи називаєте ви його "зарядженим" седаном або позашляховиком, той факт, що він розроблений із турботою про задоволення для водія, віщує світле майбутнє для цього «Гарцюючого коня».