2022-05-19
Тест-драйв електричного BMW iX 2022: новий флагман Баварської марки
У 2022 року з'явиться нове покоління електромобілів BMW. Стопами революційного BMW i8 і химерного, але функціонального BMW i3 йде абсолютно новий BMW iX 2022 року. Спочатку він буде доступний у комплектації iX xDrive50, а за ним піде швидший iX M60.
IX - це розкішний середньорозмірний кросовер приблизно такого ж розміру, як BMW X5 2021 року. Він вміщує п'ять осіб у просторому та технічно оснащеному салоні. Особливу увагу приділено створенню інтер'єру із екологічно чистих матеріалів, у тому числі із перероблених компонентів. iX має високу продуктивність, новітні технології та спадщину BMW. Звичайно, перша мета компанії – утримати нинішніх власників від переходу на бік Tesla.
BMW IX футуристичний, приголомшливо оформлений і напрочуд приємний в управлінні. Кожен BMW, побудований з цього моменту, має йти стопами iX.
Зовнішній дизайн BMW iX 2022 року
Неоднозначний підхід BMW до своєї решітки радіатора переходить у спадок - на жаль для багатьох - від серій M3 і 4 до електричного iX. Але насправді решітка має більшу мету, ніж просто «охолодження». Під цією подовженою панеллю знаходиться нова повнодіапазонна система радіолокації, яка проектується на відстань до 300 метрів. Покриття Smart Surface на решітці захищає ці важливі технологічні елементи за допомогою п'яти шарів високоміцних матеріалів, включаючи поліетиленове покриття, яке запобігає появі подряпин і навіть забезпечує самовідновлення. Залишіть iX на сонці досить довго, і тепло залатає дрібні подряпини та завитки.
Ромбовидний візерунок всередині радіаторної решітки створює унікальний тривимірний ефект, але коли ви фактично кладете руки на решітку, всі елементи передньої панелі повністю зливаються. Дверні ручки з більш-менш звичним оформленням також прикрашають зовнішній дизайн електрокросовера.
Дизайнери BMW створили iX з урахуванням максимальної аероефективності. Таким чином, хоча він такий самий довгий, як X5 (195 дюймів проти 194,3 дюйма у X5), iX має коефіцієнт лобового опору всього 0,25. Це означає, що цей середньорозмірний кросовер більш аеродинамічно ефективний ніж BMW i8 (0,26 cD). Вражаючий результат.
Взагалі, BMW iX наживо виглядає краще, ніж на фотографіях. Гострі лінії корпусу надають йому конічного вигляду, а ефект даху з тисненим логотипом «iX» - ще один тонкий штрих, який викликає захоплення при живому візуальному контакті. 22-дюймові колеса M Performance також надають автомобілю по-справжньому спортивного вигляду, а задня частина прикрашена ультратонкими світлодіодними задніми ліхтарями - найтоншими на всіх серійних BMW - і двома яскраво вираженими дифузорами на кожному кутку, де мають бути вихлопні патрубки.
Інтер'єр BMW iX 2022 року
У BMW iX один із найкращих салонів, які коли-небудь створював бренд. Він нашпигований високоякісними (і переробленими) матеріалами і відрізняється приголомшливим мінімалістичним дизайном, який простягається від передньої панелі до другого ряду. Головна знахідка – масивний центральний екран; на красиво вигнутому дисплеї знаходиться 12,3-дюймова цифрова панель приладів і 14,9-дюймовий центральний сенсорний екран за цілим шматком скла. І ви ніде не знайдете тактильних клавіш на цьому склі. BMW відмовилася від 50 відсотків усіх ручок та циферблатів у порівнянні з попереднім дизайном інтер'єру в гонитві за більш елегантним зовнішнім виглядом.
Більшість основних функцій, таких як регулювання гучності та режими руху, знаходяться на центральній консолі, яка виступає із центрального відсіку для зберігання речей. Центральний тунель, що з'єднує консоль з панеллю приладів, відсутній, що робить салон більш повітряним і просторим. Консоль прикрашена сучасними дерев'яними та глянсовими чорними деталями, а також кристалізованою кнопкою start/stop.
Рульове колесо має тонкий і вигнутий дизайн, що ідеально лежить у руці, з простими вбудованими функціями, якими легко користуватися під час водіння.
Сидіння представлені в трьох варіантах обробки: стьобане поєднання мікроволокна і тканини, штучна шкіра Sensatec або стьобана шкіра. Тест-драйв iX проводився в останньому з них, і це було чудово, але коли ми взяли в руки мікрофібру та тканину, ми захотіли саме їх: це унікальна комбінація, яка здається високоякісною та має витончене оздоблення Stonegray. Крім того, сидіння виявилися дуже зручними для поїздок на великі відстані, з відмінною підтримкою та легким регулюванням за допомогою органів керування сидіннями, встановлених на двері, як у Mercedes-Benz.
Інформаційно-розважальна система та функції BMW iX 2022 року
До речі, про Mercedes-Benz - очевидно, що BMW запозичив деяке натхнення у своїх північно-західних сусідів з останньою версією iDrive. Цей новий інтерфейс, що отримав назву iDrive 8, знаменує собою величезне покращення порівняно зі своїм попередником, тепер з усіма функціями, які ви очікуєте від такого автомобіля преміум-класу.
Навігація з доповненою реальністю – одне з найбільших доповнень до портфоліо iDrive цього року, і воно бездоганно працювало на путівцях Німеччини та на багатьох, багатьох кругових перехрестях, з якими ми зіткнулися під час тестової поїздки. До того ж додаються бездротові Apple CarPlay та Android Auto, голосовий помічник «Привіт, BMW» з розпізнаванням пасажирів, а iX навіть пропонуватиме підключення 5G у деяких регіонах.
Що стосується найголовнішого екрану, він чистий та лаконічний, всі параметри акуратно організовані у вертикальних полях, які відображають всю необхідну інформацію з першого погляду. А завдяки вигнутому екрану всі ці опції легко доступні водієві і прості у використанні в дорозі, а екран реагує зі швидкістю та відгуком, як у смартфона.
BMW також є першим виробником з автомобільною камерою для селфі. Функція миттєвого знімка, встановлена прямо над дзеркалом заднього виду, дозволяє зробити знімок внутрішньої частини вашого iX за допомогою голосового помічника «Привіт, BMW» та завантажити його на свій телефон за допомогою QR-коду на центральному екрані. Ця камера також діє як віддалений реєстратор крадіжок з інтерфейсом USB та може віддалено контролювати інтер'єр вашого автомобіля зі смартфона.
Потужність приводу та батарея BMW iX 2022 року
Водіння iX так само привабливе, як і технології всередині. При запуску BMW пропонує два варіанти електромобіля: xDrive40 та xDrive50. Останній брав участь у цьому тест-драйві, і це єдина версія, яка буде доступна у США під час запуску. XDrive50 живиться від літій-іонного акумулятора ємністю 111,5 кіловат-годин із корисною ємністю 105,2 кВтг, тоді як модель xDrive40 використовує меншу батарею на 76,6 кВтг. З двома електродвигунами - по одному на кожній осі - xDrive50 видає загальну потужність 516 кінських сил і 564 фунт-фут зі стандартним повним приводом.
Це п'ята ітерація технології BMW eDrive, яка знаменує 40-відсоткове покращення щільності порівняно з i3 2020 року. За оцінками BMW, iX зможе проїхати близько 482 км. І компанія заявляє, що зарядка з 10 до 80 відсотків від штекера для швидкого заряджання постійного струму потужністю до 195 кіловат повинна зайняти лише 35 хвилин. Ми дізнаємося всю офіційну інформацію про зарядку та запас ходу ближче до дати надходження у продаж.
Керованість та враження від водіння BMW iX 2022 року
IX дійсно швидкий, він зривається з місця з величезним лінійним крутним моментом, і достатньою швидкістю, щоб надійно посадити вас в спинку сидіння. Електричному кросоверу потрібно 4,6 секунди, щоб розігнатися до 60 миль на годину.
Знайдіть необмежений відрізок дороги, і ви переконаєтеся, що iX підтримує цей ідеально лінійний потік потужності аж до своєї максимальної швидкості 200 км на годину, обмеженою електронікою. Крім того, BMW звернулася до легендарного композитора Ханса Циммера з проханням вигадати ретро-футуристичну «вихлопну ноту» для iX при прискоренні в спортивному режимі.
У поворотах BMW iX тішить. З опціональним пакетом Dynamic Handling середньорозмірний кросовер почувається виключно маневреним, з точністю та швидкістю, незвичайною для такого великого автомобіля, з обмеженим креном кузова та покращеним, але точним відчуттям кермового керування. Думайте про iX як про великий i3; маневреність така ж, як у набагато меншого електричного кросовера, а рівномірно розподілений, низько встановлений акумуляторний блок дає йому добрий центр ваги.
Одна з новинок, що BMW рекламує в iX, - це адаптивне рекуперативне гальмування. IX використовує передню камеру та радарні системи для автоматичного регулювання тиску рекуперативного гальмування залежно від дорожнього руху чи вуличних умов.
Системи безпеки BMW iX 2022 року
Нові камери та радарні системи у масивній решітці радіатора надають BMW iX передовий набір функцій активної безпеки. П'ять камер, п'ять радарних датчиків та до 12 ультразвукових датчиків дають iX кристально чисту картину навколишнього оточення. Доступний помічник з паркування Pro додає об'ємний огляд на 360 градусів, а також передню та задню камери (остання прихована всередині самого значка).
Під час тест-драйву була відзначена кнопка допомоги водієві на рульовому колесі, яка активувала допомогу у кермовому керуванні та центруванні смуги руху, а також адаптивний круїз-контроль із функцією зупинки та руху. Системи BMW раніше були надійними, але iX виводить ці елементи для водія на новий рівень з ідеальним центруванням смуги руху, плавним гальмуванням і прискоренням, а також здатністю плавно переміщатися при проходженні складних поворотів.
Вердикт: BMW iX 2022 – хороший електричний кросовер?
BMW просить 82 300 доларів за iX xDrive50 в США (єдина комплектація, доступна в перший рік продажів), постачання повинні початися на початку 2022 року. Це помітно доступніше, ніж Tesla Model X (99990 доларів).
Новий BMW iX, цей електричний кросовер – щось особливе. Салон чудовий, технології не мають собі рівних, а враження від водіння краще, ніж ви могли очікувати від такого великого автомобіля. BMW зробила ставку на електрику з новим iX, і це видно - залишається сподіватися, решта модельного ряду слідує цьому фантастичному новому проекту.