Skip to main content
  • Головна
  • Новини
  • Тест-драйв EQS 2022 року від Mercedes-EQ: новий клас електричної розкоші

2022-05-14

Тест-драйв EQS 2022 року від Mercedes-EQ: новий клас електричної розкоші

Новий флагман EQS від Mercedes-EQ дебютував в квітні 2021 року. Вже цієї осені електричний ліфтбек надійде в продаж, а це значить, що пора дізнатися - який EQS з точки зору керованості, комфорту, технологічності і, зрозуміло, розкоші.

Серед розкішних автомобілів Mercedes-Benz S-Class давно встановив стандарти вишуканості, комфорту і технологій. Але після десятиліть домінування в цій сфері Mercedes-Benz повинні знову досягти вершини, на цей раз без двигуна внутрішнього згоряння. Світ змінюється і скоро в ньому домінуватимуть саме електрокари. Новий EQS 2022 року від Mercedes-EQ німецький автовиробник рекламує саме як «S-клас електромобілів», він виступає в якості флагманського електромобіля від бренду з трипроменевою зіркою. Пізніше до нього приєднаються кросовер EQS, середньорозмірний седан EQE і кросовер EQE. Всі вони будуть побудовані на єдиній модульній архітектурі, як і доступніший EQB.

EQS від Mercedes-EQ 2022

Зовнішній дизайн EQS 2022 від Mercedes-EQ

Хоча EQS розділяє позначення «S» з бензиновим S-Class, два флагманських седана не схожі один на одного. Mercedes-EQ нагородили EQS дизайном з однією єдиною лінією, що згинається через весь купеподібний силует. Він на три дюйми коротше S-класу, але ширше і вище. Передня стійка висунута трохи вперед, надаючи EQS стрімкий вигляд, який виглядає прямо як з науково-фантастичного фільму. Тим часом ззаду задня стійка зрушена назад, забезпечуючи більше місця для пасажирів. Дизайн дуже футуристичний і виглядає премиально.

EQS має безліч цікавих деталей екстер'єру. Наприклад, він їздить на колесах розміром від 20 до 22 дюймів з деякими футуристичними візерунками, що допомагають досягти кращого в галузі коефіцієнта лобового опору 0,201. Його гладкі форми творять чудеса в аеродинамічній трубі і, зовсім скоро, на трасі. Інші цікаві деталі включають решітку радіатора Black Panel з підключеними цифровими фарами над нею. Точно так же задні ліхтарі являють собою одну світлову смугу з крутим 3D-спіральним дизайном.

Як і багато інших електромобілів, EQS має дверні ручки врівень с кузовом, які вискакують, коли ви торкаєтеся їх пальцем. У більш дорогих комплектаціях EQS двері автоматично відкривається і закривається, тому навіть немає необхідності взаємодіяти з ручкою.

Двигуни і продуктивність EQS 2022 від Mercedes-EQ

Спочатку Mercedes-EQ запропонує EQS з двома варіантами трансмісії, а пізніше представить більш швидкий варіант AMG. У стандартному EQS 450+ використовується один задній електродвигун потужністю 329 кінських сил і 419 фунт-фут крутного моменту. Ця комбінація розганяє EQS до 100 км / год за 5,9 секунди. Покупці, яким потрібне більш швидке прискорення, віддадуть перевагу EQS 580 4MATIC. Ця модернізована модель додає другий електродвигун на передню вісь, формуючи повний привід. Разом два електродвигуни розвивають потужність 516 к.с. і 631 фунт-фут, скорочуючи час розгону від 0 до 100 до 4,1 секунди.

Як EQS 580, так і 450+ має заявлену максимальну швидкість 210 км / год, але EQS 580 досягає її набагато швидше, забезпечуючи при цьому більш легку прохідність шляху, особливо на швидкісних шосе. Якщо жодна з моделей EQS не постане перед вами досить швидкою, майбутня модель AMG буде виробляти 649 к.с. і розганятися до 100 км / год за 3,4 секунди.

Новий EQS від Mercedes-EQ 2022

Враження від водіння EQS 2022 від Mercedes-EQ

Ми пробачимо EQS за окремі примхи, тому що цей електромобіль вражає в управлінні. Багато в чому він набагато перевершує навіть флагманський S-клас по комфорту, вишуканості та маневреності. Стандартна пневматична підвіска швидко долає нерівності дороги, дозволяючи EQS буквально плавати під час їзди. Спортивний режим робить підвіску значно жорсткішою, але при цьому комфорт їзди відмінно зберігається. Система рульового управління задньої осі входить в стандартну комплектацію, що надає цьому автомобілю довжиною 207 дюймів радіус повороту, який ви очікуєте від малолітражного A-класу, що дозволяє легко паркуватися і маневрувати на дорозі. Нам сподобалося електромеханічне рульове управління, яке здається природним і прямим, і може змінювати вагу в залежності від режиму руху.

Це не спортивний автомобіль, але ви були б приголомшені, наскільки бездоганно EQS справляється з динамікою на гірських дорогах Сан-Франциско. З акумулятором, встановленим низько в підлозі, і без важкого двигуна попереду, цей автомобіль має нейтральний, майже ідеальний баланс керованості.

EQS безшумно рухається вперед, захищаючи своїх пасажирів від зовнішнього світу. Водії, які вважають за краще чути звук при натисканні на педаль газу, можуть активувати одну з двох звукових тим, названих Silver Waves і Vivid Flux. Silver Waves видає низький гул, як вдосконалений двигун внутрішнього згоряння, в той час як Vivid Flux видає більш високі футуристичні шуми, які нагадали нам автомобіль Формули E, який проїжджає по тунелю в Монако. Третя звукова тема під назвою «Roaring pulse» буде доступна через оновлення OTA пізніше.
Новий EQS 2022

Як і всі електромобілі, EQS використовує технологію рекуперативного гальмування для повернення енергії в акумулятор. Є чотири режими, що керуються підрульовими пелюстками, від руху накатом до глибокої рекуперації.

Батарея і зарядка EQS 2022 від Mercedes-EQ

Обидва варіанти EQS поставляються з однією з найбільших батарей, які ми бачили в електромобілях, з корисною ємністю 107,8 кВтг. Ця масивна батарея забезпечує вражаючу дальність ходу за оцінками EPA: 564 км для EQS 450+ і 547 км для EQS 580 4MATIC. Це приблизно на 80 км менше, ніж у Tesla Model S з найбільшим запасом ходу, але більше, ніж у Audi e-tron GT, BMW i4 і Porsche Taycan. Крім того, навіть з таким рівнем комфорту ми хотіли б зробити перерву, щоб зарядитися і розтягнутися після 560 км шляху.

Що стосується зарядки, Mercedes робить її простіше, ніж коли-небудь. Автомобіль може заряджатися з піковою потужністю 200 кВт, з 10 до 80% всього за 31 хвилину від швидкого зарядного пристрою постійного струму. З настінним боксом 2-го рівня буде потрібно 11,5 годин, щоб перейти від 10 до 100% заряду.

Деякі електричні конкуренти можуть заряджатися швидше, але нова функція «Plug & Charge» дозволяє власникам EQS в США підключатися і заряджати автоматично, не виймаючи кредитну карту або заходячи в сторонні додатки. Це повинно полегшити зарядку на громадських станціях, але поки ця функція працює тільки на Electrify America.

Використовуючи функцію «Mercedes me Charge» в навігаційній системі, водії можуть перевірити, скільки розеток є, і дізнатися пікову швидкість зарядки станції, перш ніж використовувати цінну відстань, щоб дістатися туди. Це найкраща інтеграція зарядних станцій, яку ми бачили в штатній навігаційній системі.

Дизайн інтер'єру EQS 2022

Дизайн інтер'єру EQS 2022 від Mercedes-EQ

Це «S-клас серед електромобілів», і Mercedes-EQ вважав за доцільне подарувати EQS чудові технології. Центральним елементом салону є новий Hyperscreen (додатковий для 450+ і стандартний для 580), що складається з трьох окремих екранів, розміщених під одним листом скла. Він має ширину 56 дюймів з 12,3-дюймовим дисплеєм для водія, 17,7-дюймовим центральним дисплеєм і 12,3-дюймовим дисплеєм для пасажирів. Дисплей водія показує датчики, а також може трансформуватися в повнокольорову карту з доступним HUD доповненої реальності, гарантуючи, що ви ніколи не пропустите поворот. Водії можуть змінювати те, що відображається на екрані, за допомогою сенсорних елементів управління на кермі.

Центральний дисплей вражає сенсорним управлінням і інформаційно-розважальним програмним забезпеченням Mercedes MBUX. Новий формат меню "нульового шару" поміщає карту на задній план з часто використовуваними елементами управління на передньому плані. Система вивчить моделі поведінки водія і запропонує в потрібний момент такі функції, які вам потрібні найбільше.

Інтер'єр EQS

Дисплей пасажира може відображати все, що може робити центральний екран, дозволяючи пасажиру встановити GPS, переключити радіо і стати ідеальним другим пілотом. У стандартній аудіосистемі об'ємного звуку Burmester 3D є 15 динаміків з вихідною потужністю 710 Вт.

Задній ряд сидінь і багажник EQS 2022 від Mercedes-EQ

Що стосується задньої частини, EQS поступається і перевершує S-Class, в залежності від того, що важливо для вас. Існує додаткове заднє сидіння з регульованим відкиданням і підігрівом, вентиляцією і масажем. Є також задні розважальні екрани, що надає весь спектр функцій пасажирам в задній частині ліфтбека.

Що стосується вантажного простору, EQS затьмарює S-Клас завдяки конструкції з підйомною кришкою. Як і у кросовера, багажник надає величезну площу, з'єднану з салоном, яка може стати ще більше, якщо скласти задні сидіння в співвідношенні 40:20:40. Mercedes-EQ довели, що вибір заднього сидіння в машині з електроприводом не заважає практичності.

Комплектації та ціни EQS 2022 від Mercedes-EQ

На наш превеликий подив, EQS 2022 року дешевше, ніж його аналог, який працює на бензині. Вже відомі ціни в США: EQS 450+ Premium буде коштувати від 102 310 доларів США. Для порівняння: S500 4MATIC коштує там 109 800 доларів. Перехід до ексклюзивної обробки салону EQS не є величезним збільшенням ціни - всього 105 710 доларів, як і найкраща обробка Pinnacle - 108 510 доларів.

Інтер'єр EQS від Mercedes-EQ

Навпаки, вибір двомоторного EQS 580 4MATIC вимагає значної надбавки до ціни. Ціна EQS 580 Premium починається з 119 110 доларів, що майже на 17 000 доларів більше, ніж у базової моделі 450+. Як і у випадку з базовою версією, для топових комплектацій немає величезного розбіжності в цінах: Exclusive коштує від 122 510 доларів, а Pinnacle - від 125 310 доларів. Якщо ви можете жити без повного приводу і додаткової потужності, ми б вибрали EQS 450+ Pinnacle, який як і раніше коштує на 10 600 доларів нижче базового ESQ 580. Однак підкреслимо, це американські ціни, і вони будуть відрізнятися від українських.

Вердикт: EQS 2022 від Mercedes-EQ - хороший електромобіль?

Після 100 років вдосконалення автомобіля з ДВС Mercedes-Benz тепер необхідно переосмислити саме поняття "автомобіль". На це потрібен час. Досягнення вершини не відбувається відразу, але Mercedes-EQ (підрозділ, що випускає електромобілі з трипроменевою зіркою) з новим EQS починає з найвищої точки. Він зробив кілька сміливих кроків з EQS, і більшість з них окупилися. Можливо, більш традиційний дизайн допоміг би залучити більше покупців, які побоюються електромобілів, але Mercedes-EQ хотів, щоб EQS кричав своїм виглядом: «Майбутнє вже настало!»

Mercedes-Benz EQS

Як би там не було, EQS пропонує найрозкішніший салон, який ми коли-небудь бачили в електромобілі, з одними з кращих технологій на 2021 рік. EQS наочно демонструє, чому електрика є таким чарівним джерелом енергії. EQS є більш ефективним автомобілем, ніж S-Клас.

Що стосується місця EQS в сегменті розкішних електромобілів, ми бачимо тільки одного ключового конкурента, і це не Tesla. Model S - більш швидкий і "далекобійний" електрокар, ніж EQS, але інтер'єр Mercedes-EQ набагато краще, ніж Tesla. Ці двоє не належать до однієї ліги. Незабаром Mercedes-EQ зіткнеться з конкуренцією з боку BMW i7, але найбільш безпосередньою загрозою для нього є Lucid Air. Він поки не вийшов, і на даний момент ми можемо сказати, що EQS 2022 від Mercedes-EQ - найрозкішніший електромобіль, який ми коли-небудь тестували.