2022-05-02
Тест-драйв Porsche Cayenne Coupe 2022 року: бездоганний у всьому
У період з 2007 по 2009 рік Acura ZDX, Honda Crosstour і BMW X6 стали популярними як перші крос-купе, з похилим дахом в стилі фастбек, задовго до Porsche Cayenne Coupe. Саме Мішель Крістенсен винайшла ZDX як «чотирьохдверне розкішне спортивне купе», що, за задумом бренду Acura в той час, «стирає відмінність між купе, седаном і кросовером». Тоді ми думали, що це виглядає безглуздо, і дехто досі так думає. Але не можна не визнати, що вони випередили свій час.
Приблизно десять років по тому Volkswagen Group випустила відразу кілька цих чотирьохдверних автомобілів, названих «купе», але у них в основному були плоскі дахи, навіть якщо вони були нижче, ніж їх стандартні аналоги-кросовери і позашляховики. Audi, Porsche, Bentley і VW - всім вдалося створити один, майже досконалий вид купе, прямо як у Porsche Cayenne Coupe 2021 року і версії GTS, які ми оцінюємо на цій сторінці.
Cayenne Coupe пропонується в різних варіантах: купе, E-Hybrid Coupe, S Coupe і GTS Coupe. Всі вони швидкі, але 453-сильний GTS надчудовий. В динаміці він більше за інших схожий на Porsche. Рульове колесо здається пов'язаним безпосередньо з шинами, хоча це була електронна установка, а гальма були сильними, як у гоночного автомобіля. Було кілька ергономічних і технологічних елементів, які нас дратували, але GTS є безумовно кращим в модельному ряду. Крім згаданих нами автомобілів VW Group, Cayenne Coupe бореться за продажі з BMW X6 та Mercedes GLE-Coupe. Porsche динамічно перевершує цих конкурентів, хоча для цього і потрібно платити більше.
Зміни в Porsche Cayenne Coupe 2022 року: в чому різниця в порівнянні з Cayenne Coupe 2021 року?
Великою новиною у 2022 модельному році є поява Turbo GT, але ми розглянемо турбо-моделі Porsche Cayenne Coupe окремо. Родзинкою стандартної лінійки є оновлення інформаційно-розважальної системи з сенсорним екраном діагоналлю 12,3 дюйма. Крім того, підтримка Android Auto нарешті додана в цьому році.
Дизайн екстер'єру Porsche Cayenne Coupe 2022 року
Цей Cayenne Coupe, а також Audi SQ8 - найкрасивіші з усіх кросоверів-купе. Можна відзначити ще Bentley Bentayga та VW Atlas Cross.
Cayenne Coupe - також один з найбільш успішних переходів від звичайного кросовера до крос-купе. Всі версії оснащені світлодіодними фарами, люком з електроприводом, фіксованим панорамним дахом і адаптивним заднім спойлером. Базове купе має подвійні однотрубні вихлопні труби, а у S і GTS - чотири вихлопні труби. Базова і S-версія отримає 20-дюймові легкосплавні диски, а GTS отримає набір 21-дюймових коліс RS Spyder Satin Black для конкретної моделі. Ви можете помітити модель E-Hybrid по гальмівним супортам Acid Green і назві моделі того ж кольору на корпусі.
Двигун і трансмісія Porsche Cayenne Coupe 2022 року
Є чотири силові агрегати, кожен з яких може задовольнити свою категорію покупців. 3,0-літровий V6 з турбонаддувом в базовій моделі видає 335 к.с. при 5300 об / хв, а крутний момент 332 фунт-фут доступний при 1340 об / хв. 2,9-літровий V6 в Cayenne S розвиває 434 кінських сили при 5700 об / хв, а його максимальний крутний момент становить 405 фунт-фут при 1800 об / хв. Двигун GTS V8 розвиває свої повні 453 к.с. тільки при високих 6000 об / хв, але крутний момент в 457 фунт-фут доступний при 1800 об / хв. Нарешті, Cayenne E-Hybrid поєднує 3,0-літровий V6 з електродвигуном. Електродвигун самостійно розвиває 134 к.с. і 295 фунт-футів, а комбінована потужність становить 455 к.с. і 516 фунт-футів.
Всі Cayenne Coupe показали відмінні характеристики, але GTS, поза всякими сумнівами, на більш високому рівні. У будь-якому режимі дросельна заслінка не вагається, а підрульові перемикачі змінюють передачі так само швидко, як і стандартна автоматична коробка передач. На відміну від V6 в Cayenne, який звучить майже як плоска шістка, цей 4,0-літровий двигун звучав як повністю американський Chevy на повному ходу.
Все купе Cayenne мають однакову восьмиступеневу автоматичну коробку передач, що передає потужність активній системі повного приводу. Всі моделі в стандартній комплектації поставляються з пакетом Sport Chrono.
Нещодавно компанія Porsche почала заміну свого старого 3,0-літрового двигуна V6 з турбонаддувом на новий 2,9-літровий силовий агрегат V6 з подвійним турбонаддувом. На жаль, базовий Cayenne Coupe оснащений колишнім двигуном, який виконує 335 к.с. і 332 фунт-фут крутного моменту. Він досить потужний, щоб розігнати базову модель від 0 до 60 миль в годину за 5,7 секунди і розігнатися до максимальної швидкості 240 км / год. S використовує новий 2,9-літровий двигун V6 з двома турбінами, що розвиває 434 к.с. і 405 Нм крутного моменту. Розгін до 60 миль в годину знижується до 4,7 секунди, а максимальна швидкість збільшується до 262 км / год. Cayenne E-Hybrid Coupe з 455 к.с. дещо повільніше: йому потрібно 4,8 секунди для розгону 0-60, до досягнення максимальної швидкості 252 км / год. У повністю електричному режимі он розвиває максимальну швидкість 133 км / год.
Більш швидкий GTS від Porsche має 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, що розвиває 453 к.с. і 457 Нм крутного моменту. Різниця в потужності між S і GTS не так вже й велика, тому розгін до 60 миль в годину в обох займає 4,2 секунди, а максимальна швидкість збільшується всього на чотири милі на годину. Однак це додає багато характеру. V8 видає брудний, п'янкий звук, з яким не може зрівнятися жоден V6. Cayenne Coupe - це не тільки продуктивність. Porsche побудував ці машини з урахуванням практичності, тому кожна модель витримує буксирування 3500 кг.
Керованість та враження від водіння Porsche Cayenne Coupe 2022 року
Cayenne врятував Porsche, коли 20 років тому були важкі часи. І хоча багато ентузіастів скаржилися, Porsche вдалося успішно впровадити дух своєї компанії в кросовер-позашляховик. Не було б 911, якби не було Cayenne. Перші їздили добре, але більш пізні версії і це купе були ще краще.
Легендарне «почуття» Porsche завжди починається з керованості. До того, як він отримав статус суперкара, 911 все ще виходив з повороту і набирав швидкість краще Ferrari та Lamborghini. І цей Cayenne Coupe GTS зробить те ж саме з більш швидкими «крос-купе". По мірі того, як ви переходите в режими Sport і Sport Plus, рульове управління стає ще більш чутливим, але все ж важким, а восьмиступенева автоматична коробка передач перемикається швидше. Адаптивна підвіска візуально опускається вниз, а V8 стає голосніше. Все це дозволяє говорити, що Cayenne Coupe GTS - захоплюючий кросовер для швидкої їзди.
Інтер'єр Porsche Cayenne Coupe 2022 року
Ми раді, що Porsche вибрала компоновку салону 2 + 2, а не просувала Cayenne Coupe як п'ятимісний. Задній простір над головою може бути тісним, але обидва пасажири отримують власне зручне ковшоподібне сидіння з пристойною бічною підтримкою. Якість матеріалів висока, хоча Cayenne в стандартній комплектації поставляється тільки з частково шкіряними сидіннями. Ергономіка ідеальна, усі основні параметри, пов'язані з водінням, розташовані поруч з перемикачем. Дорогий аналоговий годинник встановлюється на верхній частині приладової панелі, додаючи родзинку в море сучасних технологій. Нам подобаються різні сенсорні інтерфейси, але ці новомодні тактильні кнопки зворотного зв'язку вимагають деякого звикання. Вони не завжди відповідають відразу, але нам подобається концепція. Можливо, Porsche зможе попрацювати над цим в майбутньому.
Передні сидіння оснащені чорними валиками, які згладжуються при зупинці автомобіля для полегшення посадки і висадки, і підкреслюють біло-чорний візерунок обробки салону. Ці сидіння Cayenne мають безліч регулювань, які підходять будь-кому, від худорлявої до вельми об'ємної статури.
Ззаду варіант розміщення сидінь 2 + 1 доповнюється більш вузьким центральним заднім сидінням. Там достатньо місця для людини середнього зросту, за умови, що на передньому сидінні розміщується інша середня людина. Висота над головою хороша для дорослого зрістом до 180 см.
Що стосується обробки, серед опцій є шкіряний салон Race-Tex в кольорі Black / Silver Houndstooth. Також є кілька варіантів оформлення повністю шкіряним оздобленням: стандартний чорний та сірий.
Багажник Porsche Cayenne Coupe 2022 року
Дизайн Cayenne Coupe вплинув на вантажопідйомність, але її ще досить, щоб автомобіль можна було вважати просторим. Він має вантажний обсяг 622 літра, що цілком достатньо для речей чотирьох чоловік. У GTS багажник трохи менше - 590 літрів, а у E-Hybrid самий маленький багажник - 500 літрів. Задні сидіння можна скласти в співвідношенні 40/20/40, збільшуючи вантажопідйомність до 1540 літрів в Cayenne / Cayenne S, до 1512 літрів в GTS та 1440 літрів в E-Hybrid.
Простору в багажному відсіку предостатньо. Оскільки немає заднього середнього сидіння, задні пасажири отримують власний центральний підлокітник з місцем для зберігання речей. Передні пасажири також отримають центральний підлокітник і два підсклянники. Кишені на дверях великі по периметру, а це значить, що цей непрактичний на вигляд позашляховик / кроссовер зроблений розумніше, ніж ви думаєте.
Інформаційно-розважальна система та особливості Porsche Cayenne Coupe 2022 року
Всі нові купе Cayenne в стандартній комплектації отримують задній люк з електроприводом, фіксований панорамний скляний дах, бічні дзеркала з підігрівом і електроприводом складання, адаптивний задній спойлер, двозонний клімат-контроль, круїз-контроль,безключовий доступ з кнопкою запуску, датчики паркування спереду і ззаду , а також камеру заднього виду. Передні спортивні сидіння, регульовані у восьми напрямках, оснащені електроприводом регулювання висоти і кута нахилу спинки. GTS оснащений спортивними сидіннями в залежності від моделі та адаптивними світлодіодними фарами, які повертаються в залежності від кута повороту рульового колеса. Всі моделі в стандартній комплектації оснащені пакетом Sport Chrono Package, який, крім іншого, включає в себе контроль запуску.
У списку опцій є безліч функцій: передні сидіння з підігрівом, рульове колесо з підігрівом і адаптивний круїз-контроль. Інші варіанти включають систему камер з оглядом 360 градусів, чотирьохзонний клімат-контроль і масажні передні сидіння.
12,3-дюймовий сенсорний інтерфейс Porsche залишився, але в цьому році він був поліпшений і, нарешті, включає в себе провідну функцію Android Auto. Покупці також отримують бездротовий Apple CarPlay, навігацію, точку доступу Wi-Fi, голосове керування, супутникове радіо SiriusXM, HD Radio і звукову систему з 10 динаміками. Ця система була набагато краще, ніж попереднє покоління Porsche, і в цілому її було легко використовувати. До додаткових зручностей відноситься аудіосистема Bose з 14 динаміками або установка Burmester з 21 динаміком. GTS, який ви бачите на фотографіях в цій статті, був оснащений системою Bose і здавався досить гучним. Можна також вказати пару 10,1-дюймових розважальних екранів на задніх сидіннях з підтримкою Bluetooth і SD-карти, а також навушники. Стандартно система включає по парі портів USB-C в кожному ряду.
Безпека Porsche Cayenne Coupe 2022 року
Новий Cayenne Coupe в стандартній комплектації оснащений десятьма подушками безпеки. У комплект входять подвійні передні, подвійні передні колінні, передні та задні бічні подушки безпеки, а також бічні шторки. ABS, контроль тяги і стійкості, камера заднього виду, передні / задні датчики паркування і попередження про лобове зіткнення з автономним гальмуванням також входять в стандартну комплектацію.
Серед опцій пропонуються адаптивний круїз-контроль, проекційний дисплей, камера об'ємного огляду, система нічного бачення, система допомоги в утриманні смуги руху, розпізнавання дорожніх знаків, система віддаленої парковки автомобіля і система допомоги водієві при зміні смуги руху.
Вердикт: Porsche Cayenne Coupe 2022 року - хороший кросовер?
Як ми вже говорили, купе-кросовери Volkswagen Group - найкрасивіші з усіх, і ми б їх порекомендували хоча б за зовнішнім виглядом. Ми згодні з тим, що і BMW X6, і купе Mercedes GLE - відмінні автомобілі. Однак вони не такі хороші, як те, що Porsche будує в Штутгарті.
Без сумніву, Cayenne Coupe знаходиться в найдорожчому кінці спектра в своєму сегменті. Він починається з більш високої ціни, ніж Audi Q8, BMW X6 і Mercedes-Benz GLE Coupe, але він коштує своїх грошей, тому що - кращий.
З усіх купе-кросоверів можна говорити із захопленням тільки про Cayenne і SQ8. Незважаючи на велику потужність, навіть Lamborghini Urus не схожий на справжній Porsche, як Cayenne. Все зводиться до керованості і відчуттів, а у Cayenne Coupe вони є в достатку.