2022-07-14
Тест-драйв Volkswagen ID.4: з повним приводом (AWD) та без (RWD)
Volkswagen ID.4 – найважливіший автомобіль, випущений німецьким брендом з часів оригінального Beetle. Це не просто заява з нашого боку — це слова самого автовиробника, котрий серйозно захопився електрифікацією після широкомасштабного скандалу з викидами дизельних двигунів.
Ця важливість відображається у кожному рішенні Volkswagen щодо його першого повністю електричного кросовера. Ми відчуваємо це, дивлячись на нову та дуже привабливу мову дизайну, бачимо це, граючи з технологіями в салоні, і відчуваємо це у супер комфортному салоні. Подібно до новаторського Народного автомобіля Фердинанда Порше, ID.4 являє собою новий підхід, який ідеально підходить для сучасних водіїв.
У цій статті — огляд електромобіля Volkswagen ID.4, зроблений в рамках семиденного тест-драйву.
У яких комплектаціях пропонується VW ID.4?
Volkswagen ID.4 2022 випускається в двох комплектаціях: Pro і Pro S. Обидві комплектації стандартно поставляються з акумулятором на 82 кВтг, одним електродвигуном і заднім приводом. Більш потужна двомоторна повнопривідна установка доступна для американців за додаткові 3680 доларів. Базова версія Volkswagen ID.4 - хороший вибір, але багато покупців віддадуть перевагу комплектації PRO S через її додаткові функції комфорту.
Обов'язково слід заплатити за додаткову двомоторну повнопривідну трансмісію, яка збільшує потужність та покращує продуктивність. З одним двигуном, встановленим ззаду, ID.4 розвиває 201 кінську силу, а двомоторна повнопривідна модель видає 295 л.
На окрему увагу заслуговує повнопривідний Volkswagen ID.4 AWD. Перехід на потужнішу повнопривідну модель загострює розгінні характеристики ID.4 і дозволяє набирати швидкість 60 миль на годину за 5,4 сек.
Volkswagen ID.4: як культовий Beetle
Ми збираємося внести ясність: ID.4 не є типовим «веселим» автомобілем для водіння (принаймні поки що). Але він приносить задоволення так само, як і найкращі масові моделі, не орієнтовані на ентузіастів. Volkswagen зосередили увагу на корисній продуктивності та розслаблених манерах на дорозі. Незважаючи на десятиліття, які поділяють ID.4 та культовий Beetle, технічно вони обидва є задньопривідними авто із заднім розташуванням двигуна. При цьому, у ID.4 встановлено електродвигуни, а не двигун з повітряним охолодженням, як у "Жука".
У задньопривідному вигляді VW ID.4 прекрасний. Це зручно та за конкурентоспроможною ціною. Спритний у міському потоці, він має напрочуд малий радіус повороту, який дуже сподобається всім (33,5 фута). Повнопривідна модель підвищує швидкість. Вона додає додатковий двигун спереду потужністю 107 кінських сил і крутного 119 фунт-фут моменту, який приєднується до 201 к.с. та 228 фунт-футів від двигуна на задній осі.
Ефект трансформаційний: раптово у вас з'являється впевненість у собі і можливість байдикувати в кріслі, чого так прагнуть американці. Ми розганяємося від 0 до 60 за швидкі 5,4 секунд замість посередніх 8,5 секунд у RWD. Звичайно, ви втрачаєте запас ходу від 10 до 11 миль і це чарівний радіус повороту з додатковим двигуном, але це компроміс, з яким більшість може легко змиритися.
Інші відмінності між RWD та AWD здаються невеликими, але вітаються. Повнопривідна модель на 0,6 дюйма вище і має трохи більші гальма та стабілізатори поперечної стійкості.
ID.4 далекий від того, що ми назвали б потужним. Всього 200 кінських сил і 228 фунт-фут крутного моменту у електромобіля вагою 4665 фунтів. Іншими словами, Chevrolet Bolt EUV важить на півтонни менше, але має ту ж потужність і більший крутного моменту.
Позбавтеся будь-яких прагнень кинути виклик водіям Tesla Model Y у дрэг-рейсингу, але беріть до уваги те, що є в розпорядженні ID.4. Протягом двох кіл за 80-мильним змішаним тестовим маршрутом обмежена продуктивність ID.4 була проблемою лише раз — при спробі обгону двосмуговою дорогою. Проте, з погляду розгортання невеликих, раптових сплесків швидкості, ID.4 є — більш крутий, ніж більшість бензинових альтернатив; навіть якщо він далекий від високої швидкості чи веселощів, цей кросовер зручний у повсякденній їзді.
Ця відсутність захоплюючого духу темпу також означає, на краще або на гірше, що ID.4 безшумно мчить зі швидкістю вище 20 миль на годину — ви лише можете легко почути звук імпульсного двигуна Star Trek, який є попередженням для пішоходів.
ID.4 із заднім приводом не повільний за традиційними стандартами компактних кросоверів, але його 7,6-секундний розгін до 60 миль на годину в наших тестах демонструє, що він набагато спокійніший. Перехід на потужнішу повнопривідну модель загострює розгінні характеристики ID.4, про що свідчить його 5,4-секундний стрибок до 60 миль на годину. ID.4 управляється менш різко, ніж деякі інші електромобілі, але ми цінуємо його плавність та вишуканість водіння та тихий салон.
VW ID.4 відрізняється добре налаштованим шасі. Передня частина зі стійками і задня багатоважельна підвіска забезпечують плавну і стабільну їзду, але, незважаючи на скромний центр тяжіння і приємно низьку точку опори, ID.4 не так хороший в управлінні. Є багато хороших кренів кузова, і в поєднанні з легким, онімілим кермовим управлінням цей VW краще показує себе в поїздках на роботу, ніж у поворотах. Однак, враховуючи його відсторонену поведінку, задньопривідний характер ID.4 видається дещо недоречним. Ми зазвичай думаємо про задній привод як спортивний варіант, але ID.4 зовсім не про це.
Зручний салон Volkswagen ID.4, наповнений технологіями
Те, чого не вистачає ID.4 у спортивних якостях, він компенсує універсальністю кросовером, якого так прагнуть покупці. Салон відкритий та зручний, з парою зручних та підтримуючих передніх сидінь, які полегшують повсякденне водіння. Другий ряд - просторе місце, м'яка лава поєднується з достатнім простором для ніг - 37,6 дюйми простору для ніг в ID.4, більше на 1,1 дюйми, ніж у Volkswagen Tiguan.
Просторий інтер'єр поєднується зі свіжим повітряним дизайном. Низька центральна консоль розділяє передні сидіння, а висока панель приладів виділяється сенсорним екраном в стилі планшета з діагоналлю 10,0 дюймів у стандартній комплектації або до 12,0 дюймів в якості опції. Над рульовою колонкою знаходиться менший 5,3-дюймовий дисплей та поворотна ручка селектора передач. Задіяний у цьому тест-драйві електрокар має бежеву обробку, але якби це був наш особистий вибір, ми вибрали б темніший вигляд - світліший пластик і шкіра швидше зношуються.
Одним з найбільш інноваційних штрихів, який допомагає ID.4 виділитися серед інших продуктів Volkswagen, є підсвічування ID, що охоплює панель приладів, яка служить візуальним сигналом для водія. При включеній навігації світло перетікає з одного боку в інший, вказуючи на майбутні повороти. Викличте віртуального помічника автомобіля, сказавши «Привіт, ID», і перед водієм з'являється горизонтальна смуга білого кольору, схожа на курсор – цей помічник відповідає англійскою мовою та використовує ID Light для спілкування з водієм. Смуга також вмикається під час заряджання, світиться зеленим кольором зліва направо, вказуючи на стан заряджання. Це все трохи награно? Звичайно, але хитрощі можуть бути забавними, і тут справа саме така.
Сам віртуальний помічник працює гідно: ви можете сказати “мені холодно” замість “підніміть температуру в салоні до 72 градусів”, і VW реагує. Внесення цих змін без голосового помічника означає взаємодію із центральним сенсорним екраном. Графіка красива, з гарними кольорами та чіткими ефектами. Екран теж добре реагує на введення, але розташування самої інформаційно-розважальної системи є громіздким. Наприклад, пошук простого списку супутникових радіостанцій - це головний біль, пов'язаний з перегортанням та натисканням. На щастя, є бездротовий Apple CarPlay, і він працює дуже добре.
Однак чого ми не можемо винести, то це труднощі у складанні розкладу сеансів домашньої зарядки. Замість того, щоб мати спеціальну плитку на домашній сторінці, потрібно натиснути на значок автомобіля, вказати місце зарядки, а потім ввести розклад часу відправлення. Завдяки тому, що зарядка в непікові періоди дає велику економію, автовиробники повинні поставити це на перше місце та в центр.
Електричні атрибути Volkswagen ID.4
На щастя сама зарядка проходить легко. Наш зарядний пристрій Grizzl-E Classic зарядив ID.4 за ніч за струму 40 ампер. Загалом, згідно Volkswagen, зарядний пристрій рівня 2 на 50 ампер виконає цю роботу за 7,5 годин. Наявність домашнього зарядного пристрою також уможливлює попереднє кондиціювання, що важливо, оскільки в ID.4 немає теплового насоса.
Ентузіасти електромобілів можуть відмовитися від VW через цей елемент, який може більш ефективно обігрівати салон, але Volkswagen, схоже, переконаний, що прийняв правильне рішення, незважаючи на те, що цей елемент є стандартним для автомобілів ID.4 для канадського ринку і опціональним для європейських моделей.
Представник VW Марк Гілліс говорить про це так: «Ми не думали, що тепловий насос дає стільки переваг, якщо ви попередньо кондиціонуєте. Так, ми хотіли це зробити частиною базової комплектації, і це було досить дорого. Ми не побачили переваги з погляду запасу ходу за ціною автомобіля».
ID.4 не самотній без теплового насоса - у Ford Mustang Mach-E його немає - хоча Tesla Model Y, Hyundai Kona EV і Kia Niro EV включають його в стандартну комплектацію.
Після двох днів тестування ми схильні погодитись з логікою VW. Ми проїхали два кола нашого приблизно 80-мильного тестового маршруту з попередньо підготовленим салоном у два різні дні, і хоча ми не досягли 250-мильної оцінки EPA, у нас мало причин сумніватися в цій можливості. Працюючи в режимі Eco і при температурах близько нуля, ID.4 показав, що ми подолали 2,6 милі на кіловат заряду і з'їли 43 відсотки нашої батареї. Наступного дня температура піднялася до 40 градусів, і ми проїхали той же маршрут у комфорті, показавши заявлені 2,9 милі на кіловат-годину та використовуючи лише 38 відсотків нашого заряду. Попередня підготовка була ключем до цих адекватних результатів, як було показано, коли ми збільшили температуру та побачили, що наш розрахунковий запас ходу впав майже на 50 миль.
Що стосується зарядки в дорозі, ID.4 поставляється з трирічною необмеженою швидкою зарядкою на станціях Electrify America, де він може поглинати електрони зі швидкістю 125 кіловат. Це не найвища швидкість - Mach-E заряджатиметься на 150 кВт, а мережа Supercharger Tesla може заряджати Model Y на 250 кВт. Тим не менш, ID.4 збільшить заряд із п'яти до 80 відсотків приблизно за 40 хвилин. В Україні, зрозуміло, можливості заряджання дещо обмежені.
Як і версія RWD, AWD ID.4 доступний США у двох комплектаціях: Pro і Pro S («S» означає «Statement»). Запас ходу Pro на одному заряді за рейтингом EPA складає 249 миль. Pro S, який додає, серед іншого, скляний дах з шторкою, що електрично забирається, і передні сидіння з оббивкою зі шкірозамінника, 12-позиційне регулювання потужності (включаючи чотирипозиційну поперекову опору і систему масажу) і функцію пам'яті.
Як і версія із заднім приводом, ID.4 AWD поставляється із вбудованим зарядним пристроєм змінного струму потужністю 11,0 кВт, здатним заряджати акумулятор ємністю 82 кВт/год (використовується 77 кВт·год) за 7,5 годин. Саме так більшість власників додають енергію, використовуючи зарядний пристрій 2-го рівня, встановлений у них вдома.
Проте найкращий показник — від п'яти до вісімдесяти відсотків. У випадку з цим електричним кросовером це можливо за 38 хвилин. Volkswagen також нагадує, що якщо вам просто потрібно додаткову відстань, щоб дістатися до дому, ви можете додати близько 60 миль за десять хвилин.
Добре це чи погано, але використання режимів приводу мало вирішального значення збільшення дальності ходу. Насправді, ми щосили намагалися відчути будь-які зміни, які ми очікуємо при перемиканні автомобіля з Eco на Sport або зі Sport на Comfort. У Mustang Mach-E, наприклад, перемикання з самого розслабленого режиму водіння на найагресивніший викликає шок по всьому автомобілю - ви можете відчути від рульового управління до відгуку педалі акселератора. Це відчуття не було у більш розслабленому Volkswagen.
Не плутайте ID.4 зі спортивним автомобілем. Навіть при посиленні керма у спортивному режимі стійка відносно розслаблена. Якщо вам доведеться увійти в поворот трохи жарко, програмні няні електронного контролю стійкості (ESC) втручаються, щоб врегулювати ситуацію, майже непомітно. Майже.
Комфорт, компетентність і впевненість автомобіля роблять його таким же добрим або краще, ніж будь-що у своєму класі, і, ймовірно, автовиробник повинен був почати з цієї версії. Він не ідеальний, але бездротові оновлення програмного забезпечення повинні усунути більшість його недоліків.
Максимальна регенерація енергії при відпусканні акселератора становить скромні 0,13 г, ID.4 не відновлює енергію до зупинки. У той же час, при використанні фізичної педалі гальма двигун автомобіля імітує гальмування до 0,25 g. У ситуаціях різкого гальмування немає легко ідентифікованого моменту, коли фрикційні гальма вступають у володіння двигуном, що є бажаною ознакою, яка повинна утримувати водіїв електромобілів від хвилювання.
Ціни Volkswagen ID.4
Вартість ID.4 2021 починається з 41 190 доларів за базовий задньопривідний Pro. Топовою моделлю є Pro S, стартова ціна якої становить 45 690 доларів США. Повнопривідна модель з двома двигунами надійшла у продаж влітку 2021 року і коштує на 3860 доларів вище, ніж Pro та Pro S.
Його запас ходу відповідає Chevrolet Bolt EUV, але в цілому він набагато більш просторий та зручний. Проте, де VW може мати труднощі, то це серед покупців електромобілів, які шукають вибухову продуктивність і бажають перейти на електрику.
Однак електричний ID.4 за своєю суттю украй симпатичний. Цей VW не є захоплюючим духом спортивним автомобілем, але він настільки гарний в якості простого кросовера, що споживачам все одно на динаміку. Для звичайної людини просторий салон, комфортна їзда, доступна ціна та зростаюча безкоштовна мережа зарядки повинні перевершити неймовірні характеристики. ID.4 - найважливіший автомобіль, випущений Volkswagen з часів Beetle, і, якщо судити з нашої першої поїздки, у нього не виникне проблем із заміною цієї легенди.