Skip to main content
  • Головна
  • Новини
  • Voyah Free з Китаю: найпотужніший електрокросовер у світі з бензиновим генератором

2022-07-13

Voyah Free з Китаю: найпотужніший електрокросовер у світі з бензиновим генератором

Китайські автовиробники використовують будь-яку нагоду, щоб поекспериментувати за кордоном. Після недавнього набігу Nio та Xpeng у Європі з'явився ще один китайський електромобіль — Voyah Free. Преміальний бренд Voyah, що належить Dongfeng Motor Corporation, вийшов до Європи, а Норвегія стала його першим європейським ринком.

Кросовер/позашляховик Voyah Free — перша модель бренду. Він позиціонується як найшвидший електричний кросовер. Так, є Тесла, але у них в машинах немає бензинового генератора, тож китайці вважають своє дітище найшвидшим електричним паркетником з бензогенератором. Як конкуруючі моделі згадуються Li Xiang One і NIO ES8.

У Китаї ціни на цей електрокар починаються з 313 600 ієн, що становить близько 50 000 доларів, що робить його привабливою пропозицією, яка набагато дешевша, ніж BMW iX.

Voyah Free 2022

Voyah Free: що це за автомобіль?

700 кінських сил на повному приводі, пневмопідвіска з регульованим по висоті кліренсом, матричні фари з тепловізором, сидіння в шкірі Nappa та Алькантара з функціями масажу та вентиляції, три величезних екрани на передній панелі, а також величезний скляний дах з можливістю з можливістю регулювання прозорості – все це новий китайський електрокар Voyah Free.

Voyah Free

Бренд представив перший концепт-кар Voyah i-Free у вересні 2020 на Пекінському автосалоні. Серійний автомобіль був представлений через три місяці. Серійне виробництво Free розпочалося у січні 2021 року в Ухані. Постачання спочатку почалися на внутрішньому ринку Китаю в серпні 2021 року. Вихід на європейський ринок заплановано на 2022 рік, починаючи з Норвегії.

Зовнішній дизайн Voyah Free

Візуально Voyah Free був створений з європейським дизайном. Традиційно китайських виробників звинувачують у тому, що вони копіюють популярні автомобілі, але цей електричний кросовер має унікальний стиль. Тим не менш, ми не можемо не помітити, що він має сильну схожість з Porsche Cayenne ззаду з його суцільною світловою смугою та глянсово-чорним нижнім бампером.

У передній частині все просто, але характерно: пара тонких світлодіодних фар, розділених сміливою решіткою з хромованим оздобленням. Бампер має динамічні лінії, які поєднують штучні повітрозабірники та матову хромовану пластину для захисту від потертостей, що надає автомобілю більш солідного вигляду. На профілі ви помітите, що Voyah вибрав невеликий плаваючий дах, висувні дверні ручки та рейлінги на даху. Також у нього 19-дюймові легкосплавні диски і гладка поверхня без складок.

Контрастний чорний глянсовий дах завершує преміальний зовнішній вигляд. Схоже, він легко може задовольнити європейський смак з огляду на його безпечний і чистий дизайн.

Voyah Free: продуктивність та запас ходу

Voyah Free продуктивність та запас ходу

Шикарний кросовер, що створений за допомогою Italdesign, використовує платформу ESSA і двомоторну ходову частину, що забезпечує 671 кінську силу та 738 фунт-фут крутного моменту. Використовуючи це, він буде розганятися від 0 до 62 миль на годину за час в 4,8 секунди.

Базова версія п'ятимісного кросовера/позашляховика комплектується електродвигуном потужністю 255 кВт (347 к.с.) на задній осі. Також доступна версія з повним приводом. Тут такий самий електродвигун використовується і на передній осі. Ця версія також може поєднуватися з 1,5-літровим чотирициліндровим рядним бензиновим двигуном потужністю 90 кВт (122 к.с.), який використовується виключно для збільшення запасу ходу. Коефіцієнт аеродинамічного опору cw становить 0,28.

Усі версії Voyah Free мають літій-іонний акумулятор. У суто електричних версіях він має енергоємність 88 кВтг, що означає, що можливий запас ходу відповідно до NEDC 505 км або 475 км для повнопривідної моделі. Версія з розширювачем діапазону має енергоємність 33 кВтг, також встановлений бак на 56 літрів. Тут дальність ходу за даними NEDC вказана як 860 км (чистою електрикою — 140 км).

Кросовер преміум-класу оснащений такими важливими функціями, як пневматична підвіска, безліч удосконалених систем допомоги водієві і т.д.

Автомобіль їде дуже плавно, люки на дороги майже не відчуваються, хоч трохи хитає. При перемиканні передач немає жодних затримок, ви отримуєте чисте та швидке прискорення. Під час розгону, зрозуміло, кермо стає важчим, але це вам сподобається, повірте. Підвіска дуже м'яко відпрацьовує нерівності: інструктору хочеться особисто потиснути руку. Є позашляховий режим: кліренс піднімається на максимальні 21 см.

Технічні характеристики Voyah Free

  • Довжина: 4905 мм
  • Ширина: 1905 мм
  • Висота: 1645 мм
  • Колісна база: 2960 мм
  • Дорожній просвіт: 113-213 мм
  • Об'єм багажника: (задні сидіння піднято/задні сидіння складено) 560/1320 літрів
  • Час розгону (0-100 км/год): 4,4 секунди
  • Максимальна швидкість: 200 км/год
  • Місткість акумуляторної батареї: 100 кВтг
  • Споживання енергії: 17-18 кВтг/100 км
  • Потужність заряджання (макс.): 125 кВт
  • Час заряджання постійним струмом (20-80%): 40 хвилин
  • Час заряджання від мережі змінного струму (20-80%): 8,5 годин

Voyah Free панорамний дах

Салон та технології Voyah Free

Інтер'єр Voyah Free виглядає акуратно, відносно розкішно і сучасно. На панелі приладів розташовані три цифрові екрани: один для дисплея водія, один для інформаційно-розважальної системи і ще один для переднього пасажира. Для оббивки салону та оздоблення дверей використовуються явно дорогі матеріали. Кермо, панелі на центральній консолі та оббивка дверей мають матове алюмінієве оздоблення.

Регулювати прозорість скляної панелі у даху можна за допомогою простого торкання на одному із цифрових екранів. Ви просто проводите по дисплею, немов по екрану мобільного телефону — і дах стає більш менш прозорим. У системі керування функціями є англійська мова, тому проблем з експлуатацією у вас не буде. Картинка на екранах дуже чітка та якісна.

Voyah Free Салон

Позашляховик Voyah Free добре оснащений. Він підтримує 5G та має розпізнавання обличчя. У системі можна зберегти кілька профілів водіїв. Коли автомобіль відмикається, дверні ручки автоматично висуваються, а шасі опускається для полегшення входу та виходу. Система також може розповсюджувати аромати в салоні.

Система підтримує розпізнавання голосу та допомагає клієнтам знаходити найближчі зарядні станції для електромобілів. Є масивний панорамний люк, акустична система преміум-класу Dynaudio, фонове освітлення і, підкреслимо, три цифрові екрани, розташовані поруч один з одним на панелі приладів.

Ціна та дата виходу Voyah Free

Voyah Free спочатку продавався лише у Китаї: модель офіційно запущена там у грудні 2020 року. І саме там електромобіль купити найвигідніше і найпростіше: як ми писали вище, вартість становить 50,000 доларів.

Voyah Free дизайн

Однак електрокар також вже продається в Європі – Норвегія стала першою країною на континенті, куди дістався Voyah Free.

Voyah також планує випустити розкішний мінівен, який отримав назву Dreamer, щоб конкурувати з Toyota Alphard та Mercedes V-Class. Очікуваний мінівен буде доступний у кількох конфігураціях сидінь.